abonnement Unibet Coolblue
pi_24333275
Woei!

Was net buiten met mijn vriendin naar het vuurwerk aan het kijken, lopen al die kampers uit hun woonwagens vet mans te praten over hun gekochte vuurwerk vanuit Belgie/Duitsland.

Afijn, aangezien mijn zwager richting de woonwagens gaan, aangezien daar een (werk)collega van hem woont en die hem wilt geluk wensen, wij ook mee gelopen om "hun" vuurwerk te zien. Op een gegeven moment wilt iemand van het kamp (mans mannetje) zijn lawinepijl aansteken, maar die steekt per ongeluk het verkeerde lontje aan, die juist zorgt voor de explosie.

Ik heb dan geen verstand van vuurwerk, maar aan deze pijl zaten dus 2 lonten.. de grootste lont was om de pijl aan te krijgen en om het dingen in de lucht te krijgen. En de andere lont was voor het kruit-resorvoir neem ik aan.

Afijn, aangezien die heumeu het verkeerde lont aangesteekt en ook te laat achter komt, zien wij allen (hele familie van die gozer, mijn vriendin, zwager, omstanders, etc) het ding voor zijn neus ontploffen.. gevolg: ook ligt op straat, gezicht hebben zoals Two-face van Batman.

De helft van zijn gezicht miste hij.. de kant van zijn rug dat naar die pijl gericht was, lag helemaal open en hij miste paar tanden voor zover ik goed heb gezien.

Nu weet mijn vriendin best wel het ene van EHBO, en die kwam dus te hulp. Zij adviseerde iedereen om LAUW water te gebruiken en geen koud (stollen, en dan gaan de brandwonden naar binnen etc had ik gehoord), maar voordat ze het uit kon leggen kwam die kut-moeder die zogenaamd verpleegster even haar uitschelden dat ze jong was om dat allemaal te weten etc.

Ik ben toen weggelopen samen met vriendin en hun het nakijken gegeven.. sukkels. Heb er totaal geen respect voor.. stelletje kampers. Klinkt misschien heel cru, maar als je tekeer gaat tegen mensen die je alleen proberen te helpen, dan hoeft het voor mij dan ook niet.

Ik snap dan ook niet waarom mensen te keer gaan aangezien ze worden geholpen? Ik weet, je kind mist net paar sec. geleden de helft van zijn gezicht inc. zijn oog. Ik weet dat je dan helemaal over de rooie bent, maar nog moet je niet eigenwijs gaan doen.. want als die moeder het zo goed wist, waarom deed ze dan geen fuck.. *zucht*

Ben benieuwd wanneer dit op de tv/regionale omroep komt.

Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
  zaterdag 1 januari 2005 @ 04:06:22 #2
97665 Vincenzo
Onthackt sinds 2019
pi_24333297
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 04:02 schreef P0rt0 het volgende:
Tekst
Handige moeder
Komt er iemand helpen die er iets van weet komt er zo'n zeikwijf wat alles beter weet
pi_24333309
zo damn, das best bizar.. Is dat niet een ontzettend goor gezicht wat je nog vaak teruggaat zien in je dromen? Of viel het je eigenlijk wel mee, hoe erg het ook was?
Big dick.
pi_24333326
Ga dan gewoon weg met jouw vriendin.
Hulp wordt niet op prijs gesteld en laat hun het zelf maar uitzoeken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24333350
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 04:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ga dan gewoon weg met jouw vriendin.
Hulp wordt niet op prijs gesteld en laat hun het zelf maar uitzoeken.
D'r is elk jaar wel een maloot die wat overkomt met vuurwerk.
Eigen schuld, ik kan er geen medelijden mee hebben,..
  zaterdag 1 januari 2005 @ 04:19:28 #6
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_24333374
Kan t misschien niet zo zijn dat die moeder schikt en daarom domme dingen gaat zeggen !!!

Al zegt ze nog zulke domme dingen als burger heb je gewoon de plicht om te helpen ....

Anders ben je zelfs strafbaar, dus eerlijk gezegd ben ik t niet eens met je stelling !!!

Sorry....
  zaterdag 1 januari 2005 @ 04:22:11 #7
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_24333387
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 04:15 schreef DarKZeN het volgende:

[..]

D'r is elk jaar wel een maloot die wat overkomt met vuurwerk.
Eigen schuld, ik kan er geen medelijden mee hebben,..
En als het nou is doordat iemand een tennisbal in de menigte gooit waar die verpulverd glas in gestopt heeft.

Dit rolde dus de menigte in, tussen mijn benen en naaste die van anderen toen het ontplofte.
Hierdoor heb ik een spierscheuring opgelopen en een verdoofd gevoel die ik in mijn been overhoudt omdat er ergens iets voor altijd is beschadigd (de dokters weten ook niet wat)

Kan ik daar iets aan doen? Nee !!!

Dus eerst ff nadenken voordat je dit soort reacties post...
pi_24333390
Hola, geulkkig nieujwaar allamaal.
pi_24333409
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 04:22 schreef Diego27 het volgende:

[..]

En als het nou is doordat iemand een tennisbal in de menigte gooit waar die verpulverd glas in gestopt heeft.

