abonnement Unibet Coolblue
pi_24407986
Na zo'n 8 dansvrije jaren ga ik aanstaande vrijdag weer voor het eerst proefdraaien bij een andere dansschool. Ik heb altijd gedanst bij Biezeman in Apeldoorn, en ga nu eens kijken bij Lammerink in Enschede. Het vervelende is dat ik tot en met brons heb gedanst, en mijn danspartner (ook voormalig Biezeman) ergens na goud is gestopt, dus ik ben heel benieuwd hoe we het niveauverschil kunnen handelen, omdat we gaan proefdansen bij zilver en voor de gein bij goud. Zijn er hier meer mensen die stijldansen en waar dan? Ook ben ik benieuwd of er meer mensen na een aantal jaar het dansen weer hebben opgepakt, of dit gaan doen. Hoe groot was het niveauverschil bij jullie en hoe hebben jullie dit aangepakt? In ieder geval ga ik veel lol hebben vrijdag
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:57:51 #2
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_24408650
We moeten na 6 jaar nog steeds weer opnieuw beginnen, we zijn toen gestopt ergens in de topklasse, maar we kunnen er nu nix meer van
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_24408846
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 10:07:29 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_24410471
andersom...ik ben het vrouwtje van het gezelschap...maar het zou wel fijn zijn inderdaad dat ik dan snel vooruit kom. Het was ook niet mijn idee om op zilver of goud te beginnen, maar ja...het is wel leuk om een keer te doen....
pi_24413553
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 10:07:29 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_24430676
Stijldansen is gaaf ...

doe het nu al 10 jaar, en mag me wedstrijdanser noemuh ....

nog meer wedstrijdansers op dit foru?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:10:32 #7
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_24466560
Leuk man!! Maar ik zou niet bij zilver beginnen als je 8 jaar geleden je bronzen diploma hebt gehaald. Heb btw zelf t/m goud gedanst, daarna geholpen bij brons (tussendoor daar huidige vriendin opgedaan ) Maar das alweer een jaar geleden en ik dans nu alweer als een houten klaas denk ik
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:19:11 #8
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_24473595
M'n vriend danst al jaren, maar heeft er nu te weinig tijd meer voor en dus staat het op een erg laag pitje, ook omdat z'n danspartner wat blessures heeft.

Hij probeert mij ook nog steeds over te halen met hem dansles te nemen, maar ik ben ook bang voor een te groot niveauverschil. Ik heb nl. alleen ooit (10 jr geleden) brons gehaald en hij heeft Topklas 1 gedaan. En als we samen dansen gaat hij me meteen allerlei onwijs ingewikkelde dingen proberen te laten doen (denkt kennelijk nog steeds dat ik briljant ben en ze wel meteen door zal hebben ). Misschien ga ik me er nog wel eens aan wagen met hem, maar dan wel weer beginnen bij brons.
pi_24530117
Update: vrijdag zijn we dus wezen dansen, en dat ging eigenlijk verbazend goed. Heel apart hoe veel je stiekem nog weet! We hebben heel veel lol gehad, en we hebben besloten dat we instromen in de groep die nu brons danst, en volgende week doorgaan naar zilver. Ik moet wel even wat dingen opfrissen (Engelse Wals had ik nog nooit gedanst), maar verder heeft Mikkie gelijk, als je danspartner goed leidt, ben je zo weer bij. Dus voor de mensen die nog twijfelen, gewoon een les meedraaien, je weet meer dan je zelf dacht!
  woensdag 12 januari 2005 @ 14:09:51 #10
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_24531832
Ik heb zelf ook bij twee dansscholen gedanst, en ik had opzich geen moeite met 't niveau ofzo. Maar ze hadden daar wel hele andere figuren, dus niet meer (of in een andere vorm) de figuren die ik had gehad. Dus zelf vond ik t niet echt prettig.

Kortom, heb je dan geen problemen om die figuren in je oude "programma" te doen, of laat je die gewoon achterwege?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_24537069
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 10:07:30 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_24562156
Ja ik dans ook. Ik doe ook aan wedstrijden en geef daarnaast ook les.

Ik dans bij de grootste nederlandse dansbond (NADB) en zit ongeveer in de top 50 van ons land. (Volgens onze trainer)
pi_24653021
@Miki, ja daar komt het inderdaad op neer. Aanstaande vrijdag begint het nieuwe seizoen, en we hebben het al weer zover opgehaald dat we beginnen bij zilver (maar dat is de groep die vorige week, einde van de cursus, nog brons dansten)
@stijgende ster, ehm, we dansen gewoon wt we vroeger hebben geleerd en wat we niet weten leren we wel bij. Maar ze zijn daar zo makkelijk dat dat ook niet uitmaakt, je weet gewoon iets meer eigenlijk...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')