abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 december 2004 @ 21:41:02 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_24067374
Leuke uitzending in een verder matig seizoen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24067398
Zo vorige week een record aantal kijkers; 1.500.000.
pi_24067432
zo, nog ff stukje lagerhuis met prominenten meepikken .
  zaterdag 18 december 2004 @ 22:06:40 #229
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_24068007
Interessante gast naast Raoul dit keer. Had zinnige dingen te melden
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  zaterdag 18 december 2004 @ 22:06:46 #230
82589 S-Two
barba macacu
pi_24068009
Was weer een lekkere aflevering, alleen net als VDH vorige week zei dit keer Hans Klok wel errug weinig... Maar die vent naast Raoul was daarentegen wel best leuk .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_24071504
Erg leuke aflevering! Had Hans Klok wel wat inteligenter verwacht
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_24072156
quote:
Op zondag 19 december 2004 00:28 schreef Roi het volgende:
Erg leuke aflevering! Had Hans Klok wel wat inteligenter verwacht
Ach... Keep the soul alive
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 19 december 2004 @ 04:34:04 #233
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_24075528
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:41 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending in een verder matig seizoen.

Idd.

Ik vind Jan Jaap en Harm dit seizoen veel minder dan vorig seizoen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_24076302
quote:
Op zondag 19 december 2004 04:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Idd.

Ik vind Jan Jaap en Harm dit seizoen veel minder dan vorig seizoen.
Lijkt wel of al het actuele cabaret minder is geworden sinds van Gogh... of zoek ik nu?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_24076544
Harm vind ik nog steeds top! Maar Jan Jaap is inderdaad een beetje ingezakt
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 10:31:30 #236
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_24076555
Ik zit waarschijnlijk op een andere golflengte dan de meesten hier, want echt maagkrampen krijg ik toch niet van DWHN. Degene die de kar vrijwel volledig trekt is Heertje. En ook daar begint zich enige slijtage te vertonen. Die hazelip vind ik helemaal niet zo gekke grappig eigenlijk. Hij probeert het wel, maar je ziet hem broeden om maar iets te kwinkslaan. Het is allemaal wel amusant, maar de grapdichtheid is redelijk laag.

De voorgelezen woordspelingen van Harm zijn vaak wel leuk gevonden. Dat wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_24076992
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit waarschijnlijk op een andere golflengte dan de meesten hier, want echt maagkrampen krijg ik toch niet van DWHN. Degene die de kar vrijwel volledig trekt is Heertje. En ook daar begint zich enige slijtage te vertonen. Die hazelip vind ik helemaal niet zo gekke grappig eigenlijk. Hij probeert het wel, maar je ziet hem broeden om maar iets te kwinkslaan. Het is allemaal wel amusant, maar de grapdichtheid is redelijk laag.

De voorgelezen woordspelingen van Harm zijn vaak wel leuk gevonden. Dat wel.
Die 'hazelip' heeft mij 3 jaar lang wel die maagkrampen bezorgd, maar dit seizoen niet één keer. Waar dat aan ligt.. tja.. dunno. Maar wat ik zeg... DWHN, Koefnoen, Kopspijkers... ik vinden het allemaal wat tegenvallen dit seizoen.. Koefnoen is nieuw, en is wat wisselvallig, dat mag, van de rest mag je meer verwachten. Ik weet ook niet of de 2x6 aflevringen formule van DWHN nu wel zo'n succes is.. oke zo doen ze dat al jaren, maar hoe minder je doet, hoe groter de kans is dat er kutgasten/afleveringen tussen zitten. Van mij mag het elke week wel opzich.. maargoed... geld he... daar draait het om.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  Moderator zondag 19 december 2004 @ 11:17:22 #238
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_24077012
DWHN staat of valt inderdaad met de teamcaptains. Ik vind JJ van der Wal ook niet zo geweldig. Thomas Acda had ik ook niks mee. De enige leuke captain naast Heertje vond ik MM Huijbregts, maar ja, die komt niet meer terug.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 19 december 2004 @ 11:19:57 #239
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24077041
Huijbrechts Dat flikkertje met zijn eeuwige glimmende onderlip en zeikstem

