abonnement Unibet Coolblue
pi_37484543
de info komt bij stickman vandaan dus ik neem aan dat het dan wel officieel is en dat ie hopelijk snel uitkomt

Oh en ik ga erbij zijn morgen
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_37485476
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:54 schreef bartrid het volgende:

Oh en ik ga erbij zijn morgen
ik ook
pi_37486253
Ik twijfel nog. Vind de nieuwe plaat nou niet enorm bijzonder. Het is toch nog niet uitverkocht?
Aldus.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:43:41 #204
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_37487324
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 14:49 schreef Z het volgende:
Ik twijfel nog. Vind de nieuwe plaat nou niet enorm bijzonder. Het is toch nog niet uitverkocht?
Ik dacht eigenlijk van wel....
Paan!
pi_37487438
Ik zie daar niks over op de Paradiso-site staan. Vorige keer was het ook bij lange na niet uitverkocht trouwens.
Aldus.
pi_37487822
zijn gewoon nog kaarten.....
pi_37489157
Yup het is niet uitverkocht.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:11:45 #208
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_37489423
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 14:49 schreef Z het volgende:
Ik twijfel nog. Vind de nieuwe plaat nou niet enorm bijzonder. Het is toch nog niet uitverkocht?
Nieuwe plaat is bij vlagen briljant, maar er staan teveel nummers die mij ook weinig doen; iets te simpele rechttoe rechtaan rock hier en daar, vooral op CD2. Maar live zijn ze altijd wel spectaculair, ga er ook zeker bij zijn in Paradiso. Ga misschien ook nog alsnog naar het optreden in Effenaar, afhankelijk van hoe ik dan met m'n tijd zit (is ook nog niet uitverkocht, geloof ik).
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:22:35 #209
11502 nipeng
The last ride is free
pi_37489660
Effenaar is ook nog niet uitverkocht zo te zien. Vind ik helemaal niet erg want bij uitverkocht is het vaak te druk.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:17:07 #210
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_37493611
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:11 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Nieuwe plaat is bij vlagen briljant, maar er staan teveel nummers die mij ook weinig doen; iets te simpele rechttoe rechtaan rock hier en daar, vooral op CD2.
Ik moet zeggen dat ik cd 2 eigenlijk wel ben gaan waarderen. Het is een wat meer ontspannen cd dan cd 1. Ik vind cd 1 ook nog steeds iets beter, maar ik denk dat ik wel gevoelig ben voor die 'rechttoe rechtaan' rock.
Ik kijk in ieder geval sowieso erg uit naar het concert van morgen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_37497971
Cd 1 vind ik ook nog steeds het beste, cd 2 gaat bij mij een beetje het ene oor in en het andere weer uit, er staan niet echt veel uitschieters op vind ik. Maar goed, live zullen ze er wel weer een lekkere draai aan geven. Wel benieuw trouwens hoe het met de nieuwe drummer gaat worden, ik vond Geb altijd een genot om naar te kijken en luisteren.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_37498767
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:11 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Nieuwe plaat is bij vlagen briljant, maar er staan teveel nummers die mij ook weinig doen; iets te simpele rechttoe rechtaan rock hier en daar, vooral op CD2. Maar live zijn ze altijd wel spectaculair, ga er ook zeker bij zijn in Paradiso. Ga misschien ook nog alsnog naar het optreden in Effenaar, afhankelijk van hoe ik dan met m'n tijd zit (is ook nog niet uitverkocht, geloof ik).
altijd spectaculair? in ben een keer met hangende schouders weggegaan toen ze in nighttown speelden. dat vond ik echt tenenkrommend slecht. ik moet zeggen dat die plaat waar ze toen mee tourden me ook niet echt kon bekoren. its a love cult. neh.
pi_37502068
die was inderdaad tenenkrommmend slecht....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:46:56 #214
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_37513600
Goed, ik ga richting Amsterdam. Iedereen veel plezier vanavond! Dat het beter moge zijn dan dat optreden in Nighttown, dan.
pi_37513722
Ik ben nog steeds aan het twijfelen.
Aldus.
  woensdag 3 mei 2006 @ 16:21:23 #216
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_37514543
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef bartrid het volgende:
Cd 1 vind ik ook nog steeds het beste, cd 2 gaat bij mij een beetje het ene oor in en het andere weer uit, er staan niet echt veel uitschieters op vind ik.
CD2 heeft enkele nummers die een beetje als fillers overkomen, de echte krakers staan op CD1. Al heeft CD2 ook enkele zeer sterke nummers, zoals "Hyena".

"It´s a Love Cult" vind ik overigens ZEKER geen slecht album, maar ja ik heb nooit moeite gehad met de ´poppy´ Motorpsycho. "Let Them Eat Cake" en "Phanerothyme" heb ik ook erg veel gedraaid.

