abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_24619949
Ja mensen, ik zit nu in mijn 3e hele dag in San Francisco en het is hier helemaal geweldig!!!!
pi_24635688
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 05:43 schreef Smeich het volgende:
Ja mensen, ik zit nu in mijn 3e hele dag in San Francisco en het is hier helemaal geweldig!!!!
Lekker, maar het weer is wat wisselend toch? Regen, zon etc.
pi_24637101
Ben ik gisteren onze definitieve planning inelkaar aan het fabriceren, zie ik dat ze de site van Paramount & Six Flags Marine World aan hebben gepast. Deze zijn dus beide in april alleen in het weekend geopend

Daardoor hebben we besloten om Six Flags Marine World maar te laten schieten en meteen de dag na aankomst maar naar Paramout's Great America te gaan (hoe erg onze 'jetlag' dan ook mag zijn - alhoewel de grootste jetlag meestal bij terugkomst is). Zo hebben we dus nog een extra dag over en hoogstwaarschijnlijk gaan we die gebruiken voor een overnachting Death Valley.

Mijn vraag: in welke plaats kunnen we dan het beste overnachten in Death Valley? Waar is dan ook het meeste, leukste en mooiste te zien? En hoe lang is dat rijden?

(en mocht Death Valley niet doorgaan, gaan we ons extra dagje gebruiken voor Knott's Berry Farm. We zijn immers toch al van plan om de Southern California CityPass te kopen - maar onze voorkeur gaat uit naar Death Valley)

Zaterdag 2 april t/m zondag 24 april 2005

Dag 01: Vliegreis Schiphol (12.35 uur) - San Francisco (18.49 uur)

Dag 02: San Francisco – Paramount’s Great America

Dag 03: San Francisco – Verkenning (Pier 39 - Cable Car - Fishermans Warf - China Town - Golden Gate bridge)

Dag 04: San Francisco – Alcatraz (plus verder verkennen waar we nog niet aan toegekomen zijn)

Dag 05: Autoreis San Francisco – San Simeon (reistijd: 4.5 uur excl. de tussenstops)

Tussenstops:
  • Santa Cruz (wandeling over de boardwalk met een hele oude houten achtbaan)
  • Monterey Bay Aquaruim
  • 17 miles drive bij Carmel (Montrey)
  • Point Lobos SP (zeeleeuwen en zeehonden)
  • Bug Sur
  • Julia Pfeifer Burns State Park (waterval uitkomend in zee)
  • Zee-olifanten bekijken op het strand van San Simeon

    Dag 06: Autoreis San Simeon - Los Angeles (reistijd: 4 uur excl. de tussenstops)

    Tussenstops:
  • Hearst Castle (San Simeon)
  • Morro Bay (grote imposante rots Morro Rock)
  • Santa Barbara

    Dag 07: Los Angeles – Verkenning (Hollywood blvd - Beverly Hills - Rodeo Drive - Griffith Park - Venice Beach - Santa Monica Beach)

    Dag 08: Los Angeles – Warner Bros VIP-tour & NBC-tour

    Dag 09: Los Angeles – Six Flags Magic Mountain

    Dag 10: Los Angeles – Universal Studios

    *** Autorit naar Anaheim ***

    Dag 11: Los Angeles – Disneyland

    Dag 12: Los Angeles – Disney California Adventures

    Dag 13: Autoreis Anaheim - San Diego (reistijd: 2 uur excl. de tussenstops)

    Dag 14: San Diego – Verkenning (Wijk Gaslamp Quarter - Outlet in Viejas - San Diego Zoo)

    Dag 15: San Diego – Seaworld

    Dag 16: Autoreis San Diego - Las Vegas (reistijd: 5 uur excl. de tussenstops)

    Tussenstops:
  • Ghost Town of Calico

    Dag 17: Las Vegas – Verkenning The Strip & Stratospheretower

    Dag 18: Las Vegas – Verkenning The Strip & Cirque Du Soleil

    Dag 19: Las Vegas – Helicoptervlucht Grand Canyon

    Dag 20: Autoreis Las Vegas – Death Valley (reistijd:?)

    Dag 21: Autoreis Death Valley – Las Vegas (reistijd:?)

    Dag 22: Vliegreis Las Vegas (11.25 uur) - Schiphol

    Dag 23: Aankomst Schiphol (09.35 uur)

    ------------------------------------------------------------------------

    Of is het misschien handiger vanaf San Diego meteen naar Death Valley te rijden, overnachten en dan de volgende dag naar Las Vegas om aldaar de vakantie af te sluiten?
  •   woensdag 19 januari 2005 @ 10:42:13 #204
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_24637181
    In San Diego zetelt toch de Amerikaanse Marine?

    Misschien is dat ook even de moeite waard om in de haven te kijken.
      woensdag 19 januari 2005 @ 10:56:54 #205
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_24637482
    SpaceAce, cool!
    Kijk uit naar de foto's, neem aan dat je bij terugkomst wel een reisverslagje post hier?
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_24644335
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 10:42 schreef PLAE@ het volgende:

    In San Diego zetelt toch de Amerikaanse Marine?

    Misschien is dat ook even de moeite waard om in de haven te kijken.
    klopt in San Diego bay kun je de USS midway bezoeken (vliegdekschip). heb ik 10 dagen geleden gedaan en is zeker aan te raden.
    pi_24644601
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 10:37 schreef SpaceAce het volgende:
    Ben ik gisteren onze definitieve planning inelkaar aan het fabriceren, zie ik dat ze de site van Paramount & Six Flags Marine World aan hebben gepast. Deze zijn dus beide in april alleen in het weekend geopend

    Daardoor hebben we besloten om Six Flags Marine World maar te laten schieten en meteen de dag na aankomst maar naar Paramout's Great America te gaan (hoe erg onze 'jetlag' dan ook mag zijn - alhoewel de grootste jetlag meestal bij terugkomst is). Zo hebben we dus nog een extra dag over en hoogstwaarschijnlijk gaan we die gebruiken voor een overnachting Death Valley.

    Mijn vraag: in welke plaats kunnen we dan het beste overnachten in Death Valley? Waar is dan ook het meeste, leukste en mooiste te zien? En hoe lang is dat rijden?

    (en mocht Death Valley niet doorgaan, gaan we ons extra dagje gebruiken voor Knott's Berry Farm. We zijn immers toch al van plan om de Southern California CityPass te kopen - maar onze voorkeur gaat uit naar Death Valley)


    ------------------------------------------------------------------------

    Of is het misschien handiger vanaf San Diego meteen naar Death Valley te rijden, overnachten en dan de volgende dag naar Las Vegas om aldaar de vakantie af te sluiten?
    ik zou een dag in Santa Barbera blijven en dagje minder in LA. Ik ben van het weekend in Santa Barbara geweest en het is een fantastische stad. De stad is lekker klein, je kunt er makkelijk de weg vinden. de pier is erg mooi, er zijn fantastische restaurants en als je aan het eind van de middag een stukje de bergen in rijd kun je een hele mooie zonsondergang zien.

    Ik ben ook in LA geweest. LA is anders dan ik me had voorgesteld. Beverly Hills, Hollywood enz. zijn toch minder extravagant dan ik me had voorgesteld. Rodeo Drive is de enigste straat waar je het gevoel hebt in een dure wijk rond te rijden. In LA zou je ook nog de bodyworlds tentoonstelling kunnen bekijken. Hier zijn geplastificeerde lijken van mensen te zien. Heel apart, maar ook een beetje controverseel. Als je er heen gaat zorg dan wel dat je online reserveerd, want de tentoonstelling is ongelooflijk populair. Van 8 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds staat er een lange rij.

    Oh ja, mocht je geen tijd hebben om het Monterey Bay Aquaruim te bezoeken, dan wil je wellicht het Birch aquarium in San Diego (La Jolla) bezoeken. Als je daar toch aan het rondreiden bent, rijd dan ook eens door La Jolla, Balboa Park en Old Town. Zeker de moeite waard. Over Seaworld en San Diego Zoo heb ik wisselende verhalen gehoord. bvb dat de San Diego zoo niet heel veel groter is dan de gem. Nederlandse dierentuin en dat Seaworld meer voor kleine kinderen is. Of het waar is weet ik niet, ik ben er zelf nog niet geweest.

    Als je Jim Croce kent dan wil je wellicht het restaurant van zijn vrouw bezoeken. erg goed eten en altijd live muziek.
      donderdag 20 januari 2005 @ 01:00:00 #208
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_24644862
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 10:37 schreef SpaceAce het volgende:
    Dag 07: Los Angeles – Verkenning (Hollywood blvd - Beverly Hills - Rodeo Drive - Griffith Park - Venice Beach - Santa Monica Beach)
    Griffith Observatory is tot Mei 2006 gesloten voor renovatie, dat je het even weet Het park is verder wel open, maar het uitzicht krijg je van het Observatory. Je kunt er nog wel beperkt parkeren en er zijn nog wel een aantal goede uitzichtplekken.
    quote:
    *** Autorit naar Anaheim ***

    Dag 11: Anaheim – Disneyland

    Dag 12: Anaheim – Disney California Adventures
    Disneyland bevindt zich in Anaheim, niet in Los Angeles. Cultuurbarbaar! Ik woon hier trouwens nog geen 10 minuten vandaan in Orange, CA.
    quote:
    Dag 13: Autoreis Anaheim - San Diego (reistijd: 2 uur excl. de tussenstops)
    U rijdt traag Binnen anderhalf uur kun je in San Diego zijn vanuit Anaheim, tenzij je tijdens de spitsuren vertrekt.
    quote:
    Dag 14: San Diego – Verkenning (Wijk Gaslamp Quarter - Outlet in Viejas - San Diego Zoo)
    Vergeet Old Town San Diego niet. Dit was de eerste vestiging van kolonisten in San Diego, en ligt noordelijk van de huidige binnenstad. Het ligt erg dicht bij Motel Circle, dus als je daar een motel/hotel hebt geregeld dan kun je er binnen 5 minuten heen. Leuk om uit eten te gaan en rond te lopen
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_24653532
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 01:00 schreef maartena het volgende:
    Griffith Observatory is tot Mei 2006 gesloten voor renovatie, dat je het even weet Het park is verder wel open, maar het uitzicht krijg je van het Observatory. Je kunt er nog wel beperkt parkeren en er zijn nog wel een aantal goede uitzichtplekken.
    * Genoteerd
    quote:
    Disneyland bevindt zich in Anaheim, niet in Los Angeles. Cultuurbarbaar!
    We gaan idd ook naar een hotel in Anaheim, maar ik vond het voor het overzichtje mooier/makkelijker om er Los Angeles neer te zetten. Voor mij valt Anaheim gewoon bij Los Angeles
    quote:
    Ik woon hier trouwens nog geen 10 minuten vandaan in Orange, CA.
    Bakkie koffie doen?
    quote:
    U rijdt traag Binnen anderhalf uur kun je in San Diego zijn vanuit Anaheim, tenzij je tijdens de spitsuren vertrekt.
    Op de offerte van American Vacations staat 1 3/4 uur, heb ik er voor het gemak maar 2 uur neergezet. Bedoel 3/4, was da nou voor een schatting?? Anyway, 1.5 uur dus? Mooi!
    quote:
    Vergeet Old Town San Diego niet. Dit was de eerste vestiging van kolonisten in San Diego, en ligt noordelijk van de huidige binnenstad. Het ligt erg dicht bij Motel Circle, dus als je daar een motel/hotel hebt geregeld dan kun je er binnen 5 minuten heen. Leuk om uit eten te gaan en rond te lopen


    * Genoteerd

    Thnx!
      donderdag 20 januari 2005 @ 18:00:47 #210
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_24653858
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 17:30 schreef SpaceAce het volgende:
    We gaan idd ook naar een hotel in Anaheim, maar ik vond het voor het overzichtje mooier/makkelijker om er Los Angeles neer te zetten. Voor mij valt Anaheim gewoon bij Los Angeles
    Tis bijna een uur rijden van downtown Los Angeles naar Anaheim! Voor mij hoort Veghel gewoon bij Eindhoven, Purmerend gewoon bij Amsterdam, en Alphen aan de Rijn hoor toch echt bij Rotterdam!.

    En laat Anaheimers nooit horen dat je vind dat het bij Los Angeles hoort..... want momenteel is er onrust bij de Anaheim Angels omdat de eigenaar de club wil hernoemen naar de Los Angeles Angels...... dat is dus hetzelfde als PSV hernoemen naar Feyenoord Twee!
    quote:
    Bakkie koffie doen?
    Kom maar langs! Of stuur een e-mailtje, dan zoeken we wel een lokale Starbucks op ofzo!
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_24654851
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 18:00 schreef maartena het volgende:
    En laat Anaheimers nooit horen dat je vind dat het bij Los Angeles hoort..... want momenteel is er onrust bij de Anaheim Angels omdat de eigenaar de club wil hernoemen naar de Los Angeles Angels...... dat is dus hetzelfde als PSV hernoemen naar Feyenoord Twee!
    Woeps

