abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:27:41 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24045821


Gepresenteerd door:

Jeremy Clarkson, de grootste nachtmerrie van autofabrikanten.


Richard "Hamster" Hammond


En James May


Elke zondag om 21.00 uur op BBC 2
Elke nacht van Maandag op Dinsdag rond 0.15 op BBC 2

De website is ook de moeite waard, veel downloads, o.a. filmpjes en elke maand een nieuwe kalender.

www.bbc.co.uk/topgear

[ Bericht 23% gewijzigd door Klonk op 17-12-2004 21:36:34 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:37:02 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24046030
Zo deeltje 10 was volgekletst, verder met deel 11
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24046053
Het beste en leukste auto programma
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:39:23 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24046075
Nu op Veronica:
quote:
Top Gear staat bekend als het beste autoprogramma van de wereld, dus als zij een top honderd van de beste auto's aller tijden samenstelt, dan is het opletten geblazen voor de ware autoliefhebber. Genadeloos, glashard en uiterst secuur telt Jeremy Clarkson ze af, van nummer 100 tot de beste auto ooit gebouwd
Top Gear special: Top 100
17-12-2004 @ 21:30-22:15
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:59:47 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24046549
De special is volgens mij al een paar jaartjes oud.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:08:00 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_24046736
tof progamma idd, lekkere engelse humor en uitgebreide reviews.

het andere autoprogramma in de uk is fifth gear, maar die is maar 22 minuten lang en daardoor zijn de items minder diepgaand. ook missen ze de humor en ze missen.. THE STIG!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_24046993
Golf Type I GTI Gaat het ver schoppen in de top 100
Geweldige bak!
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:31:20 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_24047307
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:38 schreef Stuart het volgende:
Het beste en leukste auto programma
Tevens het enige auto-programma zo'n beetje wat ik kan afkijken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_24050453
Die special is echt zo iets van... we hebben nog wat zendtijd over, wat zullen we daar eens mee doen. Audi a8 in de top50... sorry hoor. Vind er niks aan. Programma is wel ok natuurlings.
Jesus saves but death prevails.
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:46:21 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24050546
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:08 schreef twiFight het volgende:
tof progamma idd, lekkere engelse humor en uitgebreide reviews.

het andere autoprogramma in de uk is fifth gear, maar die is maar 22 minuten lang en daardoor zijn de items minder diepgaand. ook missen ze de humor en ze missen.. THE STIG!
Nou ik mis anders het bruut powersliden van tiff. Want dat kon hij als geen ander!!!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_24060027
Wat krijgen we morgen voorgescholteld:

Sunday December 19: 8pm, BBC2 ( NL TIJD = 21:00u)

- Jeremy races an aeroplane in a Ferrari 612 Scaglietti
- Bobsleigh v rally car down a mountain in Norway
- The Stig drives Renault's 2004 F1 car
- Old v new - modern production cars take on motorsport classics
- Eddie Izzard is the Star in the Reasonably Priced Car

The Stig in een F1 Renault

Mooie banner btw
pi_24060145
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:36 schreef zijle het volgende:
The Stig in een F1 Renault
Daarmee zouden ze eigenlijk ook een rondje moeten doen op hun eigen circuitje. Kijken hoeveel sneller die is dan de snelste straatauto's
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:03:36 #13
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24060590
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou ik mis anders het bruut powersliden van tiff. Want dat kon hij als geen ander!!!
Persoonlijk mis ik Tiff wel. Die Clarkson kan echt niet rijden vergeleken bij hem.
Toen hij die enzo reed, had hij alle aandacht bij de auto en de weg nodig, terwijl Tiff tijdens zijn 'testritje' voortdurend in de camera keek tijdens het rijden, en de auto becommentarieerde. Dat allemaal terwijl hij op die testtrack in datzelfde ritje even de snelste tijd neerzette die door 'media' mensen gereden werd.

dat red onze Jeremy dus écht nooit
pi_24060742
Tiff was dan ook professioneel coureur, heeft ooit één GP gereden maar ook in andere series en is ook al eens derde geworden bij de 24h van LeMans
pi_24061368
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:03 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Persoonlijk mis ik Tiff wel. Die Clarkson kan echt niet rijden vergeleken bij hem.
Toen hij die enzo reed, had hij alle aandacht bij de auto en de weg nodig, terwijl Tiff tijdens zijn 'testritje' voortdurend in de camera keek tijdens het rijden, en de auto becommentarieerde. Dat allemaal terwijl hij op die testtrack in datzelfde ritje even de snelste tijd neerzette die door 'media' mensen gereden werd.

dat red onze Jeremy dus écht nooit
je vergeet nog dat Tiff ook de traction control van de Enzo uit had gezet. "Sorry, but I can't drive a Ferrari with that on."

V10
pi_24061414
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:37 schreef M5 het volgende:

[..]

je vergeet nog dat Tiff ook de traction control van de Enzo uit had gezet. "Sorry, but I can't drive a Ferrari with that on."

En dat was volgens mij net nadat iemand van het ferrari testteam toch duidelijk had vermeld om alle opties aan te laten staan
M'n signature, wat doe je :{
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:47:38 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24061607
het mooiste was inderdaad dat tiff in de auto zat en zo iets zei als. die tractrion control is killing mee. Sorry, but I can't drive a Ferrari with that on."

