abonnement Unibet Coolblue
pi_23445007
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_23447487
Tvp
War. War never changes.
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:50:48 #3
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23452939
De Red hot Chili Peppers versie van Havana Affair is ook kewl
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_23461218
Dusssss. Net nog iemand naar Face Tomorrow geweest?
jeweetz
  zondag 21 november 2004 @ 11:37:43 #5
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23463603
Nee, niet naar face tomorrow. Ik ga volgende week wel naar de grote Facial Hair party in Leiden. Met Omission, Isle of man, Zann, Gilgamesh en Propagator (ik heb ze de nieuwe Point of Few genoemd horen worden. Veelbelovend)
pi_23465236
Aah klinkt ook niet verkeerd.
Face Tomorrow was erg leuk, de andere bandjes ook ondanks dat ik niet zo van emo hou. Ben alleen niet uit m'n dak gegaan omdat ik dat niet zo voelde vanwege persoonlijke problempjes, maar anders had ik het zeker wel gedaan zo bruut was het
jeweetz
  zondag 21 november 2004 @ 20:33:03 #7
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23475744
Face Tommorow bruut? Die spelen indie-rock toch?

En juist bij persoonlijke problemen voel ik erg veel aandrang om keihard uit mijn dak te gaan. Ik ben niet echt zo iemand die een emo-cd'tje op zet en gaat zitten huilen
pi_23477815
Ik heb FT dit jaar gezien bij het zakkersfestival in de Melkweg... vond er bar weinig aan. Trage zooi, en als het harder wordt, waar je denkt, goh nu gaat het komen!.... dan komt er niks, anti-climax muziek imo.
pi_23478108
Eyey, het is wel emocore heh! En ze stonden deze zomer op het Goudvishal hardcorefest én er zit een exlid van Malkovich in de band, dus als je hardcore bent mag je ernaar luisteren
Er was gister zelfs een pit
jeweetz
  zondag 21 november 2004 @ 23:35:11 #10
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23480635
Ik kan me zelf de tijd nog herinneren dat ze hardcore speelden en je hier in de buurt niet op een show kon komen of zij stonden ook op de flyer. Maar dat betekend nog niet dat ik er helemaal los op ga, daar is meer voor nodig dan een hardcore-verleden.

En voor een Caliban-hooligan lijkt het me juist helemaal niet hard.
pi_23481081
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:23 schreef Jimmy het volgende:
Nummer 15 van het punk & hardcore topic. Ik heb het topic dit keer genoemd naar een nummer van the Ramones, die natuurlijk, veel cooler waren dan bijv. the Sex Pistols
En echt waren, en tijdloos waren en de werkelijke uitvinders van de punkrock waren.

Sex Pistols en anarchie dood, punkrock springlevend!
pi_23481220
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:51 schreef Juichtoon het volgende:

[..]

En echt waren, en tijdloos waren en de werkelijke uitvinders van de punkrock waren.

Sex Pistols en anarchie dood, punkrock springlevend!
idd
toch jammer dat iedereen in 'anarchy' en 'sex pistols' kleren loopt
terwijl je ramones nauwelijks ziet
misschien ook wel beter, dan wordt het niet uitgemolken
  maandag 22 november 2004 @ 00:00:13 #13
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23481287
Face Tomorrow is coole band Ze lopen alleen de hele tijd met kanker te schelden
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23483680
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:35 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik kan me zelf de tijd nog herinneren dat ze hardcore speelden en je hier in de buurt niet op een show kon komen of zij stonden ook op de flyer. Maar dat betekend nog niet dat ik er helemaal los op ga, daar is meer voor nodig dan een hardcore-verleden.

En voor een Caliban-hooligan lijkt het me juist helemaal niet hard.
Ik vind een hele zooi generes wel lekker luisteren, maar er gaat natuurlijk niks boven hardcore. Hoef dan ook niet hard te zijn voor mij. Ik kan zelfs van Norah Jones en Robbie Williams genieten

Sjoewe, ga jij eens uitzoeken waar ze vandaan komen, dan begrijp je wel waarom ze dat doen

[Edit: ok whatever, tis al laat]
jeweetz
pi_23483767
Volgens mij heb ik een paar delen gemist
  maandag 22 november 2004 @ 13:02:49 #16
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23489360
quote:
Op zondag 21 november 2004 23:51 schreef Juichtoon het volgende:

[..]