    (Inmiddels staat er dus gewoon Anaheim in m'n word-documentje)
      dinsdag 1 februari 2005 @ 11:11:41 #212
    79634 Delmar78
    Amersfoort Untouchable
    pi_24859607
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 10:37 schreef SpaceAce het volgende:

    Dag 04: San Francisco – Alcatraz (plus verder verkennen waar we nog niet aan toegekomen zijn)
    Tipje: reserveer je trip naar Alcatraz een aantal weken van tevoren bij Blue and Gold Fleet. In de zomer zijn de trips vaak dagen van tevoren uitverkocht. Ik weet niet hoe druk het is in april. Ga maar liever op safe en reserveer, want dan heb je zeker kaartjes voor een van de mooiste en indrukwekkendste attracties van San Francisco. Het kost relatief weinig: $16 inclusief bootreis!
    Oh: neem een jas mee voor San Francisco. Het is daar vaak verrekte koud, zelfs in de zomer!
    quote:
    Dag 05: Autoreis San Francisco – San Simeon (reistijd: 4.5 uur excl. de tussenstops)

    Tussenstops:
  • Santa Cruz (wandeling over de boardwalk met een hele oude houten achtbaan)
  • Monterey Bay Aquaruim
  • 17 miles drive bij Carmel (Montrey)
  • Point Lobos SP (zeeleeuwen en zeehonden)
  • Bug Sur
  • Julia Pfeifer Burns State Park (waterval uitkomend in zee)
  • Zee-olifanten bekijken op het strand van San Simeon
  • Dat is wel erg veel voor 1 dag. Van San Francisco naar Monterey is ongeveer 2 uur rijden en naar San Simeon is het nog eens een uur of 4 verder. Oftewel: je hebt geen tijd om het schitterende aquarium in Monterey te bekijken (persoonlijk vind ik dat mooier dan het Scripps aquarium in San Diego).
    quote:
    Dag 09: Los Angeles – Six Flags Magic Mountain
    Uitstekende keuze. Je weet niet wat je meemaakt!

    Voor LA heb ik nog een paar kleine tipjes: het strand van Santa Monica en Venice is echt een bezoek waard. Verder is een tochtje over Mulholland Drive erg mooi vanwege de schitterende utizichten. Met name 's avonds is dat leuk, want overdag zie je niet zoveel door de vieze smog. En als je gratis naar een taping van Jay Leno's show wilt gaan: Jay Leno tickets. Je moet dan wel vroeg je bed uit om in de rij te staan bij de studio.
    quote:
    Dag 13: Autoreis Anaheim - San Diego (reistijd: 2 uur excl. de tussenstops)
    Dag 14: San Diego – Verkenning (Wijk Gaslamp Quarter - Outlet in Viejas - San Diego Zoo)
    Dag 15: San Diego – Seaworld
    Schitterende stad. Mijn favoriet in Californië en dat komt omdat er net wat warmer is dan in San Francisco en het een stuk goedkoper is.
    Sea World is erg leuk en echt niet alleen voor kinderen. De San Diego Zoo is bijzonder mooi en inderdaad vrij klein. Maar ze hebben er echt wel meer werk van gemaakt dan een gemiddelde Nederlandse dierentuin.
    Voor een echt leuke experience, zou ik je aanraden om naar de grens met Mexico te rijden, je auto daar te parkeren op een van de vele "last parking lot before border" en dan de grens naar Mexico over te lopen. Heen heb je niet zoveel oponthoud als terug (paspoort mee en verwacht lange rijen!). In Tijuana word je belaagd door honderd duizenden mensen die je iets willen verkopen. Het meeste is nogal kitsch, maar je kunt er ook "echte" Havana's kopen of goedkope drank. Het is geweldig om even onder te dompelen in het Mexicaanse gekkenhuis en daarna terug te gaan naar de geordende USA.
    quote:
    Dag 16: Autoreis San Diego - Las Vegas (reistijd: 5 uur excl. de tussenstops)
    Tussenstops:
  • Ghost Town of Calico
  • Als je deze trip in 5 uur wilt maken, moet je echt plankgas rijden. Inderdaad geeft een reisplanner aan dat het 5 uur is, maar dat is overdreven snel. Bovendien zou ik je aanraden via Joshua Tree National Monument te rijden. Daar zie je een stukje woestijn dat je nergens anders in de wereld ziet. Ik vind het een van de mooiere parken in de USA.
    Calico is een beetje flauw, vind ik zelf. Je hebt het vrij snel gezien.
    quote:
    Of is het misschien handiger vanaf San Diego meteen naar Death Valley te rijden, overnachten en dan de volgende dag naar Las Vegas om aldaar de vakantie af te sluiten?
    Dat lijkt me wel. Death Valley is trouwens een geweldige plek. Ik ben er midden in de zomer geweest toen de temperatuur rond de 55 graden was. Moet je meegemaakt hebben. Verder kun je je niet voorstellen hoe mooi zo'n lege woestijn kan zijn. Vooral rond zonsop- en ondergang is het er mooi door de schitterende kleuren. Badwater en Zabriskie Point zijn echte highlights.

