abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 december 2004 @ 18:01:32 #101
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24162881
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:58 schreef Gesloten het volgende:

[..]

De riet is gewoon erg pauper. Genoeg voor titel als ghetto :p
ja dat is wel zo van die Heracles paupertje gemiddelde leeftijd 16 en huidskleur ....
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 23 december 2004 @ 18:03:14 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24162905
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:49 schreef livetothegoal het volgende:
[afbeelding] Dit is mijn buurt in eindhoven,een ghetto is het niet,er wonen alleen veel stinkstudenten.[afbeelding]
teveel moeite om de auto fatsoenlijk te parkeren
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24162914
De Laares (Enschede) komt redelijk in de buurt. .
For great justice!
pi_24163268
Dat Groningen nog niet voorbij is gekomen jôh...

anyway, ghetto lijkt hier vooral uitgelegd te worden als een verzameling van tokkies en plekken waar je liever niet komtterwijl het toch eigenlijk een plek is waar veel mensen van dezelfde etnische of culturele afkomst verplicht werden samengeperst

Groningen dus... Lijkt me duidelijk: Oosterpark(bekend vanTV)! Woon er sinds anderhalve maand niet meer, maar dat is een wijk waar toch wel wat tokkies op sommige plaatsen samenklitten zeg! Zo'n Vinkenstraat ofzo... Of 's avonds door het park naast het FC stadion(zo slecht verlicht dat je echt denkt dat elk moment iemand uit de bosjes kan springen! )

Heb vroegâh, toen ik nog bij de Appie vakjes vulde, een discussie gehad met degene die boven me stond in de hiërarchie (een vakkenvuller die carrière had gemaakt jaja! ). Die begon mij uit te leggen dat Beijum toch echt veeeele malen crimineler was dan Oosterpark... Zal wel... Mijn argument dat die kereltjes in de wijk altijd cavello's (ja zo lang geleden!)aanhadden terwijl hun moeder kromlag van de bijstand kwam niet echt aan... Waar hij wel gelijk in heeft is dat als je vanuit Beijum een pizza bestelt, je hem zelf op mag komen halen: In de wijk bezorgen ze namelijk niet...
das een lang verhaal
pi_24163480
Delft
Kansoze wijken zijn toch echt
Poptahof
Wippolder
en Buitenhof
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_24165230
Amersfoort;
Liendert;

Ik kon geen betere ghetto foto vinden maar ik kan je verzekeren dat het nog veel erger is.
pi_24165369
Tilburg-Noord...
pi_24165933
quote:
Op donderdag 23 december 2004 02:21 schreef Moeizaam het volgende:

Schilderswijk

Idd, kom volgende week vrijdag ff kijken.
Iedereen is uitgenodigd.
Nee, Schilderswijk valt mee, een hoop gekleurde mensen maar geen echt uitschot(uitschieters daargelaten natuurlijk).

In Transvaal moet je zijn, bierbuiken, matjes enz. enz.. Daar hebben ze een paar maanden geleden twee jongens uit een betonnen muur moeten bikken. Dat is nog groots in het Journaal geweest, twee jongens die in de muur van een vroegere supermarkt zaten ofzo.
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
  donderdag 23 december 2004 @ 23:01:06 #109
106648 speedrock
speedrock in my veins
pi_24169284
alkmaar; daalmeer
pi_24169453
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:58 schreef DeHeldjes het volgende:
maastricht!! IDD: BlauwDorp, WitteVrouweVeld en Malberg!! Maar dr zijn ook een paar straten in Caberg en Bosscherveld waar ik graag kom

eigenlijk hebben we maar 1 nette buurt: de campagne
Ik vind St Pieter, t villapark en al die wijkjes in de binnenstad toch ook nog wel behoorlijk net, om over ceramique nog maar te zwijgen (das wel een oerlelijke buurt trouwens )

WItte vrouwenveld spant volgens mij wel de kroon in Maastricht. Malberg (heb ik gewoond ) valt de laatste tijd wel mee, zeker het gedeelte voor de winkels zeg maar.
pi_24169845
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:47 schreef Laptoptekoop het volgende:

[..]

Nee, Schilderswijk valt mee, een hoop gekleurde mensen maar geen echt uitschot(uitschieters daargelaten natuurlijk).

In Transvaal moet je zijn, bierbuiken, matjes enz. enz.. Daar hebben ze een paar maanden geleden twee jongens uit een betonnen muur moeten bikken. Dat is nog groots in het Journaal geweest, twee jongens die in de muur van een vroegere supermarkt zaten ofzo.
Waarom zouden ze in een muur gaan zitten
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_24171255
holtenbroek zwolle
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
pi_24171410
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:29 schreef chatter het volgende:
Rotterdam toevoeging:
Afrikaanderwijk, Tarwebuurt, Feijenoord, Hillesluis, Pendrecht, Lombardijen, IJsselmonde, het hele gedeelte in het centrum (behalve de Coolsingen, volgens onze burgermeester Optelten. Wat een sukkel die vent, die is al jaren niet meer in zijn uppie Rotterdam in geweest, na 21:00 uur.)

Eigenlijk kan ik geen deel van Rotterdam naar voren halen, maar de getto vorming niet heeft toegeslagen, helaas.
Ik vind de Alexanderpolder een mooi stukje van de stad. Schiebroek (waar ik nu woon), Hillegersberg, Ommoord en Zevenkamp zijn daarentegen juist erg suf.

Persoonlijk vind ik Kralingen ideaal, maar goed, ik kom nu een maal uit die regio. Tussen de Boezemstraat en Kralingse Bos, ongeveer hier:



Goed stuk om te wonen gewoon... Oostzeedijk, Goudsesingel, Hoogstraat, Meent, Oudedijk.

Overigens zijn Crooswijk en het Oude Noorden wel heel ernstig. Ik kom zelden op Zuid of Spangen, daar kan ik dus moeilijk over oordelen. Maar Delfshaven e.d. staat algemeen bekend als ghetto.

[ Bericht 5% gewijzigd door heiden6 op 24-12-2004 00:40:39 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24172536
Amsterdam - Bijlmer .

  vrijdag 24 december 2004 @ 01:47:58 #115
107950 Glock
raar is nog niet zo gek
pi_24172687
wassenaar
pi_24172834
Groningen: Beijum is zoals hierboven gemeld het ergst inderdaad. Daarna toch wel Vinkhuizen denk ik (al een tijd niet meer geweest). Oosterpark vind ik wel meevallen.
pi_24174153
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:37 schreef -Eddow- het volgende:
Delft
Kansoze wijken zijn toch echt
Poptahof
Wippolder
en Buitenhof
yup, dat zei ik ook
  vrijdag 24 december 2004 @ 08:33:31 #118
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_24174250
Het valt me op dat veel mensen in Maastrich Blauwdorp als slechte wijk noemen. Dat idee hadden wij vroeger ook, totdat we er gingen wonen!
Het valt mee! Veel sociale contacten en er is zelfs nog sociale controle. Ook is er geen drugsoverlast of veel overlast van jongeren. In de zomer (ls het in de huizen te warm wordt, denk 35 graden) gaan de mensen aan het einde van de middag en 's avonds buiten zitten om samen wat te drinken en te praten.
Wel zijn er straten bij die iets slechter uitzien, een getho is het echter nergens.
Wittevrouwenveld is een ander verhaal: extreem veel drugsoverlast! Daar loop je dus 's avonds liever niet rond.
Malberg, rustige wijk. Alleen wat hangjongeren.
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
  vrijdag 24 december 2004 @ 08:38:58 #119
109530 D_Star
Mas rapido!!
pi_24174292
Jongens jongens...dat Utreg nog niet voorbij is gekomen (woon er vlakbij).
De achterbuurten: Overvecht, Betonbuurt, grote delen van Zuilen, het Centraal Station by night (serieus, als ik een dealer was zou ik er GOUDGELD verdienen!!), wijken achter de Amsterdamse Straatweg en de Vleutenseweg (vandaar dat de politie daar ook vorig jaar regelmatig van die preventieve fouilleringsacties heeft gehouden, op de kabelkrant heb ik wel eens gezien wat ze in beslag hebben genomen: let's just say that there's a whole lotta sh*t coming from that neighbourhood)...dat is wat er nu even bij me opkomt...zal ongetwijfeld meer zijn!

Gelukkig woon ik in een klein plaatsje waar weinig ghetto is: Maarssen, enige echte wijken waar je gewoon 's avonds niet zo snel moet komen alleen zijn kamelenspoor (drie keer raden welke bevolkingsgroep zich blijkbaar aangetrokken voelde tot de naam van de wijk ) en antilopespoor...
<Casper> I think we actually have talked this retard into taking a sh*t in the sink at school
pi_24175833
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 02:00 schreef MaxPower het volgende:
Groningen: Beijum is zoals hierboven gemeld het ergst inderdaad. Daarna toch wel Vinkhuizen denk ik (al een tijd niet meer geweest). Oosterpark vind ik wel meevallen.
So true
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_24177140
Zwijndrecht, mwah hebben denk ik niet echt ghetto Dordrecht (zit ik op school, sport etc..) denk ik wel Oud-Krispijn
pi_24177262
Zoetermeer: Palenstein, Meerzicht...tja...eigenlijk heel Zoetermeer wel

Maar Palenstein is nog steeds wel het ergste gok ik.
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:03:00 #123
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_24177438
Locarno: één groot ghetto aan de overkant (Italië)

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_24178437
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 02:00 schreef MaxPower het volgende:
Groningen: Beijum is zoals hierboven gemeld het ergst inderdaad. Daarna toch wel Vinkhuizen denk ik (al een tijd niet meer geweest). Oosterpark vind ik wel meevallen.
Vinkhuizen is aardig verbeterd nadat er èn een boel enigszins verwaarloosde huizen tegen de vlakte zijn gegaan, waarvoor koopwoningen in de plaats zijn gekomen èn er een boel huurhuizen die wel zijn blijven staan koopwoningen zijn geworden. Ik denk dat Vinkhuizen, dat in de jaren 90 inderdaad behoorlijk verpauperde, nu niet meer in de top3 van "ghetto-wijken" voorkomt.
1 inderdaad Beijum
2 Oosterpark
maar beide wijken zijn wel weer zo groot dat er goede en slechte gedeeltes zijn
3 Indische buurt / de hoogte misschien?

Woon zelf tegenwoordig in de Korrewegwijk (ouders nog steeds in Vinkhuizen) en vind het hier best wel aangenaam in elk geval

[ Bericht 0% gewijzigd door MTVGN op 24-12-2004 13:01:34 (Pfff 2 fouten in 1 zin) ]
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_24178509
Zaanstad

Poelenburg
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 24 december 2004 @ 12:59:36 #126
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_24178550
Bijlmer
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  vrijdag 24 december 2004 @ 14:50:44 #127
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_24180804
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:54 schreef ivetje het volgende:

[..]

En vergeet broekhoven niet Of mag je dat niet tot ghetto rekenen...nou ja, ik rij er het liefst niet alleen doorheen in het donker. Da's voor mij eng genoeg om het een ghetto te noemen

ps : je woont toch neit in broekhoven he...
ja Broekhoven is ook wel ghetto ja....daar rij ik ook liever niet alleen door in het donker. Hoeveel invallen de politie daar al niet heeft gedaan ivm drugs...en natuurlijk die drugsfamilie Tokkie die pas veroordeeld is, die kwam ook daar vandaan. Ik woon zelf niet in Broekhoven gelukkig, heb wel heel lang in Groenewoud gewoond en da's er heel vlakbij.
pi_24183837
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 00:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik vind de Alexanderpolder een mooi stukje van de stad. Schiebroek (waar ik nu woon), Hillegersberg, Ommoord en Zevenkamp zijn daarentegen juist erg suf.

Persoonlijk vind ik Kralingen ideaal, maar goed, ik kom nu een maal uit die regio. Tussen de Boezemstraat en Kralingse Bos, ongeveer hier:

[afbeelding]

Goed stuk om te wonen gewoon... Oostzeedijk, Goudsesingel, Hoogstraat, Meent, Oudedijk.

Overigens zijn Crooswijk en het Oude Noorden wel heel ernstig. Ik kom zelden op Zuid of Spangen, daar kan ik dus moeilijk over oordelen. Maar Delfshaven e.d. staat algemeen bekend als ghetto.
Daar achter woonde ik vroegah ook.. op de koeweide.. Is nu ook een zooitje geworden volgens mij,
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_24183915
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:26 schreef L4zY het volgende:

[..]

Daar achter woonde ik vroegah ook.. op de koeweide.. Is nu ook een zooitje geworden volgens mij,
Ik kom van de Schapendreef.

En een zooitje was het altijd al.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator vrijdag 24 december 2004 @ 17:50:21 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_24184320
Dordrecht - Oud Krispijn

Jacob Catsstraat enzo
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 24 december 2004 @ 17:50:48 #131
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24184329
amsyerdam noord is omho heel erg, iig banne 1.
Wat je daar in de bosjes vind.
vond laatst met een collega het volgende.
speelgoed autootjes, kast met kots ofzo, slipje, string, Broek, BH, 3! winkelwagens in de bosjes, een tree of 5 bierblikjes, computer, en dat soort dingen En veel schotels natuurlijk.
ik snap niet dat men daar wil wonen hoor. tenzij je natuurlijk graag de hele dag van dat vage gemekker wilt horen van iemand die blijkbaar aan het bidden of andere dingen aan het doen is.
  Moderator vrijdag 24 december 2004 @ 18:01:49 #132
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24184557
Groningen

1. Beyum
2. Paddepoel (dierenriemstraat, vlak bij noorderstation)
3. Delen van Vinkhuizen
4. De hoogte, die kant uit, hoek selwerd, hoogte daaro, bij de poortstraat een beetje

