abonnement Unibet Coolblue
pi_23480267
Vorige deel: Fotowedstrijd November Slowchat deel 3

Een nieuw deeltje waarin we in harmonie, allemaal als vriendjes en vriendinnetjes het steeds zo volkomen eens zijn dat het pathetisch wordt.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2004 23:21:52 ]
pi_23480348
Om daar nog wat braaksel aan toe te voegen:
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:52 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]die smiley komt voort uit het idee dat ik als jongste poster nagenoeg geen verschil zie tussen de sociale omgang tussen mensen van 17 en mensen van 20/30/40/50/60.
Die laatste groep, 60 enzo..., vind je op Fot helemaal niet terug, tenzij er iemand is die ik nog over het hoofd heb gezien. Verder zou ik zeggen, ga zo door, ik maak ook geen onderscheid hoor, in mijn ogen zijn jullie allemaal snotn......
Nee hoor, geintje! Leeftijd mag geen issue zijn, en dat kom ik op Fot dan ook eigenlijk nooit tegen!
Dat ik de oudste ben en jij de jongste, ach wat doet dat er nu toe?
...niet geschoten is altijd mis...
pi_23480403
Met Xboxer hebben we een nieuwe jongste denk ik.
pi_23480467
Wanneer komt er eindelijk een nieuwe oudste, dat zal lastiger worden. Kan een van de jongeren, wellicht zijn opa porren om dat stafje van mij over te nemen?
...niet geschoten is altijd mis...
  zondag 21 november 2004 @ 23:32:24 #5
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23480552
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:29 schreef Borelius het volgende:
Wanneer komt er eindelijk een nieuwe oudste, dat zal lastiger worden. Kan een van de jongeren, wellicht zijn opa porren om dat stafje van mij over te nemen?
Ik doe mijn best je in te halen
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  zondag 21 november 2004 @ 23:34:17 #6
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23480610
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:32 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ik doe mijn best je in te halen
Ik las even dat je zijn stafje inhaalde
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_23481224
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:29 schreef Borelius het volgende:
Wanneer komt er eindelijk een nieuwe oudste, dat zal lastiger worden. Kan een van de jongeren, wellicht zijn opa porren om dat stafje van mij over te nemen?
K'heb geprobeerd mijn vader een beetje te porren maar die moet maar eerst leren met de computer om tegaan, veel hoop is erniet


K'denk trouwens dat ik deze maand de wedstrijd overslaag...
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_23482416
Ik ben ff bezig geweest, nu nog zien dat ik er iets spectaculairs van kan breien


  FOK!fotograaf maandag 22 november 2004 @ 07:27:34 #9
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23484741
Ik vind ze wel geinig Bowiefan!
vooral omdat het "gebrek" aan water wordt opgevangen door het merknaampje
erg geinig!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23485071
leuke foto's Bowiefan. SPA refereert nu eenmaal gelijk aan spa.
bij de eerste vind ik de kleur mooier, maar bij de tweede staat het vlammetje niet hinderlijk achter de middelste tempel in het logo. dus ja.. ik heb nog geen voorkeur
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 november 2004 @ 09:27:59 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23485460
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:32 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ik doe mijn best je in te halen
Hee hee, dan ben ik altijd nog eerder aan de beurt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 november 2004 @ 09:29:34 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23485482
Grappig gevonden, Bowiefan! Misschien nog een beetje experimenteren met je camerastandpunt, zoals DWB ook al zegt. Maar een leuk idee!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23490698
ik zal er nog ff mee door experimenteren, dit waren een paar snelle shots, die in 1 x bij me opkwamen.
  maandag 22 november 2004 @ 14:29:21 #14
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23491346
Nou ik ben ook bezig geweest...Al had ik graag een groot razend vuur op de foto gezet Maar een vlammetje dan maar.

1


2


3


4


5


6


7



Zelf vind ik geloof ik de laatste het mooist.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  maandag 22 november 2004 @ 15:43:48 #15
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23493204
Ik ga me niet branden aan dit onderwerp
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 22 november 2004 @ 15:58:50 #16
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23493534
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:43 schreef Robertje het volgende:
Ik ga me niet branden aan dit onderwerp
Flauwerd

ik vind het ook een lastig onderwerp stiekum
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_23493911
het idee dat ik had werd me niet in dank afgenomen thuis.
vanavond maar eens verder discussieren
  FOK!fotograaf maandag 22 november 2004 @ 16:23:14 #18
18921 freud
Who's John Galt?
pi_23494101
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:58 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Flauwerd

ik vind het ook een lastig onderwerp stiekum
Mwoah, je kan aardige 'hot' foto's maken .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_23495425
Vanmiddag nog maar ff verder geborduurt op het spa idee (glas met kaarsje stond ernog)
leeg spaflesje in de auto gevonden, opstellinkje gebouwd en foto gemaakt.

Helaas is het bij 1 opname gebleven, het flesje is niet geheel ongeschonden uit de opname gekomen zoals te zien is op deze afteropname:


maar gelukkig is het vuur gedeelte wel goed te zien op die éné opname

er klonk bij mij een oprechte wooow bij het zien van het resultaat, net het juiste moment gepakt op de feauteau, helaas is het water gedeelte niet goed leesbaar, maar denk dat ik deze maar inzend, kan altijd nog wijzigen voor een betere opname als ik nog meer spaflessen leeg krijg

  maandag 22 november 2004 @ 17:21:28 #20
105964 Elation
i'leyshun, follow me..
pi_23495459
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:15 schreef De_Warme_bakker het volgende:
het idee dat ik had werd me niet in dank afgenomen thuis.
vanavond maar eens verder discussieren
wilde je jouw zusje aansteken en dan in het water gooien?
detached from reality
  maandag 22 november 2004 @ 17:23:43 #21
105964 Elation
i'leyshun, follow me..
pi_23495514
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:20 schreef Bowiefan het volgende:
Vanavond nog maar ff verder geborduurt op het spa idee (glas met kaarsje stond ernog)
leeg spaflesje in de auto gevonden, opstellinkje gebouwd en foto gemaakt.

Helaas is het bij 1 opname gebleven, het flesje is niet geheel ongeschonden uit de opname gekomen zoals te zien is op deze afteropname:
[afbeelding]

maar gelukkig is het vuur gedeelte wel goed te zien op die éné opname:
[afbeelding]
er klonk bij mij en oprechte woow bij het zien van het resultaat, net het juiste moment gepakt op de feauteau, helaas is het water gedeelte niet goed leesbaar
Cool! hoe hebje het aangestoken? (neem aan dat uit de spuit brandbaar spul/gel komt)
mis wel het water
detached from reality
pi_23495652
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:23 schreef Elation het volgende:
Cool! hoe hebje het aangestoken? (neem aan dat uit de spuit brandbaar spul/gel komt)
mis wel het water
aansteken was vrij eenvoudig, dat deed het waxinelichtje in het glas gratis

water was niet nodig, alcohol brand slechts kort maar heftig
als ik het voor elkander krijg er nog 1 te maken, dan moet er ff een lampje op de buitenkant zodat het watergedeelte beter leesbaar is
pi_23496431
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:21 schreef Elation het volgende:
wilde je jouw zusje aansteken en dan in het water gooien?


  maandag 22 november 2004 @ 18:46:34 #24
105964 Elation
i'leyshun, follow me..
pi_23497392
Hoe kom je aan de alcohol? *nieuwsgierig is* Neem aan dat je echte alcohol gebruikt hebt en niet drank.
detached from reality
  FOK!fotograaf maandag 22 november 2004 @ 18:52:57 #25
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23497546
Zowel Pea als Bowiefan zijn leuk bezig!
ik vind het bij Pea grappig dat er steeds meer lucifers in het water komen te liggen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 22 november 2004 @ 19:18:53 #26
105964 Elation
i'leyshun, follow me..
pi_23498194
ja viel mij ook wel op, vond ik ook wel komisch
detached from reality
  maandag 22 november 2004 @ 20:01:38 #27
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_23499275
om nog even terug te komen op de discussie in het vorige deel ('k weet het, beetje laat) ik vind commentaar op mijn foto's heeeeeeeeeeelemaaaaal niet erg!! eerder zeer leerzaam, en vaak ben ik het er ook mee eens. Dan zie ik zelf ook wat er beter kan. En ja hallo, als niemand meer 'negatief'commentaar mag geven kun je net zo goed stoppen met deze site. zo, dat wast
  maandag 22 november 2004 @ 20:11:48 #28
85237 fr.oosje
het is zoals het is
  maandag 22 november 2004 @ 20:25:41 #29
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23499944
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:20 schreef Bowiefan het volgende:
Vanmiddag nog maar ff verder geborduurt op het spa idee (glas met kaarsje stond ernog)
leeg spaflesje in de auto gevonden, opstellinkje gebouwd en foto gemaakt.

Helaas is het bij 1 opname gebleven, het flesje is niet geheel ongeschonden uit de opname gekomen zoals te zien is op deze afteropname:
[afbeelding]

maar gelukkig is het vuur gedeelte wel goed te zien op die éné opname

er klonk bij mij een oprechte wooow bij het zien van het resultaat, net het juiste moment gepakt op de feauteau, helaas is het water gedeelte niet goed leesbaar, maar denk dat ik deze maar inzend, kan altijd nog wijzigen voor een betere opname als ik nog meer spaflessen leeg krijg

[afbeelding]
Dat is nog eens vuurwater! Hoe verzin je het...Ik zit driekwart maand te denken en kom niet verder als een lucifer
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  maandag 22 november 2004 @ 20:29:05 #30
15985 huiz
Man in Black
pi_23500035
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:25 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Dat is nog eens vuurwater! Hoe verzin je het...Ik zit driekwart maand te denken en kom niet verder als een lucifer
Je zou een handvol erwtjes kunnen leeghalen en vullen met lampolie, klein pitje erin, aansteken en in een glaasje water laten drijven

Close-upje en klaar
Scope Pure Colombia BV
  maandag 22 november 2004 @ 20:29:31 #31
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23500047
quote:
Op maandag 22 november 2004 18:52 schreef Xilantof het volgende:
Zowel Pea als Bowiefan zijn leuk bezig!
ik vind het bij Pea grappig dat er steeds meer lucifers in het water komen te liggen
Ja maar dat zie je niet als je maar 1 foto inzendt he? En bezig ben ik niet meer hoor... Ik had het maar even laten staan zodat ik nog kon inspringen op alle tips hier, maar blijkbaar is de foto zo goed genoeg
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  maandag 22 november 2004 @ 20:30:57 #32
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23500098
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef huiz het volgende:

[..]

Je zou een handvol erwtjes kunnen leeghalen en vullen met lampolie, klein pitje erin, aansteken en in een glaasje water laten drijven

Close-upje en klaar
Jouw fantasie is duidelijk groter dan de mijne
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_23500113
quote:
Op maandag 22 november 2004 18:46 schreef Elation het volgende:
Hoe kom je aan de alcohol? *nieuwsgierig is* Neem aan dat je echte alcohol gebruikt hebt en niet drank.
Het is inderdaad 'pure' alcohol
je kan het verkrijgen bij de drogist, daar wordt het verkocht als reiningingsmiddel en is niet voor consumptie geschikt, brandspiritus (ook alcohol) zou op zich ook wel werken.
mocht je geïntereseerd zijn vanwege andere mogelijkheden met alcohol dan verwijs ik je graag naar onze zuiderburen alwaar in de beter gesorteerde supermarkt 'pure' alcohol te verkrijgen is die wel geschikt is voor consumptie.
  FOK!fotograaf maandag 22 november 2004 @ 20:35:33 #34
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23500208
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ja maar dat zie je niet als je maar 1 foto inzendt he? En bezig ben ik niet meer hoor... Ik had het maar even laten staan zodat ik nog kon inspringen op alle tips hier, maar blijkbaar is de foto zo goed genoeg
ik heb wel degelijk aan tips zitten denken...
wat me nu ineens te binnen schiet...
kan je het niet omdraaien
dus dat je een lucifer op 1 of andere manier inklemt (buiten beeld) en dan met een glas water gaat kantelene zodat je voelt aan komen dat de je de kaars gaat uit gooien .....
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_23500268
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:25 schreef pea4fun het volgende:
Dat is nog eens vuurwater! Hoe verzin je het...Ik zit driekwart maand te denken en kom niet verder als een lucifer
Ik zag vanmiddag ineens het licht
net als die 'eenvoudige' combinatie van waxinelichtje met spaglas van gisteren, dit was eigenlijk meer doorborduren, waarbij ik wel moet aantekeken dat ik erg blij ben dat die eerst en enige opname meteen zo goed gelukt is.
  maandag 22 november 2004 @ 20:39:42 #36
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23500360
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:35 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ik heb wel degelijk aan tips zitten denken...
wat me nu ineens te binnen schiet...
kan je het niet omdraaien
dus dat je een lucifer op 1 of andere manier inklemt (buiten beeld) en dan met een glas water gaat kantelene zodat je voelt aan komen dat de je de kaars gaat uit gooien .....
Dan krijg je een hele andere foto, dan kan je net zo goed zoiets al huiz als tip geven.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  FOK!fotograaf maandag 22 november 2004 @ 20:41:32 #37
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23500406
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:39 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Dan krijg je een hele andere foto, dan kan je net zo goed zoiets al huiz als tip geven.
misschien wel ja
maar tis meer zoals Bowiefan zegt hierboven..
doorbreien op een idee.
dat probeerde ik hier ook.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 22 november 2004 @ 20:41:59 #38
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23500419
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:37 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Ik zag vanmiddag ineens het licht
net als die 'eenvoudige' combinatie van waxinelichtje met spaglas van gisteren, dit was eigenlijk meer doorborduren, waarbij ik wel moet aantekeken dat ik erg blij ben dat die eerst en enige opname meteen zo goed gelukt is.
Ziet er wel gevaarlijk uit trouwens...behalve het flesje geen schade? Het ziet er wel echt uit alsof je vuur uit een waterflesje giet...erg jammer dat je net dat ene detail niet ziet, maar niet heel erg storend.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 22 november 2004 @ 20:42:09 #39
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_23500427
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:01 schreef Caar2 het volgende:
...... als niemand meer 'negatief'commentaar mag geven kun je net zo goed stoppen met deze site. zo, dat wast
even de discussie uit het vorige topic doorgefietst
Eén van mijn ervaringen met dit medium, alsmede met email is dat er geen plek ter wereld is waar mensen elkaar zo beroerd lijken te begrijpen. Dat is niet alleen in FOT, dat is niet alleen op Fok!, maar dat is op het hele internet het geval. Ook emailtjes in een werksituatie neigen er enorm toe om totaal verkeerd uitgelegd te worden. Beperkte zich dat alleen tot Nederland dan was dat nog wat, maar ook internationaal heb ik elektronische communicatie volledig mis zien lopen op grond van verkeerd uitleggen van de boodschap.

Ja Sok, niks nieuws, maar wat motten we d'rmee

Ja, hou de deur maar open, dan trap ik hem in
Als je eenmaal weet dat kritiek over het algemeen negatiever wordt gegeten dan opgediend, is het een goed uitgangspunt om zelfs negatieve opmerkingen zo positief mogelijk te brengen. Geef naast negatieve kritiek ook altijd aan wat er wél goed is aan het produkt, in ons geval een foto. Het is zelfs een goeie gewoonte om te beginnen met datgene wat goed gaat, om te vervolgen met hetgene wat beter kan.

Goh, Sok....Gaat de wereld nu veranderen

Nopez, de wereld blijft net zo rot alsdat ie al was, of net zo leuk alnaargelang je wereldvisie is. We kunnen echter in dit kleine subhoekje van een deelverzameling van een internetcommunity eens gaan proberen om het allemaal wat liever aan te pakken, en toch te kunnen zeggen wat er gezegd moet worden. Als dat nou niet lukt hebben we met zijn allen toch het idee dat we er energie in hebben gestoken en kunnen we ons troosten met de gedachte dat de positieve benadering geheel gratis is .

Zo

En nou weer fotograferen goftedegofte....
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  maandag 22 november 2004 @ 20:50:06 #40
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23500652
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:41 schreef Xilantof het volgende:

[..]

misschien wel ja
maar tis meer zoals Bowiefan zegt hierboven..
doorbreien op een idee.
dat probeerde ik hier ook.
Nou ja, ik had de boel al opgeruimd ondertussen. Ik denk dat ik maar 1 van die foto's instuur. Hoewel ik ze niet whoepie vind denk ik dat er iets beters niet meer uit gaat komen. Bovendien staat de foto die jij beschrijft al in het overzichtstopic.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  FOK!fotograaf maandag 22 november 2004 @ 21:29:25 #41
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_23501786
ik kan het niet laten om over die foto's na te denk van Pea

vraagje: zodra zo'n lucifer is het water ligt zuigt ie zeker wel water op? of niet?

misschien klein laagje water, en dan een soort kring maken in de het glas van lucifers met de kop naar boven, en die aansteken (Al die zwavelkopjes)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 22 november 2004 @ 21:30:56 #42
15985 huiz
Man in Black
pi_23501823
Hopelijk ligt straks niet de helft in het ziekenhuis met brandwonden en de andere helft dakloos

Zeer licht ontvlambare brandstoffen als spiritus en alcohol kan levensgevaarlijk zijn. Ook al ben je nog zo voorzichtig, een foutje is zo gemaakt en onherstelbaar. Laatst nog op een bbq gezien, vuur gaat bijna uit en iemand die de voorzichtigheid zelfe is, spuit even met de spiritus op de bbq. En met een steekvlam van 3 meter steekt ie zijn eigen vrouw in de fik


Maar goed, het valt me reuze mee dat ondanks dat iedereen roept dat hier niks van te maken is, er toch nog zat leuke foto's komen
Ik zat ook al te denken aan een foto waarbij je op de één of andere manier spul op je duim doet, aansteekt alsof het een kaars is en dan een foto maakt dat je ziet hoe die persoon het vlammetje uitspuugt. Maar ten eerste, hoe steek je je duim blaarloos in de fik, en ten tweede, hoeveel foto's moet je wel niet nemen voor je een fatsoenlijke fluim richting vlam ziet gaan
Scope Pure Colombia BV
  maandag 22 november 2004 @ 21:43:48 #43
105964 Elation
i'leyshun, follow me..
pi_23502187
Ik geef toe, mijn longdrink foto was gevaarlijk, het glas met brandende gel werd gloeiend heet en kans was dat het ging barsten. Gevolg, vloeibaar vuur door de kamer (die vol staat met brandbaar spul).
Vandaar dat ik voor de veiligheid een brandblusser klaar had gezet.

Bowiefan's foto vond ik ook erg leuk, maar te gevaarlijk aangezien er van echte alcohol gebruikt gemaakt wordt, dat dus zeer makkelijk brand.
detached from reality
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 november 2004 @ 22:08:22 #44
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23502980
Tipje: brandgel, dat spul waarmee je tegenwoordig de vroegere spiritusbranders vult. Is niet zo vluchtig als alcohol of spiritus. Al blijft het brandbaar en moet je dus goed op blijven letten!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 november 2004 @ 22:13:58 #45
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23503176
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:30 schreef huiz het volgende:
Hopelijk ligt straks niet de helft in het ziekenhuis met brandwonden en de andere helft dakloos

Zeer licht ontvlambare brandstoffen als spiritus en alcohol kan levensgevaarlijk zijn. Ook al ben je nog zo voorzichtig, een foutje is zo gemaakt en onherstelbaar. Laatst nog op een bbq gezien, vuur gaat bijna uit en iemand die de voorzichtigheid zelfe is, spuit even met de spiritus op de bbq. En met een steekvlam van 3 meter steekt ie zijn eigen vrouw in de fik


Maar goed, het valt me reuze mee dat ondanks dat iedereen roept dat hier niks van te maken is, er toch nog zat leuke foto's komen
Ik zat ook al te denken aan een foto waarbij je op de één of andere manier spul op je duim doet, aansteekt alsof het een kaars is en dan een foto maakt dat je ziet hoe die persoon het vlammetje uitspuugt. Maar ten eerste, hoe steek je je duim blaarloos in de fik, en ten tweede, hoeveel foto's moet je wel niet nemen voor je een fatsoenlijke fluim richting vlam ziet gaan
Misschien kan je "faken" dat het vlammetje uit je duim komt door een kaarsje (denk aan die kleine kaarsjes op de verjaardagstaart) achter je duim te houden?
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 november 2004 @ 22:18:41 #46
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23503348
Het uitblazen kun je dan doen door wat water in je mond te nemen.

Of door mijn zoon te lenen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 november 2004 @ 22:20:53 #47
79550 Ymke
your ghost
pi_23503409
Elation , ik vind je foto erg mooi gelukt
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  maandag 22 november 2004 @ 22:28:46 #48
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_23503744
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:18 schreef Rewimo het volgende:
Het uitblazen kun je dan doen door wat water in je mond te nemen.

Of door mijn zoon te lenen
Een lekkere rochel zal ie toch nog wel kunnen produceren zeker?
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 november 2004 @ 22:37:46 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23504022
Zoonlief vindt het erg interessant om pfffr te doen met ladingen consumptie En hoewel ik mijn best doe om het hem af te leren is het voor huiz' experiment natuurlijk bij uitstek geschikt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23504213
Toch maar ff reageren dan.

Het verhaal van Huiz (hoe triest het ook is) heb ik smakelijk om gelachen
waarom?
Als je met spiritus in een hittebron gaat spuiten waarbij je een hoeveelheid gebruikt die een steekvlam oplevert van 3 meter en waarbij je iemand nog in de fik steekt ook, dan ben je alles behalve "de voorzichtigheid zelve" de term oliedom is eerder op zijn plaats. komt nog bij dat een bbq juist het beste presteert als er gèèn vuur meer in zit

dan nu mijn 'gevaarlijke' avontuur:
de 5 ml alcohol die ik gebruikt heb durf ik rustig op mijn blote huid te spuiten en dan in de fik te steken. met die zogenaamde veilige gel zul je me dat niet zien doen.
Elation heeft in zijn uiteenzetting al uitgelegd waarom ik dat niet zou doen.

Voordat dit gaat ontaarden in een eindeloze discussie wat er wel of niet veilig is de volgende tips:
  • Denk na bij wat je doet
  • gebruik hele kleine hoeveelheden
  • zorg ervoor dat er verder geen brandbare stoffen in de buurt zijn (denk daarbij ook aan je kleding!) de voorraad brandstof in andere ruimte bewaren
  • zorg voor een brandblusser, emmer zand, passend deksel, deken van onbrandbaar materiaal etc (géén water als je olie en dergelijke gebruikt)
  • Denk na bij wat je doet

    als je dan voornamelijk goed nadenkt bij wat je doet lukt het je misschien een mooie feauteau te maken
  •   maandag 22 november 2004 @ 23:15:54 #51
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_23505117
    Amen Bowiefan
    Ik heb voor mijn foto's eerst buiten in de tuin van mijn ouders met 1 theelepel alcohol geoefend, voordat ik het aandurfde om het in mijn keuken te doen (waarbij ik alle brandbare spullen weggehaald had, en een brandblusser en branddeken bij de hand. had) Alle foto's die ik geschoten en gepost heb hadden 1 a 2 theelepels alcohol om de vlam te voeden.
    Ik moet nog een nieuwe serie maken, maar ik heb geen zin eigenlijk ...
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_23507328
    quote:
    Op maandag 22 november 2004 22:37 schreef Rewimo het volgende:
    Zoonlief vindt het erg interessant om pfffr te doen met ladingen consumptie En hoewel ik mijn best doe om het hem af te leren is het voor huiz' experiment natuurlijk bij uitstek geschikt
    Ach welja!!
    Zet Sven bij Christan en ze produceren een waterval voor huiz

    Ik had nog een ideetje voor deze wedstrijd maar te gevaarlijk voor binnen en eigenlijk vind ik het nu zelf best eng om te doen.
    Vroeger wel eens spuiten met haarlak en daar een vuurtje bij dan heb je wel een hele mooie vlam
    Denk het nu maar achterwege te laten
    "Whaaa ik leer het ook nooit..."
    pi_23509002
    Wauw Bowiefan, alleen al voor je idee heb je al punten verdiend.
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
    pi_23509871
    Beertje, dat kun je ook met een mandarijn of sinaasappelschil doen bij een kaars
      dinsdag 23 november 2004 @ 12:32:38 #55
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_23513081
    Doet iedereen d'r kinderen in de aanbieding?

    Dan kan ik er eentje aansteken en de andere uit laten blazen
    Scope Pure Colombia BV
    pi_23513973
    quote:
    Op dinsdag 23 november 2004 12:32 schreef huiz het volgende:
    Doet iedereen d'r kinderen in de aanbieding?

    Dan kan ik er eentje aansteken en de andere uit laten blazen
    maar dan heb je er nog geen water bij, dus zou je foto niet aan de opdracht voldoen.
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 november 2004 @ 13:20:32 #57
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23514198
    Je kunt ze natuurlijk eerst nat maken
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      FOK!fotograaf dinsdag 23 november 2004 @ 14:48:48 #58
    89055 CompuMess
    Bzzz ?!?
    pi_23516487

    ...hij ziet het idee niet helemaal zitten...
    Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
    Fotooz
    - Fotowerk Indian Summer Festivals -
    pi_23559223
    Nog maar een paar dagen dus nodig weer met vuur spelen.
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
      FOK!fotograaf donderdag 25 november 2004 @ 11:06:15 #60
    89055 CompuMess
    Bzzz ?!?
    pi_23561188
    Nu niet gaan overdrijven hé !!
    quote:
    Vrachtwagen in brand op A2

    Uitgegeven: 25 november 2004 07:29
    Laatst gewijzigd: 25 november 2004 09:03

    EINDHOVEN - Op de A2 Eindhoven richting Maastricht tussen Maarheeze en afslag Budel staat al sinds donderdagochtend vroeg een vrachtwagen geladen met papier in brand. De politie heeft de weg afgesloten en het verkeer omgeleid via secundaire wegen.

    Volgens de politie zullen de bluswerkzaamheden nog uren gaan duren. De vrachtwagen is geladen met geperst papier dat smeult. De brandweer moet steeds een baal van dat papier uit de wagen halen om hem op het wegdek te fotograferen blussen.

    bron: nu.nl
    Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
    Fotooz
    - Fotowerk Indian Summer Festivals -
      FOK!fotograaf donderdag 25 november 2004 @ 11:25:12 #61
    89055 CompuMess
    Bzzz ?!?
    pi_23561520
    Zo, gisteren nog wat aan het experimenteren geslagen.... CompuMess schrijft 'plafonds witten' op z'n to-do lijstje...


    [1]
    Het vuurtje gevangen in water nou ja, waterijs dan hé!


    [2]
    Vlammetje lijkt wel wat op de Italiaans vlag!


    [3]
    ...als een warm mes door de boter...


    [4]
    Alsof er een vuist uit het water omhoogsteekt.


    [5]
    ...iets te veel gas gegeven...


    [6]
    nog eentje dan...

    [ Bericht 3% gewijzigd door CompuMess op 25-11-2004 14:38:41 (# 6 erbij) ]
    Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
    Fotooz
    - Fotowerk Indian Summer Festivals -
      donderdag 25 november 2004 @ 11:31:40 #62
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23561633
    ik vind nummer drie wel mooi
    pi_23562061
    ja, numer drie mooi!
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
      FOK!fotograaf donderdag 25 november 2004 @ 18:27:33 #64
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23571232
    Ik vind nummer 1 erg origineel!
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_23572660
    wow...
    hele serie, erg mooi
      vrijdag 26 november 2004 @ 20:38:54 #66
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_23594709
    en wanneer gaan we nu weer stemmen?
    2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
    nou...zegt een van die vrouwtjes..
    we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
      vrijdag 26 november 2004 @ 20:41:25 #67
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23594757
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 20:38 schreef robbedoeseos300d het volgende:
    en wanneer gaan we nu weer stemmen?
    Waarschijnlijk zondagavond na 22.00 uur
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23594951
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 20:41 schreef Ymke het volgende:

    [..]

    Waarschijnlijk zondagavond na 22.00 uur
    Fuck, dan al?

    Ik weet niet of ik dat haal! Kan zaterdag pas scannen bij mn ouders en ben dan zondagavond pas weer thuis terug.
      vrijdag 26 november 2004 @ 20:59:53 #69
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23595196
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Fuck, dan al?

    Ik weet niet of ik dat haal! Kan zaterdag pas scannen bij mn ouders en ben dan zondagavond pas weer thuis terug.
    Dat heb je een maand lang kunnen lezen in het centrale topic
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23595252
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 20:59 schreef Ymke het volgende:

    [..]

    Dat heb je een maand lang kunnen lezen in het centrale topic
    Ja en? Dat verandert er niks aan hoor.
      vrijdag 26 november 2004 @ 21:05:10 #71
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23595314
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 21:02 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Ja en? Dat verandert er niks aan hoor.
    Nee , maar je reageert zo van: dan al????????? Dat had je kunnen weten . maar je hebt tot zondag 22 ,00 uur om in te leveren , redt je dat niet?
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23595416
    Ja, ik zal het wel gelezen hebben maar er verder niet bij stilgestaan. Ik had het ook met die kennis niet sneller kunnen redden.

    Zondag 22.00 wordt echt een twijfelgevalletje. Net wel of net niet.
      vrijdag 26 november 2004 @ 21:20:02 #73
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_23595640
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 21:09 schreef k_man het volgende:
    Ja, ik zal het wel gelezen hebben maar er verder niet bij stilgestaan. Ik had het ook met die kennis niet sneller kunnen redden.

    Zondag 22.00 wordt echt een twijfelgevalletje. Net wel of net niet.
    Ik wil ook wel ff voor je scannen.
    2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
    nou...zegt een van die vrouwtjes..
    we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
      vrijdag 26 november 2004 @ 21:20:26 #74
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23595654
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 21:09 schreef k_man het volgende:
    Ja, ik zal het wel gelezen hebben maar er verder niet bij stilgestaan. Ik had het ook met die kennis niet sneller kunnen redden.

    Zondag 22.00 wordt echt een twijfelgevalletje. Net wel of net niet.
    Ik vind het altijd wel jammer als mensen zo laat hun fotos inleveren , bij de een kan je een foto zien en dan gelijk weten , DIE ga ik punten geven . Naar soms heeft het bij mij ook wat tijd nodig , dan groeit een foto , hoe vaker ik er naar kijk hoe mooier ik soms een foto kan vinden.

    Dan is het jammer als iemand dus pas heel laat een foto instuurd
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23595807
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 21:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:

    [..]

    Ik wil ook wel ff voor je scannen.
    Tja, daar schiet ik nu weinig mee op.

    Woon je trouwens in de buurt dan?
      vrijdag 26 november 2004 @ 21:31:50 #76
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_23595932
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 21:26 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Tja, daar schiet ik nu weinig mee op.

    Woon je trouwens in de buurt dan?
    ik weet niet wat in de buurt is
    Ken de plaats Transandevie niet...........
    Ik woon in Alkmaar
    2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
    nou...zegt een van die vrouwtjes..
    we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
    pi_23596000
    Dat is niet bepaald in de buurt.

    Verre van zelfs.
    pi_23596332
    probeer de buurman?
    pi_23596490
    Neuh. Ik ga morgen gewoon lekker naar m'n ouders.

    Dat moet sowieso en als ik nu hier iets ga scannen heb ik ook niet de tijd om er nog aandacht aan te besteden.
    pi_23596510
    Ow, en m'n vader heeft een 5400 dpi professionele negatievenscanner staan.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2004 21:53:09 ]
      vrijdag 26 november 2004 @ 22:01:25 #81
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_23596697
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 21:52 schreef k_man het volgende:
    Ow, en m'n vader heeft een 5400 dpi professionele negatievenscanner staan.
    Nou succes dan
    Ik hoop voor je dat het nog optijd lukt
    2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
    nou...zegt een van die vrouwtjes..
    we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
      vrijdag 26 november 2004 @ 22:02:27 #82
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_23596716
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 21:33 schreef k_man het volgende:
    Dat is niet bepaald in de buurt.

    Verre van zelfs.
    Maar nu weten we nog niet waar Transandijvie ligt
    2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
    nou...zegt een van die vrouwtjes..
    we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 november 2004 @ 22:04:13 #83
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23596764
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 22:02 schreef robbedoeseos300d het volgende:

    [..]

    Maar nu weten we nog niet waar Transandijvie ligt
    Bij Boerenkoolstronkeradeel
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23596780
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 22:04 schreef Rewimo het volgende:

    [..]

    Bij Boerenkoolstronkeradeel
    Correct!
      vrijdag 26 november 2004 @ 22:20:48 #85
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_23597152
    pffffff
    in Ver wegistan dus
    2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
    nou...zegt een van die vrouwtjes..
    we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 november 2004 @ 22:22:36 #86
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23597236
    Nee hoor, vlakbij Preirapenknolselderieveen
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23597361
    Naast Schorsenerië.
      vrijdag 26 november 2004 @ 22:30:10 #88
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_23597428
    hulp is nooit daar waar je het nodig hebt
    2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
    nou...zegt een van die vrouwtjes..
    we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 november 2004 @ 22:32:15 #89
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23597476
    Probeer het eens in Fruitknolleradam
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      vrijdag 26 november 2004 @ 22:51:19 #90
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_23598047
    ik denk dat ik dan toch maar ga voor Abbekutteveen
    2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
    nou...zegt een van die vrouwtjes..
    we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
      vrijdag 26 november 2004 @ 23:38:31 #91
    84384 Nato
    n e e d Fans
    pi_23599086
    Stemmen..? hoei.. aangezien ik nieuw ben in deze materie.. ehm..
    waar kan ik lezen hoe dit in zijn werk gaat..?
    pi_23599174


    en ik maar denken dat ik naar allemaal nieuwe foto's zou kunnen kijken hier

    bedenk me net dat ik mijn wedstrijdfoto nog niet gemailled heb, snel ff doen dan
      vrijdag 26 november 2004 @ 23:47:12 #93
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_23599292
    Ik laat deze maand ook maar even schieten

    druk met minder belangrijke dingen helaas
    Scope Pure Colombia BV
    pi_23599615
    quote:
    Op vrijdag 26 november 2004 23:38 schreef Nato het volgende:
    Stemmen..? hoei.. aangezien ik nieuw ben in deze materie.. ehm..
    waar kan ik lezen hoe dit in zijn werk gaat..?
    In het stemtopic dat tzt zal verschijnen.
      FOK!fotograaf zaterdag 27 november 2004 @ 00:08:16 #95
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23599743
    Ik moet morgen ook maar even een foto insturen
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      zaterdag 27 november 2004 @ 00:20:32 #96
    84384 Nato
    n e e d Fans
    pi_23600012
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 00:02 schreef k_man het volgende:
    In het stemtopic dat tzt zal verschijnen.
    aah.. dan zal ik dat eens goed doorlezen..

    (..of is het de bedoeling dat ik dan gelijk een stem uitbreng.. hmm.. inclusief motivatie..? )

    [ Bericht 11% gewijzigd door Nato op 27-11-2004 00:36:07 ]
      FOK!fotograaf zaterdag 27 november 2004 @ 10:55:57 #97
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23603682
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 00:20 schreef Nato het volgende:

    [..]

    aah.. dan zal ik dat eens goed doorlezen..

    (..of is het de bedoeling dat ik dan gelijk een stem uitbreng.. hmm.. inclusief motivatie..? )
    zodra het instuur termijn is afgelopen komt er dus een stemtopic.
    daarin staan de regels voor het stemmen.
    voor het stemmen heb je meestal een dag of 2-3.
    dus het hoeft niet gelijk.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      zaterdag 27 november 2004 @ 11:29:03 #98
    65884 Caar2
    Het leven is mooooooooiii.....
    pi_23604039
    Rewimo, you,ve got mail!!!!!
    pi_23604761
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 11:29 schreef Caar2 het volgende:
    Rewimo, you,ve got mail!!!!!
    Lat hem eens zien Caar.?
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      zaterdag 27 november 2004 @ 12:38:49 #100
    65884 Caar2
    Het leven is mooooooooiii.....
    pi_23604963


    deze wordt het toch.. heeft hier al gestaan.
      zaterdag 27 november 2004 @ 12:43:37 #101
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23605043
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 12:38 schreef Caar2 het volgende:
    [afbeelding]

    deze wordt het toch.. heeft hier al gestaan.
    Inderdaad gezien , en niet alleen hier. wel handig om ze op meerdere forums te laten beoordeln
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      zaterdag 27 november 2004 @ 16:47:52 #102
    65884 Caar2
    Het leven is mooooooooiii.....
    pi_23609396
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 12:43 schreef Ymke het volgende:

    [..]

