heeey vandaag weer competitie gespeeld.
Weer gewonnen, 2-4 deze keer

Het was een enerverend dagje.
Ik heb mijn single gewonnen met 7-5 6-2. Ik kwam de eerste set achter met 4-1. Daarna ging ik slimmer spelen (lees: lekker vanuit een basis tennissen en hem de fouten laten maken) en werd het 7-5. Toen ik 3-1 voor stond in de 2de, schoot het ineens in mijn hamstring. Niet echt fatsoenlijk meer kunnen lopen. Wel nog een beetje bewegen maar voluit sprinten was er niet meer bij.
Gelukkig had mijn tegenstander het niet zo door, waardoor ik alsnog met 6-2 won. Hij was al zo geirrieerd het bij hem niet liep, dat hij veel fouten maakte.
Daarna gedubbeld en dat was helemaal vaag. Ik kon niet zo goed lopen natuurlijk maar het ging verbazend goed. 6-4 gewonnen eerste set. Daarna nog 1 game gemaakt. 1-6 0-6 verloren. Snap er nog steeds weinig van eigenlijk...

Maar goed, over het algemeen redelijk tevreden over mijn single en dubbel was bij vlagen (vooral eerste en begin 2de set) ook wel ok. Maar die blessure overheerst toch wel.
Wel kut want het doet echt vet pijn. zal wel een weekje rust betekenen. Gelukkig hoeven we volgende week dan niet maar ik vertrek vrijdag naar Val Thorens voor een weekje boarden. Ik hoop dat het gaat werken...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"