abonnement Unibet Coolblue
pi_24808771
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:44 schreef Chandler het volgende:
Sla of andere modjes, zouden jullie me topic willen opruimen oftewel alle niet toepasselijke postings verwijderen? ik wordt helaas beetje zat van al dat geslowchat (al doe ik er soms ook aan mee, ik geef het toe)

AutoPatcher XP, jullie ervaringen?

Ik heb er weer de bezem doorgehaald.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_24809964
Tnx!
Just say hi!
pi_24812764
Hoi .

Ik gaf net even wat nuttig advies in dit topic: smilies in bios
Tevens gaf ik in het topic een klein commentaar vanwege het feit dat het topic een verkeerde associatie opriep.
Deze opmerking was zo goed als letterlijk:
quote:
Serieus, elke keer als ik de naam van dit topic in MyAT voorbij zie komen denk ik aan een gigantische smiley op een bioscoopscherm .
Deze post is verwijderd omdat het blijkbaar vrij normaal is om een nazistisch regime in DIG uit te oefenen á la Tweakers.
Feit blijft wel dat de naam van het topic niet alleen bij mij die associatie oproept ( de bevestigingen op mijn bovenstaande posts zijn namelijk ook ge-edit).

Houdt dit in dat je niet eens even nadat het advies gegeven is, het probleem bekend is en de TS aangegeven heeft daar iets mee te zullen doen zo'n opmerking maken?
Zo ja, dan hoeven mensen niet meer te rekenen op mijn hulp in DIG. Iemand die bij een helpdesk werkt gaat soms ook een praatje aan met iemand die een probleem heeft.
Maar blijkbaar is DIG een forum wat winstgevend is, anders werd mijn posts die de productiviteit van de users mogelijk zou kunnen schaden niet ge-edit.

Met vriendelijke ,

Xebrozius.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 12:53:15 #104
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24813148
"Je gaf in het topic een klein commentaar vanwege het feit dat het topic een verkeerde associatie opriep."



Kom op Xebro. Ik haalde die opmerking terecht weg, want het had geen reet met het onderwerp te maken. Als je de TT echt zo vervelend vind, plaats je maar een topicreport. Bovendien zijn de "bevestigingen" (je woordkeuze is echt geniaal) die je noemt, niets meer of minder dan een stel onzin-users, die achter jouw posthistory aanhuppelen en hun bestaan willen meedelen.

En als je dat nazistisch vind, dan tief je toch lekker op? Als het vergelijken met nazi's het beste is dat je uit de kast kan trekken, dan ben je volgens mij niet bijster geshockeerd van mijn optreden met de deleteknop. Dan had je wel een "zwaan"-verhaal getikt zoals je ooit deed nav het schouderklopje van nikky.

Nou ja, ik ga weer lekker de Tweakermod uithangen en lekker de DIG-nazi "doen". Tot nooit meer ziens, huilie
pi_24813257
Overdrijven is ook een kunst
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Moderator zaterdag 29 januari 2005 @ 13:25:11 #106
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24813685
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Admin zaterdag 29 januari 2005 @ 13:26:19 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24813704
Wat een leuk topic zo op een saaie zaterdag
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24813713
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:53 schreef Slarioux het volgende:
"Je gaf in het topic een klein commentaar vanwege het feit dat het topic een verkeerde associatie opriep."

Ik houd er niet van om geridiculiseerd te worden in een serieus Feedback forum zoals DIG.
Als jij pretendeert de ware ordeschepper te zijn die zijn licht laat schijnen om je mede volgers, prima.
Maar die smiley heeft geen reet te maken met het onderwerp. .
quote:
Kom op Xebro. Ik haalde die opmerking terecht weg, want het had geen reet met het onderwerp te maken. Als je de TT echt zo vervelend vind, plaats je maar een topicreport. Bovendien zijn de "bevestigingen" (je woordkeuze is echt geniaal) die je noemt, niets meer of minder dan een stel onzin-users, die achter jouw posthistory aanhuppelen en hun bestaan willen meedelen.
Typecasting is ook een bitch ansich...
Ik kom al tijden niet meer steevast in ONZ en de users die ik zag waren niet de bekende riedeltjes die ONZ rijk is.
Voor zover ik ken hoeft niemand me te volgen vanwege mijn posthistorie, en zeker niet als ik in DIG eens serieus feedback geef.
quote:
En als je dat nazistisch vind, dan tief je toch lekker op? Als het vergelijken met nazi's het beste is dat je uit de kast kan trekken, dan ben je volgens mij niet bijster geshockeerd van mijn optreden met de deleteknop. Dan had je wel een "zwaan"-verhaal getikt zoals je ooit deed nav het schouderklopje van nikky.