    Inderdaad gezien , en niet alleen hier. wel handig om ze op meerdere forums te laten beoordeln
    ach ja, dat doen wel meerdere fokkers...is nie erg toch...
      zaterdag 27 november 2004 @ 16:54:40 #103
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23609542
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 16:47 schreef Caar2 het volgende:

    [..]

    ach ja, dat doen wel meerdere fokkers...is nie erg toch...
    nee joh , tuurlijk niet , ik voel me zelf nog niet goed genoeg om daar te plaatsten , misschien in de toekomst
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      FOK!fotograaf zaterdag 27 november 2004 @ 17:48:23 #104
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23610743
    Rewimo heeft nog een e-mailtje
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      zaterdag 27 november 2004 @ 18:03:05 #105
    65884 Caar2
    Het leven is mooooooooiii.....
    pi_23611094
    laat zien, laat zien!!!!!!!
      zaterdag 27 november 2004 @ 18:23:28 #106
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_23611534
    Ik durf eigenlijk niet zo goed meer, maar Ymke zei dat ik het gewoon moest doen dus bij deze..... al valt ie volledig in het niet bij al die mooie foto's die ik voorbij heb zien komen... Jullie gaan wel erg voor "strak", ik wou juist iets met de natuurlijke elementen ervan doen.....anyway..
    here goes nothing......



    *wees lief.....*
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      FOK!fotograaf zaterdag 27 november 2004 @ 18:28:05 #107
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23611642
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 18:03 schreef Caar2 het volgende:
    laat zien, laat zien!!!!!!!
    mijn is al bekend, uit de eerste en enige serie die ik geschoten heb.
    het idee ga ik echter nog een keer doen als ik meer tijd heb.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      FOK!fotograaf zaterdag 27 november 2004 @ 18:28:40 #108
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23611655
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef Puckzzz het volgende:
    Ik durf eigenlijk niet zo goed meer, maar Ymke zei dat ik het gewoon moest doen dus bij deze..... al valt ie volledig in het niet bij al die mooie foto's die ik voorbij heb zien komen... Jullie gaan wel erg voor "strak", ik wou juist iets met de natuurlijke elementen ervan doen.....anyway..
    here goes nothing......

    [afbeelding]

    *wees lief.....*
    ff snel tussendoor:
    je weet dat je je inzending moet insturen naar Rewimo ? (rewimo@fok.nl)
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      zondag 28 november 2004 @ 08:43:57 #109
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_23624075
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 18:28 schreef Xilantof het volgende:

    [..]

    ff snel tussendoor:
    je weet dat je je inzending moet insturen naar Rewimo ? (rewimo@fok.nl)
    Ja dat weet ik, maar thnx
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      zondag 28 november 2004 @ 09:36:35 #110
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_23624195
    Ik heb toch een andere gekozen......*duimt*
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 10:24:23 #111
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23624461
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
    Ik heb toch een andere gekozen......*duimt*
    vanavond gaat er een stemtopic geopend worden
    vanaf dan kan je zien in hoeverre je foto gewaardeerd wordt
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2004 @ 11:21:22 #112
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23624973
    Alles wat ik tot nu toe heb ontvangen staat in het centrale topic
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 11:39:51 #113
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23625189
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 11:21 schreef Rewimo het volgende:
    Alles wat ik tot nu toe heb ontvangen staat in het centrale topic
    weer een pluim voor Rewimo!
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      FOK!fotograaf zondag 28 november 2004 @ 11:41:45 #114
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23625210
    Puckzzz heeft een mooie foto in gestuurd.


    niet helemaal origineel, maar de uitvoering (de foto an sich) is erg gaaf.

    (in de wedstrijd is het weer een ander verhaal)
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_23627109
    Vandaag nog een proberseltje wat ik al enige tijd geleden aan Sharky had aangedragen geprobeerd. Aangezien hij het niet gedaan heeft, probeer ik het zelf maar...


    1. het kaarsje achter de karaf heeft hier wel een aardig effect


    2. ster filter en warm-softfocus filter gebruikt


    3. zelfde als 1, maar dan met ster filter


    4. andere plaatsing en water gietend


    5. andere plaatsing en water gietend

    Welke moet ik nou kiezen Persoonlijk neig ik naar 2, 4 of 5...
    I need a job where my immense ego seems normal.
    - Dogbert
      zondag 28 november 2004 @ 16:22:05 #116
    102190 robbedoeseos300d
    Dit is geen kandelaar
    pi_23628531
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 13:39 schreef -PatrickO- het volgende:

    Welke moet ik nou kiezen Persoonlijk neig ik naar 2, 4 of 5...
    Ik dacht meer aan 1 of 3
    2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
    nou...zegt een van die vrouwtjes..
    we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2004 @ 17:25:29 #117
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23628659
    Ik vind 3 het mooist. Denk je eraan dat je voor 22.00 uur moet inzenden?
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23629323
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 17:25 schreef Rewimo het volgende:
    Ik vind 3 het mooist. Denk je eraan dat je voor 22.00 uur moet inzenden?
    Is dat vandaag al Damn... Maar ehm... Waarom 3
    I need a job where my immense ego seems normal.
    - Dogbert
    pi_23629358
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 16:22 schreef robbedoeseos300d het volgende:

    [..]

    Ik dacht meer aan 1 of 3
    En waarom 1 of 3
    I need a job where my immense ego seems normal.
    - Dogbert
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2004 @ 18:25:37 #120
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23629962
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 17:56 schreef -PatrickO- het volgende:

    [..]

    Is dat vandaag al Damn... Maar ehm... Waarom 3
    Vind ik de rustigste foto, het mooist om naar te kijken.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23633915
    Woei, het lukt me toch nog om voor 22.00 met m'n inzending te komen.



    Ik weet niet of het veel soeps is, het idee lijkt me iig orgineel.
      Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2004 @ 23:25:22 #122
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_23634642
    Vriendjes en vriendinnetjes. De wedstrijdinzending is gesloten met terugwerkende kracht tot tien uur.

    Wat nog voor die tijd bij de wedstrijdcoördinatie in de mailbak is gevallen doet nog mee .

    Wegens støring moet het stemtopic even wachten, desnoods tot morgenvroeg, ook een wedstrijdcoördinator is wel eens aan nachtrust toe.
    Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
      zondag 28 november 2004 @ 23:29:56 #123
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_23634756
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 13:39 schreef -PatrickO- het volgende:
    Vandaag nog een proberseltje wat ik al enige tijd geleden aan Sharky had aangedragen geprobeerd. Aangezien hij het niet gedaan heeft, probeer ik het zelf maar...
    Al mijn pepers zitten in de sambal..
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      zondag 28 november 2004 @ 23:46:11 #124
    40001 fotoloog
    1/250 sec. F=8
    pi_23635214
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 23:29 schreef Shark.Bait het volgende:

    [..]

    Al mijn pepers zitten in de sambal..
    Sambal
    Sometimes it snows in april
    Sometimes I feel so bad, so bad
    Sometimes I wish life was never ending,
    And all good things, they say, never last
      maandag 29 november 2004 @ 00:00:41 #125
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_23635702
    quote:
    Op zondag 28 november 2004 23:25 schreef Ouwesok het volgende:
    Vriendjes en vriendinnetjes. De wedstrijdinzending is gesloten met terugwerkende kracht tot tien uur.

    Wat nog voor die tijd bij de wedstrijdcoördinatie in de mailbak is gevallen doet nog mee .

    Wegens støring moet het stemtopic even wachten, desnoods tot morgenvroeg, ook een wedstrijdcoördinator is wel eens aan nachtrust toe.
    Was het vandaag al? Teeeering... Nou ja, hoef ik mijn idee niet met spoed uitvoeren.. bespaart al weer wat hoofdpijn
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 07:02:08 #126
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23636841
    Met wat vertraging is hier het Stemtopic voor november
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      FOK!fotograaf maandag 29 november 2004 @ 07:18:14 #127
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23636894
    kijk, we mogen weer stemmen
    ik ga dat nu niet doen iig
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_23636930
    Ik begrijp dat iedereen nog stil is van mijn inzending.
      FOK!fotograaf maandag 29 november 2004 @ 07:28:58 #129
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23636937
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 07:26 schreef k_man het volgende:
    Ik begrijp dat iedereen nog stil is van mijn inzending.
    iedereen was nogal stil door een raar forum
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_23636946
    Joh?

      maandag 29 november 2004 @ 07:58:37 #131
    105964 Elation
    i'leyshun, follow me..
    pi_23637037
    In het stemtopic, de link naar offy staan niet alle inzendingen!
    er waren meer foto's, ook die van mij bijvoorbeeld
    detached from reality
    pi_23637101
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 07:58 schreef Elation het volgende:
    In het stemtopic, de link naar offy staan niet alle inzendingen!
    er waren meer foto's, ook die van mij bijvoorbeeld
    Missen heel wat foto's zelfs. Nog maar effe wachten met stemmen tot ze er tijd voor hebben gehad de site bij te werken. Dat overzicht is lekker makkelijk
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 08:22:25 #133
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23637133
    De wat meer ongeduldige mensen kunnen terecht in het centrale topic
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      maandag 29 november 2004 @ 09:26:06 #134
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23637594
    Heb gestemd.

    Ik hoop dat de volgende maand de wedstrijd gezelliger zal verlopen.
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 09:35:09 #135
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23637703
    Ik hoop op een thema met lekker veel inzendingen Deze maand was wat dat betreft een dieptepunt helaas
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      maandag 29 november 2004 @ 09:53:22 #136
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_23637950
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 09:35 schreef Rewimo het volgende:
    Ik hoop op een thema met lekker veel inzendingen Deze maand was wat dat betreft een dieptepunt helaas
    Vanwege de manier waarop de keuze gemaakt werd (heel veel stemmers, wat mijns inziens riekt naar fraude) en het onderwerp, had ik niet veel animo om erachteraan te zitten. Ondanks dat ik nog een paar euro gespendeerd heb aan wijnglazen
    Wel leuke experimenten, daar niet van....
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_23637956
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 09:35 schreef Rewimo het volgende:
    Ik hoop op een thema met lekker veel inzendingen Deze maand was wat dat betreft een dieptepunt helaas
    Ik had nog wel wat inspiratie maar die werd snel de grond in geboord.
    Het idee van brandnetels met rijp of dauw mislukte doordat er weinig goede brandnetels te vinden zijn in deze tijd van het jaar.......
    pi_23638137
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 09:53 schreef Shark.Bait het volgende:

    [..]

    Vanwege de manier waarop de keuze gemaakt werd (heel veel stemmers, wat mijns inziens riekt naar fraude) en het onderwerp, had ik niet veel animo om erachteraan te zitten. Ondanks dat ik nog een paar euro gespendeerd heb aan wijnglazen
    Wel leuke experimenten, daar niet van....
    Dat waren gave foto's
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_23638151
    Ik had hele andere dingen aan mijn hoofd deze maand en helaas vloog de maand voorbij
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      maandag 29 november 2004 @ 10:13:07 #140
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_23638235
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 10:06 schreef PdeHoog het volgende:
    Dat waren gave foto's
    Dank je
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
    Ik had hele andere dingen aan mijn hoofd deze maand en helaas vloog de maand voorbij
    Yup..ik ook beurzen, pasgeboren neefjes, fotoshoots met mooie dames die niet door gingen en 2 nieuwe objectieven
    Snelle maand.. december zal ook wel zoiets zijn...
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 10:17:39 #141
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23638307
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 09:53 schreef Shark.Bait het volgende:

    [..]

    Vanwege de manier waarop de keuze gemaakt werd (heel veel stemmers, wat mijns inziens riekt naar fraude)
    Ik vraag me af wat iemand er eventueel mee opschiet om te frauderen met het stemmen op een bepaald onderwerp Gesteld dat je het voor elkaar krijgt om je favoriete onderwerp gekozen te krijgen, wie garandeert je dan dat je de wedstrijd wint? Het heeft zo weinig zin lijkt me.

    Ik heb geen idee of er gefraudeerd is, laat dat even duidelijk zijn
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      maandag 29 november 2004 @ 10:25:46 #142
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_23638423
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 10:17 schreef Rewimo het volgende:
    Ik vraag me af wat iemand er eventueel mee opschiet om te frauderen met het stemmen op een bepaald onderwerp Gesteld dat je het voor elkaar krijgt om je favoriete onderwerp gekozen te krijgen, wie garandeert je dan dat je de wedstrijd wint? Het heeft zo weinig zin lijkt me.

    Ik heb geen idee of er gefraudeerd is, laat dat even duidelijk zijn
    Stel je haat appels, maar water en vuur (W&V) lijkt je wel een leuk onderwerp. En je kan de uitslag van de poll manipuleren. Dan begrijp je dat sommige mensen het niet zullen laten deze manupulatie toe te passen... Je kansen om te winnen met W&V is hoger dan met appels. Want iets fotograferen waar je totaal geen plezier in /affiniteit mee hebt, dat zie je toch wel terug in de foto denk ik....
    Ik kan het fout hebben, maar gezien het aantal stemmers (119) tegenover het aantal inzenders (26) is toch echt wel heel vreemd....Ik geloof niet dat alle inzenders op W&V gestemd hebben...
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 10:38:28 #143
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23638613
    Ik wijt het eerder aan pollhoppers dan aan fraude eerlijk gezegd. Er stemmen altijd veel meer mensen dan alleen de reguliere deelnemers aan de wedstrijden. Ik vind trouwens dat je het stemmen niet moet beperken tot alleen de vaste deelnemers, want dan creëer je een drempel voor anderen die ook weleens mee willen doen. Deze poll werkt met een IP-check, dus fraude kan in principe alleen worden gepleegd als iemand over heel veel IP-nummers beschikt lijkt me (maar ik ben niet zo heel erg thuis in die materie).

    Maar als iemand een absoluut fraudebestendig poll weet te ontwikkelen hou ik me aanbevolen hoor
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23638736
    Kan het stemtopic niet in de lijst van actieve topics terecht komen. Dan heb je niet het hele forum wat onzinnig gaat lopen stemmen maar alleen de mensen die in Fot komen. Dan heb je veel minder stemmers en diegene die meedoen weten toch wel dat er een stemtopic is.

    heb geen idee of dit technisch mogelijk is......
      maandag 29 november 2004 @ 10:45:45 #145
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_23638754
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 10:38 schreef Rewimo het volgende:
    Ik wijt het eerder aan pollhoppers dan aan fraude eerlijk gezegd. Er stemmen altijd veel meer mensen dan alleen de reguliere deelnemers aan de wedstrijden. Ik vind trouwens dat je het stemmen niet moet beperken tot alleen de vaste deelnemers, want dan creëer je een drempel voor anderen die ook weleens mee willen doen. Deze poll werkt met een IP-check, dus fraude kan in principe alleen worden gepleegd als iemand over heel veel IP-nummers beschikt lijkt me (maar ik ben niet zo heel erg thuis in die materie).

    Maar als iemand een absoluut fraudebestendig poll weet te ontwikkelen hou ik me aanbevolen hoor
    poll hoppers.. .. Tja, dat zou kunnen....

    fraude bestendige poll ontwikkelen ? misschien wel wat voor breuls, dat ie username vastlegt ipv IP adres....
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 10:48:57 #146
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23638816
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 10:44 schreef Oceanonix het volgende:
    Kan het stemtopic niet in de lijst van actieve topics terecht komen. Dan heb je niet het hele forum wat onzinnig gaat lopen stemmen maar alleen de mensen die in Fot komen. Dan heb je veel minder stemmers en diegene die meedoen weten toch wel dat er een stemtopic is.

    heb geen idee of dit technisch mogelijk is......
    Tja op zich zou ik de poll op qltels server kunnen zetten. Maar dan schep je wat mij betreft weer een drempel voor nieuwkomers...
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23638834
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 10:25 schreef Shark.Bait het volgende:

    [..]

    Stel je haat appels.....
    Dit werpt verdenkingen op
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_23638866
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 10:45 schreef Shark.Bait het volgende:

    [..]

    poll hoppers.. .. Tja, dat zou kunnen....

    fraude bestendige poll ontwikkelen ? misschien wel wat voor breuls, dat ie username vastlegt ipv IP adres....
    Dan ziet breuls opeens een enorme toename in de hoeveelheid kloons
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      maandag 29 november 2004 @ 11:54:15 #149
    1155 Bertje
    -=Enge Buur=-
    pi_23639980
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 10:38 schreef Rewimo het volgende:
    Ik wijt het eerder aan pollhoppers dan aan fraude eerlijk gezegd. Er stemmen altijd veel meer mensen dan alleen de reguliere deelnemers aan de wedstrijden. Ik vind trouwens dat je het stemmen niet moet beperken tot alleen de vaste deelnemers, want dan creëer je een drempel voor anderen die ook weleens mee willen doen. Deze poll werkt met een IP-check, dus fraude kan in principe alleen worden gepleegd als iemand over heel veel IP-nummers beschikt lijkt me (maar ik ben niet zo heel erg thuis in die materie).

    Maar als iemand een absoluut fraudebestendig poll weet te ontwikkelen hou ik me aanbevolen hoor
    Ik stem altijd wel mee op onderwerpen en soms ook op de inzendingen. Ik ben niet zo'n foto-genie, maar heb wel eens meegedaan. Maar dat ligt aan het gekozen onderwerp (en de tijd die ik heb in die maand). Dus poll open voor iedereen? Ja, graag.
    Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
    Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
      maandag 29 november 2004 @ 12:47:22 #150
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_23641190
    Wanneer komt de poll voor het onderwerp van December? Ben heel benieuwd namelijk.
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      maandag 29 november 2004 @ 12:48:28 #151
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23641217
    puckzzz. mijn zoontje springt dolgelukkig door de kamer met jou 2 punten )
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 12:56:11 #152
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23641371
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
    Wanneer komt de poll voor het onderwerp van December? Ben heel benieuwd namelijk.
    Als de winnaars bekend zijn Die dragen dan weer elk drie onderwerpen aan waarover we gaan stemmen. Het onderwerp dat de meeste stemmen krijgt wordt het nieuwe wedstrijdonderwerp.

    Nog even geduld dus
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      maandag 29 november 2004 @ 14:06:58 #153
    45796 Offy
    rooi'n bin kwooi'n
    pi_23643123
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 07:58 schreef Elation het volgende:
    In het stemtopic, de link naar offy staan niet alle inzendingen!
    er waren meer foto's, ook die van mij bijvoorbeeld
    Klopt, kan je het heel even doen met het Centrale Topic misschien? Ik weet namelijk niet hoe lang het gaat duren voor het compleet is Misschien dat Rewimo het er in de OP bij wil zetten?
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 10:25 schreef Shark.Bait het volgende:

    [..]

    Stel je haat appels,
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef PdeHoog het volgende:

    [..]

    Dit werpt verdenkingen op
    Ik weet van niets

    Is het misschien een idee om te stemmen in een mail naar Rewimo? Voor de nieuwkomers maakt dat denk ik niet uit, want de foto moet toch ook gemaild worden, maar je bent wel van de pollhoppers af. (en volgens mij is het moeilijker om aan 10 verschillende emailadressen te komen dan aan 10 ip-nummers)
    Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
    Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
    pi_23643172
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 14:06 schreef Offy het volgende:

    [..]

    Klopt, kan je het heel even doen met het Centrale Topic misschien? Ik weet namelijk niet hoe lang het gaat duren voor het compleet is Misschien dat Rewimo het er in de OP bij wil zetten?
    [..]


    [..]

    Ik weet van niets

    Is het misschien een idee om te stemmen in een mail naar Rewimo? Voor de nieuwkomers maakt dat denk ik niet uit, want de foto moet toch ook gemaild worden, maar je bent wel van de pollhoppers af. (en volgens mij is het moeilijker om aan 10 verschillende emailadressen te komen dan aan 10 ip-nummers)
    Ik heb zelf alleen al 4 bruikbare adressen............. Kortom dat is ook niet waterdicht.
      maandag 29 november 2004 @ 14:10:56 #155
    45796 Offy
    rooi'n bin kwooi'n
    pi_23643214
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 14:08 schreef Oceanonix het volgende:

    [..]

    Ik heb zelf alleen al 4 bruikbare adressen............. Kortom dat is ook niet waterdicht.
    Ik denk sowieso niet dat er íets waterdicht is Misschien iris/stem/adem/vingerafdruk-identificatie?
    Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
    Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
    pi_23643267
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 14:10 schreef Offy het volgende:

    [..]

    Ik denk sowieso niet dat er íets waterdicht is Misschien iris/stem/adem/vingerafdruk-identificatie?
    Alleen als het een combi van al het bovenstaande is......

    en dan is dwang nog steeds een optie en daardoor is ook dit middel niet waterdicht....
      maandag 29 november 2004 @ 14:14:52 #157
    45796 Offy
    rooi'n bin kwooi'n
    pi_23643312
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 14:13 schreef Oceanonix het volgende:

    [..]

    Alleen als het een combi van al het bovenstaande is......

    en dan is dwang nog steeds een optie en daardoor is ook dit middel niet waterdicht....
    Tsjah...met DNA wordt het ook weer zo'n troep

    Misschien even afwachten hoe het deze keer gaat, wie weet was het een eenmalige actie.
    Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
    Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 14:16:39 #158
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23643350
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 14:06 schreef Offy het volgende:
    Klopt, kan je het heel even doen met het Centrale Topic misschien? Ik weet namelijk niet hoe lang het gaat duren voor het compleet is Misschien dat Rewimo het er in de OP bij wil zetten?
    Zal ik even doen. Als jullie dan even een seintje geven wanneer ik dat er weer uit kan halen?
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      maandag 29 november 2004 @ 14:37:18 #159
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_23643887
    Wie heeft er nou baat bij het onderwerp topic saboteren? Zie ik niet zo hoor. En dan nog...wat maakt het uit...we zijn toch lekker bezig Ieder onderwerp is een uitdaging, of stel ik het nu wel heel erg simpel?
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_23644104
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 14:37 schreef pea4fun het volgende:
    Wie heeft er nou baat bij het onderwerp topic saboteren? Zie ik niet zo hoor. En dan nog...wat maakt het uit...we zijn toch lekker bezig Ieder onderwerp is een uitdaging, of stel ik het nu wel heel erg simpel?
    ik wel, daarom is het onderwerp ook altijd het onderwerp wat ik wil, en heb ik ook altijd de winnende foto
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
    pi_23644182
    Oh is het al afgelopen.. nou dan kan ik nou m'n 'winnende idee' wel verklappen. Ik wilde een rechtsexstremist (skinhead of lonsdale-jongere oid) op de foto zetten met een moslim(a). Helaas heb ik er geen kans toe gezien om dit uit te voeren.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      maandag 29 november 2004 @ 14:53:52 #162
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23644324
    gewoon dat stemmen op onderwerpen schrappen en de winnaar 1 nieuw onderwerp laten insturen, dat is dan gelijk het onderwerp. Ben je van alles af en hoeven we ook niet meer te wachten op die stemronde.
      maandag 29 november 2004 @ 14:57:14 #163
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_23644429
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 14:53 schreef fr.oosje het volgende:
    gewoon dat stemmen op onderwerpen schrappen en de winnaar 1 nieuw onderwerp laten insturen, dat is dan gelijk het onderwerp. Ben je van alles af en hoeven we ook niet meer te wachten op die stemronde.
    Dat vind ik zielig...dan krijgt die alle wat-een-k..-onderwerp over zich heen...
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 14:57:15 #164
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23644430
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 14:53 schreef fr.oosje het volgende:
    gewoon dat stemmen op onderwerpen schrappen en de winnaar 1 nieuw onderwerp laten insturen, dat is dan gelijk het onderwerp. Ben je van alles af en hoeven we ook niet meer te wachten op die stemronde.
    Dan heeft iedereen tenminste een reden om een topic lang "Wat een !#@!@$%#!@#-onderwerp!" te roepen
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23644478
    Dan moet je ook maar niet zo je best doen om te winnen
    pi_23644553
    Boeie.. als winnaar heb je het recht om een kutonderwerp te kiezen verdient.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      maandag 29 november 2004 @ 15:05:11 #167
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23644630
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 14:57 schreef pea4fun het volgende:

    [..]

    Dat vind ik zielig...dan krijgt die alle wat-een-k..-onderwerp over zich heen...
    Och ik heb een dikke huid hoor
    pi_23644714
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 14:53 schreef fr.oosje het volgende:
    gewoon dat stemmen op onderwerpen schrappen en de winnaar 1 nieuw onderwerp laten insturen, dat is dan gelijk het onderwerp. Ben je van alles af en hoeven we ook niet meer te wachten op die stemronde.
    Dat is wel de handigste oplossing inderdaad
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      maandag 29 november 2004 @ 15:10:27 #169
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_23644770
    Het maakt mij niet uit, ik produceer wel iets...wat het onderwerp ook is.
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
      maandag 29 november 2004 @ 15:17:10 #170
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23644936
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 15:08 schreef PdeHoog het volgende:

    [..]

    Dat is wel de handigste oplossing inderdaad
    proberen?
      maandag 29 november 2004 @ 15:21:43 #171
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23645064
    American N maak het even duidelijk in je stemtopic, dus 1 dubbellu 5 punten

    enz
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      maandag 29 november 2004 @ 15:25:11 #172
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_23645165
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 12:48 schreef Ymke het volgende:
    puckzzz. mijn zoontje springt dolgelukkig door de kamer met jou 2 punten )
    Haha wat lief, maar ik vond het gewoon een mooie foto
    * Puckzzz verwacht geen enkele punt te krijgen, maar dat geeft helemaal nix.
    Ik vind het harstikke leuk om dit te doen. Ik heb gisteren ook mijn zus eens even op dit forum gewezen, misschien dat ze zich ook eens zal laten zien (of nog beter: haar foto's!! )

    Ik had onderweg naar mijn werk nog wel een hele leuke brainstorm over het onderwerp Appels...

