Het leven is oneerlijk dude.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel zo'n baantje krijgen, maar niet automaat kunnen rijden, en ik kan alles rijden, maar er is geen hond die me zo'n baan kan aanbieden, What Gives!?
zo gaat het jaquote:Op woensdag 8 december 2004 21:58 schreef ozzyat105 het volgende:
Linker voet laten rusten...
starten in P
Rechtervoet op de rem
Schakel naar D
rechter voet van de rem naar het gas als je wilt rijden
en weer remmen met diezelfde voet...
verdient dat nog een beetje?
Je kan je voet ook even uit het raam hangen, of achterin leggenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo gaat het ja
Tip:
Zet je linkerbeen tegen de stoel aan (dus helemaal weg bij de pedalen) dan krijg je ook niet de neiging om een niet aanwezige koppeling in de trappen. Je raakt dan de rem en zit met je vreter tegen de voorruit geplakt.
Met je backus voor de voorruitquote:Op woensdag 8 december 2004 22:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo gaat het ja
Tip:
Zet je linkerbeen tegen de stoel aan (dus helemaal weg bij de pedalen) dan krijg je ook niet de neiging om een niet aanwezige koppeling in de trappen. Je raakt dan de rem en zit met je vreter tegen de voorruit geplakt.
http://www.brussaard.nlquote:Op woensdag 8 december 2004 22:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk dude.
Dat bedrijf werk zeker alleen in die regio?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:20 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
http://www.brussaard.nl
Dank voor de tips!
daar is de stand NEUTRAAL voorquote:Er is niets om bang voor te zijn. Alleen wel even weten dat je de rem ingedrukt moet houden bij een stoplicht of als je wilt stilstaan. Anders gaat hij namelijk kruipen
Is toch veel gemakkelijker om zachtjes op de rem je voet te laten rusten?? Geen hond gaat een automaat voor het stoplicht in neutraal gooien hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 23:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
daar is de stand NEUTRAAL voor
Ik doe regelmatig directievervoer, hier een paar tips....quote:Op woensdag 8 december 2004 21:54 schreef BillyOcean het volgende:
Ok... Ik ben dus net aangenomen bij een auto bedrijf als prove chauffeur maar voor het zover is krijg ik eerst een instructiedag. Maar... Nou belt mijn baas of ik toch morgen al iemand (een directeur) naar zijn werk wil rijden.. Ik zeg ja... maar... Nou blijkt dat ik een Audi A6 moet rijden met een automaat...!!! Ik heb nog nooit met een automaat gereden...!!! Hoe werkt dit! hoe ziet het eruit!! Waar moet ik op letten!!!!??? Help!
zou ik dan maar wel gaan doen is beter voor je frictieplaten, die slijten dan niet namelijk, staat ook in elke gebruiksaanwijzing van autos met automaat! en idd automaat rijdt heerlijk, maar ga niet lopen koppelen... dat doet pijn!quote:Op donderdag 9 december 2004 00:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Is toch veel gemakkelijker om zachtjes op de rem je voet te laten rusten?? Geen hond gaat een automaat voor het stoplicht in neutraal gooien hoor
Als je erg hard geremt heb en je druk zachtjes op de rem als je stilstaat heb je kans dat je remschijven krom trekken.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Is toch veel gemakkelijker om zachtjes op de rem je voet te laten rusten?? Geen hond gaat een automaat voor het stoplicht in neutraal gooien hoor
Hmm ik rijd soms automaat en rijd ook met mensen mee die automaat hebben. Niemand zet hem ooit in zijn N voor het stoplicht. Of de spoorbomen moeten dicht zijn of iets dergelijks. Maar goed dat je het zegt zal het eens gaan doen in het vervolg kijken of ik het fijn vind.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je erg hard geremt heb en je druk zachtjes op de rem als je stilstaat heb je kans dat je remschijven krom trekken.
Het is dus beter na een harde remactie om je bak in N te zetten en je poot van de rem te halen.
zet ook de passagiers stoel zo ver mogelijk naar voren toe, dan heeft je klant de meeste beenruimte, mobiele telefoon uit of iig op stil, ga de auto wassen als je klant bij zijn afspraak is als de wagen vies is, zorgt gegarandeerd voor flinke fooi , zorg dat je mondverfrisser hebt als je rookt (stinkt heel erg nl) neem een krantje of studieboek mee voor als je moet gaan zitten wachtenquote:Op donderdag 9 december 2004 00:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik doe regelmatig directievervoer, hier een paar tips....
Over het algemeen moet je de automaat starten in de P(parkeer)-stand, ondertussen moet je je voet op de rem houden. Het meest ontspannen is als je het gas rustig intrapt...
Altijd remmen voor de bocht, nooit in de bocht remmen.... En rem altijd rustig en ruim van tevoren.
Daarnaast is het slim om een ruime afstand te bewaren op je voorganger. Ga altijd van het gas als je een stoplicht nadert, ook al staat ie op groen, dan kan je ontspannen remmen als-ie oranje wordt.
Stel je altijd netjes voor aan je passagier, tijdens het rijden kan je het beste vragen naar voorkeuren voor muziek, rijstijl en vraag je passagier altijd of hij commentaar wil leveren op je rijstijl als iets hem niet zint. Als je een lange rit hebt, kun je het beste aanbieden om een pauze in te lassen als hij daar behoefte aan heeft.
Als je naar de wc moet tijdens de rit, dat kan nou eenmaal gebeuren tijdens een langere reis, geef je dat eerlijk aan. Je blijft dan veel ontspannener en... op die manier wordt het contact zelf vaak iets persoonlijker.
Succes!!!! Met vragen weet je me te vinden he?
idd anders moeten ze gaan afdraaien en dat is duuuuuuur....quote:Op donderdag 9 december 2004 00:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je erg hard geremt heb en je druk zachtjes op de rem als je stilstaat heb je kans dat je remschijven krom trekken.
Het is dus beter na een harde remactie om je bak in N te zetten en je poot van de rem te halen.
Ik zou het doen ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hmm ik rijd soms automaat en rijd ook met mensen mee die automaat hebben. Niemand zet hem ooit in zijn N voor het stoplicht. Of de spoorbomen moeten dicht zijn of iets dergelijks. Maar goed dat je het zegt zal het eens gaan doen in het vervolg kijken of ik het fijn vind.
ja dat is slecht!! heel slecht!! kan je een automaat mee verneuken!! zelfde als bij gewoon schakelen je koppeling flink laten slippen!!quote:Op donderdag 9 december 2004 00:46 schreef Viper_74 het volgende:
Is het nou slecht om als je stilstaat in de D het gas in te trappen ? als je de rem in hebt
Of is dat net zoals bij een normale auto met de koppeling in ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |