Jullie hebben het alleen maar over nuecken en bier!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:40 schreef El_Bartos het volgende:
maar je hebt ons toch!!
Wat is het nut nog...quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:41 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb al die dingen ook niet.
wat is er nog meer in het leven?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jullie hebben het alleen maar over nuecken en bier!
Af en toe een snatzje cocaïnequote:Op zaterdag 27 november 2004 01:42 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
wat is er nog meer in het leven?
Daar wil ik het niet eens over hebben, daar word ik alleen nog maar depressiever van...quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:42 schreef cerror het volgende:
Geen liefde van je heden bij je zijdde
Telt dat mee?
Ik weet het niet. Ik heb gewoon echt geen idee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is het nut nog...
Stil maarquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar wil ik het niet eens over hebben, daar word ik alleen nog maar depressiever van...
En niemand weet het. En dat is zo deprimerend.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb gewoon echt geen idee.
hehe DP zuigt..... letterlijkquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb gewoon echt geen idee.
Ik weet niet eens wat je met DP bedoelt... waar moet dat heen met mij...quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
hehe DP zuigt..... letterlijk![]()
Misschien weet God het. Zullen we naar Hem toegaan, Bianca.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En niemand weet het. En dat is zo deprimerend.
Erm...quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
hehe DP zuigt..... letterlijk![]()
Niks niksquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je met DP bedoelt... waar moet dat heen met mij...
Ha! Laat mij niet lachen. Elke avond vraag ik Jezus in mijn hart te komen wonen en stel ik mij ontvankelijk voor de Heilige Geest. Maar denk je dat ze ooit aan zijn komen kloppen? Nee hoor, niets, nada, noppes! Nog geen smsje kan ervan af!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien weet God het. Zullen we naar Hem toegaan, Bianca.
Uitleg! Leg uit!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Niks niks
We zijn verloren. Alleen op de wereld en dat met zo veel mensen om ons heen. Jeetje, dit is confronterend. Dit is moeilijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ha! Laat mij niet lachen. Elke avond vraag ik Jezus in mijn hart te komen wonen en stel ik mij ontvankelijk voor de Heilige Geest. Maar denk je dat ze ooit aan zijn komen kloppen? Nee hoor, niets, nada, noppes! Nog geen smsje kan ervan af!
Toen ik gisterenavond zo rond half twaalf naar huis reed over een zeer rustige snelweg, bedacht ik mij dat het heerlijk zou zijn als de wereld zo leeg zou zijn! Niet zoveel mensen die allemaal hun eigen plekje moeten veroveren, maar gewoon plek genoeg voor iedereen!!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
We zijn verloren. Alleen op de wereld en dat met zo veel mensen om ons heen. Jeetje, dit is confronterend. Dit is moeilijk.
Ja inderdaad. Of gewoon, zegmaar, dat alleen 1 miljoen mensen nog zouden bestaan, die samen de wereld op een stuk betere wijze bevolken dan dat wij nu met z'n allen kunnen. Maarja, wie doen we weg hè?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Toen ik gisterenavond zo rond half twaalf naar huis reed over een zeer rustige snelweg, bedacht ik mij dat het heerlijk zou zijn als de wereld zo leeg zou zijn! Niet zoveel mensen die allemaal hun eigen plekje moeten veroveren, maar gewoon plek genoeg voor iedereen!!!
Lees Gezellig hoor, al die lieve reacties [SC]quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Uitleg! Leg uit!
Geniaal! Ik heb de oplossing! We bouwen een hypermoderne supergrote vliegende 'ark van Noach'.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Of gewoon, zegmaar, dat alleen 1 miljoen mensen nog zouden bestaan, die samen de wereld op een stuk betere wijze bevolken dan dat wij nu met z'n allen kunnen. Maarja, wie doen we weg hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |