abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 december 2004 @ 03:02:10 #1
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_24112739
Vorige deel: Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LVII

Je bent echt vet cool als je er even bij schrijft wat je ervan vond. Als je dat niet doet ben je een vieze homo die van het hoogste gebouw afgetieft moet worden. .

Ik zag vandaag weer eens Halloween: slashers zijn natuurlijk bij uitstek kut, maar dit is de uitzondering die de regel bevestigt. Weinig gelul en veel spanning. Zelfs Carpenter's keyboard-gepriegel past goed in de film. Verder blijft het natuurlijk wel een slasher, en dus is de diepgang nul en zitten er een aantal zuigende kutscènes in, maar het is wel eng, en daar gaat het om. 8.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_24112744
vandaag ocean's twelve gezien... aanradertje
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  dinsdag 21 december 2004 @ 03:22:26 #3
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_24112805
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 03:02 schreef Sai het volgende:

Ik zag vandaag weer eens Halloween: slashers zijn natuurlijk bij uitstek kut,
BOOO BOOO Slashers zijn cool

Stuurt Jason op je af
The Light Is Leaving Us All
  dinsdag 21 december 2004 @ 05:34:12 #4
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_24112959
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 01:56 schreef ElwinBpro het volgende:
Hoi victorinox !

Ik ben Elwin Rijken, 1 van de twee regisseurs van Bum Fu!
Erg leuk om te lezen dat je ondanks onze lowbudget nadelen van de film hebt kunnen genieten.
Ik had gehoopt dat de plaza andere tijden (vooral later op de dag) had, dan waren er misschien meer mensen komen kijken.
Maar we hebben toch in totaal meer dan 900 bezoekers in Eindhoven gehad (dat is inclusief alle premieres in de andere bioscopen).
Dus ik en Raphael (de co-regisseur) en ons Baaah stunt team waren zeker tevreden.
Nu zijn we bezig met de DVD en nieuwe projecten.
Met vriendelijke groeten Elwin
Het waren idd klote-tijden bij de Plaza, daardoor moest ik hem ook in het weekend kijken.
Ik ben wel blij voor jullie dat er nog een redelijk aantal bezoekers zijn geweest, en als jullie weer een film uitbrengen zal ik er zeker weer naar toe gaan.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 21 december 2004 @ 06:20:21 #5
32740 Luka
Schop kont!
pi_24113001
Delicatessen

Fantastische zwarte komedie van dhr. Jeunet over een door voedseltekort geplaagd Parijs en waarin kannibalisme hoogtij viert.
It's my world...you're just livin' in it!!!
pi_24113009
Collateral en Dodgeball
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24113130
Cellular
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
pi_24113592
oceans twelve en ik heb gisteren 2 goedkope dvds gekocht....vandaag scarface kijken
pi_24113627
- white men cant jump
- the bourne surpremacy
copyright 2006
pi_24113657
The Forgotten.
Spannende film over een vrouw die weet dat haar zoon is omgekomen bij een vliegtuigongevaal maar verder zegt iedereen van niet en dat ze zlefs nooit een zoon heeft gehad. Als ik meer zou vertellen dan is de lol van de film eraf.
Erg spannend en verrassend en een film over een idee waar vast een aantal van jullie (ik wel tenminste) wel eens over nagedacht heeft.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_24113668
Ten (2002)

eigenlijk een film van het type waar ik niet van houd. alleen geklets eigenlijk.
het gaat over een vrouw die in een auto rijdt. ze voert in die auto gesprekken, met haar zoontje van een jaar of 8. met haar zus en met enkele andere mensen.
dit in 10 scenes.
het zoontje heeft een hekel aan haar en wil liever bij zijn vader zijn.
gedurende de film is duidelijk dat ze probeert afstand te nemen van het zoontje door hem zo enigszins terug te winnen.
ondanks dat het type film me niet ligt, vond ik het een prima film. lang niet zo goed als The Wind Will Carry Us van dezelfde regisseur (Abbas Kiarostami), maar toch goed.
vooral ook omdat het autorijden bv. zo authentiek is. lekker tussen het gesprek door klagen over weggedrag van anderen bv.
in de eerste scene dacht ik, ik zet m uit. toch blij dat ik dat niet gedaan heb.
pi_24113756
-Final Battle
-Pitch Black
-Chronicles of riddick
-Starship Troopers animatie film (Laatste 5 episodes bestaan niet (LEES:bestaan niet)zijn nooit afgemaakt.) zit je toch ff 8 uur te kijken kom je er achtert dat je de laatste 2 uur nooit zult zien omdat een of andere !@# besloten heeft de productie stop te zetten
-Mission to mars.
-Incredibles
-Undead
-The Walking Dead
-No Next Day
-Alien 1-5
Alien v.s. predator

