quote:Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef leolinedance het volgende:
Powerpoint is de makkelijkste en meest effectieve manier van presenteren. Je maakt met een beetje inzet erg mooie presentaties in relatief weinig tijd.
Probleem is dat ik iet zo`n fette Apple machiene heb. Het is de bedoeling dat video en presentatie door elkaar lopen. PP kan dit niet.quote:Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef TheMarco het volgende:
http://www.apple.com/keynote/
Blaas je de hele zaal mee plat. Heb er wel es een presentatie mee gegeven. Veel kwijl in de zaal
Als je doel kwijlen is is het topquote:Op maandag 20 december 2004 14:08 schreef TheMarco het volgende:
http://www.apple.com/keynote/
Blaas je de hele zaal mee plat. Heb er wel es een presentatie mee gegeven. Veel kwijl in de zaal
Dit kan wel, ga naar invoegen --> films en geluiden --> Film uit bestandquote:Op maandag 20 december 2004 14:16 schreef Frangk het volgende:
[..]
Probleem is dat ik iet zo`n fette Apple machiene heb. Het is de bedoeling dat video en presentatie door elkaar lopen. PP kan dit niet.
Dat bedoel ik niet. Film en tekst tegelijk, wat PP niet kanquote:Op maandag 20 december 2004 14:52 schreef Louterman het volgende:
[..]
Dit kan wel, ga naar invoegen --> films en geluiden --> Film uit bestand
Ik wil het juist oplossen met softe waren en niet met harde waren.quote:Op maandag 20 december 2004 15:29 schreef Bigfoot het volgende:
Koop je een videomixer
Wat bedoel je dan wel?quote:Op maandag 20 december 2004 15:20 schreef Frangk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Film en tekst tegelijk, wat PP niet kan![]()
bedankt, ik zal ze proberenquote:Op maandag 20 december 2004 19:13 schreef Bigfoot het volgende:
Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar deze programma's ondersteunen iedergeval "text over video". Het is gemaakt voor kerken om liederen te presenteren ipv een liedbundel, liturgie of overhead projector. Powerpointpresentaties zijn dan weer impoteerbaar in onderstaandeprogramma's.
easyworship
songshowplus
Kun je deze stelling ook onderbouwen?quote:Op maandag 20 december 2004 14:33 schreef markvleth het volgende:
[..]
Als je doel kwijlen is is het top
Anders heb je er geen flikker aan...
Nee, natuurlijk kan hij dat niet. De kwaliteit van je presentatie en het programma waar je het mee maakt, hebben namelijk geen direct verband met elkaar.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:22 schreef TheMarco het volgende:
[..]
Kun je deze stelling ook onderbouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |