abonnement Unibet Coolblue
pi_1677606
Ik heb al paar jaar een rare tik..

Elke dag om precies 16:16 kijk ik op de display van de PC waarop ik werk en zie ik de tijd staan. Echt elke dag.

Ben ik nu gek?

Maar vraag me nou wel af, hoe dat komt.

  woensdag 19 september 2001 @ 16:21:13 #2
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1677617
Heb je je Cupasoup wel gehad dan
pi_1677642
klote joh
pi_1677682
quote:
Op woensdag 19 september 2001 16:23 schreef BobRooney het volgende:
klote joh
ja ik ben helemaal ten einde raad
pi_1677699
Ik raad een deskundige aan... Eentje die dat klokje kan uitschakelen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_1677705
heb ik ook vaak maar dan met wakker worden..dat ik altijd precies op dezelfde tijd wakker word en dan op de klok kijk..(kan btw ook komen omdat mijn wekker dan gaat;))
I have to return some video tapes
  woensdag 19 september 2001 @ 16:31:11 #7
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1677742
Nou, ik heb wel geen tik. Maar een "geest" uitdagen doe ik dus ook niet meer.
Ik zat op de slaapkamer te strijken en kreeg weer zo'n gevoel dat er iemand was. Ik dus een beetje spottend "ja ik ben nu ffe aan het strijken, als je wat hebt moet je wat duidelijker zijn" en plots draaien de luxorflex zich met een kabaal om.......?
Ik checken, ja het raam is dicht!
Nou vraag ik je is dit toeval?

Ik heb in ieder geval hardop gezegd dat een gewoon "hallo" ook wel voldoende was geweest. En ben toen met een rotvaart beneden verder gaan strijken.

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_1677777
quote:
Op woensdag 19 september 2001 16:31 schreef Ester het volgende:
Nou, ik heb wel geen tik. Maar een "geest" uitdagen doe ik dus ook niet meer.
Ik zat op de slaapkamer te strijken en kreeg weer zo'n gevoel dat er iemand was. Ik dus een beetje spottend "ja ik ben nu ffe aan het strijken, als je wat hebt moet je wat duidelijker zijn" en plots draaien de luxorflex zich met een kabaal om.......?
Ik checken, ja het raam is dicht!
Nou vraag ik je is dit toeval?

Ik heb in ieder geval hardop gezegd dat een gewoon "hallo" ook wel voldoende was geweest. En ben toen met een rotvaart beneden verder gaan strijken.


zal wel niet zo veel zijn geweest, de warmte van je strijk ijzer verwamt de ruimte en de lucht daarin..de lucht verwarmt weer je luxorflex en daardoor buigt het om en klap het om.. overal is een verklaring voor al klinkt het niet al te logisch.
I have to return some video tapes
  woensdag 19 september 2001 @ 16:35:59 #9
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1677794
Ja ja, nou dan houden we het er maar op dat het van de stoom van mijn strijkijzer kwam.......
Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_1677821
quote:
Op woensdag 19 september 2001 16:35 schreef Ester het volgende:
Ja ja, nou dan houden we het er maar op dat het van de stoom van mijn strijkijzer kwam.......
was dat de eerste keer dat zoiets gebeurde dan?
I have to return some video tapes
pi_1677873
quote:
Op woensdag 19 september 2001 16:31 schreef Ester het volgende:
Nou, ik heb wel geen tik. Maar een "geest" uitdagen doe ik dus ook niet meer.
Ik zat op de slaapkamer te strijken en kreeg weer zo'n gevoel dat er iemand was. Ik dus een beetje spottend "ja ik ben nu ffe aan het strijken, als je wat hebt moet je wat duidelijker zijn" en plots draaien de luxorflex zich met een kabaal om.......?
Ik checken, ja het raam is dicht!
Nou vraag ik je is dit toeval?

Ik heb in ieder geval hardop gezegd dat een gewoon "hallo" ook wel voldoende was geweest. En ben toen met een rotvaart beneden verder gaan strijken.


