Bron: www.wilweg.nlquote:Voor toelating tot het Britse hoger onderwijs moet je over het algemeen een VWO-diploma hebben. Afgestudeerde HBO-ers kunnen in een universitaire studie worden ingepast. De universiteiten bepalen zelf hun toelatingsbeleid en de studieresultaten wegen zwaar mee in de selectie.
maar das natuurlijk niet zo leuk als studeren in het buitenland(engeland)quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:57 schreef runaway het volgende:
Welke richting wil je uit? Je hebt in Nl nl ook wel wat internationale studies.......
maar kun je wel een half jaartje naar het buitenlandquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:41 schreef Dizzee het volgende:
[..]
maar das natuurlijk niet zo leuk als studeren in het buitenland(engeland)![]()
zo weinig maar? Dat valt reuze mee!quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:57 schreef JackDaniels het volgende:
Duur is het zeker, ik betaal zo ongeveer 4500 pond (6400 euro ofzo?) per academisch jaar aan lesgeld/kamerhuur. En dan komen er nog extra uitgaven zoals uitgaan/boodschappen etc. er nog bij. Daarentegen ontvang ik zo ongeveer 330 euro per maand, wat elk kwartaal wordt uitgekeerd, van de nuffic (beurs buitenlandse studie).
www.dur.ac.ukquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:29 schreef boskov het volgende:
[..]
zo weinig maar? Dat valt reuze mee!
Mag ik vragen waar je studeert?
Als je HAVO als voor opleiding hebt? University denk ik niet. College waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef kweek89 het volgende:
en als ik dat nou juist niet wil? ik wil weg uit Nederland, en ergens anders studeren, zijn er in Engeland mogelijkheden daar voor ?
Colleges bieden soms ook een zgn "foundation degree" aan; dat zit net onder een Bachelor-degree. Daarmee stroom je volgens mij zo door naar de uni. Moet je maar eens kijken op internet of je daar wat over kan vinden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:32 schreef kweek89 het volgende:
College sowieso, is er een mogelijkheid om na x aantal jaren van college naar uni te gaan?
In Engeland word al snel iets Uni genoemt, dus dat moet misschien ook nog wel lukken, wel mindere kwaliteit dan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |