Ben benieuwd!!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:33 schreef jolene het volgende:
Maar misschien krijgt Windy een vriendinnetje erbij.
Via Via gehoord dat er een hoop katten in het asiel zitten omdat die mensen er niks aan deden en er meer dan 20 hadden. Dus uit huis geplaatst W. rijdt er vanavond langs dat Asiel
Dan zou je ze allemaal wel mee willen nemen hequote:Op woensdag 1 december 2004 12:33 schreef jolene het volgende:
Via Via gehoord dat er een hoop katten in het asiel zitten omdat die mensen er niks aan deden en er meer dan 20 hadden. Dus uit huis geplaatst W. rijdt er vanavond langs dat Asiel
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:03 schreef jolene het volgende:
W. Gaat daarom ook alleen kijken.
W. bekijkt het soms wat beter...en anders zit hij ook nog op de terug weg met een eventueelquote:Op woensdag 1 december 2004 13:04 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat zou hier niet werkenTaak is net zo'n watje als ik
Je bent in ieder geval lekker druk op je werk.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:15 schreef miss_sly het volgende:
ja, miss_d lach maarintussen doe ik dat ook maar weer. Mijn zusje belde toevallig en die schoot spontaan in de lach toen ik vertelde over een wild ronddraaiende colafles op de grond. toen begon ik de humor ook weer te zien. Haar briljante (misschien) oplossing was: als het witte muren zijn gewoon met chloor schoonmaken! vrijdag dus eventjes een flesje chloor meenemen
Nou, dat valt nogal mee eigenlijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval lekker druk op je werk.
Met andere dingen dan
(Net als ik... lekker fokken, msn-en, krantje lezen, kletsen met collega's)
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:18 schreef Spindizzy het volgende:
Wel foto's maken van Windy met haar duffe postnarcosekoppie heHoest afgelopen met je man en het asiel? Hebben jullie er een kat bij?
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:26 schreef miss_sly het volgende:
Windy hoort natuurlijk ook een eigen album te hebben
ik maak te weinig foto's van Noppes en ga dat toch eens inhalen! uiteindelijk is dat met een digitale camera hartstikke gemakkelijk!
Het is altijd zo schattig, ons ochtendritueel: ik kom door de deur van de overloop, en daar staat ze dan al te wachten (haar mandje staat boven op de vide). Samen lopen we naar beneden, waar mevrouw eventjes buiten wil snuffelen. Ik ga brood maken. Als ik mijn brood in de tas ga doen, zit mevrouw voor de tuindeuren te wachten om weer binnengelaten te worden. Als ik weer terugkom uit de keuken met mijn schaaltje cruesli, zit ze bij de bank te wachten tot ik ga zitten om te onbijten en journaal/teletekst te kijken en springt ze bij me op schoot om eerst even te dabben en daarna even lekker uitgestrekt op mijn schoot te gaan liggen.
Iedere ochtend hetzelfde, zo lief eigenlijk. Vooral als ze zo voor de bank zit te wachten en me vragend ankijkt als ik aan kom lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |