abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 januari 2005 @ 13:02:04 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24370640
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_24370665
Ik heb wat foto's gezien van die Luxemburgo, Ik vind hem beetje eng



oe fipo!

[ Bericht 9% gewijzigd door wolfrolf op 03-01-2005 13:12:14 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 3 januari 2005 @ 13:31:30 #3
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24371105
Reactie op het vorige topic, laatste post.

Sommige mensen lezen alleen wat ze willen lezen

Er staat toch bij dat Mascherano ook komt of staat dat er niet bij? Dat is een verdedigende middenvelder. Verder gaan ze er vanuit dat Woodgate terug komt van z'n blessure. Dan heb je dus 2 extra verdedigende mensen ten opzichte van het afgelopen half jaar.

Verder zijn Zidane en Figo ook niet meer de jongsten. In mijn ogen zijn ze op dit moment wel nog top maar der zal een dag komen dat dat niet meer zo is. Dan is het toch normaal dat je daar vervangers voor zoekt. Op het moment dat je Robinho, die als een van de grootste talenten wordt gezien, voor een bedrag van 18 miljoen kan kopen en dat niet doet omdat je op dit moment wel nog genoeg spitsen hebt ben je een klote beleid aan het voeren. Ook ziet het er naar uit dat Morientes komende weken zal vertrekken of iig zeker in de zomer.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 januari 2005 @ 13:38:14 #4
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24371221
Woodgate komt altijd terug van zijn blessures maar valt dan weer in een nieuwe. Hopelijk kan Mascherano ook centraal achterin spelen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 3 januari 2005 @ 13:42:44 #5
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24371315
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Woodgate komt altijd terug van zijn blessures maar valt dan weer in een nieuwe. Hopelijk kan Mascherano ook centraal achterin spelen.
Doe niet zo negatief Ano Deze keer zal die die negatieve circel doorbreken En dan maar hopen dat ie beter is dat de fokkers beweren anders hebben we er weinig aan denk ik.

Als Mascherano op het middenveld kan (voor de verdediging) dan kan Helguera gewoon achterin blijven en zit het potdicht! Met Woodgate erbij zouden we dan 1 extra man hebben die niet kan spelen.

Casillas
Salgado
Woodgate
Samuel
R. Carlos
Helguera
Mascherano
Zidane
Figo
Raul
Ronaldo

Beckham, Owen, Morientes, Guti, Solari, Celades, Pavon en Bravo op de bank

Hoop dat ze iig een verdedigende middenvelder halen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 januari 2005 @ 13:46:33 #6
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24371376
Ik denk niet dat Woodgate een vaste waarde zal worden. Hij is gewoon te blessuregevoelig en zijn kwaliteiten zijn ook niet van het niveau Real Madrid.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 3 januari 2005 @ 13:48:52 #7
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24371415
We'll see!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 januari 2005 @ 13:51:02 #8
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24371446
Ik hoop wel dat Luxemburgo de komend 2 tot 3 jaar de coach is.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_24372292
Morientes en Solari gaan weg en gelijk hebben ze. Morientes gaat lekker naar Liverpool en Solari naar Barça.

Samuel zal ook wel niet lang meer in Madrid spelen, want die heeft het wel gezien bij Real. Volgens zijn zeggen is zijn transfer naar Real zijn grootste fout in z'n leven geweest. Ach, als hij z'n verstand had gebruikt dan had hij dat vantevoren al geweten. Wie niet horen wil, moet maar voelen. Roberto Carlos is ook ontevreden, Roberto Carlos is ook gewoon een overschatte voetballer.

Figo wordt nu toch echt te oud. Als je serieus in de top mee wilt doen dan is het een leuke speler om er bij te hebben, maar voor de basis is hij niet meer geschikt.

Nee, ik zie het zonnig in. Ik denk dat de crisis bij Real zich nog wel even doorzet, helemaal als Roberto Carlos en Beckham op de bank terecht komen.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 3 januari 2005 @ 15:19:44 #10
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24372882
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Morientes en Solari gaan weg en gelijk hebben ze. Morientes gaat lekker naar Liverpool en Solari naar Barça.

Samuel zal ook wel niet lang meer in Madrid spelen, want die heeft het wel gezien bij Real. Volgens zijn zeggen is zijn transfer naar Real zijn grootste fout in z'n leven geweest. Ach, als hij z'n verstand had gebruikt dan had hij dat vantevoren al geweten. Wie niet horen wil, moet maar voelen. Roberto Carlos is ook ontevreden, Roberto Carlos is ook gewoon een overschatte voetballer.

Figo wordt nu toch echt te oud. Als je serieus in de top mee wilt doen dan is het een leuke speler om er bij te hebben, maar voor de basis is hij niet meer geschikt.

Nee, ik zie het zonnig in. Ik denk dat de crisis bij Real zich nog wel even doorzet, helemaal als Roberto Carlos en Beckham op de bank terecht komen.

Waar heb je al die informatie gehoord? Heb je ze persoonlijk gesproken?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24373368
Beckham zal staan te juichen als hij op de bank terecht komt en Roberto Carlos zit ook maar al te graag op de bank.

Figo kan nog makkelijk tot zijn 65e mee en Woodgate is een wereldtopper die nooit geblesseerd is.

Het is maar net wat je wilt geloven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24373395
Samuel vindt het erg fijn natuurlijk om in het grootste rattennest van Madrid terecht gekomen te zijn en hij vindt het nog fijner dat hij wordt uitgefloten door de kneusjes die zich fan noemen van Real.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 3 januari 2005 @ 15:57:00 #13
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24373550
Je kritiek is wel correct maar ik denk dat alle spelers minus Morientes eerst even Luxemburgo afwachten. Of en hoe ze in zijn plannen voorkomen. Mochten ze daarna nog niet aan spelen toe komen lijkt het me niet onlogisch dat enkele mensen gaan vertrekken.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 3 januari 2005 @ 15:59:11 #14
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24373584
tsja kweet niet hoe jij kijkt of of je uberhaupt wel eens naar madrid kijkt, maar die samuel staat afentoe echt te blunderen dus sja dan is het niet gek dat ie wordt uitgefloten,, en wat betreft Figo die speelt nog steeds errug goed ....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 3 januari 2005 @ 15:59:25 #15
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24373590
Kerel er zit nu toch weer een andere coach, een Braziliaanse waar Roberto Carlos al eens mee gewerkt heeft, die zal hem echt niet op de bank zetten. Beckham staat nog altijd basis hoor, het idee dat ie nu wissel zal staan en ontevreden wordt is gewoon sensatie zoeken.

Figo presteerd nog altijd top, dus om er vanuit te gaan dat ie nu gelijk bagger is vind ik ook een beetje vreemd.

En Samuel heeft al in een persconverentie een tijd geleden aangegeven dat ie nog steeds veel zin heeft om prijzen met Real te winnen en dat het dom was dat ie zo'n gebaar maakte (waardoor die uitgefloten werd). Een keer daarvoor werd ie uitgefloten omdat ie slecht speelde.

Ik denk toch wel dat ik realistischer klink dan jij, volgens mij denk jij dat ook
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 januari 2005 @ 16:03:32 #16
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24373650
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:59 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk toch wel dat ik realistischer klink dan jij, volgens mij denk jij dat ook
tsja je proeft alleen maar jaloezie uit de post van die gast, dus ik denk dat jeje niet druk hoeft te maken
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 3 januari 2005 @ 16:04:59 #17
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24373676
Lol dat van Samuel, moeje eens kijken wat ie vandaag zegt:

http://www.as.com/articulo.html?d_date=&xref=20050103dasdasftb_7&type=Tes&anchor=dasftbA00
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 januari 2005 @ 16:11:15 #18
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24373793
Ik las het ook net. Samuel, is zijn levenlang supporter van Real en een type dat niet snel opgeeft. Zou dus raar zijn dat hij na een half seizoen al weer weg wil.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 3 januari 2005 @ 16:13:12 #19
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24373834
Deze maand al 7 wedstrijden, 5 voor de competitie en 2 voor de beker, als we winnen voor de beker spelen we deze maand nog een wedstrijd voor de beker.

Druk Druk Druk dus!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24373905
Samuel vindt het echt niet leuk dat hij constant wordt uitgefloten. Daar gaat hij ook niet beter van voetballen dus zijn tijd bij Real zit er al op eigenlijk. Als hij slim is ontvlucht hij snel het zinkende schip Real.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24373931
Jij zet Beckham in de opstelling van je op de bank. Als hij op de bank terecht komt dan vindt hij dat niet zo leuk, maar dat lijkt me een open deur.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24374048
Kampioen worden ze niet, CL winnen ze ook niet, misschien de Copa del Rey en voorronde voor de CL?

En als Samuel slim is gaat hij snel weer naar een club met wel een goed beleid en waar hij wel gewardeerd wordt. AC Milan, Juve of eventueel terug naar Roma. Real kan het verlies pakken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24374253
Hoe zeker is het dat die Mascherano komt? Schijnt wel een goede te zijn. Verdedigende middenvelder inderdaad.
  maandag 3 januari 2005 @ 17:51:32 #24
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24375461
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij zet Beckham in de opstelling van je op de bank. Als hij op de bank terecht komt dan vindt hij dat niet zo leuk, maar dat lijkt me een open deur.
Ben ik trainer van Real Madrid?

Misschien blijft Beckham wel basis spelen en moet Helguera naar de bank. Misschien komt Mascherano niet. Misschien gaat Beckham naar rechts en zit Figo op de bank wiens contract bijna afloopt (2006).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 januari 2005 @ 17:56:05 #25
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24375554
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kampioen worden ze niet, CL winnen ze ook niet, misschien de Copa del Rey en voorronde voor de CL?

En als Samuel slim is gaat hij snel weer naar een club met wel een goed beleid en waar hij wel gewardeerd wordt. AC Milan, Juve of eventueel terug naar Roma. Real kan het verlies pakken
Hahahahah Roma een goed beleid hahahahahah die worden ook zo vaak kampioen ja!

Als Samuel slim is blijft ie nog even en pakt ie dit seizoen of volgend seizoen de Champions League en de competitie. En anders is het het seizoen erna wel. Het lijkt me gebaseerd op verre en korte verleden toch wel bewezen dat Real gewoon een prijzenmachine is, die meer prijzen wint dan welke andere club dan ook. En die eerste alinea slaat nergens op. Laten we nog even wachten met zulke voorspelingen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24375621
Waarom denk je dat ik eventueel schreef.

De kans dat Roma overigens in de komende 3 jaar kampioen wordt is stukken groter dan dat Real dat wordt.

De kans wordt wel een stuk groter als ze Mascerano kopen, maar die kans acht ik nihil.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24375647
Ik denk ook niet dat ze Mascerano kopen.

Real schijnt wel hevig geïnteresseerd in Robinho en Mascherano.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24375671
Robinho is de nieuwe Denilson dus dat lijkt me een prima keus voor Real

Mascerano daarintegen is een held maar ja je moet Real heeten om zoveel geld te verneuken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 januari 2005 @ 18:10:20 #29
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24375811
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:40 schreef JeroenV het volgende:
Hoe zeker is het dat die Mascherano komt? Schijnt wel een goede te zijn. Verdedigende middenvelder inderdaad.
Een schrijver van As heeft in z'n collum geschreven dat Sacchi een middenvelder wilt die evenwicht kan brengen net zoals Davids Barca evenwicht gaf. En Marca schrijft dat Real Mascherano wil omdat hij de enige is die op de lijst staat van verdedigende middenvelders die nog geen CL of Uefa heeft gespeeld. Hij moet dus maar 10 mil kosten en is 20 jaar. Van mij mogen ze hem gelijk halen. Ze doen nu nog met alle prijzen mee, als ze het elftal evenwichtig kunnen maken ben ik ervan overtuigd dat ze nog prijzen kunnen winnen. Anders zou het wel moeilijk worden.

Ik ga er vanuit dat ze iemand kopen, ze hebben niet voor niets Sacchi gehaald. Als deze dan om een speler vraagt kun je het niet maken om te weigeren vind ik.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24375843
Pérez koopt liever Robinho. En dat wordt een miskoop

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 januari 2005 @ 18:14:11 #31
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24375896
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
Ik denk ook niet dat ze Mascerano kopen.

Real schijnt wel hevig geïnteresseerd in Robinho en Mascherano.
Waarom denk je van niet?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24375938
Robinho is net als Denilson totaal niet geschikt voor het Europese voetbal.

Lucho Gonzalez en Javier Mascerano van River Plate wel en die 2e heeft een EU passpoort
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 20:01:30 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24377556
de zweep gaat eroverheen:
quote:
Luxemburgo zet Real-spelers aan het werk

3/1/2005 17:39

Twee trainingen per dag en negen uur lang verplicht aanwezig zijn op de club. Het is Wanderley Luxemburgo menens om zijn vedetten zo snel mogelijk topfit te krijgen en om te analyseren waarom ze zo matig presteerden de eerste seizoenshelft.

De nieuwe Braziliaanse coach van Real hoopt voor de ommekeer te zorgen met hard werken en veel praten. Tussen de twee trainingen van elk twee uur in praat Luxemburgo individueel met al zijn spelers om te horen waarom zij denken dat de prestaties tegenvallen.

Al die gesprekken moeten er toe leiden dat Luxemburgo kan ingrijpen en een ploeg neerzet die de inhaalrace op Barcelona inzet en in de Champions League om te beginnen Juventus uit het toernooi stoot.

In zijn geboorteland verwacht men dat de voormalige bondscoach van Brazilië Real weer aan de gang krijgt. Bij zijn laatste clubs greep Luxemburgo al verrassend en kordaat in. Zo zette spelers van naam uit de ploeg en gebruikte hij spelers op posities die ze voorheen niet bekleedden. Met landstitel voor Cruzeiro en Santos als gevolg.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24379241
Goede zaak, Wanderley is een held als hem het lukt Real aan de praat te krijgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24379843
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:14 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Waarom denk je van niet?
Dubbel
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24379858
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:14 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Waarom denk je van niet?
Omdat Mascerano niet bestaat.

Mascherano wel, die zie ik wel komen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24379891
Ben je geil geworden van het miertje dat je net neukte?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24379919
Goede zaak dat Luxemburgo ze eens flink aan het werk zet. Er zullen ongetwijfeld wat spelers afvallen en dan denk ik aan Ronaldo.
That's all folks!
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 22:23:35 #39
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_24379983
geil worden doen jullie maar in een ander forum.. hier hebben we het over voetbal en er wordt niet gemierenneukt over verkeerd gespelde namen !!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_24380053
Nou JM, het is wel prettig als je weet wie er bedoeld wordt, vind ik.

Kan heel veel uitmaken. Neem Janssen & Jansen bij Vitesse.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24380165
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:56 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hahahahah Roma een goed beleid hahahahahah die worden ook zo vaak kampioen ja!

Als Samuel slim is blijft ie nog even en pakt ie dit seizoen of volgend seizoen de Champions League en de competitie. En anders is het het seizoen erna wel. Het lijkt me gebaseerd op verre en korte verleden toch wel bewezen dat Real gewoon een prijzenmachine is, die meer prijzen wint dan welke andere club dan ook. En die eerste alinea slaat nergens op. Laten we nog even wachten met zulke voorspelingen.
Real is heden ten dage een rommeltje in plaats van een prijzenmachine. Als Samuel een CL-titel wil pakken dan moet hij toch maken dat hij snel weg is bij Real Madrid. Als hij slim is dan tekent hij snel bij een Italiaanse topclub in plaats van dat hij zijn tijd verdoet bij Real en zich laat irriteren door een stel kneusjes op de tribune bij Real. Als hij slim was geweest dan was hij sowieso niet naar Real gegaan.

Real heeft best wel wat prijzen gepakt, maar dat is vergane glorie. Het is nu een zootje en dat verwende zootje ongeregeld laten werken zal niet gaan nadat ze een hele poos hebben zitten niksen. Ik verwacht nog wel een paar grote rellen bij Real omdat Ronaldo, Roberto Carlos en Beckham echt niet zitten te wachten op kritiek van Luxemburgo, een harde aanpak of een plek op de bank.

Ik hoop dat ze Robinho halen, want die mislukt zeker bij Real.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24380185
Is nog maar de vraag. Want van welke club komt de nieuwe coach ook alweer? En waar speelt Robinho nu?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24380341
Beide Santos, maar hoeveel vertrouwen Luxemburgo ook heeft in Robinho en hoe lang hij hem ook krediet blijft geven, uiteindelijk moet Robinho het zelf doen en ik weet zeker dat hij de slagers die achterin rondlopen bij de Spaanse clubs geen voet aan de grond krijgt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 3 januari 2005 @ 22:59:41 #44
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24380715
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Beide Santos, maar hoeveel vertrouwen Luxemburgo ook heeft in Robinho en hoe lang hij hem ook krediet blijft geven, uiteindelijk moet Robinho het zelf doen en ik weet zeker dat hij de slagers die achterin rondlopen bij de Spaanse clubs geen voet aan de grond krijgt.
Godsamme wat een flauwekul!

Alsof de Braziliaanse verdedigers niet 4x harder zijn dan de Spaanse....

Je doet het ook klinken alsof Robinho nu op krediet heeft gespeelt bij Santos. Die gast is supergoed, waarom denk je dat elke Europese topclub hem wil hebben. Die speelt omdat ie van grote waarde is voor z'n elftal en dat zou die in de toekomst bij Real ook zijn als die komt. Verder heeft Luxemburgo al met de Brazilianen (Carlos en Ronaldo) gewerkt in de nationale ploeg. Daar heeft ie met 22 vedettes te maken en dat ging ook goed.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 januari 2005 @ 23:03:35 #45
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24380799
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:59 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

. Daar heeft ie met 22 vedettes te maken en dat ging ook goed.
Ik kan het mis hebben maar volgens mij waren trubbels met spelers de reden van zijn voortijdige vertrek
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24380875
Luxemburgo zal het niet al te lang gaan volhouden bij Real met deze aanpak. Dat is wel grappig, want dan kunnen ze alweer op zoek naar een nieuwe speler.

Waar zeg ik dat Robinho alleen op krediet heeft gespeeld bij Santos? Hij heeft het gewoon goed gedaan bij Santos en veel gescoord, maar de Spaanse competitie is wel even een ander verhaal. Zeker voor iemand als Robinho die 1.72m is en nog geen 60 kg weegt. Elke Europese topclub wilde ook Denilson hebben, toch een beetje hetzelfde type als Robinho. Dat elke Europese topclub iemand wil hebben is nog geen garantie voor succes.

Dus als Robinho het matig doet bij Real, dan kan nog zijn grote vriend Luxemburgo de coach zijn, uiteindelijk zal Robinho het toch zelf moeten doen en zich waar moeten maken. Dat gaat hem niet lukken in Madrid.

Ik vraag me af hoe lang Luxemburgo het uit gaat houden bij Real. Ik denk en hoop niet al te lang.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 3 januari 2005 @ 23:11:00 #47
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24380934
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:03 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik kan het mis hebben maar volgens mij waren trubbels met spelers de reden van zijn voortijdige vertrek
dan ben ik in de war met Scolari
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 januari 2005 @ 23:19:46 #48
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24381113
Ik ben bang dat de jongens die nu niet mee willen werken (hard trainen enzo) en gaan zeiken of moeilijk gaan doen dat die gelijk het veld mogen ruimen. Sacchi zal wel weten wie die binnen heeft gehaald en die gaat die niet om de eerste beste reden aan de kant schuiven.

Het is gewoon wel moeilijk om de bezem er doorheen te halen als je spelers hebt die op zich nog prima presteren (Zidane, Figo, Ronaldo, Salgado, Carlos) en Raul is dan een verhaal apart, die zal nooit vertrekken. Die oudjes zullen vanzelf wel verdwijnen maar dat zal nog een tijdje duren.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24385913
Robinho gaat echt wel mislukken in Europa. Reken daar maar op.

Is gewoon een voetballer die nooit weg moet gaan uit Brazilie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:05:38 #50
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24389256
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 04:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Robinho gaat echt wel mislukken in Europa. Reken daar maar op.

Is gewoon een voetballer die nooit weg moet gaan uit Brazilie
Ok, das nu al de 25ste keer dat je dat roept. We begrijpen wel dat jij denkt dat Robinho niet gaat schitteren in Europa en dat ie thuis moet blijven. Laten we Robinho maar even vergeten zolang die niet bij de club is anders blijf je jezelf volgens mij herhalen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24389305
Robinho veel gescoord is wel weer relatief. 21 meen ik, maar ja, ze spelen daar 46 competitieduels.

Maar hoe dan ook, hij zou best eens kunnen slagen bij Real. Rivaldo deed het ook.

En volgens mij ging Luxemburgo weg omdat hij rottigheid had met de pers of de bond, niet met de spelers. Al kan ik me vergissen daarin.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24389605
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 04:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is gewoon een voetballer die nooit weg moet gaan uit Brazilie
Nee, want een ontvoerde moeder...dat wil toch iedereen!?
pi_24393739
quote:
Voormalig bondscoach van Brazilië Wanderley Luxemburgo is de nieuwe trainer van Corinthians. Hij is bij de club uit São Paulo de opvolger van de afgelopen weekeinde ontslagen Uruguayaan Dario Pereira.
Voor Luxemburgo betekent de aanstelling een terugkeer in de voetballerij nadat hij in september van vorig jaar werd ontslagen door de voetbalbond en hij vervolgens ook nog eens betrokken raakte bij een aantal schandalen. De ex-coach van onder meer Palmeiras en Flamengo moest vertrekken vanwege de slechte resultaten van het Braziliaanse elftal onder zijn leiding. Luxemburgo kreeg veel kritiek vanwege zijn zwalkende technische beleid.

Tot overmaat van ramp speelde hij vervolgens een centrale rol bij de corruptieschandalen in het Braziliaanse voetbal. De schandalen werden zo hoog opgenomen dat het Braziliaanse parlement al maandenlang bezig is met publieke verhoren om de ware toestand van het Braziliaanse voetbal boven tafel te krijgen. Luxemburgo zelf zou als bondscoach de marktwaarde van spelers kunstmatig hebben opgeschroefd door hen te selecteren voor het nationale elftal. Als het vervolgens daadwerkelijk tot een transfer kwam, zou hij hebben gedeeld in de opbrengst.

Verder werd Luxemburgo door een voormalige assistente beschuldigd van seksuele intimidatie. Ook verklaarde de vrouw dat Luxemburgo ook in zijn eerdere tijd als clubtrainer al verdiende aan transfers. De coach ontkende en hield zich de voorbije maanden in de luwte op. Wel moest hij zich urenlang verantwoorden voor de parlementaire onderzoekscommissie. Luxemburgo hoopt nu bij Corinthians zijn trainersloopbaan een nieuwe start te kunnen geven.
Dat is een bericht uit 2001, met de reden van zijn ontslag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 januari 2005 @ 18:37:14 #54
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24396384
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is een bericht uit 2001, met de reden van zijn ontslag.
Geen problemen dus met de ballers!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24402470
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:08 schreef methodmich het volgende:
Robinho veel gescoord is wel weer relatief. 21 meen ik, maar ja, ze spelen daar 46 competitieduels.

Maar hoe dan ook, hij zou best eens kunnen slagen bij Real. Rivaldo deed het ook.

En volgens mij ging Luxemburgo weg omdat hij rottigheid had met de pers of de bond, niet met de spelers. Al kan ik me vergissen daarin.
Robinho speelde 37 wedstrijden en maakte 21 goals. Da's op zich niet verkeerd, toch weet ik haast zeker dat hij het niet gaat maken bij Real, ondanks de aanwezigheid van Luxemburgo.

Verder levert de aanpak van Luxemburgo zeker heibel op op korte termijn. Ik kijk er nu al naar uit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24412848
De voorzitter heeft verklaard dat de spelers moeten luisteren, anders gaan zij eruit. Wanderley en Arrigo doen aan zero-tolerance.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:11:02 #57
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24413062
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
De voorzitter heeft verklaard dat de spelers moeten luisteren, anders gaan zij eruit. Wanderley en Arrigo doen aan zero-tolerance.
Dat dacht ik al. Ze zullen het nu wel zat zijn.... klein beetje ben ik dat ook.. mouwen opstroken en knokken voor die titels. Laten we eens zien of we vanavond in 6 minuten kunnen winnen. Zou een grote stap in de goede richting zijn
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24413089
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
De voorzitter heeft verklaard dat de spelers moeten luisteren, anders gaan zij eruit. Wanderley en Arrigo doen aan zero-tolerance.
Ik hoop dat de voorzitter met de komst van Sacchi geen inspraak meer zal hebben op het aankoopbeleid, dat zou al een hoop schelen.
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:43:04 #59
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24415624
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24416247
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:12 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ik hoop dat de voorzitter met de komst van Sacchi geen inspraak meer zal hebben op het aankoopbeleid, dat zou al een hoop schelen.
Naief.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24427474
Real Madrid 2 - 1 gewonnen door een penalty van Zidane die na 3 minuten werd gegeven

Bizar
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_24428582
Zeker, verder nog een stuk of vijf goede kansen in die korte tijd. Wat me opviel was dat Raul ook nog gewisseld werd. Een andere reden dan tijdrekken kan ik niet bedenken.
That's all folks!
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:50:08 #63
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24428696
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker, verder nog een stuk of vijf goede kansen in die korte tijd. Wat me opviel was dat Raul ook nog gewisseld werd. Een andere reden dan tijdrekken kan ik niet bedenken.
De reden dat ie nog 2 keer wisselde was iid om tijd te rekken. Ik las ergens dat het Raul was die eruit moest met Guti en ik lees op marca.com dat het Ronaldo was en niet Raul. Denk nu toch wel dat het Raul is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24428732
Het was echt Raul ja.
That's all folks!
pi_24428962
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]
Naief.
Omdat!?

Maar belangrijker: wat een fantastische start gister voor Luxemburgo. Dit zal voor een flinke stoot moraal binnen de selectie scoren, helemaal gezien het feit dat er eindelijk weer veel kansen gecreeerd werden. Atlético kom maar op!!
pi_24429040
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als Samuel slim is gaat hij snel weer naar een club met wel een goed beleid en waar hij wel gewardeerd wordt. AC Milan, Juve of eventueel terug naar Roma. Real kan het verlies pakken
Roma en goed beleid?
pi_24429127
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 04:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Robinho gaat echt wel mislukken in Europa. Reken daar maar op.

Is gewoon een voetballer die nooit weg moet gaan uit Brazilie
Volgens mij geld dat ook voor de meeste Argentijnse toppers

Kijk naar Riquelme, Saviola en Ortega bijv.
  donderdag 6 januari 2005 @ 11:23:07 #68
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24429174
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:20 schreef LaTiNo het volgende:
Volgens mij geld dat ook voor de meeste Argentijnse toppers

Kijk naar Riquelme, Saviola en Ortega bijv.
mja riquelme doet het heel best momenteel bij Villareal anders, en saviola is nog jong vergeet dat niet en doet het ook nie slecht, denk dat ie volgend seizoen weer terug komt...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24429213
Dudez, het kan snel omslaan in het voetbal. Vorig jaar was Barca een lachertje en nu staan ze vet bovenaan. Ook nu kan het weer omslaan. Paar wijzigingen in het elftal, wat gewonnen zelfvertrouwen hier en daar en opeens draait Real weer, terwijl Barca door talloze blessures steeds meer punten laat liggen. Of wellicht vechten Real en Barca weer in de spotlights met elkaar om aan het einde alsnog door het nu kwakkelende Valencia dat al zijn wedstrijden met 1-0 wint te worden gepasseerd. We shall see!

En laat Mascherano nou nog een jaartje bij River spelen, even de C.L. winnen en dan pas naar het buitenland!
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:29:44 #70
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24430443
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:50 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

De reden dat ie nog 2 keer wisselde was iid om tijd te rekken. Ik las ergens dat het Raul was die eruit moest met Guti en ik lees op marca.com dat het Ronaldo was en niet Raul. Denk nu toch wel dat het Raul is.
En op studio sport zag ik dat het Ronaldo en Raul waren die gewisseld werden.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_24432774
Scolari kwam er in de 93e minuut in voor Raul en Ronaldo ging er in de 91e minuut uit voor Pavon
pi_24448822
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:57 schreef limbabwaan het volgende:
Scolari kwam er in de 93e minuut in voor Raul en Ronaldo ging er in de 91e minuut uit voor Pavon
Solari ipv Scolari, verder klopt het als een bus.
pi_24455867
Mascherano gaat naar Chelsea
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:07:14 #74
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24456391
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 23:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mascherano gaat naar Chelsea
achtsja ksnap niet wat daar aan is, als je hier alleen komt om op real te zeiken blijf dan gewoon weg,, post dit maar fijn in het chelsea forum als dat er is .....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24456590
Het ging over Mascherano en die jongen neemt een wijs besluit en gaat naar een team waar spelers als Makalele wel worden gewaardeerd!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:41:41 #76
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24456874
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 00:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ging over Mascherano en die jongen neemt een wijs besluit en gaat naar een team waar spelers als Makalele wel worden gewaardeerd!
Wie zegt dat een speler als Makalele bij Real niet gewaardeerd werd? Hij wilde evenveel verdienen als de "groten" en zo goed is die niet. Hijs wel belangrijk maar dus echt niet even goed. Alsof zo'n speler dat bij een andere "normale" club wel zou verdienen. Dat er dan een gekke Rus is met teveel geld daar kan Real niks aan doen.

Of die keuze verstandig is weet ik niet. Ik denk dat ie bij Real meer speeltijd zou krijgen dan die bij Chelsea gaat krijgen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24456917
Zo goed is die niet? Je zegt zelf ook dat Makalele belangrijk was voor het team. Makalele was voor Real belangrijker dan Beckham dat nu is, niet raar dus dat hij wat meer salaris wilde. Gelukkig voor hem zag Chelsea wel in wat een speler als Makalele waard is voor een team en daarna is Real als een kaartenhuis in elkaar gedonderd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:44:11 #78
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24456928
Ik weet ook niet waar je die onzin vandaan hebt maar als je het dus uit je nek lult zou ik het fijn vinden dat je het voortaan uit dit topic laat. Ik zie het iig nog nergens staan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24456968
Je bent uitgeluld?



Balen hè dat hij nu niet meer voor Real speelt?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:47:23 #80
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24456989
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo goed is die niet? Je zegt zelf ook dat Makalele belangrijk was voor het team. Makalele was voor Real belangrijker dan Beckham dat nu is, niet raar dus dat hij wat meer salaris wilde. Gelukkig voor hem zag Chelsea wel in wat een speler als Makalele waard is voor een team en daarna is Real als een kaartenhuis in elkaar gedonderd.
Vorig jaar speelden we 8 van de 10 maanden goed. Het heeft 8 maanden geduurt voordat we zijn ingestort dus lag niet alleen aan Makalele. Dat iemand belangrijk is wil niet zeggen dat ie goed is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:50:38 #81
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24457062
Ik vind het niet balen Ik wil alleen spelers die voor de club willen voetballen. Alsof Makalele niet genoeg geld had om te eten. Ik heb liever spelers als Solari en Guti die al 20 keer door andere clubs zijn gevraagd maar die blijven omdat ze alleen voor Real willen spelen

Maarja.. ik zie aan je posts al dat je zo'n pestjochie bent dus ben ook niet van plan in de toekomst te reageren. Je bent het 2de kleine kindje dat deze week zielig komt doen in het Real topic! Jammer!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24457201
Ik heb toch liever dat iemand erg belangrijk is voor het team dan dat iemand erg goed is, maar totaal niet belangrijk is voor het team en zelfs in de weg loopt. Voetbal is nog altijd een teamsport en dat hebben ze bij Chelsea goed begrepen. Bij Real hebben ze dat duidelijk nog niet begrepen en de fans van Real zo te lezen ook nog niet.

Solari vertrekt aan het einde van het seizoen bij Real Madrid. Alsof Beckham bij Man Utd niet genoeg had om te eten. Als Zidane bij Cordoba gaat spelen dan verdient hij ook wel genoeg om te eten, dus dat is een absoluut kulargument.

Real werd vorig seizoen 4e op 7 punten van Valencia. 4e worden is voor Real gewoon een wanprestatie, zo zien de fans dat ook. Een jaar eerder werd Real nog met 2 vingers in de neus kampioen. Dit jaar staan ze ook alweer op kansloze achterstand van Barça.

Nee, types als Geremi en Makalele worden nodig gemist bij Real. Volgend seizoen gaat Solari weg. De zogenaamde "sterren" van Real worden een jaartje ouder en ze zullen ongetwijfeld voor heibel gaan zorgen! Dat gaat de goede kant op.

Ach, eigenlijk had die kutclub allang failliet moeten zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:57:24 #83
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24457226
Pcies er is een verschil tussen al veel geld verdienen en iets meer verdienen..
de eerste club heeft traditie, eer en geschiedenis alles wat je maar kan wensen, daar is het een eer om Voor te Mogen spelen,, integenstelling tot club 2 .... entsja vraag aan iedere speler van Chelsea (Zelfs Makalele) voor welke club hij liever speelt en ze zullen allemaal Real zeggen, behalve die paar boeren die daar geboren zijn en volgens mij zijn dat er niet zoveel (en zelfs dit is niet zeker )

Dus wanneer je real fan bent is het niet Balen dat ie niet meer speelt, maar ach zoiets begrijp je toch niet...

en daarbij komt nog eens dat La liga de sterkste en mooiste compo is van deze aardkloot
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:59:49 #84
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24457278
lol ik proef alleen maar jaloezie uit je posts, dat ze een kut periode doormaken ach dat veranderd wel weer, maar genoot jij anderhalf seizoen geleden niet van die kut club toen ze het mooiste voetbal speelde wat er bestaat?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24457288
Makalele speelt kennelijk het liefst voor een club waar spelers die in dienst van het team spelen wel gewaardeerd worden. Chelsea
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:02:33 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24457327
Ik snap sowieso niet dat men een club als Chelsea,50 years and still waiting..., durft te vergelijken met de grootste en succesvolste club van Europa.
Real is absoluut mijn club niet maar om Real nou af te schrijven,nou ja,je weet wat ik bedoel voor een club die welgeteld 1 hele kampioensbeker in de kast heeft staan van een halve eeuw terug en die nou 1,hooguit 3 jaar aardig mee zal doen vind ik onbegrijpelijk.
Als die Rus zijn koffers pakt zakt Chelsea weer langzaam terug naar de plek waar ze horen in Engeland en dat is niet in de top.

en dat de Liga de mooiste is? Daar zijn de meningen uiteraard over verdeeld
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:05:05 #87
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24457388
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Makalele speelt kennelijk het liefst voor een club waar spelers die in dienst van het team spelen wel gewaardeerd worden. Chelsea
Makalele ging voor meer poen daarna begon de president te zeiken(te kleineren tsja die gast heeft ook ze eer als zo'n ei niet voor real wil spelen), dus over gewaardeerd worden is bullshit.. als hij nu een salaris bij chelsea zou eisen die te gortig is wordt ie daar er ook uit gekicked,, je lult slap en je weet het gast.... net alsof ie bij Real slecht verdiende, hij wou gewoon meer nahh bij chelsea kon ie dat krijgen, nahh dan ga je toch !!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24457473
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:05 schreef DAMH het volgende:

[..]

Makalele ging voor meer poen daarna begon de president te zeiken(te kleineren tsja die gast heeft ook ze eer als zo'n ei niet voor real wil spelen), dus over gewaardeerd worden is bullshit.. als hij nu een salaris bij chelsea zou eisen die te gortig is wordt ie daar er ook uit gekicked,, je lult slap en je weet het gast.... net alsof ie bij Real slecht verdiende, hij wou gewoon meer nahh bij chelsea kon ie dat krijgen, nahh dan ga je toch !!
Ik lul helemaal niet slap. In vergelijking met de "sterren" werd hij onderbetaald bij Real, dat zinde hem (terecht) niet aangezien hij voor Real van meer waarde is dan een Figo. Zijn inbreng in het team werd niet echt gewaardeerd toen hij om wat meer geld vroeg, de voorzitter deed debiel... ja, dan stap je over naar een team waar je wel wordt gewaardeerd.

Real ziet nu zelf ook wel in dat ze met alleen "sterren" er niet komen en dat ze ook wat spelers zullen moeten hebben die zich wegcijfers voor het team, zoals Makalele en Geremi. Alleen die twee zullen nooit meer spelen voor de club die ze heeft uitgekotst.

Als Mascherano slim is tekent hij snel bij Chelsea.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24457501
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Makalele speelt kennelijk het liefst voor een club waar spelers die in dienst van het team spelen wel gewaardeerd worden. Chelsea
Net alsof anderen die in dienst van het team spelen niet worden gewaardeerd. Makalele ging gewoon voor het geld.
That's all folks!
pi_24457551
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Net alsof anderen die in dienst van het team spelen niet worden gewaardeerd. Makalele ging gewoon voor het geld.
Geremi werd ook niet echt gewaardeerd inderdaad, Solari mag opkrassen op het einde van het seizoen en Samuel wordt constant uitgefloten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:15:47 #91
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24457605
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Geremi werd ook niet echt gewaardeerd inderdaad, Solari mag opkrassen op het einde van het seizoen en Samuel wordt constant uitgefloten.
Waar speelt geremi nu? hij was gewoon niet goed genoeg... Solari komt niet aan de bak omdat de trainer iemand anders beter vind publiek waardeert hem wel degelijk, dus kweet niet hoe je hieraan komt,, Samuel heeft de laatste tijd teveel geblunderd en heeft veel gekost,, doh dat je dan wordt uitgeflote,, vraag maar aan Pauwe hoe die wordt gewaardeerd ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24457628
Solari geven ze zo een nieuw contract hoor. Ik vind dat je de rol van Makelele bij Real niet moet overdrijven. Maar bij gewaardeerde spelers bedoel ik ook de jongens die al jaren bij Real voetballen.
That's all folks!
pi_24457665
Solari staat er niet in, hij gaat deze zomer naar een andere club om daar van waarde te zijn. Onder andere Barça wil hem hebben. Hoewel ik een tyfushekel aan Barça heb zou het schitterend zijn als Solari bij Barça opleeft.

Geremi speelt nu bij Chelsea Op dit moment het sterkste team van Europa! Beckham heeft ook veel gekost, maar die laat het ook maar niet echt zien bij Real.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:18:31 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24457671
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:15 schreef DAMH het volgende:

[..]

en heeft veel gekost
Ouch,dit vind ik altijd zo'n grote onzin.

Tis niet de speler die het prijskaartje bepaald...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24457676
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Solari geven ze zo een nieuw contract hoor. Ik vind dat je de rol van Makelele bij Real niet moet overdrijven. Maar bij gewaardeerde spelers bedoel ik ook de jongens die al jaren bij Real voetballen.
Makalele zorgde voor balans in het elftal van Real.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:19:55 #96
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24457701
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:18 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ouch,dit vind ik altijd zo'n grote onzin.

Tis niet de speler die het prijskaartje betaald...
maartja er zijn wel bepaalde verwachtingen die dan geschept worden he? kebdoel als die Reyes nu bij jullie volledig door de mand zou vallen dan denk ik ook niet dat jullie ole blijven zingen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24457709
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Solari geven ze zo een nieuw contract hoor.
Het contract van Solari wordt niet verlengd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24457718
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:19 schreef DAMH het volgende:

[..]

maartja er zijn wel bepaalde verwachtingen die dan geschept worden he? kebdoel als die Reyes nu bij jullie volledig door de mand zou vallen dan denk ik ook niet dat jullie ole blijven zingen
Ik denk dat men van Beckham meer verwacht dan van Samuel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:21:50 #99
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24457734
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Solari staat er niet in, hij gaat deze zomer naar een andere club om daar van waarde te zijn. Onder andere Barça wil hem hebben. Hoewel ik een tyfushekel aan Barça heb zou het schitterend zijn als Solari bij Barça opleeft.

Geremi speelt nu bij Chelsea Op dit moment het sterkste team van Europa! Beckham heeft ook veel gekost, maar die laat het ook maar niet echt zien bij Real.
je hebt wel een hekel aan veel teams die Toevallig door de jaren heen mooi voetbal spelen, hmmz vreemd ben jij wel voetbal liefhebber ?? (gewoon een vraag)
en wat betreft chelsea het beste team dat moet nog blijken, btw flame me maar af maar ik zie geremi verdacht weinig spelen bij chelsea of niet?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:23:27 #100
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24457771
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik denk dat men van Beckham meer verwacht dan van Samuel.
Tsja met beckham komt het wel goed, btw zo slecht doet hij het niet eens, het word alleen nogal hier in het nos-media overdreven omdat ze hier ook nogal anti-madrid zijn (waarom? kheb geen flauw idee)....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:24:33 #101
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24457790
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:19 schreef DAMH het volgende:

[..]

maartja er zijn wel bepaalde verwachtingen die dan geschept worden he?
Klopt,maar is dat de schuld van de speler? Nee toch?
quote:
kebdoel als die Reyes nu bij jullie volledig door de mand zou vallen dan denk ik ook niet dat jullie ole blijven zingen
Weet wat je bedoeld maar A.Engelse supporters vallen een speler nooit af tijdens een wedstrijd,heb heel wat potten gezien in Engeland en heb werkelijk nog nooit een fluitconcert jegens een eigen speler meegemaakt.B.Er wordt tuurlijk wel volop gescholden als een speler niet goed speelt maar dan maakt het geen ene fuck uit of ie nou transfervrij gekomen is of 25 miljoen gekost heeft.

Denk je dat er op Vieira afgelopen dinsdag tegen Man City niet gekankerd is?
Die gast speelde zijn slechtste wedstrijd ooit in het rood-witte shirt en kostte een prikkie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24457799
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:21 schreef DAMH het volgende:

[..]

je hebt wel een hekel aan veel teams die Toevallig door de jaren heen mooi voetbal spelen, hmmz vreemd ben jij wel voetbal liefhebber ?? (gewoon een vraag)
en wat betreft chelsea het beste team dat moet nog blijken, btw flame me maar af maar ik zie geremi verdacht weinig spelen bij chelsea of niet?
Ja, ik ben voetballiefhebber. Barca speelt nu weer mooi voetbal, maar daarvoor was het een tijdje niet veel soeps.

Geremi speelt inderdaad niet vaak meer, maar dat komt omdat Chelsea afgelopen zomer weer een aantal gerichte aankopen heeft gedaan waardoor het team nog beter is geworden en waardoor Geremi even wat minder speelt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24457847
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:23 schreef DAMH het volgende:

[..]

Tsja met beckham komt het wel goed, btw zo slecht doet hij het niet eens, het word alleen nogal hier in het nos-media overdreven omdat ze hier ook nogal anti-madrid zijn (waarom? kheb geen flauw idee)....
De media anti-Madrid? Volgens mij heeft men hier gewoon door dat een zootje "sterren" bij elkaar nog geen succesvol team betekent. Ik vind niet dat de media hier anti-Madrid is. ^

Alsof Beckham het goed doet bij Real. Commercieel gezien wel, da´s ook de reden dat hij gehaald is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:46:41 #104
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24458178
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt,maar is dat de schuld van de speler? Nee toch?
[..]

Weet wat je bedoeld maar A.Engelse supporters vallen een speler nooit af tijdens een wedstrijd,heb heel wat potten gezien in Engeland en heb werkelijk nog nooit een fluitconcert jegens een eigen speler meegemaakt.B.Er wordt tuurlijk wel volop gescholden als een speler niet goed speelt maar dan maakt het geen ene fuck uit of ie nou transfervrij gekomen is of 25 miljoen gekost heeft.

Denk je dat er op Vieira afgelopen dinsdag tegen Man City niet gekankerd is?
Die gast speelde zijn slechtste wedstrijd ooit in het rood-witte shirt en kostte een prikkie.
Tsja schuld van de speler als ie het eerst wel goed bij roma en dan niet bij Real?.. tsja bij zo'n club krijg je nou eenmaal sneller kritiek dan moet je niet op het hoogste van het hoogste willen spelen als je er niet tegen kan....

wat betreft uitfluiten in Engeland tsja ik zal er eens op gaan letten, geef je voordeel van de twijfel..

entsja wat een kul argument, kdenk niet dat Barca ronaldinho uitfluit als ie een keer een slechte pot speelt, als je wat vieira betekend heeft voor de club met wat bv reyes tot nu toe heeft betekend vergelijkt gaat dat natuurlijk niet op he...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:48:54 #105
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24458208
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, ik ben voetballiefhebber. Barca speelt nu weer mooi voetbal, maar daarvoor was het een tijdje niet veel soeps.

Geremi speelt inderdaad niet vaak meer, maar dat komt omdat Chelsea afgelopen zomer weer een aantal gerichte aankopen heeft gedaan waardoor het team nog beter is geworden en waardoor Geremi even wat minder speelt.
tsja je noemt alles steeds tyfusclub zus en zo, tsja van Gaal had het nodige verneukt bij die club en daarvoor zat cruijf er speelde zo ook weergaloos voetbal dus sja...

voor die zomer aankopen speelde die ook niet constant hoor volgens mij? en nogmaals hij was gewoon niet goed genoeg voor real, daarom mocht ie gaan....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24458220
Als Reyes ´n keer een slechte wedstrijd speelt dan wordt hij niet weken nadien nog uitgefloten door het publiek.

Maar goed, Samuel gaat natuurlijk een stuk beter spelen van al die fluitconcerten die aan hem gericht zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24458243
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:48 schreef DAMH het volgende:

[..]

tsja je noemt alles steeds tyfusclub zus en zo, tsja van Gaal had het nodige verneukt bij die club en daarvoor zat cruijf er speelde zo ook weergaloos voetbal dus sja...

voor die zomer aankopen speelde die ook niet constant hoor volgens mij? en nogmaals hij was gewoon niet goed genoeg voor real, daarom mocht ie gaan....
Net zoals Makalele mocht hij blijven bij Real, maar ze gingen gewoon liever naar Chelsea. Het jaar er voor speelde Geremi 29 wedstrijden, nu heeft hij er tot nu toe 9 gespeeld. Vorig seizoen speelde hij dus wel redelijk veel.

Barca speelt sinds dit seizoen weer leuk voetbal, vorig seizoen was het ook niet echt denderend vaak. Giuly is er bij gekomen, Eto´o en Deco. Dat scheelt wel een slok op een borrel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:56:51 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24458359
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:46 schreef DAMH het volgende:

[..]

Tsja schuld van de speler als ie het eerst wel goed bij roma en dan niet bij Real?..
Je moet een speler beoordelen op zijn kwaliteiten,speelt ie kut mag je dat zeker zeggen,maar het is gewoon triest om het op zijn prijskaartje te gooien
quote:
wat betreft uitfluiten in Engeland tsja ik zal er eens op gaan letten, geef je voordeel van de twijfel..
Daar durf ik best wel wat op te zetten,in dit geval zouden supporters uit andere landen hier een voorbeeld aan kunnen nemen
quote:
entsja wat een kul argument, kdenk niet dat Barca ronaldinho uitfluit als ie een keer een slechte pot speelt, als je wat vieira betekend heeft voor de club met wat bv reyes tot nu toe heeft betekend vergelijkt gaat dat natuurlijk niet op he...
OK,was niet het beste voorbeeld maar wat ik wilde zeggen dat er in Engeland heel anders op gereageerd wordt dan bv in Nederland,Spanje etc.
Als er 1tje bij Arsenal een massaal fluitconcert zou verdienen dan zou het Cygan wel zijn maar ik heb ze nog niet gehoord
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:57:54 #109
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24458374
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Reyes ´n keer een slechte wedstrijd speelt dan wordt hij niet weken nadien nog uitgefloten door het publiek.

Maar goed, Samuel gaat natuurlijk een stuk beter spelen van al die fluitconcerten die aan hem gericht zijn.
nee maar als hij het constant doet(zoals samuel een tijd deed), en wenger blijft em laten spelen wil ik nog wel eens wat er zou gebeuren (niet dat ik er vanuit ga dat Reyes slecht gaat spelen want ik vind hem top, maar het was een voorbeeld he )

Tsja dat denk ik ook niet, maar ik beweer ook nergens van wel
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24458408
Ik denk niet dat men Reyes dan massaal gaat uitfluiten de hele tijd. Maar goed, da´s puur een gedachte...

DG komt vaak bij Arsenal dus die kan je het antwoord geven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:00:01 #111
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24458416
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Net zoals Makalele mocht hij blijven bij Real, maar ze gingen gewoon liever naar Chelsea. Het jaar er voor speelde Geremi 29 wedstrijden, nu heeft hij er tot nu toe 9 gespeeld. Vorig seizoen speelde hij dus wel redelijk veel.

Barca speelt sinds dit seizoen weer leuk voetbal, vorig seizoen was het ook niet echt denderend vaak. Giuly is er bij gekomen, Eto´o en Deco. Dat scheelt wel een slok op een borrel.
Hij mocht blijven, maar integenstelling tot makalele speelde hij niet zoveel dus wou hij gewoon weg om sportieve persoonlijke redenen...

tsja kweet niet wat je hebt gekeken maar de 2de seizoenshelft van barca was vorig seizoen vrij indrukwekkend met davids er toen nog bij .... dat ze met de huidige ploeg nog beter spelen ala maar vorig seizoen speelde ze ook al mooi...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:00:48 #112
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24458434
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:57 schreef DAMH het volgende:

[..]

(niet dat ik er vanuit ga dat Reyes slecht gaat spelen want ik vind hem top, maar het was een voorbeeld he )

Er was anders de laatste tijd voor zijn blessure "alle reden voor".
1 doelpunt in 15 wedstrijden als aanvaller is natuurlijk niet best en om te zeggen dat ie andere beter liet spelen,nou nee.
Zou in veel andere landen niet gepikt worden denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24458457
Ze gingen pas beter spelen toen Davids werd gehuurd, daarvoor was het toch echt kommer en kwel. Sinds dit seizoen is het pas echt leuk voetbal geworden bij Barca, een heel stuk leuker dan de 2e seizoenshelft van vorig seizoen. Maar ze hebben dan ook goed ingekocht.

Geremi speelde minder, werd ook niet echt gewaardeerd bij Real. Nu bij Chelsea valt hij ook buiten de boot, maar zijn eerste seizoen bij Chelsea heeft hij best veel gespeeld.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:07:40 #114
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24458556
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je moet een speler beoordelen op zijn kwaliteiten,speelt ie kut mag je dat zeker zeggen,maar het is gewoon triest om het op zijn prijskaartje te gooien
[..]

Daar durf ik best wel wat op te zetten,in dit geval zouden supporters uit andere landen hier een voorbeeld aan kunnen nemen
[..]

OK,was niet het beste voorbeeld maar wat ik wilde zeggen dat er in Engeland heel anders op gereageerd wordt dan bv in Nederland,Spanje etc.
Als er 1tje bij Arsenal een massaal fluitconcert zou verdienen dan zou het Cygan wel zijn maar ik heb ze nog niet gehoord
Kgaf aan dat het prijskaartje in combinatie met het vertoonde spel en het Feit dat je voor Real speelt die fluitconcerten oplevert als je slecht speelt, want dan zou je (in perspectief van de fan) er niet eens voor mogen spelen, dat levert fluiten op....

tsja dat vind ik jou goed recht om te vinden, maar als ik me eigen zuur verdiende centen uitgeef om mijn club te zien spelen (gerelateerd aan, voor welke club je bent met (+ realistische verwachtingen))
en er loopt iemand rond die echt bout is vindt ik dat terecht dat je het bestuur signalen geeft,,,

en idd er is natuurlijk een mentaliteisverschil tussen de verschillende landen, entsja daarvan mag iedereen zelf denken of ie het ene of het andere mooier vindt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24465448
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Geremi speelt nu bij Chelsea Op dit moment het sterkste team van Europa!
Los van het feit dat ik Chelsea niet het sterkste steam van Europa vind, is Geremi daar vooral selectielid. Zodra het echt belangrijk wordt, zit ie op de bank en kiest Mourinho een ander.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24487976
Wanneer moet Real nu tegen Atletico? Ik dacht vandaag toch? Maar ik zat te kijken op de site van Canal Plus, maar die zenden vandaag niks uit. En dat zou me nogal vaag lijken.
pi_24490535
0-3 voor Real.
Onder Luxemburgo is Real veel en veel sterker denk ik, slechte zaak dus .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_24490771
haha lul niet... Real heeft geen ruk klaargespeeld vanavond!! Lucky puta's, het is dat Torres geen een opgelegde kans wist te benutten

kansenverdeling:
Atletico 17
real 3

score:
Atletico 0
real 3

[ Bericht 1% gewijzigd door Smeich op 09-01-2005 21:11:03 ]
  zondag 9 januari 2005 @ 21:05:18 #119
30919 mitt
Michael Corleone
pi_24490821
lekker Ronaldo met twee goals.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_24490848
Atletico was inderdaad veel beter. Alleen maakte Real de kansen gewoon erg goed af. Ronaldo twee, Scolari een.
  zondag 9 januari 2005 @ 21:13:33 #121
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24490953
Ik vond Real wel goed hoor!

Ze hebben drie kansen gecreerd en benut en Atletico heeft niet "echte" kansen gecreerd. Ze hadden wel wat kansen maar die kwamen meer uit afgeketste schoten. Casillas was weer super Raul, Zidane en Beckham wat minder opvallend. Solari vond ik ook super, verdedigde erg veel mee

Ziet er goed uit. Nu hopen dat de Catalaantjes wat punten laten liggen in Villarreal.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24492973
Atletico was beter. Wat een stelletje hoerenzonen zeg..dat Real...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24497644
Viva Villareal en Riquelme!

Hup Valencia! Lijkt me lachen als ze weer als de 'derde' club het been pikken van de twee vechtende honden

Solari is altijd goed bezig, altijd gedreven. Ik hoop dat ie wat vaker mag spelen van Luxemburgo, en anders maar naar Barcelona. Ik begrijp wel dat je op een gegeven ogenblik gehecht raakt aan een club enzo, maar als je als prof niet aan spelen toekomt moet je gewoon weg! Hij heeft nog maar een x aantal jaren om te kunnen spelen. Don't waste them on the bench!
pi_24498761
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Atletico was beter. Wat een stelletje hoerenzonen zeg..dat Real...
Heeft niks met hoerenzonen te maken, effectieviteit (met een "vleugje" geluk en goede keeper) heet dat. Als je toch zo nodig moet schelden, kan je dat beter op de spelers van Atlético (no offence) doen voor het niet benutten van hun (open) kansen.
pi_24499983
Solari gaat echt wel weg op het einde van het seizoen
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24503711
quote:
Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Atletico was beter. Wat een stelletje hoerenzonen zeg..dat Real...
Hoeren zonen? Lijkt me stug dat al hun moeders in de prostitutie zitten. Erg goed onderbouwde post ook tevens. Zeker fanboy van ander team he, kansloos mannetje

Mooie overwinning. Ben benieuwd hoe het de rest van het seizoen gaat nu
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 11 januari 2005 @ 09:18:54 #127
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24513484
quote:
Op maandag 10 januari 2005 11:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Solari gaat echt wel weg op het einde van het seizoen
Solari gaat aan het einde van het seizoen naar Barcelona
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_24513782
Kun je niet ergens de wedstrijden downloaden ofzo? Ik zou dolgraag Villareal - Barca zien.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:02:59 #129
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24514056
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 09:18 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Solari gaat aan het einde van het seizoen naar Barcelona
is dat officieel
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:12:16 #130
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24514180
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:02 schreef Dos37 het volgende:

[..]

is dat officieel
Nee! Zal ook nooit officieel worden aangezien die jongen iets heeft wat de Catalanen ontbreekt: Smaak
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:13:08 #131
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24514189
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:02 schreef Dos37 het volgende:

[..]

is dat officieel
Volgens el Mundo Deportivo heeft Barcelona hem een contract aangeboden en is hij hiermee akkoord gegaan waardoor hij aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekt.
Officieel is het niet. Madrid heeft hem een tijd geleden wel laten weten dat hij mag uitkijken naar een andere club, maar als de nieuwe trainer vertrouwen in hem heeft, denk ik dat ze toch wel met hem om de tafel gaan zitten.
Maar volgens el Mundo Deportivo is er al een akkoord tussen Solari en Barcelona.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  dinsdag 11 januari 2005 @ 10:21:19 #132
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24514309
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:12 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Nee! Zal ook nooit officieel worden aangezien die jongen iets heeft wat de Catalanen ontbreekt: Smaak
hehe grappig, mijn favoriete clubs in Spanje zijn ook Cadiz (soy Andaluz) en Real Madrid (porque soy anti barcelonista)
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_24515072
[off-topic] Cadiz: speelt Cherno Samba daar nog een beetje?[/off-topic]
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24517180
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 09:18 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Solari gaat aan het einde van het seizoen naar Barcelona
Klopt, Real zal hem nog wel missen want Solari is een goede speler.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:23:11 #135
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24517682
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:16 schreef ChAoZ het volgende:
[off-topic] Cadiz: speelt Cherno Samba daar nog een beetje?[/off-topic]
Nope, geen wedstrijd gespeeld zegt de officiele website van Cádiz. Never change a winning team hé
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:24:26 #136
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24517699
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:21 schreef Vikingo het volgende:

[..]

hehe grappig, mijn favoriete clubs in Spanje zijn ook Cadiz (soy Andaluz) en Real Madrid (porque soy anti barcelonista)
En Feyenoord Zie je nie vaak 2 mensen die elkaar nie kennen dezelfde 3 favo clubs
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:31:01 #137
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24517786
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 10:13 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Volgens el Mundo Deportivo heeft Barcelona hem een contract aangeboden en is hij hiermee akkoord gegaan waardoor hij aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekt.
Officieel is het niet. Madrid heeft hem een tijd geleden wel laten weten dat hij mag uitkijken naar een andere club, maar als de nieuwe trainer vertrouwen in hem heeft, denk ik dat ze toch wel met hem om de tafel gaan zitten.
Maar volgens el Mundo Deportivo is er al een akkoord tussen Solari en Barcelona.
Een krant die de website in de kleuren van Barca heeft met alleen "nieuws" (van 3 weken geleden) van Barca op de 1ste pagina heeft staan kun je toch niet serieus nemen.

Solari is niet gek!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24517960
Ik moet het ook nog maar zien. Ten eerste lijkt Luxemburgo erg van em gecharmeerd, dus die zal heus wel tegen Sacchi zeggen dat ie em graag wil houden. Laten ze em alsnog gaan zou ik het er jammer vinden. Zaterdag heeft ie wel weer bewezen dat ie het in ieder geval verdient om een nieuw contract te krijgen. En ten tweede denk ik dat als ie weggaat hij weggaat omdat ie meer minuten wil. En ik denk niet dat ie bij Barcelona verzekerd zal zijn van een basisplaats of zelfs meer speeltijd zal krijgen dan bij Real gezien het feit dat Ronaldinho daar speelt.
Maar ja, áls Robinho komt volgend jaar zou ik ook eieren voor m'n geld kiezen en vertrekken...

Ik ben benieuwd.
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:14:05 #139
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24528909
Morientes verlaat uiteindelijk toch de club. Hij zal vandaag bij Liverpool tekenen. Real krijgt 9 of 10 miljoen euro voor hem. Ik denk dat ze hem beter aan het begin van het seizoen hadden kunnen verkopen toen die nog het aanzien had van de topscorer van de CL, nu is het "maar" een bankzitter. Hoop dat ie daar ook zal slagen.

Het ziet er naar uit dat Portillo terug komt. Niet m'n favoriet maar als 4de spits zal het geen kwaad kunnen. Gelukkig heeft Owen laten zien dat ie het scoren nog niet is verleerd

Verder krijgen we vandaag dan eindelijk de verdedigende middenvelder Het wordt Gravesen. Vind het een mooie enkelbijter die altijd hard werkt! Of ie kwalitatief goed genoeg is weet ik niet helemaal zeker maar hij is de laatste jaren bij Everton zo gegroeid dat ie misschien wel blijft doorgroeien Hij kost zo'n 3/4 miljoen euro. Bienvenido!

En nu prijzen pakken dan

[ Bericht 67% gewijzigd door jojomen4 op 12-01-2005 10:20:16 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24529091
Hoe kom je aan dat bericht van Morientes?
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:45:27 #141
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24529427
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:25 schreef Jopiler het volgende:
Hoe kom je aan dat bericht van Morientes?
As.com en Marca.com

Verder was het al bijna zeker dat ie mocht vertrekken, het was alleen wachten op een goed bod. Ik vind 9 miljoen nog niet veel voor zo'n topper maarja.. hij heeft natuurlijk wel een half jaar op de bank gezeten. Verder bood Liverpool een week geleden niet meer dan 6 miljoen, een bedrag waarvoor Real hem niet kwijt wilde.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:47:35 #142
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24529450
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:25 schreef Jopiler het volgende:
Hoe kom je aan dat bericht van Morientes?
Er staat trouwens niet dat ie vertrekt maar dat ie vandaag gaat tekenen Maar je kunt er vanuit gaan dat dat dan ook gebeurt. Deze kranten zijn goed geinformeerd en schrijven geen dingen op die niet waar zijn (kwa aankopen en dergelijke, ze speculeren wel veel maar dat is in dit geval niet zo).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24529613
op de bbc staat het ook, daar wordt 6m pond genoemd, ¤9m dus
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:27:51 #144
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24530066
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:58 schreef ChAoZ het volgende:
op de bbc staat het ook, daar wordt 6m pond genoemd, ¤9m dus
Nieuws over Cherno

http://www.marca.com/edicion/noticia/0,2458,580940,00.html

Hij wordt verhuurd aan Jaén (Segunda B). Denk zodat ie wat meer speelminuten krijgt

*binnenkort maar een Cádiz CF topic openen nu er telkens meer intresse is *
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:32:20 #145
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24530140
Misschien dat Soldado de plek van Morientes overneemt, hij speelt op het moment in het B-elftal. Ik heb liever dat die komt dan Portillo. Portillo heeft op mij nog geen 1 keer indruk gemaakt. Laat hem zich eerst maar ergens anders bewijzen met 20 goals, dan mag ie terug komen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24530361
Hmm, ik weet het niet...Portillo scoorde in de lagere elftallen aan de lopende band, maar viel in de A-selectie inderdaad wat tegen. Soldado maakt vergeleken met Portillo minder indruk bij de jeugd, dus vraag ik me af of ie het bij de grote jongens beter zou doen.

Grappig om te zien dat Owen bij Liverpool werd weggehaald en dat Morientes, door de komst van Owen uit de picture, nu de omgekeerde weg bewandelt. Zou Owen jaloers zijn?
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:58:58 #147
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24531696
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:16 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Hmm, ik weet het niet...Portillo scoorde in de lagere elftallen aan de lopende band, maar viel in de A-selectie inderdaad wat tegen. Soldado maakt vergeleken met Portillo minder indruk bij de jeugd, dus vraag ik me af of ie het bij de grote jongens beter zou doen.

Grappig om te zien dat Owen bij Liverpool werd weggehaald en dat Morientes, door de komst van Owen uit de picture, nu de omgekeerde weg bewandelt. Zou Owen jaloers zijn?
Denk het niet. Owen komt vanzelf wel in de basis. Ik weet niet hoeveel credit Raul nog heeft maar het zal toch op een dag zo zijn dat ie wissel komt te staan als ie niet wat beter begint te voetballen.

