Dat is dus absoluut niet waar.....quote:Op maandag 6 december 2004 11:04 schreef MlR het volgende:
Maar je hoort ook mensen zeggen "Die benzine is slechter, je rijdt er minder lang mee dus ben je nog evenveel of meer kwijt".
En zo is het natuurlijk ook....quote:Op maandag 6 december 2004 11:09 schreef MlR het volgende:
Ja, dat idee had ik dus ook..
Maar er was zelfs iemand die zei "ik reedt altijd naar Frankrijk tot aan ..... op 1 tank.. nu redde ik dat niet".. bullshit naar mijn idee..
En áls het zo zou zijn: Zouden de 'echte' merken dan wel gaan adverteren: "Met onze brandstof rijdt u verder!" (In een reclame spot net als het konijntje van de Batterijen)
Dan mag jij mij een krantenartikel geven waarin staat dat er een auto stuk is gegaan nadat er de juiste benzine getankt is?quote:Op maandag 6 december 2004 11:11 schreef Ultralaser het volgende:
Er zijn wel wat verschillen tussen de Witte pomp en merk benzine. 1. Er zit een mindere filtering op de benzine is dus vuiler maar veel verschil met merk benzine is er niet. 2. Tanken bij de wittepomp geeft geen garanties dat wil zeggen als jij je motor in de prak draait door het gebruik van hun benzine heb je pech als dit met Shell benzine gebeurt dan vergoed Shell alle onkosten! Dan moet er natuurlijk wel aangetoond kunnen worden dat de benzine inderdaad de oorzaak was van het mankement.
Allemaal geruchten....quote:Op maandag 6 december 2004 11:14 schreef _GdR_ het volgende:
de benzine is niet slechter maar de tanks waar het inzit wel.
wordt minder of slechter schoon gemaakt. is mij vertelt.... :|
Mensen raken achterdochtig omdat iets goedkoper is, dus ontstaan er geruchten.quote:Op maandag 6 december 2004 11:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het is mij vertelt ja.dus zou goed kunnen.
idd, die tankwagens draaien gewoon een bordje om. Eerst de Q8, dan de Gulf, dan de wittequote:Op maandag 6 december 2004 11:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat is dus absoluut niet waar.....
En ik kan het weten, ik weet 100% zeker dat de benzine voor de tankstations allemaal de zelfde benzine is. (tanktransport)
Wanneer een pompstation ondeugdelijke brandstof levert gaan ze dat echt wel vergoeden hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 11:11 schreef Ultralaser het volgende:
Er zijn wel wat verschillen tussen de Witte pomp en merk benzine. 1. Er zit een mindere filtering op de benzine is dus vuiler maar veel verschil met merk benzine is er niet. 2. Tanken bij de wittepomp geeft geen garanties dat wil zeggen als jij je motor in de prak draait door het gebruik van hun benzine heb je pech als dit met Shell benzine gebeurt dan vergoed Shell alle onkosten! Dan moet er natuurlijk wel aangetoond kunnen worden dat de benzine inderdaad de oorzaak was van het mankement.
ik herinner me nog dat de benzine 1,46 koste... in guldensquote:Op maandag 6 december 2004 11:30 schreef MizzEnroe het volgende:
Als ik ergens een witte tankstation zie, dan ga ik daar echt wel tanken. Boeit mij die zegeltjes en freebees.
Gister nog voor 1.09 euro per liter getankt (Euro 95). Eindelijk eens een beetje fatsoenlijk bedrag voor een litertje benzine.
esso euro 98 - 1,32quote:Op maandag 6 december 2004 12:16 schreef Diepvriez het volgende:
ik tank lekker 1.139 terwijl er 100 meter verderop een BP station staat die hetzlefde verkoopt voor 1.169
Snap je toch niet.
mjah 'moet'... hij moet idd benzine met een onctaangetal van 98 hebben... maar euro 95 is in nederland ook 97octaan dus dat is ook goed te doen...quote:Op maandag 6 december 2004 14:00 schreef pAin het volgende:
Moet jij Euro 98 tanken met dat barrel van je Youp??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |