abonnement Unibet Coolblue
pi_23580615
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 00:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Voor die tijd zal het wel van betekenis zijn geweest. Maar in deze tijd heb je weinig aan.
Waarom niet?
D'r staan 2 heerlijke live nummers op.
pi_23580711
Maarrrr ik maak me zorgen over de nieuwe tour.... die nieuwe cd spreekt volgens mij hele generaties aan. Ik heb een voorgevoel dat dit echt een cd is, die de afhakers weer laten liefhebben, tel daarbij op de cultuur van U2, hun image, dat spreekt ook de jongeren van nu aan. Volgens mij wordt het een d-r-a-m-a om kaartjes te kunnen bemachtigen
  vrijdag 26 november 2004 @ 00:58:30 #78
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23580821
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij wordt het een d-r-a-m-a om kaartjes te kunnen bemachtigen :'(
gewoon een obscuur postkantoortje proberen.
Ik moet ook nog opzoek, woon tegenwoordig in Enschede en weet nog niet waar ik voor kaarten zal gaan.
Voorheen, in Arnhem was het altijd mooi geregeld, de meute lag in het centrum bij het postkantoor te wachten, de hele nacht, en wij gingen tegen 6 uur een keer richting postkantoor op het winkelcentrum, waar ze ook kaarten verkochten. Daar was dan nog niemand. Ideaal.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_23580896
Hmmm... poskantoor in Winschoten ofzo? Ideetje??
pi_23582347
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 00:58 schreef Dandelion het volgende:
gewoon een obscuur postkantoortje proberen.
Probleem: tickets worden alleen verkocht op de grotere postkantoren...

Oh BTW, je vergeet het album 7. Staan wat single-versions, B-sides en een acoustische versie van SIAMYCGOF op.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  vrijdag 26 november 2004 @ 07:49:43 #81
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_23582367
Volgens het AD is het concert in juni, maar nog niet door Mojo bevestigd. hoop ik niet want in juni zit ik in afrika
pi_23582413
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 07:49 schreef err het volgende:
Volgens het AD is het concert in juni, maar nog niet door Mojo bevestigd. hoop ik niet want in juni zit ik in afrika
Treden ze niet ook op in Afrika?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  vrijdag 26 november 2004 @ 08:04:11 #83
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
  vrijdag 26 november 2004 @ 08:06:01 #84
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_23582424
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 07:43 schreef m021 het volgende:

[..]

Probleem: tickets worden alleen verkocht op de grotere postkantoren...
ja okay, ik zou beter kunnen zeggen: het postkantoor in de stad wat óók kaartjes verkoopt, naast het centrale postkantoor
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  vrijdag 26 november 2004 @ 08:18:06 #85
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_23582483
het is toch niet zo moeilijk om aan kaartjes te komen? Je ramt gewoon steeds op F5 vanaf het moment dat de verkoop start op ticketservice.nl en je koopt ze meteen met je credit card.
pi_23582541
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 08:18 schreef err het volgende:
het is toch niet zo moeilijk om aan kaartjes te komen? Je ramt gewoon steeds op F5 vanaf het moment dat de verkoop start op ticketservice.nl en je koopt ze meteen met je credit card.
Maar als half Nederland dat doet, dan moet je wel heel erg vaak op F5 rammen en hopen dat je ergens een schermpje te zien krijgt waar je je credit card nummer in kan voeren.

Maar goed, je mag het natuurlijk altijd proberen, dan sta je tenminste niet voor mij in de rij
  vrijdag 26 november 2004 @ 08:35:53 #87
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_23582591
het is mij tot nu toe altijd gelukt eigenlijk. Met Prince o.a.
pi_23583646
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 00:10 schreef Georges het volgende:
Ok. Weer wat geleerd. Haalde even wat door elkaar.
Ik dacht aan ' Under a blood red sky' .
Die moeten ze op DVD uitbrengen, wat een concert
pi_23586941
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 01:02 schreef Waxxer het volgende:
Hmmm... poskantoor in Winschoten ofzo? Ideetje??
geintje zeker? Bij de voorverkoop van elevation tour stond ik daar als 1e voor de deur maar die stelletje ambtenaren gingen de pc's 5 minuten voor aanvange van de verkoop opstarten en dat kregen ze niet voor elkaar. Uiteindelijk hadden zet het na 10 minuten aan de praat en waren ze verbaasd dat ze geen verbinding konden krijgen met Ticketmaster. Toen het toch lukte waren alle concerten uitverkocht en droop iedereen af. Dezelfde mensen werken er nog steeds en ze zijn nog net zo traag als 3 jaar geleden. Dus alleen naar Winschoten gaan als je je wilt ergeren en de garantie wilt hebbeb dat je geen kaarten krijgt.

PS: kom je uit Winschoten???
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_23586972
Tip voor de mensen die in Nederland geen kaartjes kunnen bemachtigen. U2 gaat vast en zeker ook in Duitsland touren en daar is het meestal niet zo'n drukte met voorverkoop. Dus bestel ze lekker in alle rust 's ochtends in je luie stoel online.
pi_23588438
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 12:39 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

geintje zeker? Bij de voorverkoop van elevation tour stond ik daar als 1e voor de deur maar die stelletje ambtenaren gingen de pc's 5 minuten voor aanvange van de verkoop opstarten en dat kregen ze niet voor elkaar. Uiteindelijk hadden zet het na 10 minuten aan de praat en waren ze verbaasd dat ze geen verbinding konden krijgen met Ticketmaster. Toen het toch lukte waren alle concerten uitverkocht en droop iedereen af. Dezelfde mensen werken er nog steeds en ze zijn nog net zo traag als 3 jaar geleden. Dus alleen naar Winschoten gaan als je je wilt ergeren en de garantie wilt hebbeb dat je geen kaarten krijgt.

PS: kom je uit Winschoten???
Haha nee ik kom uit Zwolle maar daar op het postkantoor ben ik ook al drie regels verder voordat ze de eerste zin doorhebben Maar ik dacht, een groot postkantoor in een heel laagbevolkt gebied.... dan heb je geen busladingen vol mensen voor je enz

Ik zie het al voor me:

,,Dus je wol kaart'n mien jong?"

,,Nou.... zull'n we eens ev'n kijk'n mien jong...."

,,Wee wee wee.... ticketservice.... punt... com......"

,,En... dan.... tickets...."

,,Henk? (...) Henk??? Moet ik op aanvrag'n of op bestell'n klikk'n?"

,,He...? Wat...? Nee, moet ik op aanvrag'n of bestell'n klikk'n ja?"

,,He...? Ja, lekker. Melk en suuker... Ja, melk en suuker..."



Dan heb ik ondertussen al zes keer in mijn broek gescheten. Ik kan het me helemaal voorstellen, ik heb altijd in de achterhoek gewoond, dus kan erover meepraten. . Duitsland is ook een optie, daar geven ze op een heel andere manier concerten enz en meer optredens. EN ik woon er aan de grens of ja, mijn ouders dan

Oow oow owwww..... ik hoop zoooo dat het me lukken gaat he, hoe dan ook......
pi_23588631
Ik heb vandaag eindelijk mijn U2 ipod binnengekregen en ik moet zeggen het ziet er erg blits uit.
Beter dan op de foto's van Apple zelf.
Poster van U2 valt wel mee en het is jammer dat hij opgevouwen is geweest.
De takst van Bono op de achterkant moet ik nog goed bekijken, want Bono's handschrift is niet echt duidelijk....een soort doktershandschrift.
Het ding zit wel zeer mooi ingepakt.
PSN: Poekimammi_nl
  vrijdag 26 november 2004 @ 15:58:50 #93
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_23588838
K heb ook de CD EINDELIJK, klinkt bruut folks
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_23589219
Heerlijk een nieuwe U2!! Ik krijg hem vanaaf waarschijnlijk voor mijn verjaardag, ik kan niet wachten op morgen.... cd uit mijn hoofd leren
Is het al bekend of ze op tour gaan?? Ik lees hier nl. uitlatingen dat ze in juni volgend jaar in nederland komen...IK WIL NU AL KAARTEN BESTELLEN, en niet zoals met het concert in het Gelredome, de eerste zijn die geen kaartjes meer kan kopen op het postkantoor. Heb voor veel te veel geld op de zwarte markt kaarten gekocht . Maar.....wat was het weer gaaf....
pi_23589815
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:15 schreef fembol het volgende:
Heerlijk een nieuwe U2!! Ik krijg hem vanaaf waarschijnlijk voor mijn verjaardag, ik kan niet wachten op morgen.... cd uit mijn hoofd leren
Is het al bekend of ze op tour gaan?? Ik lees hier nl. uitlatingen dat ze in juni volgend jaar in nederland komen...IK WIL NU AL KAARTEN BESTELLEN, en niet zoals met het concert in het Gelredome, de eerste zijn die geen kaartjes meer kan kopen op het postkantoor. Heb voor veel te veel geld op de zwarte markt kaarten gekocht . Maar.....wat was het weer gaaf....
Nope, nog nix bekend. Wel is hier genoemd dat je via de Nederlandse U2 Fanclub wellicht voorrang krijgt bij tickets.

BTW:
- cd nog steeds niet binnen
- nog steeds geen antwoord op de mail aan de fanclub
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_23593615
Cd binnen via play.com

Mooie vormgeving met dat boek
Met die inhoud lijkt het wel een beetje op Radiohead, maar ach
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:19:48 #97
71048 Tokay
makes your day!
pi_23594234
Prachtig, prachtig, echt, ik kan er niets anders van maken.
Het nieuwe album ontroert me waanzinnig.

Om persoonlijke redenen vooral om het nummer Sometimes You Can't Make It On Your Own, maar ook omdat ik kippenvel krijg bij de gedachte dat die vier vrienden nu, na al die jaren, nog steeds zulke ontzettend goede muziek weten te maken. Daar heb ik echt diep respect voor.

Het is bijna jaloersmakend... zoveel creativiteit, muzikaliteit, en zo'n hechte vriendschap kunnen samensmelten tot zoiets moois als dit album...
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  vrijdag 26 november 2004 @ 22:47:08 #98
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_23597909
Ja, Sometimes you can't make it on your own is echt een kippevel nummer.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_23598462
Hmja en toch zijn er mensen die het maar een saai en totaal niet bijzonder nummer vinden.

:')

[ Bericht 4% gewijzigd door Murray op 26-11-2004 23:11:33 ]
  vrijdag 26 november 2004 @ 23:34:31 #100
62182 Georges
That's the shit
pi_23599003
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 20:19 schreef Tokay het volgende:
Prachtig, prachtig, echt, ik kan er niets anders van maken.
Het nieuwe album ontroert me waanzinnig.

Om persoonlijke redenen vooral om het nummer Sometimes You Can't Make It On Your Own, maar ook omdat ik kippenvel krijg bij de gedachte dat die vier vrienden nu, na al die jaren, nog steeds zulke ontzettend goede muziek weten te maken. Daar heb ik echt diep respect voor.

Het is bijna jaloersmakend... zoveel creativiteit, muzikaliteit, en zo'n hechte vriendschap kunnen samensmelten tot zoiets moois als dit album...


Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')