Nou ja, ik ga weer lekker de Tweakermod uithangen en lekker de DIG-nazi "doen". Tot nooit meer ziens, huilie
"Och, laat ik Xebro maar even bitchslappen met de standaard crew opmerking" hoor ik je denken.
Man, man, man... Het is nog net een infantiele kruising tussen Calvobbes standaard feedback antwoorden en de automatische piloot van Danny.
Niet zozeer dat mijn opmerking het beste uit de kast is als wel dat het meteen de lading dekt van dit geheel.
Ik post enkel een associatie met een topic naam, jij duldt dat niet en delete hem.
Joden werden geassocieerd met macht en geld, Hilter duldde ze niet en 'delete' hen.
Als elke willekeurige autist zo'n vergelijking al kan zien waarom dan nog iets scherp en vernieuwend uit de kast halen?
pi_24813725
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:59 schreef Lucille het volgende:
Overdrijven is ook een kunst
Je DIG bilmaatje beschermen is inderdaad ook erg cultureel verantwoord.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:33:10 #110
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24813826
Loop niet de dramaqueen uit te hangen Xebro. Ik filter even de enige relevante zin uit je post:
quote:
Ik post enkel een associatie met een topic naam, jij duldt dat niet en delete hem.
Ik duld het normaal gesproken wel. Je had wel een punt, de topictitel is niet tactisch. Feit is dat je een hele stroom offtopic reacties dreigde los te maken en dat duld ik weer niet. De volgende keer edit ik je wel weg ipv te verwijderen, want daar trap ik je duidelijk mee op je pik.

Bovendien is er nog steeds de nsb knop, en dit feedback topic. Als je dus een volgende keer weer commentaar hebt op een topictitel, gebruik een van die twee.
pi_24813837
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:27 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Je DIG bilmaatje beschermen is inderdaad ook erg cultureel verantwoord.
Verder dan een partijtje bowlen ben ik nog niet gegaan met Slar hoor. Nog niet athans
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:34:11 #112
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24813845
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:33 schreef Lucille het volgende:

[..]

Verder dan een partijtje bowlen ben ik nog niet gegaan met Slar hoor. Nog niet athans
Niet slowchatten hier, ik delete je posts hoor!
pi_24813873
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:33 schreef Slarioux het volgende:
Loop niet de dramaqueen uit te hangen Xebro. Ik filter even de enige relevante zin uit je post:
Ik wil heus wel erkennen dat ik een dramaqueen ben mits jij openlijk toegeeft te geilen op een dictoriaal regime en je aftrekt op foto's van Stalin en Pol pot.
quote:
Ik duld het normaal gesproken wel. Je had wel een punt, de topictitel is niet tactisch. Feit is dat je een hele stroom offtopic reacties dreigde los te maken en dat duld ik weer niet. De volgende keer edit ik je wel weg ipv te verwijderen, want daar trap ik je duidelijk mee op je pik.

Bovendien is er nog steeds de nsb knop, en dit feedback topic. Als je dus een volgende keer weer commentaar hebt op een topictitel, gebruik een van die twee.
Dus al deze moeite had je bespaard kunnen worden door simpelweg de naam van het topic te veranderen.
Op mijn post had je dan kunnen reageren met "het is al opgelost Xebro ". En we hadden tevreden beide onze wegen kunnen gaan.
Maar nee, men snakte naar de oh zo heroische deleteknop. Ik vraag me oprecht af of die knop de clitoris van elke mod is, aangezien er maar niet van af gebleven kan worden... .

[ Bericht 1% gewijzigd door Xebrozius op 29-01-2005 13:42:20 ]
pi_24813890


Xebro, laten we het even bij de kern van de zaak houden. En niet een heel circus er om heen bouwen en je commentaar richten op je personlijke frustraties met crewleden.

Ofwel, je bent het er niet mee eens dat er een regel is gewist. Een regel die geheel offtopic was. Zullen we het daar maar ff over hebben?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_24813915
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:34 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Niet slowchatten hier, ik delete je posts hoor!
En consequent zijn hó maar. .
Voorbeeldfunctie...
Integriteit...
Vertrouwen...
Gezag...

Zojuist zijn die woorden allemaal digitaal verkracht dankzij je loze optreden tegen die bagger van Lucille.
Vriendjespolitiek.
pi_24813944
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:37 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
En ik quote:
quote:
Kom op Xebro. Ik haalde die opmerking terecht weg, want het had geen reet met het onderwerp te maken.
Dat plaatje is overbodig, zorgt voor meer data verkeer en kan als schokkend ervaren worden door ONZ users die mijn posthistorie volgen.
pi_24814080
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:40 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

En ik quote:
[..]