Hoogkerk niet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_24184778
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 18:01 schreef Renesite het volgende:
Groningen

1. Beyum
2. Paddepoel (dierenriemstraat, vlak bij noorderstation)
3. Delen van Vinkhuizen
4. De hoogte, die kant uit, hoek selwerd, hoogte daaro, bij de poortstraat een beetje
Als je de Oosterparkwijk nou op 2 zet en dat wat je nu op 2,3 en 4 hebt naar 3,4 en 5 zet kan ik het met je eens zijn
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
  Moderator vrijdag 24 december 2004 @ 18:24:30 #134
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24185029
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 18:13 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Als je de Oosterparkwijk nou op 2 zet en dat wat je nu op 2,3 en 4 hebt naar 3,4 en 5 zet kan ik het met je eens zijn
Oosterpark vergeten ja!
die hoort idd op 2
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_24185206
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:40 schreef Escape2Dawn het volgende:
"Rijnwijk" of "het Broek" in Arnhem...

... en daar woon ik naast
Je vergeet Klarendal...
pi_24185230
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:35 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
hmm...

Delft -> Tanthof, buitenhof, alles met hof iig, behalve de binnenhof

gelukkig woon ik daaar niet
wat een bullshit man, in delft zijn er geen ghetto's
tanthof is voor het grootste gedeelte koopwoning notabene
Damn! We're in a tight spot!
  Moderator vrijdag 24 december 2004 @ 18:52:20 #137
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24185648
Buitenhof?
Hier de meest grote huizen-wijk
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_24186575
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 08:38 schreef D_Star het volgende:
Jongens jongens...dat Utreg nog niet voorbij is gekomen (woon er vlakbij).
De achterbuurten: Overvecht, Betonbuurt, grote delen van Zuilen, het Centraal Station by night (serieus, als ik een dealer was zou ik er GOUDGELD verdienen!!), wijken achter de Amsterdamse Straatweg en de Vleutenseweg (vandaar dat de politie daar ook vorig jaar regelmatig van die preventieve fouilleringsacties heeft gehouden, op de kabelkrant heb ik wel eens gezien wat ze in beslag hebben genomen: let's just say that there's a whole lotta sh*t coming from that neighbourhood)...dat is wat er nu even bij me opkomt...zal ongetwijfeld meer zijn!
*woont vlakbij overvecht* Inderdaad een trieste bedoening. CS gives me the creeps, als het donker is, en de rest van wat je noemt daar ben ik expres ook nog niet geweest. Zou er ook niet zomaar heen gaan. Meer weet ik ook niet van Utrecht te noemen (zolang woon ik er nog niet haha), alleen het Smakkelaarsveld, junky-paradise, maar dat is weer heel dicht bij het CS.
pi_24186726
Duidelijk Lombok, Kanaleneiland, Zuilen, Centraal Station, Best veel ghetto's in Utrecht
Iedereen is uniek, behalve ik.
  Moderator vrijdag 24 december 2004 @ 19:48:18 #140
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24186903
groningen heeft veel
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_24187531
In Almere...

Stedenwijk?
Staatsliedenwijk?
  vrijdag 24 december 2004 @ 20:21:15 #142
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24187638
ben wel een keer op utrecht CS geweest redelijk laat (11 uur ofzo) aar toen merkte ik niet zoveel hoor.
werd wel een paar keer gevraagd of ik geld had voor een kop koffie ofzo maar voorderest niks.
Misschien omdat ik met mijn ex liep en die nu niet de slankheid zelfe is en zeker niet tegen e wil heben in een straatgevecht tegen een junkie van 40 KG VS een tientonner (100KG was ze)
pi_24188842
Amsterdam - Oud west / Bijlmer
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24189016
Bijlmer, al is het daar de afgelopen jaren een stuk beter geworden.

Maar na LA gezien te hebben kijk ik nergens meer van op.
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:39:08 #145
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24189107
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:40 schreef Escape2Dawn het volgende:
"Rijnwijk" of "het Broek" in Arnhem...

... en daar woon ik naast
Wat dacht je van Klarendal
Als je gaat luisteren naar geruchten, luister je naar vervaagde feiten.
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
pi_24189749
In Horst hebben we ook een Ghetto: de mussenbuurt
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:04:46 #147
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_24191046
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:16 schreef yootje het volgende:
In Almere...

Stedenwijk?
Staatsliedenwijk?
tja......
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:21:59 #148
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_24191445
In Groningen zijn de Hoogte en Beijum echte ghetto's


Wijken als Paddepoel, Selwerd en Vinkhuizen hebben gewoon veel lelijke betonnen krotten en er hangt een deprimerende sfeer, maar qua criminaliteit en serieuze overlast valt het erg mee (zal wel omdat er veel studenten wonen in plaats van... euh... groeperingen die in Nederland gebruikelijk voor veel overlast zorgen).

Oosterpark heb ik niet echt ervaring mee
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:22:01 #149
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_24191447
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:24 schreef Meki het volgende:
Amsterdam - Oud west / Bijlmer
Zou het eerder houden op delen van Oost/Watergraafsmeer en delen van Noord...

Vind Oud-West wel meevallen...
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:37:31 #150
34400 PietF
Captain Obvious
pi_24191822
Deventer, rivierenwijk.....
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_24192008
ik ga binnekort dan oko fotos maken
046
Dank aan Yeahinho
pi_24193761
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:21 schreef speedfreakssj het volgende:
ben wel een keer op utrecht CS geweest redelijk laat (11 uur ofzo) aar toen merkte ik niet zoveel hoor.
werd wel een paar keer gevraagd of ik geld had voor een kop koffie ofzo maar voorderest niks.
Misschien omdat ik met mijn ex liep en die nu niet de slankheid zelfe is en zeker niet tegen e wil heben in een straatgevecht tegen een junkie van 40 KG VS een tientonner (100KG was ze)
pi_24193954
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:49 schreef livetothegoal het volgende:
[afbeelding] Dit is mijn buurt in eindhoven,een ghetto is het niet,er wonen alleen veel stinkstudenten.[afbeelding]
Bennekel?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24194660
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:21 schreef speedfreakssj het volgende:
ben wel een keer op utrecht CS geweest redelijk laat (11 uur ofzo) aar toen merkte ik niet zoveel hoor.
werd wel een paar keer gevraagd of ik geld had voor een kop koffie ofzo maar voorderest niks.
Misschien omdat ik met mijn ex liep en die nu niet de slankheid zelfe is en zeker niet tegen e wil heben in een straatgevecht tegen een junkie van 40 KG VS een tientonner (100KG was ze)
Elf uur 's ochtends bedoel je?

Ik kan me herinneren dat op een nacht met een vriend van me half bezopen door Oranjestad liep, op weg naar zijn huis. Loopt er een gozer achter ons aan te roepen "hey, hey". Dus ik zeg, "volgens mij roept 'ie ons, momentje". Ik zeg 'bon nochi' en vraag wat er is, zegt die gast: "ey man, wil je coke kopen?". Ik: "Nee, maar bedankt". "Wiet dan?". "Nee, ook niet. Hey, ik moet er weer vandoor nu, de mazzel".



Vraagt die vriend van me "wat wilde die gozer dan?". Ik: "Ach, of we coke wilde hebben, of wiet." Hij: "Serieus?!? ... Verkocht 'ie geen whiskey, trouwens?".

Maar goed, Madiki is wel de ghetto van Oranjestad, samen met Dakota.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Redactie Frontpage zaterdag 25 december 2004 @ 02:06:42 #155
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_24195344
Ik woon in de grootste ghetto van Assen. Was vandaag voorpaginanieuws in de Telegraaf:gevecht om een taartpunt aan het Zuidenveld in Assen. En daar woon ik toevallig. Verdomme, gebeurt er es wat in de straat, lig ik te pitten!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_24195787
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:22 schreef Exhale_02 het volgende:

[..]

Zou het eerder houden op delen van Oost/Watergraafsmeer en delen van Noord...

Vind Oud-West wel meevallen...
Ik woon zelf net buiten de stad maar kom er heel vaak natuurlijk.
Alleen over Noord kan ik niet oordelen. Hoor wel regelmatig over de Banne en de Molenwijk..
Oud-West is op sommige stukken echt vreselijk, delen van Slotervaart/Overtoomse Veld en Osdorp zijn ook niet echt fijn. De Bijlmermeer is iets minder erg, is behoorlijk verbeterd de laatste jaren, maar om daar nou 's avonds fijn te gaan wandelen, nou nee. Diamantbuurtje in de nieuwe Pijp is ook n drama, en een hoop stukken van de 19e-eeuwse gordel om t centrum heen, Indische Buurt ofzo, daar is ook altijd wat loos. Watergraafsmeer vind ik helemaal geen ghetto, juist een erg duffe buurt waar bijna nooit wat gebeurt, veel laagbouw, best mooie huizen ook...Overigens zijn de toestanden in Nederland nauwelijks te vergelijken met die in Amerikaanse steden sjeez....
  zaterdag 25 december 2004 @ 02:37:07 #157
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_24195897
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:16 schreef yootje het volgende:
In Almere...