Geesten hebben het vemogen verloren om te communiceren. Tenminste met gesproken woorden... Dingen bewegen gaat nog wel. Dus Hallo zeggen is moeilijk, met de luxaflex rammelen gaat prima.. Je zou kunnen vragen of hij in het vervolg wil kloppen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_1677897
quote:
Op woensdag 19 september 2001 16:42 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Geesten hebben het vemogen verloren om te communiceren. Tenminste met gesproken woorden... Dingen bewegen gaat nog wel. Dus Hallo zeggen is moeilijk, met de luxaflex rammelen gaat prima.. Je zou kunnen vragen of hij in het vervolg wil kloppen.


Waar haal je die info vandaan? of heb je dat zelf bedacht.
I have to return some video tapes
pi_1677908
quote:
Op woensdag 19 september 2001 16:44 schreef DarKHunteR het volgende:

[..]

Waar haal je die info vandaan? of heb je dat zelf bedacht.


Bij mij wordt er geklopt.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_1677909
Nou dan hier my 2 cents

Jarenlang heb ik dat dus ook gehad maar altijd met de nummers 13 en 8.
Dus het was 8:13 of 13:08, op nummerplaten andere klokken dan een wekker enzo.
Op loten, waar die nummers op voorkwamen won ik altijd wel wat. (kleine prijzen)
Jaren lang (+/- 15 jaar) heb ik me afgevraagd wat dit nou precies betekende.
Bij vele mediums geweest, maar niemand die antwoord kon geven. En vele vrienden en kennissen zeiden: "Joh, zit in je koppie".
Maar goed die nummers bleven komen en opeens dacht ik :"Je bent er teveel op gefocused".
Met rust gelaten, maar ik bleef ze zien......
Tot het moment dat ik zwanger werd, aangezien ik niet wist of ik een regelmatige cyclus had (heeft wat te doen met een eiersprong etc.) mocht ik van de arts een termijn echo maken.
Goed zo gezegd zo gedaan, de uitreken datum : 13-08-00
Toeval denk je.......
Toen natuurlijk de pret echo. We (man en ik) hebben niks tegen de verloskundige gezegd. We wilde alleen maar weten of dit een knulletje werd of een meisje.......
Totdat hij het hoofd ging meten en zei oh ik zal even de uitrekendatum berekenen : 13-08-00.
Tja of je dan nog over toeval mag spreken...........

En als klap op de vuurpijl is onze zoon geboren op 13-08-00

(Hoe het in jouw geval zal gaan uitpakken weet ik niet, gezien er geen 16de maand bestaat )

  woensdag 19 september 2001 @ 16:47:02 #15
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1677917
Nou, ik zie wel vaker "dingen" en heb in mijn jeugd wel contact gehad met entiteiten, maar toen was ik nog echt jong.

Tegenwoordig "zijn" ze er gewoon en dat weet ik en ik zie ze, maar ze reageren eigenlijk nooit direct. Ik kan ze altijd wél weg sturen.

Zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt (i.i.g. niet dat ik mij helder kan herinneren)

Ik ben wel "gevoelig", maar ook sceptisch en doe dit dus ook met een beetje humor af. Pas als het nóg een keer op commando zeg maar gebeurd ga ik ervan uit dat het iets met dergelijke dingen te maken heeft.

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
  woensdag 19 september 2001 @ 16:50:13 #16
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1677949
quote:
Op woensdag 19 september 2001 16:42 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Geesten hebben het vemogen verloren om te communiceren. Tenminste met gesproken woorden... Dingen bewegen gaat nog wel. Dus Hallo zeggen is moeilijk, met de luxaflex rammelen gaat prima.. Je zou kunnen vragen of hij in het vervolg wil kloppen.


Is dat zo? Vroeger heb ik namelijk veel met een "geest" gesproken/ gespeeld. En dan echt dat we gesprekken hielden en deze geest heeft mij ook eens een boodschap over laten brengen. (ik als klein meisje was mij niet bewust dat dit iets "raars"was)


Tegenwoordig voel en zie ik nog wel personen, maar ik irriteer me dat ze me niet zoals vroeger benaderen. Dan weet ik tenminste wat ze van me willen.
Alleen kijken of willen ze me iets vertellen?

