abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:07:22 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_24262468
"Ze mountain iz like e women, you have to treat her carefully"

"Die letzten zwölf Stunden hatte ich die besten zwei sachen in der Welt: Sex & Powdêr!

"A good snowboarder is a good drinker!"

"Wie Steiler, wie Geiler"


Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:33:25 #2
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_24264724
Dit topic staat gewoon al een uur open en niemand heeft nog gereageerd!!!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:46:51 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_24265010
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:33 schreef WaSTeiL het volgende:
Dit topic staat gewoon al een uur open en niemand heeft nog gereageerd!!!
Ik heb misschien minder discussiepunten dan gebruikelijk in de openingspost gezet

maar er vertrekken veel mensen naar de sneeuw zaterdag en die moeten dwangmatig allemaal posten dat ze gaan vertrekken, dus het komt toch wel op gang
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:50:28 #4
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_24265076
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:46 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb misschien minder discussiepunten dan gebruikelijk in de openingspost gezet

maar er vertrekken veel mensen naar de sneeuw zaterdag en die moeten dwangmatig allemaal posten dat ze gaan vertrekken, dus het komt toch wel op gang
Was ik die persoon maar die zaterdag zo vetrekken, maar ik moet nog wachten tot eind Maart..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 28 december 2004 @ 23:03:59 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_24265371
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:50 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Was ik die persoon maar die zaterdag zo vetrekken, maar ik moet nog wachten tot eind Maart..
Hier is de situatie ook vrij zuur:
Mijn ouders vertrekken vannacht naar Oostenrijk.
Het sneeuwt daar al dagen onophoudelijk als je de weerberichten mag geloven...

...en ik kan en mag niet met ze mee.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 29 december 2004 @ 00:09:55 #6
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_24266932
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:46 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb misschien minder discussiepunten dan gebruikelijk in de openingspost gezet

maar er vertrekken veel mensen naar de sneeuw zaterdag en die moeten dwangmatig allemaal posten dat ze gaan vertrekken, dus het komt toch wel op gang
IK!

VERTREK!

ZATERDAG!!!!!!!!!

En heb er uiteraard helemaal geen zin in


Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 29 december 2004 @ 00:11:26 #7
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24266962
eerste foto mooi! hoeveel delen staat ie er in?
  woensdag 29 december 2004 @ 00:28:05 #8
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_24267345
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:11 schreef fs180 het volgende:
eerste foto mooi! hoeveel delen staat ie er in?
Sinds deel 3 ofzo? Hij gaat volgens mij al 2 jaar mee

Wel klote trouwens, ik wil nog gaan kijken voor een extra lens voor m'n goggle, maar ik moet elke freakin' dag werken Toch ff kijken of ik morgen in de pauze een half uurtje weg kan sneaken.. Ik hoop namelijk op veel zon en dan is een spiegellensje wel lekker natuurlijk. En is ook wel vet natuurlijk

ben alleen bang dat die dingen verschrikkelijk duur zijn...
Life's like music, get the rhythm..
pi_24267577
ja, even een tvp'tje, is wel zo makkelijk .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24271084
Ik ben vandaag hier:http://www.panoramablick.com/content/livecam.php?nav_id=51&kat_id=1778&cam_id=1410&title=Hohe%20Wand〈=de

Volgens de site is het een live webcam, misschien zie je me nog voorbij gaan
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  woensdag 29 december 2004 @ 09:59:39 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_24271706
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:11 schreef fs180 het volgende:
eerste foto mooi! hoeveel delen staat ie er in?
Nu was ik dus op 14 december in Les Menuires en daar waren ook 2 bikini-boardsters.
Zweden of Noren waren het en o o o wat waren ze mooi....

Alleen heb ik ze zelf niet in bikini gezien en waren diegene die ze wel zagen niet in staat een foto van ze te maken. Dat vind ik nog steeds jammer.... Het waren ook 2 belachelijk goede snowboardsters trouwens.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 29 december 2004 @ 13:17:33 #12
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_24274883
nog 4 nachtjes slapen

'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
  woensdag 29 december 2004 @ 15:25:22 #13
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_24277302


Zondag ga ik weg !!
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  donderdag 30 december 2004 @ 10:17:55 #14
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_24293091
Ik hoef nog maar vier weekjes te wachten..
Dan mag ik weer los
Hopelijk zijn er dan wat minder sneeuwmollen en kuitenbijters...

(ja, dit is een verkapte tvp...)
pi_24294776
nog zwei tagen, tvp.
  donderdag 30 december 2004 @ 12:10:40 #16
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_24295070
Nog 3 dagen...


en dan kan ik me weer twee uurtjes verblijden op de piste in Zoetermeer.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_24296439
1 Januari naar La Plagne! Ik hoop dat het dan nog even flink gaat sneeuwen...
pi_24296519
Gisteren met albie weer in peer wezen boarden.. bij gebrek aan bergen.

+ toch maar duck stance eens geprobeerd.
Even wennen maar ik sta er eigenlijk wel erg fijn op
Volgende week kijken of ik nog steeds geen last van mijn knieen krijg.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 30 december 2004 @ 14:42:29 #19
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_24298087
Net even wezen kijken voor nieuwe schoenen. Ik kijk alleen altijd bij de schoenen voor het verkeerde geslacht. Zowel voor normale schoen (sport wel te verstaan) en nu ook weer voor snowboard schoenen..

Nu ik zit te kijken lijkt het alleen zo dat ze bij Verzijl Sport in Gouda nog de oude collectie verkopen als zijnde nieuwe. De nieuwe collectie voor mannen van Burton is namelijk er wel in het grijs/wit. Stelletje honden.

Ik wil deze hebben (als ze lekker zitten tenminste)
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_24302421
Nog 58 nachtjes slapen en ik ga ook eindelijk weer een weekje boarden! Ondertussen natuurlijk elke dag een paar keer de webcam bekijken: http://www.le-corbier.com/webcams/webcam.asp

Toen het afgelopen dinsdag zo enorm zwaar ging sneeuwen (in het oosten van het land dan), wist ik het zeker, ik moest gaan boarden (indoor). Dus met een groep naar de Uithof Den Haag gegaan. Na al eerder in Valkenswaard, Rucphen, Landgraaf en Zoetermeer te zijn geweest, moest ik toch ook eens de Uithof aandoen. In het westen des lands aangekomen, was de eerste deceptie al dat de sneeuw buiten helemaal verdwenen was en er een miezerregen voor in de plaats gekomen was.

Nou, dat was dus de eerste en laatste keer daar, en ook de laatste keer indoor zeg. Een redelijke tweede deceptie.. het krioelde er van de mensen en natuurlijk had 80% ofzo zeker nog nooit op een board/lat gestaan. Na een kwartiertje was ik al redelijk gefrustreerd, maar goed, toch de tijd volgemaakt. De piste was ook dramatisch natuurlijk, bovenaan allemaal kuilen met ijs en toen je eenmaal leuk op gang was, was je alweer beneden en kon je weer in de liftrij staan. Argh...

Nee zonde van mn geld dus, maar ja, heb wel weer ff op een board gestaan in de sneeuw
  donderdag 30 december 2004 @ 23:58:29 #21
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_24309004
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:36 schreef RichardX het volgende:
Nog 58 nachtjes slapen en ik ga ook eindelijk weer een weekje boarden! Ondertussen natuurlijk elke dag een paar keer de webcam bekijken: http://www.le-corbier.com/webcams/webcam.asp

Toen het afgelopen dinsdag zo enorm zwaar ging sneeuwen (in het oosten van het land dan), wist ik het zeker, ik moest gaan boarden (indoor). Dus met een groep naar de Uithof Den Haag gegaan. Na al eerder in Valkenswaard, Rucphen, Landgraaf en Zoetermeer te zijn geweest, moest ik toch ook eens de Uithof aandoen. In het westen des lands aangekomen, was de eerste deceptie al dat de sneeuw buiten helemaal verdwenen was en er een miezerregen voor in de plaats gekomen was.

Nou, dat was dus de eerste en laatste keer daar, en ook de laatste keer indoor zeg. Een redelijke tweede deceptie.. het krioelde er van de mensen en natuurlijk had 80% ofzo zeker nog nooit op een board/lat gestaan. Na een kwartiertje was ik al redelijk gefrustreerd, maar goed, toch de tijd volgemaakt. De piste was ook dramatisch natuurlijk, bovenaan allemaal kuilen met ijs en toen je eenmaal leuk op gang was, was je alweer beneden en kon je weer in de liftrij staan. Argh...

Nee zonde van mn geld dus, maar ja, heb wel weer ff op een board gestaan in de sneeuw
Dit zal voor mij waarschijnlijk mijn laatste post worden voor ik op vakantie ga

Vandaag board opgehaald, nieuw laagje wax.. zal me benieuwen wat het uitmaakt want het was wel erg hard nodig. Nu nog hopen dat de sneeuw een beetje blijft liggen, in het dal is het namelijk 10+ overdag

Tas is overigens al gepakt
Life's like music, get the rhythm..
pi_24318235
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:36 schreef RichardX het volgende:
Nou, dat was dus de eerste en laatste keer daar, en ook de laatste keer indoor zeg. Een redelijke tweede deceptie.. het krioelde er van de mensen en natuurlijk had 80% ofzo zeker nog nooit op een board/lat gestaan. Na een kwartiertje was ik al redelijk gefrustreerd, maar goed, toch de tijd volgemaakt. De piste was ook dramatisch natuurlijk, bovenaan allemaal kuilen met ijs en toen je eenmaal leuk op gang was, was je alweer beneden en kon je weer in de liftrij staan. Argh...
Ik ben woensdag indoor geweest in peer en daar was het eigenlijk hetzelfde verhaal. Maar dit is natuurlijk ook wel te verwachten rond deze tijd. In ieder geval heb je in peer nog wel het geluk dat het funpark altijd goed te doen is wat betreft de drukte.
white p0wder rush
pi_24318764
Albie show je nieuwe board + bindingen hier eens Ik denk dat ze dat wel kunnen waarderen.

Jammer dat je op de foto het hoge " aahh mijn ogen wat bling bling" effect niet kan zien.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 31 december 2004 @ 14:30:36 #24
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_24320091
Zo, bij mij begint het ook weer een beetje kriebelen. Mijn concrete en vage plannen:

- volgend weekend naar Winterberg als er nog sneeuw ligt,
- 14 januari een week naar Val Thorens,
- 5 maart een week naar Val Gardena, onderdeel van Dolomiti superski,
- Vrijwel zeker nog een weekje Zweden met een bezoek aan Värmullsåsen
- Halve afspraak voor nog eens een week Franse Alpen.

En uiteraard weer hopen op poeder in eigen land, voor onderstaande pret

  vrijdag 31 december 2004 @ 18:07:53 #25
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_24324504
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:30 schreef Trainspotter het volgende:
Zo, bij mij begint het ook weer een beetje kriebelen. Mijn concrete en vage plannen:

- volgend weekend naar Winterberg als er nog sneeuw ligt,
- 14 januari een week naar Val Thorens,
- 5 maart een week naar Val Gardena, onderdeel van Dolomiti superski,
- Vrijwel zeker nog een weekje Zweden met een bezoek aan Värmullsåsen
- Halve afspraak voor nog eens een week Franse Alpen.

En uiteraard weer hopen op poeder in eigen land, voor onderstaande pret

[afbeelding]
Die foto blijft te ruig!

Die moet terug in de startpost
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')