abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 22 januari 2005 @ 03:11:14 #176
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_24683205
Neej!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 07:51:33 #177
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24683898
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 02:51 schreef RealZeus het volgende:
En HenryHill heeft gelijk:mensen zeggen allemaal dat uiterlijk niet mee speelt,maar dat is gewoon omdat het not done is iemand op zijn uiterlijk af te rekenen.
Ik kijk ook naar het uiterlijk en ik zou een hypocriete klootzak zijn als ik zei dat dat niet zo is,maar op het moment dat ik verliefd op een vrouw word hoop ik dat juist zij niet naar uiterlijk kijkt.
Punt1; HenryHill heeft geen gelijk wat mij betreft
Punt2: Ik ken niemand, maar dan ook echt niemand die zegd dat uiterlijk niet meespeelt. Vraag me ook af hoe je daar bij komt?!? Uiterlijk speelt altijd mee. Maar voor een aantal mensen is dat niet de doorslaggevende factor. Die kijken ook nog naar andere dingen waar ze meer waarde aan hechte.
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_24683936
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 07:51 schreef Automatic_Rock het volgende:

Punt2: Ik ken niemand, maar dan ook echt niemand die zegd dat uiterlijk niet meespeelt. Vraag me ook af hoe je daar bij komt?!? Uiterlijk speelt altijd mee. Maar voor een aantal mensen is dat niet de doorslaggevende factor. Die kijken ook nog naar andere dingen waar ze meer waarde aan hechte.
Mensen die zeggen dat innerlijk het meest belangrijk is, zeggen dat vanwege het feit dat ze weten dat ze lelijk zijn.
Dan kun je de lat niet zo hoog leggen, maar om gezichtverlies te besparen pretenderen ze meer 'verstandig' te zijn dan de oppervlakkige mensen die er wel vandoor gaan met dat lekkere wijf.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 08:14:45 #179
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_24683954
Ik ken zat 'lelijke' met een lekker wijf. Dat ontkracht jouw theorie toch een beetje Xebro
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_24684098
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 02:39 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nu ga ik Sabrina even gelijk geven.Steevast krijg ik te horen dat dan hun type niet ben en altijd komen ze met slanke jongens aan zetten.Mijn formaat zit er niet tussen,dus dat is geen bull-shit.
Laten we wel wezen,waar kijk jij als eerste naar?(en ik ben zelf geen haar beter)
Sorry ik had toen nog niet mijn vriend, nog nooit gezien. Maar door verhalen van andere, sms etc vond ik zijn karakter toch heeeel leuk en daar ben ik toen op door gegaan! EN achteraf was ie idd niet lelijk, maar ook niet slank
pi_24684528
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 08:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ken zat 'lelijke' met een lekker wijf. Dat ontkracht jouw theorie toch een beetje Xebro
Ah, de lelijk mannen met zelfvertrouwen en een bovengemiddeld inkomen.
Vouwen willen namelijk ook dat de kinderen een goede start krijgen .
pi_24685741
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 08:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ken zat 'lelijke' met een lekker wijf. Dat ontkracht jouw theorie toch een beetje Xebro
Maar laat me raden: dat zijn vast onzekere vrouwen.
Als een vrouw van zichzelf weet dat ze mooi is,let ze zeker op uiterlijk.
Vrouwen zijn namelijk degenen die het meest te kiezen hebben;bijna altijd gaat een man achter de vrouw aan.
En een mooie vrouw die veel mannen achter zich aan heeft zal toch de leukste kiezen.

En ze zeggen niet dat uiterlijk de doorslaggevende factor is ,maar mijn ervaring is dat dat wel degelijk zo is.
pi_24685775
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 08:10 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat innerlijk het meest belangrijk is, zeggen dat vanwege het feit dat ze weten dat ze lelijk zijn.
Dan kun je de lat niet zo hoog leggen, maar om gezichtverlies te besparen pretenderen ze meer 'verstandig' te zijn dan de oppervlakkige mensen die er wel vandoor gaan met dat lekkere wijf.
Dat eerste zinnetje ben ik volledig met je eens.