Ik had wel wat met Mieke van der Weij en die Midden-Oosten journalist van gister was ook wel okee.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  Moderator zondag 19 december 2004 @ 11:21:13 #240
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_24077057
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Huijbrechts Dat flikkertje met zijn eeuwige glimmende onderlip en zeikstem
Dat 'flikkertje' heeft meer humor in z'n pink dan tot nu toe alle gasten bij elkaar.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_24077374
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:21 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat 'flikkertje' heeft meer humor in z'n pink dan tot nu toe alle gasten bij elkaar.
Die moest het echt alleen hebben van z'n piepstemmetje en zijn domme verhalen die nergens op sloegen en totaal geen clou hadden. Hij begon altijd een vaag verhaal te vertellen en dan wist ie niet hoe er een eind aan te breien en zette hij z'n piepstemmetje op en hoopte maar dat iedereen ging lachen. Nee ik vond dat geen topper.
Ik vond juist de basisbezetting Acda/Heertje het beste. Twee van die gezellige kroegtypes met wat spontanere (tenminste zo herinner ik het me nu) humor. Ik vind het nu steeds meer gespeeld overkomen. Als Acda zelf had willen blijven hadden ze 'm ook niet vervangen denk ik.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  Moderator zondag 19 december 2004 @ 11:46:52 #242
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_24077403
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:44 schreef Loohcs het volgende:

Ik vond juist de basisbezetting Acda/Heertje het beste. Twee van die gezellige kroegtypes met wat spontanere (tenminste zo herinner ik het me nu) humor. Ik vind het nu steeds meer gespeeld overkomen. Als Acda zelf had willen blijven hadden ze 'm ook niet vervangen denk ik.
Ik vond Acda juist erg gespeeld overkomen. Die speelde altijd dat 'ie ongeinteresseerd was om dan half verveeld met een 'grappige' opmerking te komen die 'ie duidelijk al uren geleden bedacht had.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_24078005
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Huijbrechts Dat flikkertje met zijn eeuwige glimmende onderlip en zeikstem

Ik had wel wat met Mieke van der Weij en die Midden-Oosten journalist van gister was ook wel okee.
MM Huijbregts was echt geweldig. Die stem, ja boeien wat kan hij daaraan doen, en dat was juist een karakteristieke eigenschap van hem. Maargoed, ben dan wellicht bevooroordeeld omdat ik zijn shows ook erg goed vond, maar deze reactie is wel erg zwak. Je hebt blijkbaar wat tegen een 'piepende homo' en luistert daarom niet meer of hij echt grappig is of niet. Maargoed... u doet maar
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_24078097
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Huijbrechts Dat flikkertje met zijn eeuwige glimmende onderlip en zeikstem

Ik had wel wat met Mieke van der Weij en die Midden-Oosten journalist van gister was ook wel okee.
Inderdaad, ik kon absoluut niet lachen om zijn 'grapjes', in die tijd keek 't ook niet zo vaak meer.
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 12:56:02 #245
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_24078836
Die "piepende homo" had ook best leuke momenten, hoor. Ik vind hem bij BvD, waar ze hem ook elke maand wel een keer optrommelen, meestal best humoristisch. En JJ was ooit beter inderdaad. Dan zie je toch wel dat men op een bepaald moment een beetje door z'n truucjes en maniertjes heen is. Tijd voor nieuw bloed?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zondag 19 december 2004 @ 17:59:11 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_24085527
Laat Jan Jaap maar lekker zitten, ik vind hem erg leuk. De gasten daar moeten ze wat aan doen. Teveel serieuse zeiksnorren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 19 december 2004 @ 18:05:39 #247
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24085656
Ik ga mee met Tong on this one ... als ze er gasten neerzetten waar je wat meer mee kan lachen, kan Jan Jaap ook wat meer loskomen en inhaken op de gasten. Net als Raoul. Nu is het te vaak dat gasten serieus ingaan op de vragen, en verder er stom naast zitten terwijl de drie heren dan maar lollig moeten zijn.

Dan krijg je een soort geforceerd lollig doen, omdat de gasten niet meewerken, en dat komt natuurlijk de grappen niet ten goede. Maar goed, volgens mij ben ik nu ook te serieus
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 18:07:35 #248
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_24085697
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:
Laat Jan Jaap maar lekker zitten, ik vind hem erg leuk.
Ok, we kijken het nog één seizoen aan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zondag 19 december 2004 @ 18:09:44 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_24085751
Ok Cynix deal

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 18:10:21 #250
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_24085769
Ik denk dat de leukheid op de Nederlandse televisie een beetje aan het verwateren is. Die jongens van Koefnoen terug naar Kopspijkers, Huijbrechts en Acda terug naar DWHN, samen met JJ en Heertje en gewoon geen gasten meer. Dan zijn we al een aardig stuk op weg.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')