    Ach we zullen het wel zien
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_23645280
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 15:21 schreef Ymke het volgende:
    American N maak het even duidelijk in je stemtopic, dus 1 dubbellu 5 punten

    enz
    Done.

    Ik vind trouwens dat die fotowedstrijden wel steeds meer op het songfestival beginnen te lijken. Er wordt steeds meer op namen gestemd en minder op foto's heb ik het idee. Maar goed die namen ga ik dus niet noemen. Iets ter overpeinzing.. Er zou een mogelijkheid moeten zijn om foto's anoniem in te sturen. Of zelfs een verplichting.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      maandag 29 november 2004 @ 15:31:38 #174
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_23645345
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 15:29 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Done.

    Ik vind trouwens dat die fotowedstrijden wel steeds meer op het songfestival beginnen te lijken. Er wordt steeds meer op namen gestemd en minder op foto's heb ik het idee. Maar goed die namen ga ik dus niet noemen. Iets ter overpeinzing.. Er zou een mogelijkheid moeten zijn om foto's anoniem in te sturen. Of zelfs een verplichting.
    Dat is al eens geprobeerd en werd geen succes.

    Edit: Over stemmen op namen, dat lijkt me onzin. Sommige mensen hebben een duidelijk eigen stijl van fotograferen. Het kan natuurlijk zijn dat dat in de smaak valt en dus in de punten. Maar ik denk dat mensen wel degelijk stemmen op de foto die ze het mooist vinden.
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
      maandag 29 november 2004 @ 15:35:17 #175
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23645429
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 15:29 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Done.

    Ik vind trouwens dat die fotowedstrijden wel steeds meer op het songfestival beginnen te lijken. Er wordt steeds meer op namen gestemd en minder op foto's heb ik het idee. Maar goed die namen ga ik dus niet noemen. Iets ter overpeinzing.. Er zou een mogelijkheid moeten zijn om foto's anoniem in te sturen. Of zelfs een verplichting.
    Hoezo denk je dat dan? kan je dat wat meer toelichten?
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23645528
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 15:35 schreef Ymke het volgende:

    [..]

    Hoezo denk je dat dan? kan je dat wat meer toelichten?
    Ik zie een aantal foto's die teveel punten krijgen en van bekende FOT'ters zijn. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar het gaat er bij mij niet in dat een foto die technisch niet in orde is hoog kan eindigen. Maar ja nogmaals; ik ga dus geen persoonlijke beschuldigingen uiten.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      maandag 29 november 2004 @ 15:38:53 #177
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23645530
    ik stem nooit op namen, ik ben namelijk slecht in het onthouden van namen
      maandag 29 november 2004 @ 15:40:51 #178
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23645566
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 15:38 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Ik zie een aantal foto's die teveel punten krijgen en van bekende FOT'ters zijn. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar het gaat er bij mij niet in dat een foto die technisch niet in orde is hoog kan eindigen.
    Noem eens een voorbeeld? en zelf kijk ik niet altijd alleen naar de techniek omdat er nogal veel verschillende camera's zijn (van compact tot superdeluxe digi slr) maar ook naar de uitvoering, idee, compositie etc ect
      maandag 29 november 2004 @ 15:43:43 #179
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_23645646
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 15:38 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Ik zie een aantal foto's die teveel punten krijgen en van bekende FOT'ters zijn. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar het gaat er bij mij niet in dat een foto die technisch niet in orde is hoog kan eindigen. Maar ja nogmaals; ik ga dus geen persoonlijke beschuldigingen uiten.
    Niet alle stemmers (misschien wel heel weinig) zijn op de hoogte van hoe een foto technisch in elkaar hoort te zitten, en kijken alleen naar wat ze mooi vinden. Doe ik ook. En technisch perfect hoeft helemaal niks uit te stralen.
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 15:47:19 #180
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23645719
    Ik kijk voornamelijk of de foto me aanspreekt en aansluit bij het onderwerp. Van wie hij is zal me worst wezen
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      maandag 29 november 2004 @ 15:51:25 #181
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23645819
    Ik kijk ook naar de foto die mij aanspreekt , maakt me niet zoveel uit wie het gemaakt heeft .

    een mooie foto is een mooie foto

    ik heb volgens mij ook nog nooit een punt gekregen om mijn innemende persoonlijkheid
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23645964
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 15:38 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Ik zie een aantal foto's die teveel punten krijgen en van bekende FOT'ters zijn. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar het gaat er bij mij niet in dat een foto die technisch niet in orde is hoog kan eindigen. Maar ja nogmaals; ik ga dus geen persoonlijke beschuldigingen uiten.
    Ik zou ook graag voorbeelden zien. Je gooit nu iets in de groep wat ongetwijfeld weer een flinke discussie met zich meebrengt (gezien de historie hier ).

    En waarom zou een foto technisch 100% moeten zijn om hoog te eindigen?
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      maandag 29 november 2004 @ 16:33:26 #183
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_23646828
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 15:51 schreef Ymke het volgende:
    ik heb volgens mij ook nog nooit een punt gekregen om mijn innemende persoonlijkheid
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      maandag 29 november 2004 @ 16:38:31 #184
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23646950
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 16:33 schreef Shark.Bait het volgende:

    [..]

    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      maandag 29 november 2004 @ 16:38:47 #185
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_23646960
    gelukkig ken ik hier de beroemde FOT'ers niet

    Ik kijk gewoon naar de foto, en als ik de sfeer en uitsraling ervan leuk vind dan is het toch goed? Die foto van XBoxer bijvoorbeeld. Ik heb geen flauw idee of die fototechnisch goed in elkaar zit. De 1 zal het misschien chaotisch hebben gevonden, ik vond het kleurenspel gewoon leuk. De foto die van mij 5 punten heeft gehad (zie je ik weet nu al de naam niet meer ) daar sprak de eenvoud en kleur me enorm aan.
    Zo heeft iedereen wel een mening... Ik vond de foto met de vuurtoren niets aan, veel te grauw en somber maar toch heeft ' ie veel punten gescoord....ach what the hell, het is toch gewoon voor de fun allemaal?
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      maandag 29 november 2004 @ 16:44:26 #186
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23647110
    Puckzzz , we mopperen , discuseren , praten , lachen enzo heel wat af hier. Je doet al aardig mee zie ik
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      maandag 29 november 2004 @ 16:45:42 #187
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23647134
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
    ach what the hell, het is toch gewoon voor de fun allemaal?
    Hoho je kan er wel 100.000 euro mee winnen horen
    pi_23647171
    Ik stem alleen op namen, naar de foto's kijk ik niet.
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
      maandag 29 november 2004 @ 16:49:23 #189
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23647209
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 16:47 schreef stil het volgende:
    Ik stem alleen op namen, naar de foto's kijk ik niet.
    *schop*
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      maandag 29 november 2004 @ 16:49:36 #190
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23647214
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 16:47 schreef stil het volgende:
    Ik stem alleen op namen, naar de foto's kijk ik niet.
    Hoi, ik ben FR.OOSJE

    Alvast voor de volgende maand
    pi_23647255
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 16:49 schreef fr.oosje het volgende:

    [..]

    Hoi, ik ben FR.OOSJE

    Alvast voor de volgende maand
    naam in boekje schrijft
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
      maandag 29 november 2004 @ 17:03:00 #192
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_23647485
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 16:44 schreef Ymke het volgende:
    Puckzzz , we mopperen , discuseren , praten , lachen enzo heel wat af hier. Je doet al aardig mee zie ik
    * Puckzzz probeert ook even een naam te vestigen, als is het maar voor "veelbelovende nieuwkomer"

    Ik vind het hier wel leuk! Niet van dat oeverloze gediscusieer over de zin van elastiek in je string

    Maar nu ga ik lekker naar huis! Doei!!
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      maandag 29 november 2004 @ 17:10:15 #193
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_23647653
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 17:03 schreef Puckzzz het volgende:

    [..]

    * Subhuman probeert ook even een naam te vestigen, als is het maar voor "veelbelovende nieuwkomer"

    Ik vind het hier wel leuk! Niet van dat oeverloze gediscusieer over de zin van elastiek in je string
    Wat is daar de zin van dan!?
    pi_23648173
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 14:49 schreef American_Nightmare het volgende:
    Oh is het al afgelopen.. nou dan kan ik nou m'n 'winnende idee' wel verklappen. Ik wilde een rechtsexstremist (skinhead of lonsdale-jongere oid) op de foto zetten met een moslim(a). Helaas heb ik er geen kans toe gezien om dit uit te voeren.
    Was dat nou zo geheimzinnig?

    Ik heb meen ik ook laten vallen dat het wel aardig was geweest om een moslima met hoofddoek te laten poseren met een foto van Wilders in haar handen.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2004 17:31:58 ]
    pi_23648285
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 15:38 schreef American_Nightmare het volgende:

    [..]

    Ik zie een aantal foto's die teveel punten krijgen en van bekende FOT'ters zijn. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar het gaat er bij mij niet in dat een foto die technisch niet in orde is hoog kan eindigen. Maar ja nogmaals; ik ga dus geen persoonlijke beschuldigingen uiten.
    Techniek is maar één aspect voor mij. Interpretatie van het onderwerp doet ook een hoop.
    pi_23648352
    Overigens; had iemand nog constructief commentaar op mijn inzending eigenlijk?
      FOK!fotograaf maandag 29 november 2004 @ 17:51:59 #197
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23648742
    Wat kunnen jullie weer leuk slowchatten zo tussen de wedstrijden door
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 17:53:48 #198
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23648789
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 17:51 schreef Xilantof het volgende:
    Wat kunnen jullie weer leuk slowchatten zo tussen de wedstrijden door
    We zijn vast aan het inchatten voor de volgende rel ronde.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      FOK!fotograaf maandag 29 november 2004 @ 17:54:45 #199
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23648812
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 17:53 schreef Rewimo het volgende:

    [..]

    We zijn vast aan het inchatten voor de volgende rel ronde.
    ah!

    ff de keel vingers opwarmen...
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_23648977
    Mijn internet verbinding is al dagen zo sloom, dat ik niet eens alle foto's te zien krijg. Kan iemand mij de foto van Bowiefan voor deze maand even mailen (borelius@quicknet.nl) , dan kan ik ook deze verwerken in het maandoverzicht.
    Ik ben helaas zelf deze maand niet in staat geweest een foto in te sturen, balen!
    ...niet geschoten is altijd mis...
      maandag 29 november 2004 @ 18:06:16 #201
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23649077
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 17:37 schreef k_man het volgende:
    Overigens; had iemand nog constructief commentaar op mijn inzending eigenlijk?
    Ja hoor ik wel
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23649214
    Do tell...
      maandag 29 november 2004 @ 18:17:40 #203
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23649373
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:11 schreef k_man het volgende:
    Do tell...
    Ok , Ik vind het idee heel erg leuk , en als je een foto van alleen de fles en het glas had gemaakt had ik je zeker punten gegeven . de achtergrond kleurde er mooi bij

    De foto van de indiaan erbij vind ik al minder , de suggestie van vuurwater met de fles en glas allleen was voor mij al meer dan voldoende

    Met het toevoegen van de waxine lichtje heb je voor mij je foto om zeep geholpen , verselijk lelijk zoals ze daar nutteloos staan te zijn.


    Nou niet boos worden om mijn kritiek he?
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23649461
    Toevoeging aan Ymkes commentaar: Die tekst onder aan je foto kan natuurlijk helemaal niet. Maar ik bewonder je creativiteit. Op dat gebied scoor je als een van de hoogste.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_23649548
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:17 schreef Ymke het volgende:
    Nou niet boos worden om mijn kritiek he?
    Allerminst.
      maandag 29 november 2004 @ 18:25:51 #206
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23649568
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:25 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Allerminst.
    gelukkig
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23649569
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:21 schreef American_Nightmare het volgende:
    Toevoeging aan Ymkes commentaar: Die tekst onder aan je foto kan natuurlijk helemaal niet. Maar ik bewonder je creativiteit. Op dat gebied scoor je als een van de hoogste.
    Ik vrees dat het idee zonder tekst niet evident genoeg zou zijn.
      maandag 29 november 2004 @ 18:29:03 #208
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23649645
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:21 schreef American_Nightmare het volgende:
    Die tekst onder aan je foto kan natuurlijk helemaal niet.
    Waarom kan die tekst niet??
      maandag 29 november 2004 @ 18:29:19 #209
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23649653
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:25 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Ik vrees dat het idee zonder tekst niet evident genoeg zou zijn.
    Het idee was dus duidelijk genoeg , jammer hoor


    ps wanneer schenk je hem uit?
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23650206
    Er zit nog een bodempje in...
    pi_23650218
    *hips!*
    pi_23650244
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:29 schreef fr.oosje het volgende:

    [..]