Stedenwijk?
Staatsliedenwijk?
Mijn oma woont in stedenwijk.......

Ik vond het best een redelijke buurt hoor.
.
..
...
....
pi_24197646
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 00:50 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Hey, veiligheid voor alles hè.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 25 december 2004 @ 10:12:02 #159
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_24197693
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 02:06 schreef Djeez het volgende:
Ik woon in de grootste ghetto van Assen. Was vandaag voorpaginanieuws in de Telegraaf:gevecht om een taartpunt aan het Zuidenveld in Assen....
"gevecht om een taartpunt"
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator zaterdag 25 december 2004 @ 12:52:46 #160
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24199490
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:21 schreef Electrical-Storm het volgende:
In Groningen zijn de Hoogte en Beijum echte ghetto's


Wijken als Paddepoel, Selwerd en Vinkhuizen hebben gewoon veel lelijke betonnen krotten en er hangt een deprimerende sfeer, maar qua criminaliteit en serieuze overlast valt het erg mee (zal wel omdat er veel studenten wonen in plaats van... euh... groeperingen die in Nederland gebruikelijk voor veel overlast zorgen).

Oosterpark heb ik niet echt ervaring mee
Hmmm, moet je niet zeggen.
Paddepoel is niet een fijne wijk, ik loop er hele dagen rond omdat er van mij verwacht word om op school te zitten.
ook Vinkhuizen is niet echt fijn, maar daar wordt heel wat opgeknapt, en ik bedoel met selwerd ook beetje de hoogte
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_24199514
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 02:37 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Mijn oma woont in stedenwijk.......

Ik vond het best een redelijke buurt hoor.
Ik woonde er zelf ook, maar een gedeelte is niet zo fris hoor, denk ik. Ik heb er geen verstand. Naja, van een ghetto kun je hier niet spreken denk ik.
pi_24199899
Groningen.. hmzz paddepoel is zuid is ook wel erg hoor...damn.. (jah en ik woon er al 15 jaar tussen ofzo).. hmzz.. en voorderest idd oosterparkwijk, indische buurt, bijum, nou lewenborg iz volgens mij ook zwaar flut!..
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  zaterdag 25 december 2004 @ 13:22:23 #163
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_24199990
Ik woon zelf ook in het zuiden van Paddepoel dus ik weet waar ik over praat (Flat "hoog Paddepoel", dat ding van 10 etages)

Ik vind het qua criminaliteit erg meevallen, en er lopen meer autochtonen dan allochtonen in het winkelcentrum
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_24200184
Amsterdam-West:



Bijlmermeer:

It's easier to get forgiveness than permission.
pi_24200268
Een beetje half-OT: maar heeft iemand wel eens gehoord van Sarcelles? Of sowieso eens door de voorsteden van Parijs gereden....Die zijn pas leuk.
Sarcelles is wel een van de allerergste, aan de noordkant van de stad. Daarvan is de term 'Sarcellitis' afgeleid, een depressie die het gevolg is van een vreselijke stedelijke omgeving. Dan ben je toch wel een heel geval apart, als wijk zijnde. Meteen maar een fotootje van t net gejat:

pi_24200308
niemand uit haarlem op Fok!
Snik snik
  zaterdag 25 december 2004 @ 13:59:44 #167
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_24200532
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 02:30 schreef Herrtee het volgende:

[..]

Watergraafsmeer vind ik helemaal geen ghetto, juist een erg duffe buurt waar bijna nooit wat gebeurt, veel laagbouw, best mooie huizen ook
Er gebeurd best veel hoor... Theo van Gogh hebben ze er ook nog omgelegd...
pi_24200658
Ik woon doordeweeks in Utrecht in Overvecht, maar waar ik woon valt het ghetto-gedeelte nog best mee....er zijn ergere plekken in Overvecht idd..

En in Helmond zijn het zeker wel het Haagje en de Dierenbuurt...
  Moderator zaterdag 25 december 2004 @ 14:15:46 #169
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24200760
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:16 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Groningen.. hmzz paddepoel is zuid is ook wel erg hoor...damn.. (jah en ik woon er al 15 jaar tussen ofzo).. hmzz.. en voorderest idd oosterparkwijk, indische buurt, bijum, nou lewenborg iz volgens mij ook zwaar flut!..
Tegen oranjebuurt vind ik zelf erg
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_24200778
Geleen --> Lindenheuvel en rond Zuidhof
pi_24201187
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:59 schreef Exhale_02 het volgende:

[..]

Er gebeurd best veel hoor... Theo van Gogh hebben ze er ook nog omgelegd...
Dat was in Oost.., dat is toch wel iets anders, hoewel dat ook lááááng geen Ghetto is. Er gebeuren regelmatig liquidaties in Buitenveldert/Amstelveen. Maakt het ook niet meteen een ghetto..
  zaterdag 25 december 2004 @ 16:04:45 #172
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_24202228
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:38 schreef Kwezel het volgende:
je vergeet als toevoeging ook zevenkamp.
niet alleen een ghetto, maar ook veel criminelen.
Ik woon in zevenkamp, ik ben dan ook crimineel. gezellige buurt hoor
binnenkort ga ik in schiebroek wonen... heb je ook van die mooie stukjes
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_24203612
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 00:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Bennekel?
Nope, dit is niet de Bennekel.
welke buurt wel zou ik ook niet weten, lijkt op strijp
pi_24203797
Groningen - Indische buurt en vooral de korrewegwijk daar woont het echte tuig.
Zwolle - Indische buurt

Dat zijn maar wijken. Voor de rest is gewoon de hele Randstad één grote ghetto.
  zaterdag 25 december 2004 @ 18:12:31 #175
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24203878
In Helmond is dat de heistraat, maar dat zullen de meeste mensen wel weten
OJAAJOH?
  zaterdag 25 december 2004 @ 18:18:52 #176
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_24203955
Zoetermeer..
De wijk Palenstein, een paradijs vol met flats en schotelantennes..
The night hides a world, but unveils a universe
pi_24204022
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:37 schreef PietF het volgende:
Deventer, rivierenwijk.....
Dat is idd 'de minste' wijk. Maar om het nou een ghetto te noemen?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Moderator zaterdag 25 december 2004 @ 18:47:48 #178
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24204274
Naar de minste wijk trekken de minste mensen heen, opzich...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_24204293
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:47 schreef Renesite het volgende:
Naar de minste wijk trekken de minste mensen heen, opzich...
of studenten
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 27 december 2004 @ 18:53:32 #180
15869 gr8w8
Better by design.
pi_24239747
Braakhuizen-Noord begint behoorlijk een ghetto te worden, maar ook de Coevering kan er wat van.
Welkom bij de V&D der webfora.
  maandag 27 december 2004 @ 18:59:03 #181
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_24239865
Braakhuizen-Noord
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 27 december 2004 @ 20:43:42 #182
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_24241854
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:40 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Duidelijk Lombok, Kanaleneiland, Zuilen, Centraal Station, Best veel ghetto's in Utrecht
Nou wat een ghetto dat kanaleneiland zeg. Loop er zo ongeveer iedere dag rond en merk weinig ghetto-achtigs.

Het vroegere Ganzenhoef in de Bijlmer. Zonder enige twijfel het meest naargeestige buurtje dat A'dam en waarschijnlijk Nederland destijds te bieden had. Maar daarvoor heb je er begin jaren '90 rond moeten lopen. Tegenwoordig na de grondige verbouwing heeft het weinig met 'ghetto' te maken ook al breek je je nek over de allochtonen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 27 december 2004 @ 23:35:31 #183
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_24245521
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 16:04 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:

[..]

Ik woon in zevenkamp, ik ben dan ook crimineel. gezellige buurt hoor
binnenkort ga ik in schiebroek wonen... heb je ook van die mooie stukjes
HEHEHE
grootste getto is 7kamp en 3068 is 7kamp en de postcodeloterij is gevallen op 3068
HEHEHE
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_24246294
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:41 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

So true!!

Haarlem:

Haarlem noord en schalkwijk!
Amsterdamse buurt ook geen pretje maar daar gaat alles plat
Niet heel Schalkwijk hoor! ik woon zelf in Schalkwijk maar het ergste deel van schalkwijk dat ligt in Europawijk, tussen de Belgielaan en de Italie laan, daar woonde ik eerst en dat is nu echt een drama daar..

En Haarlem Noord vind ik reuze meevallen eerlijk gezegd
  dinsdag 28 december 2004 @ 00:47:35 #185
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_24247428
quote:
Op donderdag 23 december 2004 02:08 schreef cerror het volgende:

[..]

Holtenbronx!
Mijn broer woont in de lassuslaan...
Heerlijke buurt ja
mwah ... het is daar nu nog wel erg ja ... maar het verplaatst zich langzamerhand naar de A-landen. Ik zit nog altijd in het centrum van mijn stadje :-)
pi_24249538
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:35 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:

[..]

HEHEHE
grootste getto is 7kamp en 3068 is 7kamp en de postcodeloterij is gevallen op 3068
HEHEHE
,maar dat is ook ommoord toch..
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_24249549
Spangen .
We'll keep on whispering our mantras.
  dinsdag 28 december 2004 @ 08:39:45 #188
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_24250420
Hilversum: over 't spoor

Voor zover ik weet. Meer ken ik er niet in hilversum
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_24250527
Roermond:

De Kemp en het Veld

En een deel van het Tegelarijeveld
Het is wat.......
  dinsdag 28 december 2004 @ 09:08:22 #190
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_24250571
Over Amsterdam-Noord: De Molenwijk zie ik niet als ghetto, de Banne dan misschien nog eerder. Maar wat mij betreft komen Floradorp en de Van der Pek buurt dichterbij de omschrijving ghetto.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 28 december 2004 @ 09:15:24 #191
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_24250620
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:43 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nou wat een ghetto dat kanaleneiland zeg. Loop er zo ongeveer iedere dag rond en merk weinig ghetto-achtigs.
Inderdaad, Kanaleneiland heeft voornamelijk een slechte naam. Tegenwoordig valt het heel erg mee, aangezien het grootste tuig verhuisd is naar Leidsche Rijn. Ik woon nu vier jaar in Kanaleneiland en het ergste dat ik tot nu toe heb mee gemaakt, is dat de papierbak in onze flat in brand was gestoken door kwajongens.
Nou moet ik wel zeggen dat het stukje achter het Oudenrijn ziekenhuis wel een opknapbeurt kan gebruiken, vooral het winkelcentrumpje waar de Aldi zit lijkt op een bunker.

Ik denk dat in Utrecht Overvecht en (Oud-)Zuilen de kroon spannen als "ghettos", hoewel Zuilen meer een volksbuurt is en niet zozeer een "ghetto".
pi_24263308
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:35 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:

[..]

HEHEHE
grootste getto is 7kamp en 3068 is 7kamp en de postcodeloterij is gevallen op 3068
HEHEHE
3068 een ghetto

Mijn oma woont op 3069 AN, trouwens. Ook niet bepaald een ghetto (al is de rest van de buurt nu rijker).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:09:20 #193
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_24264029
nou zevenkamp is nou niet echt de place to be... ommoord is nog wel ok, alexander zit geloof ik ook nog voor een deel in 3068
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_24264054
Zevenhuizen in Apeldoorn; woon er gelukkig ver vandaan. Een soort kruising tussen de Amerikaanse stad Detroit en de Amersterdamse Bijlmer.
pi_24264124
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:09 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
nou zevenkamp is nou niet echt de place to be... ommoord is nog wel ok, alexander zit geloof ik ook nog voor een deel in 3068
Zevenkamp is dodelijk saai, maar voor de rest niet slecht. Zeker geen ghetto, i.m.o.. Familie van me woonde vroeger op de Tochtenweg en dat was een kakkerbuurt vergeleken met Croowsijk.

Waar in Schiebroek kom je te wonen, trouwens? Ik zit hier net naast de Peppelweg, en het is hier in nogal suf, maar verder prima te doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24273787
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 19:40 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Duidelijk Lombok, Kanaleneiland, Zuilen, Centraal Station, Best veel ghetto's in Utrecht
Ik woon in Lombok en het is niet bepaald een ghetto...alles word op dit moment gerenoveerd...

Er wonen dan wel veel buitenlanders...maar hier is het niet zo erg als in Kanaleneiland of Overvecht etc....zelfs Leidsche Rijn is al erger dan hier i.v.m. migratie van buitenlanders van K'naleneiland daarheen....
...I never think of the future...it comes soon enough.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:44:27 #197
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24274233
Hier in Scheveningen heb je ook nog een white-trash ghetto! Duindorp! Racistisch bolwerkje ;-)
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:48:59 #198
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_24274315
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:39 schreef Herrtee het volgende:
Een beetje half-OT: maar heeft iemand wel eens gehoord van Sarcelles? Of sowieso eens door de voorsteden van Parijs gereden....Die zijn pas leuk.
Sarcelles is wel een van de allerergste, aan de noordkant van de stad. Daarvan is de term 'Sarcellitis' afgeleid, een depressie die het gevolg is van een vreselijke stedelijke omgeving. Dan ben je toch wel een heel geval apart, als wijk zijnde. Meteen maar een fotootje van t net gejat:
Ik heb zelf ook in Parijs gewoond, ik moet toegeven dat er wel meer buurten zijn waar ik liever niet alleen rond loop .. Dat is bv ook in de wijk rond Pére la chaisse en Bel Air, grote steden trekken nu eenmaal enge mensen aan ..
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_24274711
Leeuwarden -->> Vrijheidswijk

Geluk zit in grote dingen
pi_24275338
warmoestraat, moorden gonoeg, iedere vrijdag avond
tjaa... t kan maar t hoeft niet, toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')