    Vanuit Death Valley naar Las Vegas is een uurtje of 4 rijden. Er is een of andere binnendoor weggetje dat niet op de kaart staat, maar dat wel is aangegeven met borden. Op dat weggetje kun je echt enorm scheuren, want je ziet urenlang werkelijk niemand.
    In Vegas, vind ik zelf Ceasar's Palace het mooiste, alhoewel Venetian ook wel okay is. Het is wel een leuke en relaxte plek om je vakantie af te sluiten.

    Een algemene tip is om eens naar een honkbalwedstrijd te gaan. Zelfs als je niets van het spelletje snapt is het nog altijd een leuke besteding van een avond. Bovendien zijn kaartjes niet al te duur: voor $10 heb je een redelijke plek. Het Dodger stadium in LA heeft een schitterend uitzicht en de stadions van de San Francisco Giants en San Diego Padres zijn ook niet mis (zo heb ik me laten vertellen).

    Alvast veel plezier op je vakantie.
    The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
      dinsdag 1 februari 2005 @ 11:35:43 #213
    79634 Delmar78
    Amersfoort Untouchable
    pi_24860047
    Oei, ben ik nog de mooiste bezienswaardigheden in Californië vergeten: de missieposten. Tussen San Diego en Sonoma (net boven San Francisco) hebben Spaans/Mexicaanse monniken in de 18e eeuw 21 missieposten gebouwd om Californië te gaan koloniseren als tegenwicht voor de Russische pelsjagers die vanuit het noorden naar de buurt van San Francisco kwamen.
    De missieposten hebben een aardige bloeiperiode doorgegaan en hebben ervoor gezorgd dat een aantal steden op die plekken zijn gebouwd. San Diego, Santa Barbara en San Luis Obispo zijn voorbeelden van steden die zijn vernoemd naar de lokale missiepost.
    Het zijn in het algemeen bescheiden kerkjes met abdijen die soms op geweldige plekken liggen: soms heel afgelegen (Mission La Purisima Concepción in Lompoc), andere weer midden in de stad (Mission Dolores in San Francisco). Stuk voor stuk zijn ze het bekijken waard.
    deze pagina en deze geven wat meer achtergrond.
    The heat of the meat equals the angle of the dangle if the mass of the ass remains constant.
    pi_25121919
    Ik ben in Californie!!!:D
    Al bijna een week en ik vind het hier geweldig! Het is niet constant mooi weer (gister en eergister vooral regen) maar daardoor is alles hier wel enorrm groen! Is wel mooi. Ik ben naar Stanford University geweest, San fransisco, great america ofzo (een of ander groot winkelcentrum) Santa Cruz, Capitola, Montperey..
    Nog maar een paar dagen.. ik wil helemaal niet naar huis
      vrijdag 18 februari 2005 @ 13:18:47 #215
    65490 whoops
    Home is where the heart is...
    pi_25143961
    Ik ben net een dag terug uit Cali!! Echt geweldig, topvakantie gehad!!
    In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
    pi_25144539
    Nice,nice.

    Nog wat foto's gemaakt?
      vrijdag 18 februari 2005 @ 14:17:01 #217
    65490 whoops
    Home is where the heart is...
    pi_25144764
    quote:
    Op vrijdag 18 februari 2005 14:01 schreef Dizzee het volgende:
    Nice,nice.

    Nog wat foto's gemaakt?
    Sowieso... Stuk of diehonderd...

