abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2005 @ 07:24:04 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24386349
ik hoorde net op het nieuws dat er mensenhandelaars op zoek zijn naar weesjes en die gaan verhandelen.

en een kerel die familie van vermisten mailed dat hun dierbaren dood zijn.

de 1 zijn dood, de ander ....

ik vind het echt belachelijk en die lui mogen opgeknoopt worden. Wat is jullie mening ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_24386354
in italie hebben ze zelfs een kerk leeggehaald om het ingezamelde geld

wat ik ervan vind, hetzelfde als wanneer het ging om een ander onderwerp dan dit, die mensen zijn 'fucked up beyond all repair"
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:03:35 #3
61288 Duna
Still Going Strong
pi_24386723
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 07:24 schreef Catch22- het volgende:
ik hoorde net op het nieuws dat er mensenhandelaars op zoek zijn naar weesjes en die gaan verhandelen.

ik vind het echt belachelijk en die lui mogen opgeknoopt worden. Wat is jullie mening ?
Ik durf te wedden dat een deel van giro 555 ook niet terecht komt waar het terecht zou moeten komen
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:10:17 #4
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_24386766
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:03 schreef Duna het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat een deel van giro 555 ook niet terecht komt waar het terecht zou moeten komen
Inderdaad. Sowieso de reclames al. (?)

Vindt dit in en in triest, en geeft blijk van dat deze mensen weinig geweten hebben. Zou bijna wensen dat ze zelf omgekomen waren bij die tsunami
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 januari 2005 @ 09:11:03 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24386769
Hahahha! Ja had ik ook gedaan. Hele straat langs met zo'n collectebus en zeggen dat het voor giro 555 was, maar ik heb het lekker zelf gehouden en me klem gezopen.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:11:48 #6
92279 N.icka
Windforce 11
pi_24386771
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:03 schreef Duna het volgende:

[..]

Ok ,,wat verwed je en kom maar op met je bewijzen dan
pi_24386781
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:10 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Inderdaad. Sowieso de reclames al. (?)

Vindt dit in en in triest, en geeft blijk van dat deze mensen weinig geweten hebben. Zou bijna wensen dat ze zelf omgekomen waren bij die tsunami
de reclame's kosten ze waarschijnlijk niks, en kost het ze wel wat dan is dat maar zo anders hadden ze nooit die 27 miljoen bij elkaar gehaald.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_24387116
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 07:26 schreef TheDeadGuy het volgende:
in italie hebben ze zelfs een kerk leeggehaald om het ingezamelde geld

wat ik ervan vind, hetzelfde als wanneer het ging om een ander onderwerp dan dit, die mensen zijn 'fucked up beyond all repair"
Is het niet "fucked up beyond all recognition" ?? (FUBAR)

Maar goed, ik ben het met je eens.
Het was al verschrikkelijk, maar dat er van deze situatie misbruik gemaakt wordt maakt het nog erger! Ophangen aan de hoogste boom deze mensen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Robar op 04-01-2005 09:55:44 ]
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:54:37 #9
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24387159
kijk es naar het gebouw van het rode kruis, dat had ook goedkoper gekunt

hadden er zo weer 1000 leprapatienten geholpen kunnen worden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_24388228
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 07:24 schreef Catch22- het volgende:

Ja vreselijk ik had al verwacht dat dit zou gaan gebeuren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24388239
Maar over die goede doelen, bij de volgende ramp start ik ook even een goeddoel, 90% stuur ik weg naar de ramp en 10% doe ik in mijn eigen zak (zo werkt het over al volgens mij).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:36:09 #12
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24388662
Dit bedoel je?
quote:
‘Handel in tsunami-weeskinderen’

Hilversum (Van onze redactie) 3 januari 2005 - Vrijwilligers van de Indonesische moslimpartij PKS beweren dat in opvangkampen in de Noord-Sumatraanse hoofdstad Medan mensenlevens worden verhandeld. Dat meldt het katholieke persagentschap AsiaNews.

Adoptiemarkt
Volgens de PKS-medewerkers zouden onbekende individuen geld hebben geboden voor kinderen die door de tsunami wees zijn geworden of wier ouders nog steeds worden vermist. De kinderen zouden handelsobjecten zijn voor de illegale adoptiemarkt.

Politie
De Indonesische minister Bachtiar Chamsyah van Sociale Zaken is ongerust over de melding en heeft de politie opgeroepen onmiddellijk een eind te maken aan deze mensenhandel. Minister Chamsyah heeft zijn ambtenaren de opdracht gegeven extra zorg aan de wezen te geven. Verder wees hij erop dat adoptie slechts via de officiële instanties geregeld mag worden.