    Waarom kan die tekst niet??
    Punt 1 omdat het niet uit ziet en punt 2 omdat het volgens de regels niet is toegestaan. Als tekst toevoegen in de foto is toegestaan, dan is het wegsoepen van objecten dat ook. Overigens denk ik dat het zonder tekst ook voldoende duidelijk geweest was. Soms is het niet erg als mensen eens moeten nadenken.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_23650289
    Een titel toevoegen mag wel volgens mij. Het is iig veel vaker gebeurd dat een titel werd meegegeven, meestal in het kader oid.
      maandag 29 november 2004 @ 19:04:05 #214
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23650418
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 18:57 schreef k_man het volgende:
    Een titel toevoegen mag wel volgens mij. Het is iig veel vaker gebeurd dat een titel werd meegegeven, meestal in het kader oid.
    Mag volgens mij ook wel hoor , ik vind het iig niet erg
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23650541
    Nee ik vind het ook niet "erg" maar ook zeker niet mooi. En zodra je tekst in de foto gaat zetten is dat gewoon photoshopping.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      maandag 29 november 2004 @ 19:12:14 #216
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23650633
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 19:09 schreef American_Nightmare het volgende:
    Nee ik vind het ook niet "erg" maar ook zeker niet mooi. En zodra je tekst in de foto gaat zetten is dat gewoon photoshopping.
    Maar het is toch heel duidelijk dat dat alleen photoshopping voor de naam is , ik weet bijna zeker dat niemand daar hier moeilijk om doet
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      FOK!fotograaf maandag 29 november 2004 @ 19:19:00 #217
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23650831
    volgens mij mag het zelfs ook zo dat als je een titel hebt voor je foto, dat Rewimo hem ook gewoon in de post erbij wilt zitten...
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2004 @ 19:29:08 #218
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23651083
    Een titel in je foto plaatsen is gewoon toegestaan voor zover ik weet. Zo niet dan mogen de modjes mij verbeteren
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23654984
    Heeft iemand mijn berichtje gelezen met het verzoek om even de inzending van Bowiefan naar me te mailen i.v.m. het up-to-date maken van het maand-overzicht? Mijn internet-verbinding is nog steeds modem-achtig.....
    (borelius@quicknet.nl)
    ????
    ...niet geschoten is altijd mis...
      maandag 29 november 2004 @ 21:56:08 #220
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23655218
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 21:48 schreef Borelius het volgende:
    Heeft iemand mijn berichtje gelezen met het verzoek om even de inzending van Bowiefan naar me te mailen i.v.m. het up-to-date maken van het maand-overzicht? Mijn internet-verbinding is nog steeds modem-achtig.....
    (borelius@quicknet.nl)
    ????
    Ja , Gedaan
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_23655266
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 21:48 schreef Borelius het volgende:
    Heeft iemand mijn berichtje gelezen met het verzoek om even de inzending van Bowiefan naar me te mailen i.v.m. het up-to-date maken van het maand-overzicht? Mijn internet-verbinding is nog steeds modem-achtig.....
    (borelius@quicknet.nl)
    ????
    Hij gaat net de deur uit...
    I need a job where my immense ego seems normal.
    - Dogbert
      Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 29 november 2004 @ 22:08:40 #222
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_23655573
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 21:48 schreef Borelius het volgende:
    Heeft iemand mijn berichtje gelezen met het verzoek om even de inzending van Bowiefan naar me te mailen i.v.m. het up-to-date maken van het maand-overzicht? Mijn internet-verbinding is nog steeds modem-achtig.....
    (borelius@quicknet.nl)
    ????
    D'r raast net een exemplaar onder het IJsselmeer door

    edit: Niet alle drie plaatsen......
    Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
      Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 29 november 2004 @ 22:16:47 #223
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_23655815
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 19:29 schreef Rewimo het volgende:
    Een titel in je foto plaatsen is gewoon toegestaan voor zover ik weet. Zo niet dan mogen de modjes mij verbeteren
    Een titel in je foto plaatsen is toegestaan . Zou je hem er met een vlakfilm in de doka in belichten dan zou het ook mogen, en wat in de donkere kamer mag mag met fotosoep en consorten ook;
    Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
    pi_23656298
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 19:09 schreef American_Nightmare het volgende:
    Nee ik vind het ook niet "erg" maar ook zeker niet mooi. En zodra je tekst in de foto gaat zetten is dat gewoon photoshopping.
    Photoshop is ook niet per definitie verboden hoor. Een beetje scherpte en contrast ophalen mag bijvoorbeeld ook best. Daar gaat nou eenmaal wat van verloren bij het scannen.
      maandag 29 november 2004 @ 22:44:49 #225
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23656701
    Ik zou nu toch wel erg graag willen weten wie die peppertje is.

    Dus peppertje..........?????????????????????
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 29 november 2004 @ 22:45:40 #226
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_23656731
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 19:09 schreef American_Nightmare het volgende:
    Nee ik vind het ook niet "erg" maar ook zeker niet mooi. En zodra je tekst in de foto gaat zetten is dat gewoon photoshopping.
    We zullen ooit moeten accepteren dat Photoshop bij digitale fotografie hoort zoals de donkere kamer bij traditionele fotografie. Vandaar ook de simpele richtlijn dat alles wat in de donkere kamer kan, in principe ook in Photoshop mag.

    Om montages in een fotowedstrijd toe te laten zou je als bijkomende eis moeten stellen dat alle beeldelementen eigen werk zijn, anders kom je echt op een glijdende schaal terecht, met montages van allerhande 'geleende' onderdelen.
    Een tekst inzetten kan op die manier andermaal gewoon door de beugel, zowel foto als tekst zijn je eigen werk.
    Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
      maandag 29 november 2004 @ 22:52:23 #227
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_23656937
    En als je er niet mee eens bent, dan geef je gewoon geen punten
    Scope Pure Colombia BV
    pi_23657071
    Mja, ben het eens met Ouwesok. Dat betkent wel dat ik toch wel vind dat niet élke tekstuele toevoeging moet kunnen.

    Als ik bijvoorbeeld met de tekst op het etiket van de fles aan de gang geweest was, om daar bijvoorbeeld geen Jack Daniels op te hebben staan, maar Vuurwater... daar kun je terecht bezwaar tegen maken. Dat tast het karakter van de foto echt aan.
      maandag 29 november 2004 @ 22:56:55 #229
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_23657078
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 22:44 schreef Ymke het volgende:
    Ik zou nu toch wel erg graag willen weten wie die peppertje is.

    Dus peppertje..........?????????????????????
    Ik ben ook nieuwsgierig...Ik roep niet gauw dat iemand een kloon is, maar als ik naar zijn/haar postgeschiedenis kijk.....2 keer gestemd en 1 keer slotje geroepen in een topic van fot...das al...vreemd, zeer vreemd.
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
      FOK!fotograaf maandag 29 november 2004 @ 23:00:33 #230
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23657194
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 22:56 schreef k_man het volgende:
    Als ik bijvoorbeeld met de tekst op het etiket van de fles aan de gang geweest was, om daar bijvoorbeeld geen Jack Daniels op te hebben staan, maar Vuurwater... daar kun je terecht bezwaar tegen maken. Dat tast het karakter van de foto echt aan.
    maar zo'n etiket kan je ook met papier en een pen in elkaar knutselen
    en dan is het ineens creatief enzo
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      maandag 29 november 2004 @ 23:18:37 #231
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23657726
    ik vind die peppertje wel aardig
      maandag 29 november 2004 @ 23:24:34 #232
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_23657893
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 23:18 schreef fr.oosje het volgende:
    ik vind die peppertje wel aardig
    Hij mag blijven hoor
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_23658090
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 23:18 schreef fr.oosje het volgende:
    ik vind die peppertje wel aardig
    is het niet familie??
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
      maandag 29 november 2004 @ 23:33:00 #234
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23658130
    niet dat ik weet?
      maandag 29 november 2004 @ 23:37:22 #235
    84384 Nato
    n e e d Fans
      maandag 29 november 2004 @ 23:40:10 #236
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23658312
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 23:31 schreef stil het volgende:

    [..]

    is het niet familie??
    zus weet jij iets?
    pi_23658363
    Ondanks de modem snelheid is een en ander toch weer gelukt, mede dankzij 4 inzendingen van Bowie's bijdrage!
    November 2004 is een kleurrijk geheel geworden!
    ...niet geschoten is altijd mis...
      Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 29 november 2004 @ 23:46:22 #238
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_23658484
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 23:41 schreef Borelius het volgende:
    Ondanks de modem snelheid is een en ander toch weer gelukt, mede dankzij 4 inzendingen van Bowie's bijdrage!
    November 2004 is een kleurrijk geheel geworden!
    Ze staan d'r weer pr8tig op Borelius
    Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
    pi_23658490
    Peppertje, nou hier dan maar een berichtje van mij aangezien jullie erg nieuwgierig zijn naar wie ik ben. Zal beginnen bij dat ik geen kloon ben maar een echte levende vrouw! Zit al een tijdje naar jullie foto's te kijken en vond het nu maar eens tijd om te reageren. Ik ben benieuwd wat de volgende opdracht wordt, want ik vind het erg leuk om jullie te volgen. Volgende maand ga ik weer stemmen, ik hoop dat ik me dan niet nog een keer hoef voor te stellen
      maandag 29 november 2004 @ 23:48:00 #240
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23658533
    Nou welkom stille aanbidster van het fok fot forum. zelf niet mee doen?
    pi_23658613
    Dan volgende keer froosje maar weer 5 pnt
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
      maandag 29 november 2004 @ 23:51:58 #242
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23658635
    ik hoop het wel ja :-)
    pi_23658648
    Ga proberen om de volgende keer mee te doen, maar heb nog niet zoveel ervaring. Dus wie weet?? Nog een paar handige tips voor me froosje?
      Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 29 november 2004 @ 23:52:55 #244
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_23658658
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 23:46 schreef peppertje het volgende:
    maar een echte levende vrouw!
    * profiel checkt

    Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
      maandag 29 november 2004 @ 23:53:36 #245
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23658674
    ja daar staat man inderdaad
    pi_23658711
    Jammer dat we boos hier niet meer zien.
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
      maandag 29 november 2004 @ 23:55:31 #247
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_23658730
    Welkom peppertje...en babbel verder lekker mee hoor
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
      maandag 29 november 2004 @ 23:56:14 #248
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23658749
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 23:52 schreef peppertje het volgende:
    Ga proberen om de volgende keer mee te doen, maar heb nog niet zoveel ervaring. Dus wie weet?? Nog een paar handige tips voor me froosje?
    Ja hoor iedereen omkopen.

    Maar nee serieus, stuur geen archief werk in :-) Oke ook flauw ben een beetje melig.

    Gewoon lekker mee doen en maak er wat moois van zou ik zeggen.
      maandag 29 november 2004 @ 23:57:40 #249
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23658788
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 23:54 schreef stil het volgende:
    Jammer dat we boos hier niet meer zien.
    Boos is altijd heel druk, heeft een eigen zaak enzo en zit te wachten op de nieuwe minolta digi srl
    pi_23658824
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 23:57 schreef fr.oosje het volgende:

    [..]

    Boos is altijd heel druk, heeft een eigen zaak enzo en zit te wachten op de nieuwe minolta digi srl
    Ja, eigenzaak gaat voor de leuk.
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
      dinsdag 30 november 2004 @ 00:00:25 #251
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23658855
    ja inderdaad, hij vindt het ook heel leuk om te zeggen hoor druk druk duk
      dinsdag 30 november 2004 @ 00:01:59 #252
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23658887
    het wordt tijd voor een nieuwe opdracht heb ik in de gate
    pi_23659214
    Ja jeeh wat zal ik zeggen, zit inderdaad net ook mijn eigen profiel na te kijken en zie dat ik een man ben! Zal het zo snel mogelijk even wijzigen.