Owen kan ook wel z'n speelminuten pakken met blessures en wedstrijden waarin spelers rust zullen krijgen.

Hijs inmiddels officieel weg. Het ga je goed jongen!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24531913
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 13:58 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Owen kan ook wel z'n speelminuten pakken met blessures en wedstrijden waarin spelers rust zullen krijgen.
Morgen tegen Valladolid mag ik gelijk aan de bak, overiges zal ie voorin wellicht bijgestaan worden door Soldado. Krijgt die ook gelijk de kans om zich te bewijzen.
pi_24532505
Verwacht men veel van hem? Ik ken hem namelijk niet. Wat is het voor een type speler?
That's all folks!
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:50:25 #150
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24532889
Ik had gehoopt dat Luxemburgo het wel in Morientes zou zien zitten, mede ook omdat hij tegen Real Sociedad in de basis begon.
Verder zie ik graag Gravesen komen, die weer voor balans in het elftal kan zorgen wat na het vertrek van Makalele ontbreekt.

Overigens heeft Madrid als 2e keus achter Gravesen, de franse international Pedretti van Marseille.
(bron Marca)
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:53:00 #151
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24532934
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:27 schreef jojomen4 het volgende:

[..]


*binnenkort maar een Cádiz CF topic openen nu er telkens meer intresse is *
Goed idee

Aan jou de eer..
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_24533135
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Verwacht men veel van hem? Ik ken hem namelijk niet. Wat is het voor een type speler?
Ik ken em ook niet echt, enige wat ik over em gelezen heb is dat ie er dit seizoen met Real Madrid B 20 in heeft liggen en dat ie in alle jeugdteams van het spaanse elftal heeft gespeeld. Hij is nog geen 20 jaar, dus echt iemand voor de toekomst. Maar wellicht dat ze gezien het drukke programma en het feit dat ie dan toch echt op het hoge niveau aan de bak zal moeten voor iemand als Portillo gaan die toch wat meer ervaring heeft.
pi_24533428
Ze denken nog steeds aan Bommel!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24533602
Die zie ik persoonlijk liever komen dan Gravesen. Probleem is dat die europees niet meer mag spelen voor ze...
pi_24533745
Volgend seizoen dan ook pas.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 12 januari 2005 @ 17:20:52 #156
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24534048
Van Bommel is verdedigend echt niet even goed als Gravesen die z'n hele leven al net voor de verdediging speelt. Van Bommel speelt z'n beste wedstrijden als ie aanvallend op het middenveld kan opereren

Ze mogen Van Bommel wel halen maar alleen als extra speler voor de breedte, hij kost niks en is kwalitatief goed.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24535652
Als stofzuiger heb je aan Van Bommel wel wat hoor. Bij PSV gaat ie aanvallen omdat ie de beste is. Bij Oranje doet hij dat al minder.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:28:50 #158
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24535929
Maar is ie verdedigend beter dan Gravesen? En wie is meer een "leider"?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24536177
Gravesen is ook niet echt een leider. Meer een lijer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:54:02 #160
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24536245
Geen leider Heb de EK wedstrijden van Denemarken zeker gemist
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24536624
Nou, het is niet iemand die de lijnen uitzet en de poppetjes neerzet, zeker niet in een sterrenensemble. Meer een waterdrager.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 12 januari 2005 @ 20:40:27 #162
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24536942
Ik denk dat ie bepaalde spelers die niet hard genoeg werken de huid vol zal schelden. Dat ie opbouwend de bal naar het middenveld kan brengen (dus over 30/35 meter) en daarmee dus bepaald van welke kant de aanval gaat komen en dat ie verdedigend alles voor de defensie opvreet.

Ik zie het wel als een leider.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 12 januari 2005 @ 20:42:40 #163
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24536983
Ik vond het bij het EK wel de lijnen uitzetten daarom ben ik sindsdien ook fan van hem. Hij was toen overal te vinden, zowel verdedigend als aanvallend.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 13 januari 2005 @ 00:28:14 #164
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24538965
Gravesen is een hele aardige speler voor clubs als Everton maar ik denk dat Real toch wel een paar treden te hoog is voor hem
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24539046
Ik denk dat dat nog wel meevalt, hij wordt aardig onderschat.
That's all folks!
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:23:09 #166
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24542188
Hij hoeft het team ook niet te laten voetballen hé, er zit genoeg kwaliteit bij Real. Het enige dat ie moet doen is balans brengen tussen aanval en verdediging en de verdediging flinke ondersteuning geven. Ik denk niet dat iemand verwacht dat hij de man van de assists kan zijn oid. En als ie in de basis staat zal die op het oog misschien de zwakste zijn maar hij kan wel belangrijk zijn.

Nouja.. ik heb al genoeg over hem gezegd Laten we wachten en kijken hoe die het er vanaf brengt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:26:35 #167
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24542223
Owja.. welke speler zal er naar de bank gaan?

Weer Guti... De 5de aankoop waarbij hij z'n plek kwijt zal raken.. Ben benieuwd of ie nu nog 1 keer in staat ie zich in de basis 11 te knokken.

En owja.. Portillo komt terug om het vertrek van Fernando goed te maken
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:23:55 #168
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24545957
Vanavond een uitwedstrijd voor La Copa del Rey tegen Valladolid die uitkomt in de Segunda Division en daar 4de staat (achter Cádiz ).

Hoop dat ze winnen, moet eigenlijk natuurlijk maar met een verzwakte elftal weet je het nooit. Zou de derde winstpartij van Luxa zijn in 8 dagen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24546257
Weet iemand de selectie van Real voor vanavond?
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:26:54 #170
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24547050
Basis:

EN Wanderlei Luxemburgo
PO 13 César
DF 24 Mejía
DF 2 Michel Salgado
DF 22 Pavón
DF 15 Raúl Bravo
DF 19 Samuel
CC 20 Celades
CC 35 Javi García
CC 21 Solari
DL 11 Owen
DL 38 Soldado

Wissels:
PO 1 Casillas
DF 27 Arbeloa
DF 28 Palencia
CC 23 Beckham
CC 14 Guti
CC 34 Juanfran
DL 31 De la Red
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 14 januari 2005 @ 00:54:12 #171
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24555710
Niet voorbij Vallodolid...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24555884
Morientes 228 wedstrijden, 15.121 minuten, 97 goals.

Jammer dat hij net niet de 100 gehaald heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 januari 2005 @ 01:12:18 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24555962
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morientes 228 wedstrijden, 15.121 minuten, 97 goals.

Jammer dat hij net niet de 100 gehaald heeft
hoeveel invalbeurten zaten daarbij?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24556062
Veel waarschijnlijk maar dat stond er niet bij

Best goede stats overigens

De prijzenkast stond er ook bij maar dat ben ik vergeten, in iedergeval 3 keer de CL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 januari 2005 @ 01:23:39 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24556106
mwah hij heeft best veel gespeeld, gemiddeld bijna 67 minuten per wedstrijd, hij heeft één doelpunt elke 155 minuten ongeveer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24556259
Dat is als je 38 wedstrijden speelt gewoon meer dan 20 doelpunten per jaar en dat zijn weinig spelers die in Spanje structureel 20 doelpunten per jaar halen.

Overigens gaat het om alle wedstrijden, dus ook copa del Rey en CL en dergelijke.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 01:47:16 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_24556310
Benieuwd of Portillo zijn hoge verwachtingen nu wel waar gaat maken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 januari 2005 @ 01:49:36 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24556335
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is als je 38 wedstrijden speelt gewoon meer dan 20 doelpunten per jaar en dat zijn weinig spelers die in Spanje structureel 20 doelpunten per jaar halen.

Overigens gaat het om alle wedstrijden, dus ook copa del Rey en CL en dergelijke.
daarom het zijn best goede stats, hij is in Madrid dan ook een onderschatte speler
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24556360
Volgens mij heeft Portillo pas een keer gescoord in Italie, dus dat zal wel niet.

Morientes is eigenlijk ook vrijwel ieder seizoen nummer 3 geweest achter Raul, Suker/De Yogo met de moeilijke naam/Ronaldo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:57:12 #180
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24556403
Mijatovic ofsow denk ik dat je bedoelt?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  vrijdag 14 januari 2005 @ 02:15:03 #181
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24556551
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
Niet voorbij Vallodolid...
Toch wel klein drama'tje

Gelukkig is er een 2de wedstrijd die we thuis mogen spelen. Als de trainer echt meent dat ie voor alle prijzen gaat mag ie volgende keer de sterkste 11 opstellen. Dan zullen we ze toch wel verslaan hoop ik.

Everton heeft voor het eerst toegegeven in onderhandeling te zijn over Gravesen. Ze willen 6 miljoen euro...
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 14 januari 2005 @ 02:21:55 #182
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24556592
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 02:15 schreef jojomen4 het volgende:


Everton heeft voor het eerst toegegeven in onderhandeling te zijn over Gravesen. Ze willen 6 miljoen euro...
Dat weet je als Real zijnde,iedereen vraagt de hoofdprijs
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 02:24:59 #183
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24556613
HIjs inmiddels binnen verteld de zaakwaarnemer van Gravesen op marca.com

*joj* nu nog ff wat prijzen pakken
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 14 januari 2005 @ 02:25:54 #184
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24556618
ik wil het eerst nog weleens zien of hij echt zo'n toegevoegde waarde is
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 02:28:45 #185
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24556644
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 02:25 schreef DutchGooner het volgende:
ik wil het eerst nog weleens zien of hij echt zo'n toegevoegde waarde is
Dat zul je zien als we jullie (hopelijk) in de volgende ronde van de CL treffen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 14 januari 2005 @ 02:32:58 #186
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24556675
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 02:28 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat zul je zien als we jullie (hopelijk) in de volgende ronde van de CL treffen
Alsof hij het verschil zou maken...

Volgens de BBC,over het algemeen goed geinformeerd,is het nog niet rond.

Real Madrid open Gravesen talks

Gravesen's career statistics
Real Madrid have contacted Everton to confirm their interest in midfielder Thomas Gravesen.
Everton's official website said talks over the Denmark international's transfer had begun.

But reports in Spain claim that Everton have already agreed to accept £2.1m for the 28-year-old, whose contract is due to expire in the summer.

Gravesen could travel to Madrid on Friday to undergo a medical, according to Spanish newspaper Marca.


Earlier on Wednesday, Everton boss David Moyes insisted he did not want Gravesen to leave.

However, the Dane could leave in the summer for free, and Everton must decide whether it is worth taking the money on offer, even if they could risk their ambitions for European football.

I'd forgive the guy for wanting to join Madrid, but I would be absolutely gutted though


Gravesen joined Everton from Bundesliga side Hamburg for £2.5m in 2000.

He has been outstanding this season as Everton have established themselves in the top four of the Premiership.


NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 02:37:07 #187
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24556702
http://marca.com/edicion/noticia/0,2458,581871,00.html

Misschien slapen die Britten al maar die post op marca.com is van 1 uur geleje.

Kga er iig vandoor, groeten!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24556884
En iedereen maar denken dat Gravesen een verdedigende middenvelder is...

Als hij Makalele moet opvolgen zullen ze nog teleurgesteld raken bij Real. Hij is veel aanvallender ingesteld. Ik vermoed dat hij bijna naast Zidane komt te spelen. Blijf je dat gapende gat voor de verdediging hebben. Helpt geen Samuel of Woodgate tegen.
pi_24557302
Als ik Portillo was ging ik overigens lekker bij een middenmotor in Spanje of Italie voetballen want zolang Ronaldo, Raul en Owen er zijn krijg je toch geen speeltijd.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24558077
Ik snap het terughalen van die jongen ook niet, hij wordt verhuurd om meer aan spelen toe te komen halen ze hem terug. En zal hij weer op de bank komen.
That's all folks!
pi_24558117
Hebben ze hem al terug gehaald dan?

Al bijna 23 en al 7 goals gemaakt(1 dit jaar)
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=2c6b21

Lijkt me niet dat hij de verlosser wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 januari 2005 @ 09:54:54 #192
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24558602
-niet goed gelezen-
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:05:51 #193
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24558754
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 04:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik Portillo was ging ik overigens lekker bij een middenmotor in Spanje of Italie voetballen want zolang Ronaldo, Raul en Owen er zijn krijg je toch geen speeltijd.
Hij speelt al bij een matige club in Italie en daar staat ie ook wissel. Bij Real kreeg die toen die er nog speelde meer dan 7 invalbeurten in 1 seizoenshelft. Dus je post klopt niet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:08:34 #194
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24558799
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 03:15 schreef MaxPower het volgende:
En iedereen maar denken dat Gravesen een verdedigende middenvelder is...

Als hij Makalele moet opvolgen zullen ze nog teleurgesteld raken bij Real. Hij is veel aanvallender ingesteld. Ik vermoed dat hij bijna naast Zidane komt te spelen. Blijf je dat gapende gat voor de verdediging hebben. Helpt geen Samuel of Woodgate tegen.
Heb je ooit zelf gevoetbald? Niet op een normaal niveau lijkt me aangezien de verdediging het veld klein kan houden door dicht bij het middenveld te spelen in balbezit en omgekeerd bij balverlies.

En dat ie erg aanvallend is zal ik niet ontkennen (aangezien ik al heb gepost dat ie overal lijkt te zijn) maar volgens mij doet ie z'n verdedigende taken ook wel redelijk. Kan me niet voorstellen dat ze hem kopen als ie alleen maar aanvalt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24559154
Ik vind dat ze Beckham maar mooi op de bank moeten plaatsen; ik denk dat Guti de betere spelverdeler is van de twee. Met Gravesen in z'n rug hoeft ie zich minder met verdedigen bezig te houden, kan ie zich meer op op de opbouw richten en komt ie beter uit de verf.
Eerst trouwens maar afwachten of ie nou komt, want het zijn wel erg tegenstrijdige berichten.

Wat Portillo betreft, denk ik dat ze er goed aan hebben gedaan om hem terug te halen. Gezien het drukke programma denk ik niet dat ie in Florence veel meer minuten zou spelen dan bij Real. Of ie het nu wel waar gaat maken is denk ik ook, nog maar de vraag.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 12:31:16 #196
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24561500
Een uitspraak van een Nederlandse Everton supporter die bijna geen radio/tv verslag heeft gemist van de Toffees de laatste jaren;

Helemaal als je weet dat Gravesen van die 4,5 jaar alleen dit seizoen geweldig heeft gespeeld en vier jaar lang een overgewaardeerde drol was.

Veel succes ermee

O,en nee,hij is niet gefrustreerd oid dat ie weg is.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 januari 2005 @ 12:40:37 #197
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24561712
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:31 schreef DutchGooner het volgende:
Een uitspraak van een Nederlandse Everton supporter die bijna geen radio/tv verslag heeft gemist van de Toffees de laatste jaren;

Helemaal als je weet dat Gravesen van die 4,5 jaar alleen dit seizoen geweldig heeft gespeeld en vier jaar lang een overgewaardeerde drol was.

Veel succes ermee

O,en nee,hij is niet gefrustreerd oid dat ie weg is.
Ken jij dat soort lui?

Opmerkelijk ook dat Blueshite die kale nog geen (voldoende) aanbieding hadden gedaan voordat hij z'n laatste contractjaar inging -zo elementair werd-ie dus ook niet voordit seizoen ingeschat. En ook een stevige opbrengt voor ze, voor iemand met nog een half jaar op het contract. Niet veel onder hun aanschafprijs.

ik ben benieuwd hoe-ie het gaat doen. Lijkt me lachen die kale te zien schelden op ZZ of op Beckiebeck.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 14 januari 2005 @ 12:49:32 #198
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24561897
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:40 schreef Doc het volgende:

[..]

Ken jij dat soort lui?

Hij komt uit Nijmegen en is nog verdomd vriendelijk ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 januari 2005 @ 13:11:28 #199
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24562326
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hij komt uit Nijmegen en is nog verdomd vriendelijk ook
Damn, die gast is zover ik nu zie echt met ALLES het omgekeerde van wat ik ben
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24562343
De deal is rond; Gravesen vliegt vanmiddag per privé-jet naar Madrid om de medische keuring te ondergaan en indien hij die met succes doorstaat wordt hij vanavond nog aan de pers gepresenteert. Hij tekent een contract voor 3,5 jaar en zijn overgang kost Real naar verluidt rond de 4 miljoen Euri.
pi_24566197
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:08 schreef jojomen4 het volgende:

Heb je ooit zelf gevoetbald? Niet op een normaal niveau lijkt me aangezien de verdediging het veld klein kan houden door dicht bij het middenveld te spelen in balbezit en omgekeerd bij balverlies.
Waarom doen ze dat nu dan niet? Ze geven aan een verdedigende middenvelder nodig te hebben. Als ze zo kunnen spelen zoals jij voorstelt hebben ze genoeg mensen in de selectie die dat aankunnen. Maar nee, ze krijgen ongekend veel tegengoals...
quote:
En dat ie erg aanvallend is zal ik niet ontkennen (aangezien ik al heb gepost dat ie overal lijkt te zijn) maar volgens mij doet ie z'n verdedigende taken ook wel redelijk. Kan me niet voorstellen dat ze hem kopen als ie alleen maar aanvalt.
Daarom vind ik het ook een rare aankoop..
  vrijdag 14 januari 2005 @ 17:25:49 #202
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24566268
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:21 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Waarom doen ze dat nu dan niet? Ze geven aan een verdedigende middenvelder nodig te hebben. Als ze zo kunnen spelen zoals jij voorstelt hebben ze genoeg mensen in de selectie die dat aankunnen. Maar nee, ze krijgen ongekend veel tegengoals...
[..]

Daarom vind ik het ook een rare aankoop..
Je moet wel een speler hebben die het hele team bij elkaar kan schreeuwen/coachen Die "linkende" speler was er nog niet. Owja die opmerking van het aantal tegengoals klopt natuurlijk geen hout van



[ Bericht 7% gewijzigd door jojomen4 op 14-01-2005 17:54:16 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24566650
Gravesen.. Tja, een stofzuiger met een goede trap. Wel zo'n type dat je er bij kan hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24572454
Javier Portillo





"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24572486
Is hij als een aankoop gepresenteerd?
That's all folks!
pi_24572558
Lijkt me niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 januari 2005 @ 01:15:01 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24574353
grote persconferentie over welk nummer hij krijgt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24574385
Gravesen.

Duidelijk dat ze Makalele missen dus. Misschien dat ze Geremi kunnen huren van Chelsea?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24576583
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24581711
Dat ze Makélélé beter niet hadden kunnen verkopen was wel duidelijk.

Ben wel benieuwd of er naast Gravesen nog meer leuks komt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 17 januari 2005 @ 00:14:14 #211
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24605498
3 punten erbij Het gaat goed zo!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24607713
Had Gravesen ook niet wat onvriendelijke opmerkingen gemaakt over Owen een paar jaar geleden? Vind het wel een lekkere schoppert, misschien dat hij de verwende jochies kan aanvullen
  maandag 17 januari 2005 @ 11:14:09 #213
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24610083
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 17 januari 2005 @ 11:40:56 #214
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24610501
Luxe se sale

Para el día del Mallorca estará instalado en el banquillo del Madrid el último ingenio de Luxe: una antena parabólica que le conectará vía gualkitalqui con un amigo suyo que vive en la selva del Brasil y que le dará las instrucciones sobre cambios y demás. Luxe llevará un microcasco que le conectará con el de la selva y bueno, el Madrid será imbatible. La cuestión-Luxe es la siguiente: debutado Gravesen, ¿sentará el domingo a un galáctico, pues estarán todos, o a Gutiérrez? ¿Qué dirá el de la selva?

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24633287
Zal het die Luxemburgo dan echt lukken om Real weer te doen swingen?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 januari 2005 @ 01:28:39 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24633391
quote:
Op maandag 17 januari 2005 11:40 schreef jojomen4 het volgende:
Luxe se sale

Para el día del Mallorca estará instalado en el banquillo del Madrid el último ingenio de Luxe: una antena parabólica que le conectará vía gualkitalqui con un amigo suyo que vive en la selva del Brasil y que le dará las instrucciones sobre cambios y demás. Luxe llevará un microcasco que le conectará con el de la selva y bueno, el Madrid será imbatible. La cuestión-Luxe es la siguiente: debutado Gravesen, ¿sentará el domingo a un galáctico, pues estarán todos, o a Gutiérrez? ¿Qué dirá el de la selva?

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:12:12 #217
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24635780
Ok.. Luxemburgo stond de eerste paar wedstrijden met een walkietalkie aan de zijlijn van het veld (de eerste wedstrijd wist die volgens mij niet eens hoe die aan moest) en dat viel nogal op.

Wat er staat is dit:

Voor de wedstrijd tegen Mallorca zal er bij de bank van Real het nieuwste stuk technologie staan: een schotel die hem via walkietalkie in contact brengt met z'n vriend die in de jungle van Brazilie woont en hem instructies zal geven voor de wissels en dergelijke. Luxe zal een minihelm ophebben die hem dus in contact zal stellen met de jungle en sja.. Real zal dus onverslaanbaar zijn. De grote vraag voor Luxe is de volgende: Met Gravesen die gedebuteerd heeft, zal die deze zondag een Galactico op de bank zetten, aangezien ze er allemaal bij zullen zijn, of wordt het Guti? Wat zal de man in de jungle zeggen?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:14:53 #218
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24635814
Waarschijnlijke opstelling vanavond:

PO 13 César
DF 2 Michel Salgado
DF 22 Pavón
DF 15 Raúl Bravo
DF 19 Samuel
CC 16 Gravesen
CC 14 Guti
CC 35 Javi García
CC 21 Solari
DL 11 Owen
DL 17 Portillo

Het ziet er naar uit dat we met alle aankopen die we laatste tijd hebben gedaan een sterke selectie hebben. Wel mooi, 8, waarschijnlijk, niet basis spelers en toch een volwaardig (in mijn ogen) team op kunnen stellen. Niet een heel zwak Real, dus we moeten ze kunnen pakken. Mooie voorpagina vandaag in Marca:



Alle namen van de mensen die hem nog niet hebben... de Copa del Rey dus die al jaren lang niet gewonnen is.

[ Bericht 18% gewijzigd door jojomen4 op 19-01-2005 09:32:13 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:17:22 #219
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24635849
Owja, NewCastle zou 15 miljoen Euro voor Owen hebben geboden. Hoop niet dat we dit goudhaantje moeten laten gaan. Hij heeft iedereen toch op een positieve manier verrast. Denk dat er maar weinig zullen zijn geweest die echt dachten dat ie zou schitteren/slagen bij Real (al is die natuurlijk nog niet "echt" geslaagd als bankzitter.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24636551
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 09:14 schreef jojomen4 het volgende:
Waarschijnlijke opstelling vanavond:

PO 13 César
DF 2 Michel Salgado
DF 22 Pavón
DF 15 Raúl Bravo
DF 19 Samuel
CC 16 Gravesen
CC 14 Guti
CC 35 Javi García
CC 21 Solari
DL 11 Owen
DL 17 Portillo

Het ziet er naar uit dat we met alle aankopen die we laatste tijd hebben gedaan een sterke selectie hebben. Wel mooi, 8, waarschijnlijk, niet basis spelers en toch een volwaardig (in mijn ogen) team op kunnen stellen. Niet een heel zwak Real, dus we moeten ze kunnen pakken. Mooie voorpagina vandaag in Marca:
De site van Real meldt dat Samuel, Salgado, Guti en Solari niet bij de selectie voor vanavond zitten. Waar heb jij je lijstje vandaan? De opstelling wordt volgens As: Cesar; Arbeloa, Pavon, Bravo, Roberto Carlos; Juanfran, Celades, Gravesen, Jurado; Owen y Portillo.
Gravesen mag gelijk aan de bak met al die jonkies om em heen, ben benieuwd. In geval van nood zitten Raul, Ronaldo en Zidane nog op de bank maar laten we hopen dat ze niet nodig zijn.

Owen zelf heeft aangegeven (voorlopig) te willen blijven, dus maak je niet druk. Vraag me ook af in hoeverre dat bod serieus te nemen is. Maar Owen zelf doet het prima, vind ik ook. De kansen die hij krijgt pakt ie gewoon. Ik bedoel, een reservespits die er al 9 in heeft liggen dit seizoen...da's nie slecht.
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:35:05 #221
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24637059
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:04 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

De site van Real meldt dat Samuel, Salgado, Guti en Solari niet bij de selectie voor vanavond zitten. Waar heb jij je lijstje vandaan? De opstelling wordt volgens As: Cesar; Arbeloa, Pavon, Bravo, Roberto Carlos; Juanfran, Celades, Gravesen, Jurado; Owen y Portillo.
Gravesen mag gelijk aan de bak met al die jonkies om em heen, ben benieuwd. In geval van nood zitten Raul, Ronaldo en Zidane nog op de bank maar laten we hopen dat ze niet nodig zijn.

Owen zelf heeft aangegeven (voorlopig) te willen blijven, dus maak je niet druk. Vraag me ook af in hoeverre dat bod serieus te nemen is. Maar Owen zelf doet het prima, vind ik ook. De kansen die hij krijgt pakt ie gewoon. Ik bedoel, een reservespits die er al 9 in heeft liggen dit seizoen...da's nie slecht.
Wheheheh ik heb hem ook van As Ze zullen hem wel snel aangepast hebben dan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:41:18 #222
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24637162
Het staat er zelfs nog Welke As heb jij het uit dan?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:41:50 #223
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24637174
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24637238
Hehe, ik heb bij "previa" gekeken. Op realmadrid.com staat de complete "lista de convocados" voor vanavond...
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:48:23 #225
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24637310
Lijkt me raar dat Guti niet mee doet. Is ziek geweest en traint sinds deze week weer mee. Luxe zal hem toch ook wel eens aan het werk willen zien. Maarja, als de website wat anders aangeeft Mja.. hij staat er echt nie bij *kut*
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24637449
Hij heeft een behoorlijk zware griep gehad, dus hij is zeker nog niet helemaal fit. Luxemburgo wou em speelklaar hebben voor de wedstrijd tegen Mallorca van dit weekend.
  woensdag 19 januari 2005 @ 15:06:50 #227
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24641768
Hij was 7 kilo afgevallen in een paar dagen. Arme jongen, hoop dat ie snel weer kan schitteren
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24641998
7 Kilo!! Dan zal em goed doen, hij ziet er al zo mager uit!! Veel serrano-ham en lamskoteletjes eten, dan zit het er zo weer aan. Ik hoop dat ie dan met Gravesen naast zich weer kan vlammen als vanouds.
  woensdag 19 januari 2005 @ 15:56:42 #229
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24642488
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:23 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
7 Kilo!! Dan zal em goed doen, hij ziet er al zo mager uit!! Veel serrano-ham en lamskoteletjes eten, dan zit het er zo weer aan. Ik hoop dat ie dan met Gravesen naast zich weer kan vlammen als vanouds.
De pata negra uiteraard
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24642618
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:56 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

De pata negra uiteraard
Voor minder doen we het niet!
pi_24642757
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:06 schreef jojomen4 het volgende:
Hij was 7 kilo afgevallen in een paar dagen.
Is dat niet net zoiets als dat de tieten van Georgina Verbaan echt zijn?
  donderdag 20 januari 2005 @ 01:21:55 #232
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24644992
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 02:15 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Toch wel klein drama'tje

Gelukkig is er een 2de wedstrijd die we thuis mogen spelen. Als de trainer echt meent dat ie voor alle prijzen gaat mag ie volgende keer de sterkste 11 opstellen. Dan zullen we ze toch wel verslaan hoop ik.

En nu een "groot" drama dus

Real v Vallodolid 1-1,exit Real dus....

Dat is dus de eerste prijs die men kan schrappen,wat was de basis elf eik?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24645246
Guti heeft toch een omgebouwde vent als vrouw/vriendin?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 20 januari 2005 @ 08:53:00 #234
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24646385
PO 13 César
DF 3 Roberto Carlos
DF 22 Pavón
DF 15 Raúl Bravo
DF 27 Arbeloa
CC 20 Celades
CC 16 Gravesen
CC 33 Jurado (46:01")
CC 35 Javi García (46:01")
DL 11 Owen
DL 17 Portillo (46:01")

Mja.. wel bagger. R. Bravo werd flink uitgefloten en speelde slecht hoorde ik op de radio. 1ste helft was de niet het sterkste elftal maar 2de helft kwamen Raul, Zidane en Ronaldo de 3 spelers aflossen met 46 achter hun namen. Toen was het dus al bijna een volwaardig elftal. Dan mag je niet verliezen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24646934
Mwah, nu de druk van de Copa del Rey weggevallen is gaat t team wellicht beter presteren.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_24646964
Nou, wat een druk, zeg. Het is gewoon (wederom) slecht. Tegen wie moet Real dit weekend?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 20 januari 2005 @ 09:45:38 #237
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24646986
Maybe! Die prijs is toch niet zo belangrijk, als we de titel en de CL niet pakken is het seizoen zoiezo mislukt, of je nou de Copa del Rey pakt of niet. Ik zet m'n kaarten op de CL (als zou het winnen van de titel dit seizoen met een sterk Barca ook wel heerlijk zijn... ).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 20 januari 2005 @ 09:51:01 #238
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24647070
Mallorca. Moeten we pakken! Het hoofddoel is Barca opjagen zodat we 12 april er overheen kunnen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:38:01 #239
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24652365
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:45 schreef jojomen4 het volgende:
Maybe! Die prijs is toch niet zo belangrijk, als we de titel en de CL niet pakken is het seizoen zoiezo mislukt, of je nou de Copa del Rey pakt of niet. Ik zet m'n kaarten op de CL (als zou het winnen van de titel dit seizoen met een sterk Barca ook wel heerlijk zijn... ).
Ik weet niet hoe het aanzien van de Copa in Spanje is,ik weet wel dat ik ziek zou zijn als dit met Arsenal in de FAC zou gebeuren.

En ik vrees dat je seizoen gaat mislukken dan.
Ik acht Barca sowieso sterker in de Liga en CL en in de CL heb je ook met Chelsea en Milan te maken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 20 januari 2005 @ 17:13:48 #240
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24653313
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het aanzien van de Copa in Spanje is,ik weet wel dat ik ziek zou zijn als dit met Arsenal in de FAC zou gebeuren.

En ik vrees dat je seizoen gaat mislukken dan.
Ik acht Barca sowieso sterker in de Liga en CL en in de CL heb je ook met Chelsea en Milan te maken.
Als ie bij een 0-0 uitstand een 2de elftal neerzet lijkt het me duidelijk de Copa del Rey niet zo'n grote waarde heeft. Engeland is volgens mij ook 1 van de enige landen waarin veel waarde wordt gehecht aan de FA Cup (beker).. Wat betekend het hier nou in Nederland? Het is leuk voor erbij maar ze pakken liever de 2de plek. En ken eigenlijk geen enkel ander land waar het wel "erg" belangrijk is.

Tot nu toe is Barca iid nog wel beter ja Maar we komen er nog aan. De Champions League wedstrijden hebben voor Real (of misschien mij alleen) iets magisch Daar heb ik altijd het gevoel dat ze gaan schitteren op de momenten dat het "moet". (zoals die mooie wedstrijden die we altijd bij United spelen)

In de competitie hoop ik dat Barca binnenkort puntjes laat liggen.. ik denk toch dat ze een beetje gaan verslappen (Real speelt dan niet altijd even goed maar ze winnen met redelijk gemak de partijen).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:11:13 #241
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24664577
Wow.. Real geintresseerd in (of iig gekeken naar) de volgende spelers: lees de spelers in het stukje van as.com


El Real Madrid no se detiene y Arrigo Sacchi rastrea el fútbol internacional sin descartar todavía el mercado de invierno. AS cazó al italiano con varias cintas de vídeo en las que le habían grabado un partido de River Plate, dos de la selección holandesa y tres del AZ 67. En ellos siguió la pista de los mediocentros Landzaat y Mascherano, del defensa central Mathijsen, el lateral Kromkamp, el centrocampista Perez y el delantero Huysegems

Leuk dat ze AZ nog met '67 erachter doen Rare Spanjaarden lopen zelfs daarin achter.

Klote hey.. in een ander artikel hebben ze het weer over Kromkamp.. dat ie de beste papieren heeft om gehaald te worden. Hij leuk voor AZ.. maar kan me niet voorstellen dat ie het Europese topniveau aankan. Het zou voor hem natuurlijk wel geweldig zijn..

Ze willen van de zomer 2 back's halen. Robinho komt bij zeker (tm 2010) en Joaquin lijkt niet naar Chelsea te willen omdat ie naar Real wilt (lijkt me een goeie investering).

[ Bericht 25% gewijzigd door jojomen4 op 21-01-2005 10:18:15 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24664651
pi_24664695
Volgens mij is er dan al een contract met Adriaanse getekend, neemt ie gewoon al zijn spelers mee.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:29:12 #244
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24664874


Jezus.. er is geen dag dat ik rust heb.. de geruchten blijven komen! "De foto zegt: | Madrid roept je."

Dit vind ik ook een mooie speler (al vind ik het eigenlijk een klootzak voor die knal die die die speler van Valencia gaf (kan dat 3x die achter elkaar ). Zou het ook echt niet begrijpen als we nu nog een spits halen. Tuurlijk is het leuk.. maar het is gewoon haast onbegrijpelijk. Als Ronaldo gewoon blijft (en Raul natuurlijk ook, die blijft altijd) en we hebben Owen op de bank is dat toch voldoende. Nog zo'n spits erbij zorgt na verloop van tijd alleen voor onrust.

Steek die 50 miljoen in nog wat spelers. En met Robinho erbij hebben we zelfs nog een speler met scorend vermogen erbij (die zou ook deze zomer komen). Hoop dat Sacchi nu laat zien wie de baas is (op voetbal gebied) en dat ie met zulke domme aankopen niet accoord gaat.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24665100
Wat een onzin allemaal, dat gelooft toch niemand? Laat ze maar eens geld in die verdediging stoppen. Roberto Carlos is aan z'n pensioen toe, Salgado wordt ook al oud en het centrale duo is om te huilen. Over de reserves hoeven we het helemaal niet te hebben, Raul Bravo wordt met de dag slechter en met Pavon en Arbeloa alleen red je het niet...

Kortom er is nog geen f*#k veranderd...
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:46:55 #246
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24665145
Dit gaat inderdaad nergens over. Moeten ze straks met 11 aanvallende spelers spelen en gokken op 100% balbezit ofzo?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:49:55 #247
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24665191
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:11 schreef jojomen4 het volgende:
El Real Madrid no se detiene y Arrigo Sacchi rastrea el fútbol internacional sin descartar todavía el mercado de invierno. AS cazó al italiano con varias cintas de vídeo en las que le habían grabado un partido de River Plate, dos de la selección holandesa y tres del AZ 67. En ellos siguió la pista de los mediocentros Landzaat y Mascherano, del defensa central Mathijsen, el lateral Kromkamp, el centrocampista Perez y el delantero Huysegems
!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:56:48 #248
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24665301
Hallo! Hijs nog niet gehaald. Als Sacchi een echte kerel is laat ie dat ook nooit gebeuren. Tis zijn functie om voor de aankopen te zorgen en het lijkt me duidelijk dat de prioriteit niet voorin ligt. Dat Robinho komt vind ik niet erg, dies jong en goedkoop en geld als het grootste talent op de aarde, als je die nu niet koopt voordat bedrag sla je jezelf over 2 jaar op je hoofd

Maar Adriano heeft al naam en zal wel wat moeten kosten. Sacchi (en Luxe) moeten zorgen dat ze ff normaal gaan voetballen en dat we verdedigend goeie wissels hebben. Salgado (doet het nu nog wel goed in mijn ogen) en Carlos (is laatste tijd wat minder) worden iid oud. Van mij mogen ze nog steeds flink geld uittrekken voor goeie jongen back's, omdat die "aanvallend" ook van grote waarde zijn.

In het centrum komt het hopelijk nog wel goed (met Gravesen voor de verdediging en Samuel, als die een keer z'n ritme vind en Woodgate, in wie ik wel geloof of Helguera). Voorin hebben we iig niemand nodig. Helemaal niet al Robinho er dus is.

Die Perez wordt ook per seizoen minder geloofwaardig..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:00:32 #249
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24665365
Als ze Ronaldo de deur uitdoen, als Owen het niks vindt om onterecht telkens op de bank te beginnen en dus ook vertrekt, dan is Adriano de ideale man om het gat op te vullen denk ik. Dan hebben we Robinho, Adriano, Raul en Portillo.

Maar let inderdaad liever eerst eens even op de verdediging, en ga die verdedigers asjeblieft niet in Nederland halen (alhoewel, Alex ). Probeer eens een keer niet de gevestigde namen te halen, maar talenten los te weken. Kompany van Anderlecht ofzo... Daar kun je ook even mee vooruit, en bovendien koop je drie talenten voor de prijs van een gevestigde ster.

Maar goed, ik denk dat ik jullie niet hoef te vertellen dat het aankoopbeleid anders moet, toch
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_24665550
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:00 schreef WasQ het volgende:

Probeer eens een keer niet de gevestigde namen te halen, maar talenten los te weken. Kompany van Anderlecht ofzo... Daar kun je ook even mee vooruit, en bovendien koop je drie talenten voor de prijs van een gevestigde ster.
Ben ik het helemaal mee eens, probleem van Real is alleen dat ze blijkbaar geen goeie talentenjagers hebben. Die spelers maken eerst ergens anders naam en dan worden ze voor een enorm bedrag aan Real verkocht. Misschien zijn ze er wel te schijterig voor. Maar voor die 50 miljoen van Samuel en Woodgate hadden ze heel wat talentjes uit kunnen probreren...
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:47:49 #251
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24666278
Als Woodgate goed gaat spelen en blessure vrij blijft en Samuel doet het straks (hopelijk) goed dan hebben we wel een top-duo. Kost wat maar dan heb je ook wat. Owen was gelukkig niet duur en doet het goed, dus die kunnen we nog niet als een klote-aankoop beschouwen.

Ben alweer benieuwd

Hoop echt dat ze van Juve winnen. Als 1 van de sterkere teams in Europa verslagen wordt hebben we misschien weer beetje een waardig aanzien in Europa en geeft dat wat hoop aan de spelers. Tot nu toe is het iig bagger in het algemeen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 21 januari 2005 @ 15:46:52 #252
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24670437
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:47 schreef jojomen4 het volgende:
Als Woodgate goed gaat spelen en blessure vrij blijft
een illusie....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24718596
3 - 1 gewonnen tegen Mallorca Ik heb de eerste helft door het gecodeerde beeld van C+ gekeken (beetje met de fijnafstemming kloten doet wonderen het was nog verbazingwekkend goed te volgen ) En het ene doelpunt wat Mallorca maakte was een goed genomen zuivere vrije trap die genadeloos in het net belandde. En mja, Figo met de penalty natuurlijk daarvoor. Mja ach.. ben niet zo'n fan van penalties

Dus nog steeds 7 punten achter op Barca... Gaat Luxemburgo het flikken?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_24718949
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24719543
quote:
Op maandag 24 januari 2005 09:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
Dat zeiden wij vorig jaar ook toen Barcelona op 18 punten stond...
pi_24722374
quote:
'Geblesseerde Woodgate moet vrezen voor loopbaan'

Jonathan Woodgate's dijbeenblessure blijkt ernstiger te zijn dan aanvankelijk werd gedacht. Volgens de Engelse krant The Guardian moet de verdediger zelfs vrezen voor zijn carrière als profvoetballer.

Woodgate kwam deze zomer naar Real Madrid voor ruim 20 miljoen euro, maar heeft nog altijd niet zijn debuut kunnen maken in de Spaanse Primera Divisíon.

Het dagblad zet vraagtekens bij de handelwijze van de fysiotherpeuten van zijn oude club Newcastle United en Real Madrid. In Spanje dacht de medische staf dat Woodgate binnen tien dagen weer fit zou zijn. Een latere diagnose gaf echter aan dat het herstel wellicht zes maanden zou kunnen duren.

De gehele carrière van Woodgate wordt overschaduwd met tal van blessures. Zo speelde hij in de twee seizoenen bij Newcastle United slechts 28 duels.

Bron: the Guardian en onze vrienden van Voetbalzone
That's all folks!
  maandag 24 januari 2005 @ 13:20:50 #257
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24722674
En dat zag niemand van tevoren aankomen....
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_24722956
Woodgate is sowieso geen topper. Onbegrijpelijk dat Real 20 mio euro uit heeft gegeven voor een verdediger van het kaliber Woodgate, die ook nog eens erg blessuregevoelig is. Dat wist men van te voeren.

De medische staf bij Real is wel een lachertje trouwens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24723384
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:20 schreef WasQ het volgende:
En dat zag niemand van tevoren aankomen....
Een heleboel mensen waarschijnlijk wel, alleen de mensen die de beslissing hebben gemaakt waren tijdelijk oostindisch blind ofzo...

Vraag me trouwens af in hoeverre hij echt voor het einde van z'n loopban moet vrezen, maar dat Real een blunder heeft begaan afgelopen zomer staat vast.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 januari 2005 @ 14:32:26 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24724036
flinke afschrijving, miljoentje of 24 in één jaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 24 januari 2005 @ 14:32:29 #261
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24724038
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Woodgate is sowieso geen topper. Onbegrijpelijk dat Real 20 mio euro uit heeft gegeven voor een verdediger van het kaliber Woodgate, die ook nog eens erg blessuregevoelig is. Dat wist men van te voeren.

De medische staf bij Real is wel een lachertje trouwens.
Vorig jaar of het jaar daarvoor keurden ze Gabriel Milito toch nog af, die sindsdien bij Zaragoza speelt? Dan snap je hier toch niks van?
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  maandag 24 januari 2005 @ 15:24:08 #262
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24724728
Milito schijnt afgekeurd te zijn omdat z'n naam niet "groot" genoeg was. Perez wilde een grote naam binnen halen en was ging niet accoord met de transfer. Ik weet niet precies of dit waar is want ik denk zelf dat Perez van elke transfer af weet (en hij dus van te voren ook al weet dat het geen grote naam was).

Samuel heef zich gister wat populaider gemaakt door de 2-1 binnen te schieten toen er nog maar 9 minuten te spelen waren Hij brak in het begin van de wedstrijd al z'n neus toen ie in een kopduel met z'n hoofd in aanraking kwam met de tegenstander's hoofd. Zal geopereerd worden en kan komende zondag misschien weer mee doen. Verdedigend was ie gister goed

Gister vertelde die verslaggever van C+ (die alles over Spaans voetbal schijnt te weten ) dat Solari bij kan tekenen bij Real maar dat hij dat zelf niet meer wilt. Iets wat ik zelf nog nergens gelezen heb aangezien de club tijd wilde met het verlengen van contracten omdat er een nieuw technische man is die het eerst allemaal zelf nog wilt zien. Figo probeerde vorige week ook nog voor wat opschudding te zorgen door te "eisen" wat de club nou wil, verlengen of niet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 25 januari 2005 @ 21:06:10 #263
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24748066
Over een maand hoopt Woodgate weer op de velden te staan, de trainingsvelden/2de elftalwedstrijden. Hopelijk is ie er over 2 maanden weer bij om ons te helpen de CL en de competitie te winnen. (en hopelijk blijft ie nu ff fit).

Beckham speelde afgelopen zondag op rechts en speelde in de ogen van Butrageño de beste wedstrijd tot nu toe in het wit. Hij gaf weer veel voorzettend die, in mijn ogen, tevaak als corner eindigde. Nog ff het been afstellen dus en ze eindigen allemaal scherp voor het doel

Figo achter de spitsen en Zidane op links naar binnen komend is gewoon geweldig. Beckham kan zo verdedigend ook z'n werk doen, Figo kan dan op rechts de ruimte in en Zidane kan naar het midden zwerven waarna Roberto Carlos op links opstoomt (en Gravesen die het gat van Carlos vult).

Zo liep het afgelopen zondag iig

Nu nog hopen dat Raul (die nog altijd hard werkt en niet z'n sublieme acties heeft van zo'n 2 jaar terug) en Ronaldo op scherp gaan staan dan hoeft Samuel niet meer de winnende goals te maken

Zag vandaag een lijstje met middenvelders Zidane, Figo, Beckham, Solari, Guti, Gravesen....


Hopelijk laat Barca dit weekend punten liggen in Sevilla (dat 4de staat).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24755376
Ik las ook al dat de ruit een geslaagd experiment was. Ik vraag me af ie daar mee door zal gaan als Guti weer 100% fit is. We zullen het dit weekend zien, dan hebben we inderdaad een mooie kans om weer wat dichter bij Barca in de buurt te komen.
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:17:00 #265
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24755693
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 09:55 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik las ook al dat de ruit een geslaagd experiment was. Ik vraag me af ie daar mee door zal gaan als Guti weer 100% fit is. We zullen het dit weekend zien, dan hebben we inderdaad een mooie kans om weer wat dichter bij Barca in de buurt te komen.
Ik weet bijna zeker dat ze door gaan met de ruit (Beckham rechts, Zidane links, Figo bovenpunt en Gravesen onderin). Zoals ze dit weekend speelden (met onwijs veel beweging) hebben ze al heel lang niet gespeeld. Beckham had echt zoveel voorzetjes Denk wel een stuk of 13/15

Wel jammer voor Guti, zal die zich nogmaals in de basis moeten knokken. Weet niet op welke positie nu.. misschien kan die linksback
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24755996
Haha. Ik las óók dat toen Guti erin kwam voor Salgado, Beckham als rechtsback aan de bak moest dus wie weet is er op die manier nog een plekje voor em in te ruimen.
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:20:28 #267
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24760049
Beckham kwam niet rechtsback

Het stond 1-1 en Mallorca speelde met 10 man, we hadden nog zo'n 9 min te gaan en hij wilde dus meer kracht voorin Helguera ging naar rechts, Samuel in het midden en Carlos links. De rest speelde op de aanval
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24760366
Nou ja, valse hangende rechtsback dan. Was ff vergeten dat Iluiano eruit gestuurd was (fantastisch debuut trouwens), dus hij zal wel weinig echt aan verdedigen toegekomen zijn.

De bekerwedstrijd Numancia - Atlético voor vanavond is trouwens afgelast vanwege een besneeuwd veld. Ben benieuwd hoe het komend weekend zal zijn...
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:27:07 #269
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24769998
Nou jongens.. na het succesvol onder de knie krijgen van het plaatsen van foto's is jojomen4 zover dat ie filmpjes wil leren posten.. Heb namelijk een supergaaf (kort) filmpje van Robinho (onze volgende aankoop) en wil dit graag met de andere fokkers sharen. Het filmpje staat op dit moment nog op m'n harde schijf.

Wie o wie kan mij een link geven naar de uitleg van fok, of wie kan het ff kort uitleggen. Denk aub niet dat ik te lui ben om te zoeken! Heb net al 10 min gezocht maar met die onduidelijk handleiding van Fok! wordt je 12 keer naar het zelfde terug gestuurd terwijl je nergens komt.