Unicef
Een woordvoerder van Unicef zei 31 december dat zo’n 900.000 kinderen in Sumatra kans lopen op lichamelijke en geestelijke problemen. Ze zijn door de zeebeving hun huis kwijt, hebben familieleden verloren en in veel gevallen ook hun ouders. Velen hebben verwondingen en trauma's opgelopen. Omdat er weinig voedsel is, hebben ze honger. Verder laat vooral de hygiëne te wensen over. Ook ontbreekt het aan goede gezondheidszorg, waardoor onnodig mensen zullen sterven, aldus het kinderfonds van de Verenigde Naties.
Bron: RKK
pi_24389261
Het is idd verschrikkelijk dat er altijd mensen zijn die alleen uit zijn op eigen belang. Mensenhandel e.d. is sowieso al vreselijk natuurlijk maar in deze situatie helemaal. Ik hoorde een verhaal over een vermist zweeds jongetje. Hij was in het het ziekenhuis gezien en daarna waarschijnlijk ontvoerd. Schande.
...drop it like it's hot...
pi_24390451
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 11:14 schreef JohnDope het volgende:
Maar over die goede doelen, bij de volgende ramp start ik ook even een goeddoel, 90% stuur ik weg naar de ramp en 10% doe ik in mijn eigen zak (zo werkt het over al volgens mij).
dan ben je wel een heel nobel goed doel, een provisie van 10% is dief van je eigen portemonnee in de goede doelen branche.
Van de 50 euro die ik heb overgemaakt zal er ongeveer de helft of minder daadwerkelijk ten goede komen aan de slachtoffers.
Iedereen wordt asociaal gevonden als hij niets geeft om de slachtoffers van de ramp, maar de goede doelen beschouwen dit als een zeer goede 13e maand.
Toch zijn er blijven er mensen die totaal verrast zijn over het feit dat mensen garen spinnen bij het ongeluk van anderen.
Deze ramp zal miljonairs opleveren..

Ik hoop dat er flink wat sextoeristen lagen te zonnen op het strand in elk geval, want die kunnen we missen als kiespijn, of krijg ik nu problemen met Donner?
Yeah baby Yeah!
pi_24393381
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:10 schreef Elgigante het volgende:

[..]

dan ben je wel een heel nobel goed doel, een provisie van 10% is dief van je eigen portemonnee in de goede doelen branche.
Van de 50 euro die ik heb overgemaakt zal er ongeveer de helft of minder daadwerkelijk ten goede komen aan de slachtoffers.
Iedereen wordt asociaal gevonden als hij niets geeft om de slachtoffers van de ramp, maar de goede doelen beschouwen dit als een zeer goede 13e maand.
Toch zijn er blijven er mensen die totaal verrast zijn over het feit dat mensen garen spinnen bij het ongeluk van anderen.
Deze ramp zal miljonairs opleveren..

Ik hoop dat er flink wat sextoeristen lagen te zonnen op het strand in elk geval, want die kunnen we missen als kiespijn, of krijg ik nu problemen met Donner?
Keej ik snap wat je bedoelt, dan stuur ik 50% van het geld weg en 50% investeer ik in mijzelf. (Maar als ik 10 miljoen eutjes op haal en ik kan daarvan 2 miljoen via 1 of andere constructie in me zak steken dan ben ik ook wel content).
Ik snap ook niet dat de mensen die met de pet rond gaan om geld op te halen zoveel respect krijgen, ik zal dat ook met liefde doen *grijnz*.

En het zou inderdaad wel goed zijn als de sextoeristen niet de dans ontsprongen zijn.
pi_24451327
Zo ik zou graag nog een keer die 555-show willen kijken van gister, ik kon het soms niet goed verstaan omdat het nog al druk was op de plek waar ik zat te kijken....
Maargoed er vielen mij een paar hele mooie dingen op.

1) Op een gegeven moment kwamen er mensen van 'goedendoelen' in beeld, het waren 10 stakkers op een rij. Mensen van tearfund, AzG, etc.
Het mooie was, ik zei dus al tegen mensen, moet je kijken hoe duidelijk de TV die mensen van die 'goedendoelen' in beeld brengt, volgens mij proberen ze zo eventueel oplichters te ontmaskeren.

Wat denk je dat martijn krabbé op het eind tegen die groepmensen zei die die 'goedendoelen' leidde? "We zullen goed op jullie letten, en jullie goed in de gaten houden".
Met andere woorden, wij vertrouwen jullie voor geen meter, maar nu zijn jullie op de buis geweest en zullen meer mensen op jullie letten

Trouwens de enige die in het rijtje stond die nog een beetje bekend is, is Artsen zonder Grenzen. Maar die AZG maakte weer een grote frout om het minst representatief persoon naar die show te sturen, die vrouw zag er uit en praatte als of ze die nacht er voor goed aan de coke had gezeten. Ze begon zelfs wat over Greenpeace te blaten

Robbert ten Brink deed het ook ijzersterk, vooral toen hij Wim Kok in de maling ging nemen, maar toen kon ik het helaas niet meer verstaan wat hij zei, maar het was goed negatief voor kok dat kon ik er wel uit halen.

Ook goed van de regering dat zij alle belasting ivm met goededoelengeld doorstorten naar 555, daar zijn die oplichters ook goed ziek van.

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnDope op 07-01-2005 14:00:53 (typF) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')