abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 maart 2005 @ 00:31:59 #301
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_25405142
quote:
Op maandag 7 maart 2005 00:26 schreef Leshy het volgende:

[..]

Mijn grootste bezwaar tegen het ding is dat het een apart onhandig venster is met idioot grote iconen, en dat je het venster zo'n beetje moet maximaliseren om te kunnen zien hoe meerdere downloads tegelijk gaan, et cetera.

Bij mijn standaard browser heb ik de downloads netjes in een tab op de achtergrond, waarop ik kan zien hoe lang het downloaden nog duurt (ik hoef dus niet naar een download-venster te switchen om te kijken hoe lang het nog duurt), en waarop ik bovendien veel meer, en veel sneller en overzichtelijker kan zien wat er gebeurt, zeker als ik meerdere downloads tegelijk aan heb staan.

De Firefox Download-manager werkt gewoon netjes, het is imo alleen een vreselijk onhandig ding. Een mening die ik overigens onder FF-gebruikers ook vaker zie terugkomen, ik ben dus niet de enige
Oke, daar zit wel wat in, het zou wel wat handiger kunnen inderdaad... Ik dacht dat je het over het downloaden zelf had, maar dat werkt, zoals jij ook al zei, prima...

Om dat downloadvenster wat aan te passen (naar een tab of sidebar) is (hoe kan het ook anders ) wel een extension beschikbaar trouwens...


En vol... HIER verder...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')