Hoop dat dit de juiste knop was. En NU KOMT DE AUTO TOT LEVEN was het direct
Helemaal geweldig dat hij dus in de bocht bijna dwars ging. Kan je 2 dingen doen VOL gas geven en kijken wat er gebeurd Of spinnen en uitstappen. Het eerste heeft hij gekozen. Helemaal geweldig

ER was wel 1 verschil. JC had een prive Enzo en Tiff had er 1 van Ferrari.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_24063089
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:47 schreef ook_gek het volgende:
het mooiste was inderdaad dat tiff in de auto zat en zo iets zei als. die tractrion control is killing mee. Sorry, but I can't drive a Ferrari with that on."

Hoop dat dit de juiste knop was. En NU KOMT DE AUTO TOT LEVEN was het direct
Helemaal geweldig dat hij dus in de bocht bijna dwars ging. Kan je 2 dingen doen VOL gas geven en kijken wat er gebeurd Of spinnen en uitstappen. Het eerste heeft hij gekozen. Helemaal geweldig

ER was wel 1 verschil. JC had een prive Enzo en Tiff had er 1 van Ferrari.
ok, JC had ehm geleend, maar dan nog als Tiff 'm per ongeluk aan poeier rijdt had ferrari ook niet gezegd van: "oh geeft niks joh, bouwen we toch gewoon nog een enzo."

V10
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:34:06 #19
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_24063957
Eens dat Tiff een betere rijder is, maar dat interesseert me weinig in een auto show. Ik wil niet weten hoe een presentator rijdt, maar hoe de auto rijdt.

En reken maar dat ze goed verzekerd zijn hoor bij zo'n autoshow.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_24065372
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:34 schreef twiFight het volgende:
Eens dat Tiff een betere rijder is, maar dat interesseert me weinig in een auto show. Ik wil niet weten hoe een presentator rijdt, maar hoe de auto rijdt.

En reken maar dat ze goed verzekerd zijn hoor bij zo'n autoshow.
het oog wil ook wat, als ik een gast zie driften in een mercedes slr en dat kan beter, waarom laten ze dat niet zien?

(gezien de meesterlijke manier waarop tiff in de slr drift, in verglijk met het gepruts van JC (niet dat JC heel slecht is. maar super is het ook niet)
V10
  zaterdag 18 december 2004 @ 20:45:12 #21
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_24065757
mwuah blijkbaar wil jij alleen mooie autos door een bocht zien driften. een autoshow is veel meer dan dat. top gear heeft wat dat betreft een meer gevarieerd aanbod (ook mede dankzij de 2 keer zo lange uitzendtijd). het driften van "supercars" is leuk maar gaat vervelen, met andere woorden daar krijg je geen autoshow mee vol. en daar blinkt TG dan weer uit, het is een volwassenere autoshow vind ik.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_24065956
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef twiFight het volgende:
mwuah blijkbaar wil jij alleen mooie autos door een bocht zien driften. een autoshow is veel meer dan dat. top gear heeft wat dat betreft een meer gevarieerd aanbod (ook mede dankzij de 2 keer zo lange uitzendtijd). het driften van "supercars" is leuk maar gaat vervelen, met andere woorden daar krijg je geen autoshow mee vol. en daar blinkt TG dan weer uit, het is een volwassenere autoshow vind ik.
Dat bedoelde ik niet, als er 'n supercar in de show is en men wil laten zien hoeveel power er in zit, moet dat wel goed te zien zijn. Na de Fifth Gear aflevering met de Mercedes SLR was ik iets meer onder de indruk dan het fragmentje van Top Gear. Alleen al omdat Tiff wat serieuzer op de auto in gaat met commentaar en niet allerlei dingen probeerd te zoeken die hij kan afzeiken a la Clarkson.
Wat soms wel weer eens leuk is, dat wel.
V10
  zondag 19 december 2004 @ 00:56:23 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24072255
het is zo dat zelfs Daimon hill heeft gezegt dat hij niemand kent die een langere powerslide kan maken in elke auto dan Tiff.

Ik heb nog ergens een filmpje liggen van Tiff in een AM DB7 dat hij echt eng hard op een bocht aan komt scheuren en dat hij VOL een powerslide maakt. ZO MEESTERLIJK
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 19 december 2004 @ 01:02:56 #24
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_24072463
tvp natuurlijk!
The Internets, I needs it..
  zondag 19 december 2004 @ 12:24:42 #25
83361 SIGMA-X10
When come back, bring pie....
pi_24078096
Ik vind sowieso dat Top Gear (en in mindere mate Fifth Gear) het altijd leuk weet te brengen. Die nederlandse autoprogramma's zijn allemaal hetzelfde: één lange reclame van één of ander aziatisch merk met een saaie presentator en een verschrikkelijke Michael Pilarchusiogklk (weet ik het hoe je die naam schrijf) 'voiceover' die echt in ELK nederlands autoprogramma voor komt.

Neen, geeft u mij maar Top Gear! Waar ze tenminste auto's durven af te zeiken..

[ Bericht 3% gewijzigd door SIGMA-X10 op 19-12-2004 12:53:17 ]
I'm not a racist; I hate everybody equally
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')