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_1677951
quote:
Op woensdag 19 september 2001 16:46 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Bij mij wordt er geklopt.


jah..bij mij ook wellis, maar dat is meestal de buurman omdat de muziek te hard staat ofzo..
hoe hoor je nou dat het een geest is ofzo
I have to return some video tapes
pi_1677971
Maar wat hebben die geesten in godsnaam met die tic te maken (is het volgens mij niet) ????

Dat je precies rond die tijd naar de tijd kijkt is denk ik gewoon een klassiek geval van conditionering. Je hebt een biologische klok in je hoofd zitten en die houdt redelijk nauwkeurig de tijd bij. Je hebt het jezelf aangeleerd om rond die tijd naar de tijd te kijken en nu blijf je dat doen omdat je onbewust weet hoe laat het is......

Heeft nix met geesten of entiteiten te maken.....

*een schizofreen is nooit alleen*

You're damned if you do and you're damned if you don't....
pi_1677992
quote:
Op woensdag 19 september 2001 16:50 schreef Ester het volgende:

[..]

Is dat zo? Vroeger heb ik namelijk veel met een "geest" gesproken/ gespeeld. En dan echt dat we gesprekken hielden en deze geest heeft mij ook eens een boodschap over laten brengen. (ik als klein meisje was mij niet bewust dat dit iets "raars"was)


Tegenwoordig voel en zie ik nog wel personen, maar ik irriteer me dat ze me niet zoals vroeger benaderen. Dan weet ik tenminste wat ze van me willen.
Alleen kijken of willen ze me iets vertellen?


Ik denk dat je vroeger makkelijker contact had. Dat lijkt me vergelijkbaar als kinderen die na een week vakantie zich prima verstaanbaar kunnen maken in het Frans. Op die leeftijd gaat dat net wat makkelijker.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 19 september 2001 @ 16:55:48 #20
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1678008
Dat van die klok, ja dat denk ik ook.

Ik kijk namelijk áltijd precies om 11,45 op de klok. Dan begin ik altijd met brood smeren voor de kinders.
En wát we ook aan het doen zijn. Klokslag 11,45 kijk ik op de klok en ga broodjes smeren.

Je hebt gewoon een soort ritme gekregen, net als elke ochtend om bijv. 8.00 wakker worden. Als je dat ritme hebt, wrdt je zelfs in het weekend om 8.00 wakker. Irritant, maar het is een ritme.

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_1678368
[sarcasm]
STING... weet je zeker dat je niet simpelweg bang bent om te laat te zijn voor je bus???
Wel grappig dat je (vrijwel) altijd om dat tijdstip van werk weggaat
[/sarcasm]

Ik zal eens kijken of ik iets in deze richting kan vinden, heb geloof ik ergens een boekje waar iets hierover in stond, ik hoop alleen dat ik het nog heb...

pi_1678478
quote:
Op woensdag 19 september 2001 17:25 schreef MAY-be het volgende:
[sarcasm]
STING... weet je zeker dat je niet simpelweg bang bent om te laat te zijn voor je bus???
Wel grappig dat je (vrijwel) altijd om dat tijdstip van werk weggaat
[/sarcasm]
hehe ssssht mondje dicht
quote:
Ik zal eens kijken of ik iets in deze richting kan vinden, heb geloof ik ergens een boekje waar iets hierover in stond, ik hoop alleen dat ik het nog heb...
Tsja misschien heeft wel met m'n biologische klok/ritme te maken, zit er ergens een vuiltje op ofzo
pi_1680069
Het getal 11 en het WTC

is al gesloten, maar gaat ook over iemand die relaties probeert aan te tonen tussen getallen en gebeurtenissen.

pi_1680155
quote:
Op woensdag 19 september 2001 16:19 schreef STING het volgende:
Ik heb al paar jaar een rare tik..

Elke dag om precies 16:16 kijk ik op de display van de PC waarop ik werk en zie ik de tijd staan. Echt elke dag.

Ben ik nu gek?

Maar vraag me nou wel af, hoe dat komt.


Omdat je de hele dag naar de tijd zit te kijken en dus *ook* om 16:16?
Q: "To be or not to be" [br] A: "Yes"
pi_1680354
quote:
Op woensdag 19 september 2001 20:53 schreef Cynica het volgende:

[..]

Omdat je de hele dag naar de tijd zit te kijken en dus *ook* om 16:16?


nou je ut zegt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')