Maar ik ga echt niet rotzooien met een meid waarvan ik normaal wegren.
Of zoals vrienden zeggen: neem eens genoegen met wat minder.
En dat opzicht kun je je weer afvragen of het vrienden zijn.
Zolang je nog een beetje eigenwaarde en trots hebt leg je de lat niet lager.
pi_24685877
Mensen die zichzelf alleen onwijs knappe mannen/vrouwen gunnen! zijn ego-lijers, vinden zichzelf dus te goed voor andere! terwijl ze vaak onzettend lelijk zijn, al vinden ze zelf van niet!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:27:15 #185
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24686235
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:03 schreef XemmyX het volgende:
Mensen die zichzelf alleen onwijs knappe mannen/vrouwen gunnen! zijn ego-lijers, vinden zichzelf dus te goed voor andere! terwijl ze vaak onzettend lelijk zijn, al vinden ze zelf van niet!
wtf, we zitten hier niet in een communistische staat, waar men zegt "kom joh, doe eens een beetje sociaal en ga ook eens een keer met een mindere partner"

Het huidige principe werkt super en is heel simpel: zorg dat je jezelf niet de markt uitprijst.

Als je jezelf te goedkoop maakt (lees: een erg lage standaard houdt qua potentiele partners), dan eindig je hoogstwaarschijnlijk met iemand die lelijk is, dom is, niet bij je past, etc.
Als je jezelf te duur maakt (lees: alleen gaat voor types die te hoog gegrepen zijn), dan eindig je met niemand, want zij willen jou niet hebben vanwege je fouten / eigenschappen / uiterlijk.

En hoe "duur" je jezelf kan maken hangt helemaal af van je marktwaarde.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:03:01 #186
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_24686742
als iemand denkt een probleem te hebben in het leven dan moeten ze maar eventjes "eugene_armstrong.wmv" gaan kijken.

Relativeert al je problemen
pi_24688529
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, het is namelijk het eerste wat je van iemand te zien krijgt, dus ook het eerste waarop je iemand 'selecteert' of geselecteerd wordt. Het zou ook raar zijn om dat niet te doen, iemand uitkiezen die je qua uiterlijk niet aantrekkelijk vindt. Maar dat is nog maar het topje van de ijsberg, op het moment dat je in contact komt met iemand die je qua uiterlijk wel ziet zitten, dan komt het innerlijk van die persoon om de hoek kijken. En dan ligt het er maar net aan waarnaar je op zoek bent. Iemand kan qua uiterlijk mijn absolute droomvrouw zijn, maar als ze (voor mij persoonlijk) geen inhoud heeft, dan ben ik er heel snel mee weg. Natuurlijk zou ik de combinatie van aantrekkelijk uiterlijk én innerlijk preferen, maar als die 'keuze' niet voorhanden is, dan geef ik toch de voorkeur aan een vrouw die iets minder aantrekkelijk is (wat natuurlijk nog heel subjectief is), maar die wel iets te melden heeft. In de praktijk werkt het ook zo, maar omdat er nog een hele gradatie is van 'uiterlijk minder aantrekkelijke mensen', is iedereen dan (over het algemeen) toch weer geneigd om voor de voor hem/haar meest aantrekkelijke combinatie te gaan.
pi_24688631
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 11:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat eerste zinnetje ben ik volledig met je eens.

Maar ik ga echt niet rotzooien met een meid waarvan ik normaal wegren.
Of zoals vrienden zeggen: neem eens genoegen met wat minder.
En dat opzicht kun je je weer afvragen of het vrienden zijn.
Zolang je nog een beetje eigenwaarde en trots hebt leg je de lat niet lager.
Nobel van je, maar wat heb jij zelf te bieden? In hoeverre ben jij God's gift to women?

Je kunt altijd wel enkel genoegen blijven nemen met een enorm knap wijf, maar besef dan wel dat je dan misschien wel heel eenzaam oud gaat worden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_24689272
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:02 schreef nozem het volgende:

[..]

Nobel van je, maar wat heb jij zelf te bieden? In hoeverre ben jij God's gift to women?

Je kunt altijd wel enkel genoegen blijven nemen met een enorm knap wijf, maar besef dan wel dat je dan misschien wel heel eenzaam oud gaat worden.
Wie zegt dat hij genoegen neemt met een super knap wijf? Hij zegt alleen dat hij niet met minder genoeg neemt, omdat dat misschien de enige kans is. En ik geef hem groot gelijk.
pi_24690384
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 02:37 schreef RealZeus het volgende:
Helemaal goed,je gaat door voor de wasmachine met teletekst.
Jeuj!