Dat plaatje is overbodig, zorgt voor meer data verkeer en kan als schokkend ervaren worden door ONZ users die mijn posthistorie volgen.
Ook buiten ONZ is een klein beetje humor soms handig om de aandacht te vestigen op een probleem. Maar ga eens inhoudelijk in op de vraag om te reageren op het deleten van die offtopic opmerking. En laat dus de rest van je (offtopic) getoog over de crew er buiten. De kern van de zaak, daar wil ik het over hebben. Het wissen van een offtopic post
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_24814138
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ook buiten ONZ is een klein beetje humor soms handig om de aandacht te vestigen op een probleem. Maar ga eens inhoudelijk in op de vraag om te reageren op het deleten van die offtopic opmerking. En laat dus de rest van je (offtopic) getoog over de crew er buiten. De kern van de zaak, daar wil ik het over hebben. Het wissen van een offtopic post
Als Slarioux het hoofd van de grootste Westerse wereldmacht was die ruim voldoende beschikking had over kernwapens hij ze zonder nadenken zou lanceren.
Knopjes zijn gaver dan nadenken. Dát is de kern.
Ik snap wel dat jullie als een stel huishoudnichten dit forum graag netjes willen houden voor als er eens onverwacht visite komt van onbekende usertjes, maar het doorslaan van moderatie vind ik een beetje zorgelijk.
Het is wel erg drastisch om meteen te editten terwijl er ook alternatieven zijn...
pi_24814198
In dit topic: Stout geweest IP gelogd werden posts niet verwijderd terwijl Slarioux het makkelijk had kunnen doen.
Ruimschoots op tijd zelfs... Maar nee hoor, Xebrozius is een uitzondering. Zijn humor hoort thuis op zwakzinnigenforum.nl en niet in DIG dus hop, wis...
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:59:30 #120
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24814315
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:52 schreef Xebrozius het volgende:
In dit topic: Stout geweest IP gelogd werden posts niet verwijderd terwijl Slarioux het makkelijk had kunnen doen.
Ruimschoots op tijd zelfs... Maar nee hoor, Xebrozius is een uitzondering. Zijn humor hoort thuis op zwakzinnigenforum.nl en niet in DIG dus hop, wis...
Gut, is het een complot? Blijf vooral doordrammen Xebro, ik neem je steeds serieuzer.
pi_24814400
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Als Slarioux het hoofd van de grootste Westerse wereldmacht was die ruim voldoende beschikking had over kernwapens hij ze zonder nadenken zou lanceren.
Knopjes zijn gaver dan nadenken. Dát is de kern.
Ik snap wel dat jullie als een stel huishoudnichten dit forum graag netjes willen houden voor als er eens onverwacht visite komt van onbekende usertjes, maar het doorslaan van moderatie vind ik een beetje zorgelijk.
[quote]
Das dus weer het offtopic circus

[quote]
Het is wel erg drastisch om meteen te editten terwijl er ook alternatieven zijn...
Dat is waar het om gaat ja. Ik ben met je eens dat deleten in dit geval erg drastisch is. Ik weet ook niet of ik het zelf ook zo gedaan zou hebben. Of het fout is, nou nee, zo ver wil ik niet gaan. Zoals je zelf al aangeeft willen we DIG zo schoon mogelijk houden, slowchat wordt niet zo gewaardeerd hier. In de meeste gevallen is het voldoende om even een opmerking te plaatsen als mod zijnde om een discussie clean te houden. Het is echter niet zo gegaan.

Is er dan een man overboord? Nou nee, er is geen opmerking weggehaald die essentieel was of zelfs nuttig voor het topic.

Is je FB post om hier wat over te zeggen dan nutteloos? Nee, ook niet, een beetje feedback over ons gedrag kan nooit kwaad.

Hoe komt het dan tot een botsing hier? Nou, omdat zowel de user als de mod personen zijn met een eigen sterke mening en de user graag hakt en de mod niet graag gehakt wordt.

Is er een oplossing voor dit geheel? Jazeker, gewoon vriendelijk iets vragen helpt in dit soort situaties. In de regel lok je iemand beter met stroop dan met mosterd en azijn.

Oh, moet je je hier inlikken? Nou nee, waar het om gaat is dat je een discussie moet beginnen op grond van redelijkheid en er niet een circus en drama omheen hoeft te bouwen om je punt te maken. Hou het bij de kern van de zaak en dan zal een moderator eerder de neiging hebben om inhoudelijk op je opmerking in te gaan.

Ik hoop dat hiermee de situatie wat duidelijker is geschetst. Je opmerking had niet gewist hoeven te worden, is toch gedaan en er is in mijn ogen geen man overboord.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_24814603
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:59 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Gut, is het een complot? Blijf vooral doordrammen Xebro, ik neem je steeds serieuzer.
Als dit het beste is wat je uit de kast kunt trekken heb je me niet echt geshockeerd...
pi_24814633
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 14:04 schreef Lucille het volgende:
Ik hoop dat hiermee de situatie wat duidelijker is geschetst.
Kristalhelder .
quote:
Je opmerking had niet gewist hoeven te worden, is toch gedaan en er is in mijn ogen geen man overboord.
Als het jullie echt zo spijt dan zou ik graag willen dat mijn post weer terug gezet werd, als blijk van onderdanigheid wederzijds respect.
pi_24814654
Heeft iemand het over spijt?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_24814689
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 14:21 schreef Lucille het volgende:
Heeft iemand het over spijt?
We hadden het toch over de kern .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')