abonnement Unibet Coolblue
pi_23514064
En hier maar weer verder

Ben nu bijna 3 maandjes bezig en al ( bijna ) helemaal clean. Verder geen last van bijwerkingen, alleen beetje droge huid en lippen
pi_23514087
Zet ff in de OP wat het pcies is... dan weet ik dat ook meteen thank you

[edit]

ik weet al wat Roaccutane is..

een soort clearasil met anabolen..

maarja heb ik niet nodig soft as a peach

[ Bericht 56% gewijzigd door Dawnbreaker op 23-11-2004 14:47:31 ]
<hr>
pi_23515579
ik ben bij de huidarts geweest gister, en ja, ik mag ook ROA gaan gebruiken, moet alleen nog de uitslag van de bloedtest afwachten (heb in de zomer pfeiffer gehad dus hoop dat de uitlsag van de bloedtest goed is )

En ja....pas dan zal ik alles gaan doorlezen, wil mezelf nu niet valse hoop geven , dus nu wachten tot volgende week
Haleloeja
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:42:23 #4
105943 vanilleVla
www.ctgmusic.com
pi_23516336
hier gaat het na bijna 3 maanden ook heel goed, puistjes zijn zo goed als weg. Nu is het wachten totdat de rode vlekken weg zijn, maar daarvoor helpt roa niet (jammer genoeg)....
pi_23521653
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:42 schreef vanilleVla het volgende:
hier gaat het na bijna 3 maanden ook heel goed, puistjes zijn zo goed als weg. Nu is het wachten totdat de rode vlekken weg zijn, maar daarvoor helpt roa niet (jammer genoeg)....
roa haalt de rode vlekken niet weg, maar maakt ze wel minder. Door Roaccutane verwisselt de opperhuid vaker (of hoe noem je zoiets) en daardoor word het wel versneld, dus indirect helpt roaccutane wel tegen de rode vlekken.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build theire nest?
pi_23521675
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:18 schreef StevenMiller het volgende:

[..]