Dit rolde dus de menigte in, tussen mijn benen en naaste die van anderen toen het ontplofte.
Hierdoor heb ik een spierscheuring opgelopen en een verdoofd gevoel die ik in mijn been overhoudt omdat er ergens iets voor altijd is beschadigd (de dokters weten ook niet wat)

Kan ik daar iets aan doen? Nee !!!

Dus eerst ff nadenken voordat je dit soort reacties post...
Je hebt helemaal gelijk dat mijn post zo overkomt.
Maar ik doel meer op van die gastjes die lopen te pronken met hun shit maar niet op omstanders zoals jij. Zo te lezen heb jij hier duidelijk niet om gevraagd.
Maar als voorbeeld bv... Ik fietste net naar een maat toe om daar ff handen te schudden en pilsje te pakken. Komk een paar ettertjes tegen die rotjes naar iedereen lopen te gooien enzo. Oke int eerste opzicht kan een rotje niet veel doen maar toch.
Mijn excuses naar jou toe... maar mensen die lopen 'stunten' vragen erom.
Maar jij zeker niet.
pi_24333416
Wat een idioot verhaal, waarom hebben jullie die man niet met spoed naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis gereden?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_24333423
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 04:30 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wat een idioot verhaal, waarom hebben jullie die man niet met spoed naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis gereden?
Dat vroeg ik me dus ook net af.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 04:38:50 #12
97665 Vincenzo
Onthackt sinds 2019
pi_24333433
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 04:32 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me dus ook net af.
Deze mensen wilden blijkbaar niet geholpen worden
pi_24333454
Nog een paar van die waarschuwingspijlen afsteken zodat de ambulance het sneller kan vinden.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 04:53:07 #14
8783 gbm
Estd. 2001
pi_24333465
mja, werkt die evolutietheorie nog best aardig zo....
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 1 januari 2005 @ 04:53:07 #15
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24333466
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 04:22 schreef Diego27 het volgende:

[..]

En als het nou is doordat iemand een tennisbal in de menigte gooit waar die verpulverd glas in gestopt heeft.

Dit rolde dus de menigte in, tussen mijn benen en naaste die van anderen toen het ontplofte.
Hierdoor heb ik een spierscheuring opgelopen en een verdoofd gevoel die ik in mijn been overhoudt omdat er ergens iets voor altijd is beschadigd (de dokters weten ook niet wat)
Daar ben je dan nog goed vanaf gekomen !
Je piemol had er wel af kunnen zijn !
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24333548
Nou mauries jammer dat je dit moest aanzien.

Groetn Lenny
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
  zaterdag 1 januari 2005 @ 05:33:55 #17
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_24333563
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 04:51 schreef 2609 het volgende:
[edit]quote van verwijderde post
ooh joooh, chill baasss, grelaxedd da booet bakkah..

En je bent volgens mij dus niet strafbaar als je poging tot hulp door een familielid wordt verhinderd, en je moet ook de andere opvatting van dingen zien want zoals ik t lees staat er dat door eigen stommiteit ieder jaar wel iemand overlijdt. Als iemand een lawinepijl in je reet steekt en aansteekt kan je daar natuurlijk niks aan doen, als je het zelf doet= ander verhaal..

[ Bericht 11% gewijzigd door Dirkh op 01-01-2005 10:17:00 ]
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 05:43:32 #18
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_24333579
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 05:33 schreef mistraldk het volgende:
als je het zelf doet= ander verhaal..
Die gast had het verkeerde lontje te pakken, wel dom natuurlijk, maar dat hij echt dom bezig was voor de rest. De enige die dom bezig was is die moeder. Het is je kind, laat het dan geholpen worden.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_24333592
gelukkig nieuwjAAR
  zaterdag 1 januari 2005 @ 05:56:16 #20
88620 Compile
Cannon Project
pi_24333609
Kampers

Tja, nu heeft ie n excuus om niet te hoeven werken
pi_24333611
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24333676


Ik kan er niet om treuren, dergelijke sjonnies.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24333705
Whehe, weer een kamper die zich nooit voort zal planten
Eerste nominatie in 2005 voor een darwin award?
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_24333718
tvp voor als ik nuchter ben
Jupiler is goed
  zaterdag 1 januari 2005 @ 06:37:17 #25
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_24333722
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 04:28 schreef DarKZeN het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk dat mijn post zo overkomt.
Maar ik doel meer op van die gastjes die lopen te pronken met hun shit maar niet op omstanders zoals jij. Zo te lezen heb jij hier duidelijk niet om gevraagd.
Maar als voorbeeld bv... Ik fietste net naar een maat toe om daar ff handen te schudden en pilsje te pakken. Komk een paar ettertjes tegen die rotjes naar iedereen lopen te gooien enzo. Oke int eerste opzicht kan een rotje niet veel doen maar toch.
Mijn excuses naar jou toe... maar mensen die lopen 'stunten' vragen erom.
Maar jij zeker niet.
Oke dan man bedankt voor je tegenreactie !!!

Er zijn inderdaad een hoop zielen die dingen lopen te doen die anderen kunnen schaden met dit soort gedrag, voor dat soort gasten heb ik in ieder geval geen medelijden !!!

Nou mensen happy year ever after ik ga zo slapen ben helemaal gaar !!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')