    Ga zeker mijn best doen om de volgende keer een mooie foto in te leveren, bedankt voor je tips froosje
      dinsdag 30 november 2004 @ 00:15:31 #254
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23659234
    je bent welkom hoor
    pi_23659425
    Thanx
    pi_23662102
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 23:37 schreef Nato het volgende:
    ..even héél snel..

    [afbeelding]
      dinsdag 30 november 2004 @ 07:21:36 #257
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_23662203
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 22:56 schreef pea4fun het volgende:

    [..]

    Ik ben ook nieuwsgierig...Ik roep niet gauw dat iemand een kloon is, maar als ik naar zijn/haar postgeschiedenis kijk.....2 keer gestemd en 1 keer slotje geroepen in een topic van fot...das al...vreemd, zeer vreemd.
    Als peppertje nu even een foto van hem.haar laat zien dan zijn we er uit

    En het is geen familie van ons , iig niet zover wij weten . Mijn moeder zou zich nooit peppertje noemen
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      dinsdag 30 november 2004 @ 08:54:53 #258
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_23662659
    quote:
    Op maandag 29 november 2004 23:46 schreef peppertje het volgende:
    Volgende maand ga ik weer stemmen, ik hoop dat ik me dan niet nog een keer hoef voor te stellen
    Gewoon meelullen in slowchat is absoluut niet verkeerd
    op die manier wordt je sneller geaccepteerd.
    Fototechnisch hoef je daar ook niks te weten
    Over iso-waarden, lichtinval en lenssterktes hoef je niet te zweten,
    in slowchat is het voldoende om te melden dat je bent opgestaan
    en door de regen, mist of zonneschijn naar het werk bent gegaan.
    En voila, bij de volgende wedstrijd, wees maar niet bang
    zal iedereen denken, hee dat is Peppertje, die post hier al lang.

    Scope Pure Colombia BV
    pi_23662790
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 08:54 schreef huiz het volgende:

    [..]

    Gewoon meelullen in slowchat is absoluut niet verkeerd
    op die manier wordt je sneller geaccepteerd.
    Fototechnisch hoef je daar ook niks te weten
    Over iso-waarden, lichtinval en lenssterktes hoef je niet te zweten,
    in slowchat is het voldoende om te melden dat je bent opgestaan
    en door de regen, mist of zonneschijn naar het werk bent gegaan.
    En voila, bij de volgende wedstrijd, wees maar niet bang
    zal iedereen denken, hee dat is Peppertje, die post hier al lang.

    . Je begint al in de sinterklaassfeer te komen
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      dinsdag 30 november 2004 @ 09:25:38 #260
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_23662898
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 09:13 schreef PdeHoog het volgende:

    [..]

    . Je begint al in de sinterklaassfeer te komen
    Met rijmen heb ik geen moeite heb ik gemerkt
    en dat heeft me vaak gesterkt
    niet alleen in het verleden
    maar zeker ook in het heden
    om officiele sinterklaasdichter te spelen
    en snelgedichten op meerdere fora te delen.
    Het is zo eenvoudig, spelen met woorden en zinnen
    maar niet iedereen kan het, het moet in je zitten van binnen.
    Ik vind het geweldig om te doen
    en doe het absoluut niet voor de poen
    de blijdschap van anderen is het mooist voor mij
    en zo draag ik ook wat bij aan deze maatschappij.
    Helaas duurt die tijd van dankbaarheid niet zo lang
    een vaste baan als dichter zit er niet in, ben ik bang,
    zodra Sint zijn grote feest
    weer is geweest
    wil niemand meer bij mij komen slijmen
    en zeggen ze: "Nu kan ik zelf wel rijmen"
    maar diep in hun hart denken ze dan,
    ja, die Huiz, die kan er wat van.
    En dan zit ik daar met al mijn verdriet
    en denk: "waarom rijmen ze voor de Kerstman niet"


    en nu weer ontopic
    Scope Pure Colombia BV
      dinsdag 30 november 2004 @ 10:09:33 #261
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23663462
    huiz je kan er wat van!
      dinsdag 30 november 2004 @ 10:09:46 #262
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_23663468
    Maf om je eigen foto op die pagina te zien staan Alleen daar ben ik al trots op

    Wanneer is de winnaar bekend?

    Ow, en Peppertje.....Ik ben ook nieuw hier hoor
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 november 2004 @ 10:38:10 #263
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23663866
    Het stemmen duurt tot morgenavond
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      dinsdag 30 november 2004 @ 12:57:57 #264
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_23666594
    IK HEB EEN PUNT, IK HEB EEN PUNT, IK HEB EEN PUNT!!!!!!!

    hoezo blij

    Thnx Bowiefan!!
    * Puckzzz is ook al jaren Bowiefan
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      FOK!fotograaf dinsdag 30 november 2004 @ 17:12:01 #265
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23672741
    vind het wel leuk om te zien dat er deze maand erg divers gestemd wordt.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_23672967
    Kan het stemmen volgende keer niet een dag korter, er stemt amper iemand nog.
    -->
    ik word er vrolijk van.
    -->
    http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
      FOK!fotograaf dinsdag 30 november 2004 @ 17:43:16 #267
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23673516
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 17:21 schreef stil het volgende:
    Kan het stemmen volgende keer niet een dag korter, er stemt amper iemand nog.
    ik ben eerder voor het verkorten van het "onderwerp-stemmen" dan voor het verkorten van deze stemronden..

    puur om de reden dat ik soms ook langer doe over het stemmen, omdat ik alle inzendingen vaker wil bekijken.
    bovendien vind ik het belangrijker dat mensen hier uitgebreider kunnen stemmen (en meer kans kirijgen als ze niet vaak online kunnen zijn) dan met het onderwerp stemmen.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_23674395
    Iedereen heeft het onderwerp wel erg letterlijk genomen zeg.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 november 2004 @ 18:20:29 #269
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23674460
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 17:21 schreef stil het volgende:
    Kan het stemmen volgende keer niet een dag korter, er stemt amper iemand nog.
    Had ik gedaan omdat het forum eruit lag. Daardoor viel de zondag al af.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23674464
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 18:17 schreef dawg het volgende:
    Iedereen heeft het onderwerp wel erg letterlijk genomen zeg.
    pi_23674557
    k_man

    Ik zag water & vuur staan, en het eerste wat ik dacht was: ah, tegenstellingen!
    pi_23687477
    quote:
    Op dinsdag 30 november 2004 18:20 schreef Rewimo het volgende:

    [..]

    Had ik gedaan omdat het forum eruit lag. Daardoor viel de zondag al af.
    En vanavond gaat ie vlak voordat de uitslag bekend wordt weer plat
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 december 2004 @ 08:43:05 #273
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23687580
    Goed dat je het nog even zegt, mag ik voor die tijd wel even een uitdraai maken van de stemmen!
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      woensdag 1 december 2004 @ 09:12:39 #274
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_23687811
    Kan er niet een tussenstand gegeven worden ofzo?
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 december 2004 @ 09:32:23 #275
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23688051
    Nee, daar doen we niet aan We houden het spannend tot het einde!
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23689257
    Nog maar negenuurtjes wachten Puckzzz......
      woensdag 1 december 2004 @ 11:15:14 #277
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23689689
    Ik heb net even een tussentelling gedaan, en het is ongekend spannend rond de eerste vier plaatsen
      woensdag 1 december 2004 @ 11:27:16 #278
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_23689930
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 11:15 schreef fr.oosje het volgende:
    Ik heb net even een tussentelling gedaan, en het is ongekend spannend rond de eerste vier plaatsen
    Zal ik dan toch maar stemmen? *denk* *denk*
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      woensdag 1 december 2004 @ 11:48:57 #279
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_23690397
    waarom zou je niet stemmen???
      woensdag 1 december 2004 @ 11:49:34 #280
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_23690420
    Ik heb ook niet gestemd
    No one goes to Hooters for wings.
    Well polish my nuts and serve me a milkshake.
    A-one and a-two and a-chicka booma chick!
      woensdag 1 december 2004 @ 12:09:38 #281
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_23690825
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 11:48 schreef fr.oosje het volgende:
    waarom zou je niet stemmen???
    Ik wil eerst wachten tot de andere 118 stemmers geweest zijn, je weet wel, die stemden op welk onderwerp het moest worden
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      woensdag 1 december 2004 @ 12:10:40 #282
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_23690843
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 11:49 schreef Robertje het volgende:
    Ik heb ook niet gestemd
    briliante avatar/userpic b.t.w.
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_23691717
    Hmmm zo maar eens gaan stemmen...
    Ik heb afgelopen maand niet meegedaan, omdat ik wat ik in m`n hoofd had niet kon uitwerken.
    En dan ben je druk bezig met andere onderwerpen verzinnen, krijg je een leuk idee, is de wedstrijd al een uur daarvoor afgelopen....
    Volgende keer beter.
      Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 1 december 2004 @ 13:01:28 #284
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_23691930
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 12:51 schreef RubberDuckey het volgende:
    Ik heb afgelopen maand niet meegedaan, omdat ik wat ik in m`n hoofd had niet kon uitwerken.
    Vuur ging steeds uit of het water verdampte......
    Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
      woensdag 1 december 2004 @ 13:06:10 #285
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_23692021
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 12:10 schreef Shark.Bait het volgende:

    [..]

    briliante avatar/userpic b.t.w.
    maar ik ga vandaag nog wel ff stemmen.
    No one goes to Hooters for wings.
    Well polish my nuts and serve me a milkshake.
    A-one and a-two and a-chicka booma chick!
    pi_23692759
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 13:01 schreef Ouwesok het volgende:

    [..]

    Vuur ging steeds uit of het water verdampte......
    Ik had het onderwerp niet letterlijk genomen, naja ongeveer. Water kwam er wel in voor en een heet model, alleen dat hete model was niet te vinden, die ook mee wilde werken
      woensdag 1 december 2004 @ 13:52:52 #287
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_23693091
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 13:37 schreef RubberDuckey het volgende:

    [..]

    Ik had het onderwerp niet letterlijk genomen, naja ongeveer. Water kwam er wel in voor en een heet model, alleen dat hete model was niet te vinden, die ook mee wilde werken
    Whahaaa...je mocht haar niet in de fik steken?
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_23696931
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 12:09 schreef Shark.Bait het volgende:

    [..]

    Ik wil eerst wachten tot de andere 118 stemmers geweest zijn, je weet wel, die stemden op welk onderwerp het moest worden
      FOK!fotograaf woensdag 1 december 2004 @ 17:44:58 #289
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23698284
    Rewimo, al uitgedacht hoe het nu gaat dan? ivm de downtime enzo?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 1 december 2004 @ 18:06:11 #290
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_23698671
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 13:37 schreef RubberDuckey het volgende:
    Water kwam er wel in voor en een heet model
    Cool .....
    Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 december 2004 @ 18:24:17 #291
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23699062
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 17:44 schreef Xilantof het volgende:
    Rewimo, al uitgedacht hoe het nu gaat dan? ivm de downtime enzo?
    Ik heb begrepen dat het in principe geen lange downtime wordt. Daar gaan we dan maar vanuit
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23699092
    Dat is wel héél naïef hoor.
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 december 2004 @ 18:27:57 #293
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23699151
    Ben ik ook
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 1 december 2004 @ 18:29:27 #294
    41809 crew  Ouwesok
    Leuke lamp overigens
    pi_23699185
    quote:
    Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef Rewimo het volgende:

    [..]

    Ik heb begrepen dat het in principe geen lange downtime wordt. Daar gaan we dan maar vanuit
    * puzzelboekje klaarlegt
    Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 december 2004 @ 19:59:47 #295
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23701078
    Ik heb alles geteld wat er binnen is. En het is reuzespannend!!!
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_23701465
    heej nog steeds up
      FOK!fotograaf woensdag 1 december 2004 @ 20:23:24 #297
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23701695
    ik ben ook wel benieuwd deze keer.
    tis een aantal maanden geweest dat het al snel duideijk was wie de overgrote winnaar was...
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 december 2004 @ 20:23:53 #298
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_23701718
    Deze keer niet hoor
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      woensdag 1 december 2004 @ 20:34:06 #299
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_23701971
    Is het forum er al uitgeweest?
    Scope Pure Colombia BV
      FOK!fotograaf woensdag 1 december 2004 @ 21:08:10 #300
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_23702405
    ik snap er niets meer van.
    doet ie het nu wel of niet?

    hij leek er even uit, en toen deed ie het, en toen weer niet.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      woensdag 1 december 2004 @ 21:08:23 #301
    105964 Elation
    i'leyshun, follow me..
    pi_23702411
    jup
    detached from reality
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')