Iemand?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24770028
Gewoon een link naar het filmpje, dat lijkt me de enige oplossing. Een filmpje af laten spelen in een post is op Fok niet mogelijk, tenminste: ik heb het nog nooit gezien dat iemand het voor elkaar heeft gekregen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:30:47 #271
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24770089
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gewoon een link naar het filmpje, dat lijkt me de enige oplossing. Een filmpje af laten spelen in een post is op Fok niet mogelijk, tenminste: ik heb het nog nooit gezien dat iemand het voor elkaar heeft gekregen.
Ow.. filmpje staat op m'n harde schijf, als iemand een website ofzo heeft waar die hem op kan gooien kan ik hem wel ff sturen maar denk niet dat iemand daar intresse in heeft. Jammer als dat het geval is.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24770146
Je kan hem uploaden op http://s24.yousendit.com/ als je hem met andere mensen wilt delen. Vervolgens krijg je een link en met die link kunnen andere mensen het weer downloaden. Je kan tot 1 Gb uploaden per file, dus dat moet voldoende zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:54:30 #273
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24770515
Dank!

Hier filmpje van Robinho, kwaliteit is niet super maar je kan zien dat ie een balletje kan trappen

http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=2LCYOSZIP0CYI0JOKMFFX29KZ0
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24770535
Het is ook geen verkeerde speler, maar ik vind hem net als Denilson geen speler voor de Spaanse competitie. Dan heb je meer aan Adriano, maar waarom ze nu Adriano en Robinho halen en nog belangstelling hebben voor Gilardino terwijl ze al heel wat aanvallers hebben dat begrijp ik niet. Zoals ik het transferbeleid van Real wel vaker niet begrijp.

Ronaldo, Owen, Raul, Portillo.... dat zijn prima aanvallers.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 27 januari 2005 @ 00:02:11 #275
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24770649
Robinho halen snap ik wel. Zidane en Figo hebben niet het eeuwige leven Deze jongen wordt echt een hele grote. Een halve Braziliaan die ik ken is supporter van Santos en die zei tegen me.. iets van: "Er wordt wel vaker geroepen dat er een nieuwe Pele is maar in dit geval is die het echt!"

Adriano hoeft van mij alleen te komen als Ronaldo vertrekt, als voetballer hebben we misschien meer aan hem maar hij scoort niet zo vaak als Ronaldo en ik vind z'n uitstraling ook niks. Hij zal denk ik wel meer verdedigend werk verrichten dan Ronaldo maarja.. het blijft een spits die moet scoren. Verder zou het belachelijk zijn om hem te halen en geen spits weg te doen. Of het zou in mijn ogen belachelijk zijn om hem te halen en Owen weg te doen, Owen die er net 1 seizoen is en het gewoon heel goed doet. En Raul valt niet over te discusseren.

Robinho erbij is voor mij dus genoeg aanvallend. Doe mij nog maar 1 verdedigende middenvelder erbij en 1 of 2 verdedigers (Del Horno zou ik wel willen zien).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 27 januari 2005 @ 00:04:52 #276
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24770702
Je moet 90% van de roddels ook met een korrel zout nemen hé Ik denk niet dat Perez op dit moment nog veel in te brengen heeft. Sacchi moet gaan leiden en zich dus niet af laten blaffen door die gekke kerel die elk jaar een topspits wilt (die voor de rest goed werk voor de club doet).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24770706
Robinho heeft zeker wel talent, dat hoor je niemand ontkennen, maar Denilson is/was ook een natuurtalent. Alleen kwam hij in Spanje niet goed tot zijn recht, dat voorzie ik met Robinho ook.

Adriano scoort toch redelijk veel bij Inter, terwijl dat team niet zo aanvallend speelt als Real. Adriano vind ik een geweldige spits, maar ik snap niet waarom Real hem haalt. Ze hebben al Ronaldo en Adriano is in elk geval niet beter of veel beter dan Ronaldo. Owen loopt er ook nog rond, net zoals Raul en Portillo. Op de bank kan je beter Portillo hebben zitten dan een ontevreden vedette.

Real zou een voorbeeld kunnen nemen aan Chelsea, daar wordt gericht gekocht. Maar goed, we weten allemaal dat Real andere prioriteiten heeft.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 27 januari 2005 @ 00:10:58 #278
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24770804
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 00:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Robinho heeft zeker wel talent, dat hoor je niemand ontkennen, maar Denilson is/was ook een natuurtalent. Alleen kwam hij in Spanje niet goed tot zijn recht, dat voorzie ik met Robinho ook.

Adriano scoort toch redelijk veel bij Inter, terwijl dat team niet zo aanvallend speelt als Real. Adriano vind ik een geweldige spits, maar ik snap niet waarom Real hem haalt. Ze hebben al Ronaldo en Adriano is in elk geval niet beter of veel beter dan Ronaldo. Owen loopt er ook nog rond, net zoals Raul en Portillo. Op de bank kan je beter Portillo hebben zitten dan een ontevreden vedette.

Real zou een voorbeeld kunnen nemen aan Chelsea, daar wordt gericht gekocht. Maar goed, we weten allemaal dat Real andere prioriteiten heeft.
Kerel, sinds wanneer wordt er bij Chelsea gericht gekocht? Juist, sinds dit jaar nu Mourinho daar zit. Vorig jaar hebben ze zakken met geld uitgegeven aan spelers waar ze geen fck aan hadden. En de jaren daar ook hadden ze ook al veel geld en hebben ze 3 Champions Leagues gewonnen? Denk het niet.

Verder hebben we dit jaar voor het eerst "structuur" door Sacchi aan te stellen en hebben we voor het eerst een trainer die z'n bek open zal durven te trekken. Verwacht jij van Del Bosque, Quieroz of Remon dat ze brullen als er ingekocht wordt wat ze niet bevalt? Lijkt me van niet. Denk je dat Luxemburgo zulk gedrag zal pikken? Denk je dat Sacchi het pikt als een ander z'n werk "gaat doen"?

Laten we eens kijken hoe het deze zomer gaat kwa aankopen. Ik verwacht iig veranderingen kwa aankoop beleid en dus niet nog 1 grote spits erbij.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24770890
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 00:10 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Kerel, sinds wanneer wordt er bij Chelsea gericht gekocht? Juist, sinds dit jaar dat Mourinho daar zit. Vorig jaar hebben ze zakken met geld uitgegeven aan spelers waar ze geen fck aan hadden. En de jaren daar ook hadden ze ook al veel geld en hebben ze 3 Champions Leagues gewonnen? Denk het niet.

Verder heeft dit jaar voor het eerst "structuur" door Sacchi aan te stellen en hebben we voor het eerst een trainer die z'n bek open zal durven te trekken. Verwacht jij van Del Bosque, Quieroz of Remon dat ze brullen als er ingekocht wordt wat ze niet bevalt? Lijkt me van niet. Denk je dat Luxemburgo zulk gedrag zal pikken? Denk je dat Sacchi het pikt als een ander z'n werk "gaat doen"?

Laten we eens kijken hoe het deze zomer gaat kwa aankopen. Ik verwacht iig veranderingen kwa aankoop beleid en dus niet nog 1 grote spits erbij.
Vorig seizoen kocht Chelsea ook redelijk gericht. Dit seizoen werd er doorgeselecteerd en waar nodig aangevuld. Ook vorig seizoen werden er al werkers gekocht zoals Makalele. Dat werkt toch wat beter dan de meest geschikte reclameobjecten in één elftal proberen te frotten, ook al zijn het allemaal spelers die nauwelijks echt in dienst van het elftal spelen en meeverdedigen.

Daarvoor heeft Gullit met geld gesmeten en zoals nu ook weer blijkt is Gullit nooit echt gelukkig met zijn aankopen. Chelsea pakt dit seizoen in elk geval de titel in de Premier League en wie weet de Champions League.

Ik weet niet of Sacchi dat pikt en of Luxemburgo dat pikt. Ik weet ook niet wat er gaat gebeuren als ze het niet pikken. Dan worden ze er gewoon uitgegooid als het ff tegenzit. Trouwens, del Bosque, Quieroz en Remon wisten toen ze tekenden dat ze een marionet waren. Dat vonden ze prima, want het levert flink wat geld op en trainer zijn van Real Madrid is niet slecht voor je CV natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 27 januari 2005 @ 00:19:21 #280
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24770950
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 00:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vorig seizoen kocht Chelsea ook redelijk gericht. Dit seizoen werd er doorgeselecteerd en waar nodig aangevuld. Ook vorig seizoen werden er al werkers gekocht zoals Makalele. Dat werkt toch wat beter dan de meest geschikte reclameobjecten in één elftal proberen te frotten, ook al zijn het allemaal spelers die nauwelijks echt in dienst van het elftal spelen en meeverdedigen.

Daarvoor heeft Gullit met geld gesmeten en zoals nu ook weer blijkt is Gullit nooit echt gelukkig met zijn aankopen. Chelsea pakt dit seizoen in elk geval de titel in de Premier League en wie weet de Champions League.

Ik weet niet of Sacchi dat pikt en of Luxemburgo dat pikt. Ik weet ook niet wat er gaat gebeuren als ze het niet pikken. Dan worden ze er gewoon uitgegooid als het ff tegenzit. Trouwens, del Bosque, Quieroz en Remon wisten toen ze tekenden dat ze een marionet waren. Dat vonden ze prima, want het levert flink wat geld op en trainer zijn van Real Madrid is niet slecht voor je CV natuurlijk.
Het gaat ze denk ik niet om geld maarja.

Gullit zal denk ik niet alleen verantwoordelijk zijn geweest voor het aankoopbeleid maar ook dat maakt niet uit (ze hadden in die periode iig genoeg geld).
Gericht gekocht vorig jaar bij Chelsea? Veron? Geremi? Mutu? Crespo? Parker?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24771078
Geld speelt wel een rol. Coach bij Real levert al gauw een paar miljoen op, dan wil iedereen wel even de marionet spelen.

Gullit had toch wel een flinke vinger in de pap, hij haalde ook veel Serie A maatjes naar Chelsea, dat was erg opvallend.

Parker is gehaald voor de breedte toen het even minder ging. Niet raar dat hij weinig speelt. Geremi komt tekort voor het niveau wat Chelsea nu heeft. Crespo vind ik geen miskoop, niemand had kunnen denken dat Gudjohnsen Mutu en Crespo uit de basis zou spelen. Mutu kon niet van de coke afblijven, daar houdt een voorzitter ook geen rekening mee en Veron...tja... domme aankoop inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:14:13 #282
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24773426
Volgend seizoen hebben we 169 miljoen Euro te besteden aan spelers
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24773615
quote:
Een halve Braziliaan die ik ken is supporter van Santos en die zei tegen me.. iets van: "Er wordt wel vaker geroepen dat er een nieuwe Pele is maar in dit geval is die het echt!"
Ik ken een hele Argentijn die als hobby voetbalwedstrijden kijken heeft, part-time journalist is gruwelijk veel verstand heeft van voetbal en zo´n beetje bij Real is opgegroeid en die zegt dat het nieuwe Denilson wordt.

Rara in wie zou ik het meeste vertrouwen hebben

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24773631
Waar komt die 169 miljoen vandaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:34:50 #285
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24773691
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ken een hele Argentijn die als hobby voetbalwedstrijden kijken heeft, part-time journalist is gruwelijk veel verstand heeft van voetbal en zo´n beetje bij Real is opgegroeid en die zegt dat het nieuwe Denilson wordt.

Rara in wie zou ik het meeste vertrouwen hebben

Is die het vaak eens met jou? Of andersom?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:35:57 #286
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24773703
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komt die 169 miljoen vandaan?
Shirtverkoop van Beckham! Er zijn afgelopen seizoen 24 miljard shirtjes verkocht
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24773801
quote:
Is die het vaak eens met jou?
Nee

Als ik het goed begrijp heeft iedere wereldbewoner 4 shirtjes van Beckham in zijn kast hangen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 januari 2005 @ 09:47:10 #288
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24773842
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee

Als ik het goed begrijp heeft iedere wereldbewoner 4 shirtjes van Beckham in zijn kast hangen?
Ik heb er zelf 24

En ga nou maar een ander topic lastig vallen met die flauwekul van je
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24773925
24 miljard was dus serieus en geen typo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24775821
24 miljard
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:51:20 #291
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24777417
Godsamme hey, jullie zijn echt 2 clowntjes hé?

Wat denk je dat die grote smile betekend? Je denkt toch niet dat ik zou denken dat er 24 miljard shirts verkocht zijn? Ik noem zo'n stom getal aangezien jullie Becks toch alleen als barbiepop beschouwen en denken dat hij alleen is gehaald voor de merchandise.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24779973
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:51 schreef jojomen4 het volgende:
Godsamme hey, jullie zijn echt 2 clowntjes hé?

Wat denk je dat die grote smile betekend? Je denkt toch niet dat ik zou denken dat er 24 miljard shirts verkocht zijn? Ik noem zo'n stom getal aangezien jullie Becks toch alleen als barbiepop beschouwen en denken dat hij alleen is gehaald voor de merchandise.
Dat is gedeeltelijk toch ook waar dacht ik zo

Maar hij kan (uiteraard) ook best aardig balletje trappen
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 27 januari 2005 @ 17:24:59 #293
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24781324
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat is gedeeltelijk toch ook waar dacht ik zo

Maar hij kan (uiteraard) ook best aardig balletje trappen
Beckham is gewoon een goede voetballer met de mooiste traptechniek in de wereld. Noem jij nog eens iemand die 5 keer per wedstrijd een bal over 80 meter perfect in de loop bij iemand op de stropdas kan leggen. Het is gewoon belachelijk dat er negatief over deze jongen gesproken wordt omdat ie z'n uiterlijk mee heeft. Tuurlijk is ie deels gehaald omdat ie kwa merchandise goed opbrengt maar je denkt toch niet dat ie onder 4 verschillende coaches bij Real in de basis staat terwijl daar ook behoorlijke concurrentie is en dat ie leider van Engeland is terwijl die niet kan voetballen?

Komende tijd verwacht ik weer veel van hem als ie op rechts mag blijven spelen bij Real.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24782340
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:24 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Beckham is gewoon een goede voetballer met de mooiste traptechniek in de wereld. Noem jij nog eens iemand die 5 keer per wedstrijd een bal over 80 meter perfect in de loop bij iemand op de stropdas kan leggen. Het is gewoon belachelijk dat er negatief over deze jongen gesproken wordt omdat ie z'n uiterlijk mee heeft. Tuurlijk is ie deels gehaald omdat ie kwa merchandise goed opbrengt maar je denkt toch niet dat ie onder 4 verschillende coaches bij Real in de basis staat terwijl daar ook behoorlijke concurrentie is en dat ie leider van Engeland is terwijl die niet kan voetballen?

Komende tijd verwacht ik weer veel van hem als ie op rechts mag blijven spelen bij Real.
Achmed van de plaatselijke voetbalclub kan dat ook.
pi_24782375
Hij kan wel goed voetballen, maar hij is niet de topper die velen in hem zien.
That's all folks!
pi_24787217
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 09:35 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Shirtverkoop van Beckham! Er zijn afgelopen seizoen 24 miljard shirtjes verkocht
Er zijn 24 miljard shirtjes verkocht? Bron?

Real doet het trouwens slecht als die 24 miljard shirtjes slechts 169 mio opbrengen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24787394
Noem jij nog eens iemand die 5 keer per wedstrijd een bal over 80 meter perfect in de loop bij iemand op de stropdas kan leggen.
----------------------------

Jurgen Dirkx toen hij 2 wedstrijden in PSV 1 had gespeeld

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:03:29 #298
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24788097
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Er zijn 24 miljard shirtjes verkocht? Bron?

Real doet het trouwens slecht als die 24 miljard shirtjes slechts 169 mio opbrengen.
Zelfs na uitleg begrijpt je het niet. Sneu
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24788323
jojomen, begrijp me niet verkeerd, ik vind Beckham een top voetballer. Maar Real heeft hem ook aangetrokken om merchandising verkoop op te krikken dat staat gewoon als een paal boven water Maar dat bevestigde je zelf ook al dus eigenlijk is dat meer gericht op de anti Real Madrid posters in dit topic die klaar komen op Real-bashen naar het lijkt
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:09:09 #300
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24789667
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Achmed van de plaatselijke voetbalclub kan dat ook.
woon je in madrid?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24790013
Beckham is al lang niet meer de topvoetballer die die bij MU wel was....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')