abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 19:03:50 #226
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23630903
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:55 schreef Subhuman het volgende:
Ons aller modje is gewoon jarig vandaag en niemand heeft hem nog gefeliciteerd!

Daarom, bij deze: gefeliciteerd Ouwesok!
Dank U
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  zondag 28 november 2004 @ 19:08:14 #227
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23631011
Proficiat ouwesok, nog vele jaren fotoplezier
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 19:08:15 #228
73911 ultra_ivo
pi_23631012
Van Harte ouwesok, jammer dat we er vandaag niet tijdens de meet op hebben kunnen drinken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2004 @ 19:10:08 #229
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23631056


Gefeliciteerd, ouwe! Nu zijn we een klein poosje even oud

Iemand een stukje taart?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 28 november 2004 @ 19:13:42 #230
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_23631127
FELI !!!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_23631128
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:54 schreef Ouwesok het volgende:
Kijk eens op de site van Mister Agfa: Agfatheo

Even afgezien van de cijfertjes en de feiten, zou je in die Billy eens een film moeten leggen en er een paar opnamen mee maken (na een stuk of acht is het met die film wel bekeken ). Zet Billy daarbij bij voorkeur op een statief.

Laat dat filmpje vervolgens fraai afdrukken en sta versteld van de kwaliteit die er uit een dergelijk oud beest nog komt.

Ouwesok haalde dat geintje ooit uit met een Agfa Isolette III
[afbeelding]

Jouw Billy lijkt ongeveer uit hetzelfde tijdperk, begin jaren '50 te komen.
Ik zie daar inderdaad mijn camera's voorbij komen... Zijn bijna allemaal jaren 50 camera's, zelfs de Box, die ik veel ouder had ingeschat is uit 1951-1958... De Billy 1 komt uit 1950... De optima lijkt uit 1960 te komen... De eerste automatische kleinbeeld camera...

Bedankt voor de link... Maar ehm... Waar kan ik rolletjes kopen voor dit soort camera's En ik gok dat ik dit ook niet bij het kruidvat hoef in te leveren om af te laten drukken...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_23631234
Gefeliciteerd Ouwesok...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 19:20:56 #233
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23631298
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:13 schreef -PatrickO- het volgende:
Bedankt voor de link... Maar ehm... Waar kan ik rolletjes kopen voor dit soort camera's En ik gok dat ik dit ook niet bij het kruidvat hoef in te leveren om af te laten drukken...
Bij elke fotowinkel kun je 120-spoelen kopen voor dit soort camera's

Je moet in principe geen enkele film bij Trekvat of Kruitpleister inleveren. Als je dan toch branchevreemd wilt is de HEMA een betere optie omdat die naar een fatsoenlijk lab gaan. Daar hebben ze absoluut geen moeite met 120-spoelen.

De fotowinkel is echter een betere optie
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_23631679


En gewoon niets zeggen vanmorgen he

Van harte gefeli Ouwesok
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 19:45:57 #235
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23631879
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
En gewoon niets zeggen vanmorgen he
Ik was het zelf min of meer vergeten , had wel wat anders aan mijn hoofd. Dat is thans vervangen door een knallende koppijn.......
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  zondag 28 november 2004 @ 19:48:49 #236
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23631945
Gefeliciteerd Ouwesok
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_23633216
Gefeliciteerd Ouwesok
pi_23633613
Er zijn hier vast mensen die me kunnen helpen. Ik heb een Olympus auto eye van mijn vader afgetroggeld . Deze camera is nu niet bruikbaar omdat er zand tussen de bewegende delen zit.
tip: neem je camera nooit mee naar als je gaat spelen in de zandbak

Van deze camera kan de lens er toch gewoon vanaf??? Zo ja welk systeem is het dan, schroefdraad of bajonet? Ik wil deze camera gaan schoonmaken of laten schoonmaken zodat hij weer gebruikt kan worden.

(google heeft nog niets bruikbaars opgeleverd!!)
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 21:10:47 #239
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23634097
Als het dit type is:

zit de lens nogal permanent aan de camera verbonden.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 23:29:05 #240
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23634738
En we zijn weer in de lucht .

Om de tijd te doden ben ik maar eens even leuke camera's gaan kijken op het wilde wereldweb. Kijk zelf ook eens mee op de site van deze Fin die over al zijn collectorsitems wel iets leuks te vertellen heeft zonder in slaapverwekkende details te vervallen.

Om nog even op de vraag van Oceanonix terug te komen, op de site van deze goedlachse oosterbuur staan alle kleinbeeldmodellen van Olympus uitgestald
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  zondag 28 november 2004 @ 23:51:07 #241
15985 huiz
Man in Black
pi_23635393
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:29 schreef Ouwesok het volgende:
Om de tijd te doden ben ik maar eens even leuke camera's gaan kijken
Je had ook wel even naar mijn nieuwe foto-website kunnen kijken

Soms... denk ik dat je hier het beste hele oude vooroorlogse Russische camera's kunt verzamelen, liefst nog die waar je glazen negatieven mee maakt, of superhybride scanners met 100 miljoen pixels, voor er iemand aandacht aan je hobby besteedt

Wat me opgevallen is, bijvoorbeeld iedereen loopt te mekkeren over picserver, photobucket, enzovoort. Duur, traag, offline, lastig, weet ik veel wat allemaal, dus ik maak een handige website waar je zonder in te loggen foto's kunt uploaden en niemand behalve Pea maakt er gebruik van, de rest blijft doorzeuren. Dit weekend ben ik bezig geweest met een nieuwe website voor mezelf omdat Coppermine mij een beetje te simpel leek en ik toch meer een persoonlijke site wilde. Behalve Stil en Pea reageert er niemand, ondanks al dat gespam van me

Dat wou ik even kwijt, en iedereen bedankt die de moeite neemt om even deze frustratie te lezen

Ouwesok nog gefeliciteerd trouwens
Scope Pure Colombia BV
pi_23635512
Huiz, hoe moeten we bij jouw site komen als de link hier op het forum staat en het forum dood is . Overigens ben ik gister al wezen kijken. Leuke site, maar niet echt spectaculair toch Of zeg ik nu foute dingen Kan hoor....ben ik heel goed in
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 november 2004 @ 23:56:20 #243
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_23635573
Ddos op Huiz
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  zondag 28 november 2004 @ 23:58:55 #244
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23635663
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:55 schreef Subhuman het volgende:
Ons aller modje is gewoon jarig vandaag en niemand heeft hem nog gefeliciteerd!

Daarom, bij deze: gefeliciteerd Ouwesok!
Op de valreep


ook gefeli van mij
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 29 november 2004 @ 00:21:19 #245
15985 huiz
Man in Black
pi_23635734
Geweldig, binnen 5 minuten zowaar reacties

Nouja, misschien is het geen spectaculaire website, het is tenminste weer wat anders dan Coppermine of andere album software. Het ging er ook niet zozeer om of je het mooi vindt of niet, maar of er bepaalde dingen onduidelijk zijn of die je mist. Voor jezelf zijn dingen snel duidelijk maar voor anderen niet, dat wou ik even tackelen.
En een ddos is iets teveel van het goede


Verder was ik gewoon wat gefrustreerd dat vrijwel niemand iets zegt terwijl je druk en moeizaam aan het programmeren bent, zelfs een "jemig, wat een lelijke site" zou al weer wat inspiratie gegeven hebben
Scope Pure Colombia BV
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 07:07:38 #246
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23636855
Ehm Huiz, ik heb het denk ik compleet gemist maar hoe kom ik op je site dan? (qltel en ik hebben een eigen server dus ons hoor je niet klagen maar ik wil weleens zien wat je hebt gebrouwen )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23636862
quote:
Op zondag 28 november 2004 21:10 schreef Ouwesok het volgende:
Als het dit type is:
[afbeelding]
zit de lens nogal permanent aan de camera verbonden.
Thanks

dat wordt lastig met schoonmaken wegbrengen wordt een steeds betere optie
pi_23636871
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:29 schreef Ouwesok het volgende:
En we zijn weer in de lucht .

Om de tijd te doden ben ik maar eens even leuke camera's gaan kijken op het wilde wereldweb. Kijk zelf ook eens mee op de site van deze Fin die over al zijn collectorsitems wel iets leuks te vertellen heeft zonder in slaapverwekkende details te vervallen.

Om nog even op de vraag van Oceanonix terug te komen, op de site van deze goedlachse oosterbuur staan alle kleinbeeldmodellen van Olympus uitgestald
Je bent langs dezelfde sites gekomen als ik, had je niet even kunnen zwaaien?
pi_23636883
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:51 schreef huiz het volgende:

Wat me opgevallen is, bijvoorbeeld iedereen loopt te mekkeren over picserver, photobucket, enzovoort. Duur, traag, offline, lastig, weet ik veel wat allemaal, dus ik maak een handige website waar je zonder in te loggen foto's kunt uploaden en niemand behalve Pea maakt er gebruik van, de rest blijft doorzeuren. Dit weekend ben ik bezig geweest met een nieuwe website voor mezelf omdat Coppermine mij een beetje te simpel leek en ik toch meer een persoonlijke site wilde. Behalve Stil en Pea reageert er niemand, ondanks al dat gespam van me

Dat wou ik even kwijt, en iedereen bedankt die de moeite neemt om even deze frustratie te lezen

Ouwesok nog gefeliciteerd trouwens
Ik loop niet te mekkeren, ik heb wat serverruimte bij mijn oh zo lieve broertje. Vandaar dat ik geen gebruik maak van jouw site.
  FOK!fotograaf maandag 29 november 2004 @ 07:16:42 #250
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23636885
goedemorgen!

@huiz:
ik heb net even je site bekeken: en die ziet er gaaf uit
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')