Maareh, je bent wat dat betreft niet door schade en schande wijs geworden? Dat het minder sterk wordt nadat je een paar keer op je bek bent gegaan? Je zelf tot op zekere hoogte verliezen in een meisje is prima in mijn ogen, Maar het is "gevaarlijk" bij iemand die je slechts oppervlakkig kent ja. Ik ben in elk geval blij dat ik niet gelijk smoorverliefd wordt op iemand die ik relatief oppervlakkig ken, die dames vallen in de catagorie "intressant".

Ik ben het overigens eens met de meesten hier mbt uiterlijk, het doet er gewoon toe. Bovendien is het zo ongeveer de eerste indruk die je van iemand krijgt, en dat is meteen een heel sterk beeld, dat moeilijk te veranderen is.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_24690568
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:03 schreef XemmyX het volgende:
Mensen die zichzelf alleen onwijs knappe mannen/vrouwen gunnen! zijn ego-lijers, vinden zichzelf dus te goed voor andere! terwijl ze vaak onzettend lelijk zijn, al vinden ze zelf van niet!
Ik heb trouwens wel een gehoord/gelezen dat knappe vrouwen juist een minder knappe man als vriend nemen, omdat ze dan zelf meer in de belangstelling zouden staan of iets dergelijks..
pi_24690790
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:09 schreef Timmai het volgende:

[..]

Ik heb trouwens wel een gehoord/gelezen dat knappe vrouwen juist een minder knappe man als vriend nemen, omdat ze dan zelf meer in de belangstelling zouden staan of iets dergelijks..
Bah! Hoe durven ze! Aandachtsgeile hoeren, dat zijn het!
underground forever baby
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:33:58 #193
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24690987
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:55 schreef Lápiz het volgende:
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, het is namelijk het eerste wat je van iemand te zien krijgt, dus ook het eerste waarop je iemand 'selecteert' of geselecteerd wordt. Het zou ook raar zijn om dat niet te doen, iemand uitkiezen die je qua uiterlijk niet aantrekkelijk vindt. Maar dat is nog maar het topje van de ijsberg, op het moment dat je in contact komt met iemand die je qua uiterlijk wel ziet zitten, dan komt het innerlijk van die persoon om de hoek kijken.
<...>
In de praktijk werkt het ook zo, maar omdat er nog een hele gradatie is van 'uiterlijk minder aantrekkelijke mensen', is iedereen dan (over het algemeen) toch weer geneigd om voor de voor hem/haar meest aantrekkelijke combinatie te gaan.
Goed en volledig. Mee eens.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24698189
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:09 schreef Timmai het volgende:

[..]

Ik heb trouwens wel een gehoord/gelezen dat knappe vrouwen juist een minder knappe man als vriend nemen, omdat ze dan zelf meer in de belangstelling zouden staan of iets dergelijks..
Knappe vrouwen kiezen vaak voor een man die inhoud heeft.
En schoonheid is voor iedereen anders.
Een vrouw die jij mooi vind,kan ik wel eens middelmatig vinden.
pi_24699608
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:59 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Knappe vrouwen kiezen vaak voor een man die inhoud heeft.
En schoonheid is voor iedereen anders.
Een vrouw die jij mooi vind,kan ik wel eens middelmatig vinden.
gelukkig wel.. stel dat iedereen op dezelfde soort vrouwen viel
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:06:48 #196
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25143799
Cool... zie je wel dat er op Fok! ook een consensus bereikt kan worden....

enneh.. btw.. kick.. kwil wel es weten hoe het staat met RealZeus en zijn zelfvertrouwen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:20:06 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25143976
Geen topickick voor een update!
Lees anders het R&P beleid even door!

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 18-02-2005 13:28:48 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25144189
Tja, dan had je als mod de "hoe is het met...." topic sticki emoeten maken. Dat plan is volledig mislukt, omdat het is weggevallen tussen al de topics
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_25144266
Ja ik zou ook wel eens willen weten hoe het nu is met de TS

Misschien al een ander op het oog
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:45:01 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25144305

Ik bericht hier niet voor de kat zijn viool!
Laatste waarschuwing, anders gaat dit topic op slot en kan TS mailen als ie het topic weer open wil hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')