"Demon Box" vind ik - van wat ik nu aan Motorpsycho heb staan - de leukste plaat, maar ik mis nog een aantal albums, dus dat kan nog veranderen.
pi_37514912
de setlists van de afgelopen optredens beloven iig veel goeds
Ze hebben 'Hey, Jane' maar 1 keer niet gespeeld
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:03:04 #218
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_37515650
Zo nog maar een paar uurtjes. Ik ben er helemaal klaar voor.
Het is ook nog eens erg lekker weer dus ik denk dat ik om het feest compleet te maken maar lekker op de fiets ga.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_37528544
Toch gegaan. Vond het leuk. Niet briljant. Drie kwart van dat gejam had niet gehoeven voor mij.
Aldus.
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:51:53 #220
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_37529919
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef Z het volgende:
Toch gegaan. Vond het leuk. Niet briljant. Drie kwart van dat gejam had niet gehoeven voor mij.
Ik werd gewoon half gestoord van dat gejam/geklooi. In het begin stond ik vlak bij een box en ben ik maar naar achteren gegaan, want ik trilde daar gewoon weg. Later ben ik op het balkon gaan staan, maar ik vond het gewoon vervelend. Die hele harde dreun gemixt met dat bliepjesapparaat, en dan die constante drukke beelden erachter. Op cd vind ik het wel lekker om te luisteren, maar live werd ik er alleen maar heel onrustig van.
Maar gezien de respons van het publiek vonden veel mensen het wel ok. Ik heb het einde van het concert echter niet eens afgewacht.
En dit zegt verder niet veel over de kwaliteit van het concert hoor, maar Motorpsycho live is niet echt mijn ding denk ik. Gelukkig was die jongen die mee was het er ook mee eens en hij vond het niet erg om eerder weg te gaan. Hij had ze al eens live gezien op Lowlands met Jaga en dat vond hij een stuk leuker. Maar dat was geloof ik een meer poppy concert.

Pfff. Ben er nog steeds onrustig door. En over 7 uur moet ik alweer met de trein naar Parijs. Kan ik daar weer tot rust komen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_37531893
Het was goed. Iets teveel gejam, idd (en gvd geen 'Hey, Jane' )
Maar zeker niet het beste concert wat ik van ze gezien heb.
  donderdag 4 mei 2006 @ 02:00:26 #222
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_37533359
Openen met A K-9 Suite was natuurlijk fantastisch, en meteen ook het hoogtepunt van de avond (misschien ook wel pre-emptive van het hele verdere concertjaar ); The Wheel en Plan #1 waren ook fantastisch. De rest van het concert, tja. Bijna alleen maar nummers van de nieuwe CD, die op zichzelf erg goed zijn maar in 1 lange zit aaneengeschakeld toch iets te veel van het goede zijn, iets wat me bij beluistering van de CD ook al dwars zat - ik denk echt dat het concert iets beter geweest zou zijn met wat meer afwisseling in ieder geval, hier en daar een wat rustiger nummer zou zeker niet misstaan hebben. En ik sluit me aan bij de kritiek dat het echt niet nodig geweest was om letterlijk elk nummer te rekken met jams en oeverloos gefröbel - een paar keer is leuk, maar op een gegeven moment begon het toch wel een beetje te irriteren. En welk nummer werd er nou als afsluiter gespeeld van de toegift? Ik ben redelijk bij met mijn Motorpsycho-lore, maar ik kon er niks bekends in herkennen. Was dat iets van Lobotomizer of zo? In elk geval werd dat ook gerekt tot belachelijke proporties op een niet al te spannende manier, toch zonde.

Heb wel een leuke avond gehad, al waren mijn verwachtingen toch iets te hoog denk ik. Weet nog niet of ik de stamina heb om ze morgen weer te gaan bekijken in Eindhoven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Grobbel op 04-05-2006 02:52:29 ]
pi_37533442
teveel jammen??? tjonge wat zouden jullie 15 jaar geleden van MP gevonden hebben. toen speelden ze gemiddeld drie nunmmers per show die samen drie uur duurden. ofzo. ik vond het ok.
  donderdag 4 mei 2006 @ 02:11:23 #224
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_37533491
setlist:

1. a k-9 suite (un chien d'espace)
2. you lose
3. sail on
4. triggerman
5. no evil
6. coal mine pony
7. kill devil hills
8. devil dog
9. the wheel
10. plan #1


11. hyena
12. you lied
13. hogwash

Hogwash was dus het laatste nummer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Grobbel op 04-05-2006 02:20:51 ]
  donderdag 4 mei 2006 @ 02:14:17 #225
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_37533526
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 02:07 schreef rheingold het volgende:
teveel jammen??? tjonge wat zouden jullie 15 jaar geleden van MP gevonden hebben. toen speelden ze gemiddeld drie nunmmers per show die samen drie uur duurden. ofzo. ik vond het ok.
Maar niet alle nummers lenen zich voor ellenlange jamsessies. The Wheel, Plan #1 en A K-9 Suite hadden ze van mij best nog wat langer mogen rekken, maar een aantal van de jams van de BH/BC-tracks waren toch redelijk inwisselbaar en niet zo heel spannend meer na al het geweld van eerdere tracks - en vielen daardoor gewoon wat tegen in de context van het hele concert.

[ Bericht 6% gewijzigd door Grobbel op 04-05-2006 02:20:14 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')