Slaapstoornissen, je ziet er veel films door
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
pi_24113832
The Manchurian Candidate, 2004
Redelijke thriller met Denzel Washington, Meryl Streep en Liev Schreiber. Prestaties waren standaard, niet echt heel opmerkelijk. Het verhaal had een echt amerikaans tintje en ik vond het nog het meeste weghebben van een seizoen 24, maar dan zonder terrorisme Ik vond het begin erg verwarrend maar het eind maakt netjes alles duidelijk. Overall kon die me niet heel veel boeien, maar dat komt ws. door de ongeloofwaardigheid van t verhaal, en uiteindelijk is het best een redelijke film.

Ik ben niet benieuwd naar t origineel nu, of zou ik die toch moeten kijken
Where facts are few, experts are many.
pi_24113837
Gisteravond The deep end of the ocean
Eerder had ik al het boek gelezen en dat vond ik mooi. Helaas heb ik de film niet helemaal kunnen zien omdat ik ondertussen gebeld werd. Dus ik denk dat ik 'em wellicht nog maar een keer uit de videotheek haal ofzo.
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:41:20 #15
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_24114043
Awakenings (Penny Marshall, 1990)
Best mooie film met Robert DeNiro en Robin Williams in de hoofdrollen. Robert DeNiro zet een sterke rol neer als mentale patient, maar bij dat soort rollen heb ik altijd het idee dat het te veel op maniertjes leunt. Het verhaal wordt ook op een degelijke wijze gebracht, hoewel de muziek her en der iets te sentimenteel was naar mijn smaak. Degelijk Hollywood-drama, maar dus nergens uitmuntend en emotioneel liet de film me ook vrij koud. ***¼
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:00:10 #16
62182 Georges
That's the shit
pi_24114214
Heat Michael Mann, 1995.

Gister gezien. Onderhoudende film die zonder de all star cast een stuk minder geweest zou zijn.
Dit is typisch zo'n film die het vooral van grote namen moet hebben. Leuk om zoveel sterren in een film te zien.
Het verhaal zit vol met onwaarschijnlijkheden en het einde vond ik nogal teleurstellend.
De Niro en Pacino waren goed en hun karakters waren redelijk goed uitgewerkt. Ze waren ook eindelijk eens samen in een scene te zien. Al had ik ergens gelezen dat dit niet zo was en dat de scene met knip- en plakwerk tot stand gekomen is.
De rest van de goede cast bungelt er maar wat bij.

Al met al best een vermakelijke film, maar met zo'n blik aan sterren had er wel wat meer van gemaakt kunnen worden. Een 7,5.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_24114937
The dreamers

Leuke,onvoorspelbare film
pi_24119028
The Boondock Saints

IK zie al tijden positieve dingen over deze film, dus een maand of wat geleden heb ik heb maar eens op dvd gekocht. Nu, op mijn ziekbed ( ) heb ik hem eindelijk gekeken. En ik kan mij compleet vinden in positieve verhalen over deze film.

Het concept, de rol van Dafoe (geweldig!), een aantal scenes (zoals wanneer Dafoe synchroon met de Saints een moord uitvoert, en de muziek vond ik erg sterke punten aan de film. Hij komt lekker snel op gang, en zakt eigenlijk nergens in. Zeker een aanrader!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_24119272
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 03:02 schreef Sai het volgende:

Ik zag vandaag weer eens Halloween: slashers zijn natuurlijk bij uitstek meesterlijk, en dit is geen uitzondering die de regel bevestigt. Weinig gelul en veel spanning. Carpenter's keyboard-score past goed in de film. Het blijft natuurlijk wel een slasher, en dus is de diepgang nul, maar er zitten een zooi uitstekende scenes in, en daardoor is de film eng, en daar gaat het om. 8.
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:05:00 #20
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24122029
Vanmiddag:

Memento
Opzich is dit best een goede film. Het verhaal van een man die alles vergeet en daarom alle dingen die hij moet onthouden laat tatoeren wordt achterstevoren vertelt. De film begint dus bij het einde en langzaamaan wordt alles duidelijk. En voor het grootste gedeelte van de film pakt dit ook goed uit. Maar in ongeveer de laatste 20 minuten lijkt t wel alsof regisseur Christopher Nolan het zichzelf te moeilijk heeft gemaakt en min of meer een "uitweg heeft geforceerd". En dat resulteert in een aantal plot holes. Wat misschien ook wel de bedoeling is zodat je over de film blijft nadenken nadat ie is afgelopen . Want niet alles is me na t kijken van de film duidelijk en dus heeft de aanpak om alles achterstevoren te vertellen niet zo goed gewerkt.
Het acteerwerk is wel erg goed, net als de regie.
Al met al zeker wel een aanrader, maar de 20e plaats in de IMDB top 250 vind ik lichtelijk overdreven


IMDB Cijfer: 8,7/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
pi_24122092
Ocean's Twelve. Goede cast, maar de regie, de cinematografie en het plot is vrij chaotisch.
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:29:05 #22
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_24122557
Wall Street: eigenlijk een nogal standaard filmpje, maar de uitstekende cast en goede dialogen tillen de film boven de middelmaat uit. De rest van de film is ook in orde, maar het duurt nogal lang, mede omdat er pas in het laatste half uur echt een conflict-situatie ontstaat. Verder is dit een prima filmpje, met een leuk tijdsbeeld gratis bijgeleverd. 7.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_24125580
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:05 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag:

Memento
Opzich is dit best een goede film. Het verhaal van een man die alles vergeet en daarom alle dingen die hij moet onthouden laat tatoeren wordt achterstevoren vertelt. De film begint dus bij het einde en langzaamaan wordt alles duidelijk. En voor het grootste gedeelte van de film pakt dit ook goed uit. Maar in ongeveer de laatste 20 minuten lijkt t wel alsof regisseur Christopher Nolan het zichzelf te moeilijk heeft gemaakt en min of meer een "uitweg heeft geforceerd". En dat resulteert in een aantal plot holes. Wat misschien ook wel de bedoeling is zodat je over de film blijft nadenken nadat ie is afgelopen . Want niet alles is me na t kijken van de film duidelijk en dus heeft de aanpak om alles achterstevoren te vertellen niet zo goed gewerkt.
Het acteerwerk is wel erg goed, net als de regie.
Al met al zeker wel een aanrader, maar de 20e plaats in de IMDB top 250 vind ik lichtelijk overdreven


IMDB Cijfer: 8,7/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
Die film heb ik gehuurd samen met se7en en dragonfly..het lijkt me een hele stoere film!
Correct en tevens juist...
pi_24126915
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:47 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Die film heb ik gehuurd samen met se7en en dragonfly..het lijkt me een hele stoere film!
Dragonfly is een hele goede en onvoorspelbare film

Ik heb donderdag The Bone Collector en Liar Liar gezien:
Ik vond The Bone Collector een goede film en wel wat lijken op Se7en.
Liar Liar is gewoon een van de beste films met Jim Carrey, geniaal gewoon.

Vrijdag heb ik Ice Age gezien, erg vermakelijke film.

Ik heb van zaterdag op zondag een marathonnetje gehad met daarin de volgende films:
LOTR: The Fellowship Of The Ring (EE)
LOTR: The Two Towers (EE)
LOTR: Return Of The King (EE)
South Park The Movie
Scary Movie 3

[ Bericht 21% gewijzigd door MrMoon op 21-12-2004 22:55:56 ]
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:33:13 #25
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24127942
Vanavond gezien:

My Life Without Me
De jonge Ann (Sarah Polley) leeft samen met haar 2 jonge kinderen en man in een caravan bij haar moeder in de tuin. Ze hebben helemaal niet breed maar proberen er t beste van te maken. Wanneer ze op een dag krijgt te horen dat ze kanker heeft en niet lang meer te leven heeft, gaat ze alle dingen doen die ze nog nooit heeft gedaan maar wel graag wil doen voordat ze sterft. Ze begint nu pas eigenlijk echt te leven...
Had al veel over deze film gelezen en gehoord dus had ik m vorige week gekocht. En wat een mooie film is dit!!! . Fantastisch geacteerd van de voltallige cast. Je leeft echt met de personages mee, je "staat dicht bij ze". Het feit dat ik al meerdere malen met soortgelijke gebeurtenissen te maken heb gehad in m`n persoonlijke leven maakt t alleen maar meer geloofwaardiger en dus leef ik alleen maar meer mee. Ook de soundtrack is fantastisch gevonden met erg mooie tracks.
Het is niet vaak dat ik bij een film bijna heb zitten huilen, maar My Life Without Me kreeg t voorelkaar


IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')