    Ik moet ze even uitzoeken en verkleinen, maar ik zal er binnenkort wel een aantal plaatsen met een kort verslagje...
    In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
      vrijdag 18 februari 2005 @ 18:24:56 #218
    94272 FRFC
    Onwards to Victory
    pi_25148562
    quote:
    In Vegas, vind ik zelf Ceasar's Palace het mooiste, alhoewel Venetian ook wel okay is. Het is wel een leuke en relaxte plek om je vakantie af te sluiten.
    Las Vegas is een uitstekende plek om je vakantie af te sluiten, maar relaxed kun je Vegas niet echt noemen lijkt me
    Carefree wherever you may be, we are the famous FRFC
      zaterdag 19 februari 2005 @ 23:37:10 #219
    41568 treinreiziger
    travelling somewhere....
    pi_25170665
    * treinreiziger gaat ook los in California and the Southwest

    Hier een 'globaal' lijstje hoe ik de route denk te gaan afleggen:

    15-04-'05 Los Angeles, ca
    16-04-'05 Los Angeles, ca
    17-04-'05 San Diego, ca
    18-04-'05 Twentynine Palms, ca
    19-04-'05 Mesa, az
    20-04-'05 Willcox, az
    21-04-'05 Holbrook, az
    22-04-'05 Flagstaff, az
    23-04-'05 Flagstaff, az
    24-04-'05 Page, az
    25-04-'05 Cortez, co
    26-04-'05 Moab, ut
    27-04-'05 Moab, ut
    28-04-'05 Green River, ut
    29-04-'05 Panguitch, ut
    30-04-'05 ST George, ut
    01-05-'05 Las Vegas, nv
    02-05-'05 Las Vegas, nv
    03-05-'05 Lone Pine, ca
    04-05-'05 Porterville, ca
    05-05-'05 Fresno, ca
    06-05-'05 Merced, ca
    07-05-'05 San Francisco, ca
    08-05-'05 San Francisco, ca
    09-05-'05 San Francisco, ca
    10-05-'05 New York, ny
    11-05-'05 New York, ny
    12-05-'05 New York, ny
    13-05-'05 New York, ny
    14-05-'05 New York, ny
    15-05-'05 New York, ny
    16-05-'05 Amsterdam

    Motel/hotel in Los Angeles en New York zijn al geboekt, de rest gaan we allemaal meemaken!
      maandag 21 februari 2005 @ 07:25:22 #220
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_25189790
    Het REGENT nu pijpestelen in California....

    Deze week wordt geen goede week om hier te komen.....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_25189857
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 07:25 schreef maartena het volgende:
    Het REGENT nu pijpestelen in California....

    Deze week wordt geen goede week om hier te komen.....
    zeg dat wel, ik las vanmorgen hier (San Diego) in de krant dat 2004/2005 nu al op de 12e plaats staat in de top regenachtigste jaren. ach ja in nederland is het nu niet veel beter...
    pi_25192930
    Hallo mensen,

    Ik heb al eerder in dit topic gepost over mijn reis naar California. Ik ga van 17 Mei t/m 14 Juni. Ik ben nu bezig met het hotel boeken voor als we in LA aankomen. Nu weet ik niet hoe lang we willen blijven in LA dus wat is het advies van mensen die er zijn geweest? Is een week te lang/kort?

    En ik heb nu een hotel gevonden wat mij wel oke lijkt, het is vlakbij LAX. Het ligt tussen Hawthorne en El Segundo, is dit een veilige buurt?

    We willen na LA omhoog rijden naar San Fransisco. Wat zijn dingen die we wel en niet moeten doen onderweg? We willen rustig rijden en dus eventueel overnachten en een dagje blijven op plaatsen mooi zijn. Wat moeten we dus echt bezoeken? Wat is zoizo leuk om te doen in SF?

    Daarna weten we nog niet precies wat we gaan doen. Misschien dat we van SF naar Las Vegas rijden en dan daartussen Death valley bezoeken? En daarna of nog naar San Diego en dan terug naar LA of direct terug naar LA.

    Wat zijn ervaringen van mensen die zoiets gedaan hebben? Wat adviseren jullie en is het haalbaar om in 26 dagen al die steden te bezichtigen zonder dat je eigenlijk alels ine en flits ziet? En is het veilig om over lanbge stukken snelweg te rijden door de woestijn/ kustlijn?
    pi_25193996
    zolang er geen nucleaire raket afgevuurd wordt ben je veilig, of stonden die alleen maar tussen LA en SanDiego? (Je kan de silo's zo zien staan)
    -
    pi_25195154
    Hehe Outkast: ik ga 13 mei (vrijdag de 13e, tsk tsk) naar L.A.
    Net als vorig jaar 10 dagen lang. WOOT!

    Foto's van vorig jaar om topic op te leuken:















    [ Bericht 75% gewijzigd door CloudStrife op 21-02-2005 20:51:49 ]
    pi_25196624
    Het is nu weer mooi weer hier in San Francisco!
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')