En echt waren, en tijdloos waren en de werkelijke uitvinders van de punkrock waren.

Sex Pistols en anarchie dood, punkrock springlevend!
Als we naar de gezondheid van de bandleden kijken denk ik dat de Ramones doder zijn dan de Sex Pistols. En anarchie dood? Wat veel mensen vergeten is dat anarchie geen punkband of slogan is, maar een politieke staat en een politiek ideaal. En dit ideaal leefde niet alleen in de punkwereld, maar ook in andere subculturen.

Anarchie is ook zeker niet dood. Waarschijnlijk schenken de mensen en bands in de punk/hardcore stroming die jij volgt hier gewoon geen aandacht aan. Maar in bijvoorbeeld de anarchopunk en crustcore-wereld wordt hier nog wel over gesproken.

En punk-rock, is dat niet die aangelengde en verwaterde vorm van punk, die radio-vriendelijk is en daarom ook voor de pubertjes met gevoelige oren te beluisteren is?

Punk is niet dood, punk is ziek!
  maandag 22 november 2004 @ 14:38:53 #17
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23491581
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:02 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Anarchie is ook zeker niet dood. Waarschijnlijk schenken de mensen en bands in de punk/hardcore stroming die jij volgt hier gewoon geen aandacht aan. Maar in bijvoorbeeld de anarchopunk en crustcore-wereld wordt hier nog wel over gesproken.
Crust, de meest onzinnige vorm van punk. Preken over alles wat volgens hun fout is, maar op zo'n manier dat alleen mensen die er al precies hetzelfde overdenken bereikt worden.
quote:
En punk-rock, is dat niet die aangelengde en verwaterde vorm van punk, die radio-vriendelijk is en daarom ook voor de pubertjes met gevoelige oren te beluisteren is?
Liever punkrock dan crustpunk.
quote:
Punk is niet dood, punk is ziek!
Punk is niet dood, punkers zijn zeikerds.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 22 november 2004 @ 14:58:53 #18
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23492102
quote:
Op maandag 22 november 2004 02:06 schreef Rhinestone het volgende:
Sjoewe, ga jij eens uitzoeken waar ze vandaan komen, dan begrijp je wel waarom ze dat doen
[Edit: ok whatever, tis al laat]
Rotterdam toch? De zanger is een goede vriend van m'n zusje d'r vriend. Binnen onze vriendengroep is 'de Face Tomrrow-kanker' onderhand een begrip

Maar muzikaal niks dan lof voor die gasten ik vind het heel koel wat ze neerzetten, CD heeft weken in mn diskman gezeten
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23494909
Hmn, hier hoorde een reactie te staan, maar de database liep te kloten.

[ Bericht 86% gewijzigd door Diverse_Reality op 22-11-2004 18:32:32 ]
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_23495363
de Face Tomorrow kanker
jeweetz
pi_23499225
Ach wat is radio-vriendelijk? Het komt toch amper tot niet op de radio en als dat zo is, dan zijn da heus wel goede programma's met DJ's die ook uit die tijdsgeest komen, voornamelijk VPRO enzo. Of neem internetradio via Winamp ofzo, genoeg leuke radiozenders te vinden. Voornamelijk Duits spul die hele leuke mixjes draaien van oud en nieuw, bekend en minder bekend.

Overigens, als echte punk geen echte punk meer is omdat de kwaliteit van de studio bovenmaats is voor de term punk, dan vind ik dat best wel sneu. Als je de mogelijkheid hebt en je kunt daardoor veel meer mensen bereiken, doe je jezelf dan niet te kort, MOET het low-quality wezen omdat het anders geen punk is maar misschien wel punkrock..?! In die context lijkt dat ineens een vies woord.

Of de meeste mensen zijn gewoon verwend geworden. Aan de andere kant, de tijden veranderen...

En punk mag dan wel ziek zijn, er zitten ook een hoop zeikers bij, dat klopt. Ziek, zeik... small difference.
  maandag 22 november 2004 @ 20:19:33 #22
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23499772
De combo Punk en Anarchisme is maar al te vaak een slap excuus voor aandacht trekkerij geweest, IMHO. Johnny Rotten geilde op de aandacht, de overgebleven Ramone bekend dat anarchy slechts een mooie kreet was, en wierp zich op als gezicht op http://www.conservativepunk.com/ om daar rechtse standpunten te verkondigen.

Punkers zijn ook mensen, en daarom zijn ze niet verantwoordelijker of integerder dan anderen, ik vind het anarchy gedoe altijd maar slap gejengel in de marge.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  Trouwste user 2022 maandag 22 november 2004 @ 20:49:57 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_23500648
Vannacht bij het zappen in m'n bed kwam ik in een uurlang concert van Lagwagon terecht op Duitsland-3. Was prettig om mee te gaan slapen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23502594
quote:
Op maandag 22 november 2004 20:19 schreef Sjoewe het volgende:
De combo Punk en Anarchisme is maar al te vaak een slap excuus voor aandacht trekkerij geweest, IMHO. Johnny Rotten geilde op de aandacht, de overgebleven Ramone bekend dat anarchy slechts een mooie kreet was, en wierp zich op als gezicht op http://www.conservativepunk.com/ om daar rechtse standpunten te verkondigen.

Punkers zijn ook mensen, en daarom zijn ze niet verantwoordelijker of integerder dan anderen, ik vind het anarchy gedoe altijd maar slap gejengel in de marge.
Was toch een van die uitgekotste gasten van de Misfits die het begonnen was? Johnny Ramone sympathiseerde als enige van de vier wel met de Republikeinen ja, en was groot fan van Reagen en Bush geloof ik.
  Trouwste user 2022 maandag 22 november 2004 @ 22:05:21 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_23502878
Luister maar eens naar de oude shit van Poison Ivy en b.v. Sham 69. Hadden wel degelijk linkse denkbeelden. Stonden met hun teksten op de barricaden. Anarchy is maar een kreet.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 22 november 2004 @ 22:13:46 #26
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23503168
Ja maar linkse teksten is wel wat anders dan anarchisme preken, dat is namelijk echt scheit aan iedere vorm van gezag hebben.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 22 november 2004 @ 22:49:17 #27
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23504397
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:55 schreef =HellFire= het volgende:

Was toch een van die uitgekotste gasten van de Misfits die het begonnen was? Johnny Ramone sympathiseerde als enige van de vier wel met de Republikeinen ja, en was groot fan van Reagen en Bush geloof ik.
Joey in elk geval niet. Het nr Bonzo goes to Bittsburg is een van de weinige politieke nummers van de Ramones, en die is voor zover ik weet tegen Reagan gericht.

Ik dacht ook dat die conservative punk figuur er eentje van de Misfits was trouwens, niet een Ramone.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  maandag 22 november 2004 @ 22:51:24 #28
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23504463
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ja maar linkse teksten is wel wat anders dan anarchisme preken, dat is namelijk echt scheit aan iedere vorm van gezag hebben.
En ook erg onrealistisch. Geef mij dan maar democratie met al zijn gebreken.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  Trouwste user 2022 maandag 22 november 2004 @ 22:54:50 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_23504566
De Dead Kennedy's zongen over vakantie in Cambodja. Maar ook dat ze te dronken waren om te neuken.

Het kan dus wel samengaan.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23504701
Valt Landser ook onder punkrock?
Ge wit het ooit nooit nie.
  maandag 22 november 2004 @ 23:05:44 #31
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23504854
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:49 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Joey in elk geval niet. Het nr Bonzo goes to Bittsburg is een van de weinige politieke nummers van de Ramones, en die is voor zover ik weet tegen Reagan gericht.

Ik dacht ook dat die conservative punk figuur er eentje van de Misfits was trouwens, niet een Ramone.
Er zat 100% zeker een ramone tussen, ik weet het nog omdat mn mond openviel van verbazing.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23504990
quote:
Op maandag 22 november 2004 23:05 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Er zat 100% zeker een ramone tussen, ik weet het nog omdat mn mond openviel van verbazing.
Zat ja... Het was zekersteweten Johnny, en zoals je wel weet is die ook de pijp uit.

Naja... weer een Republikein minder.
  maandag 22 november 2004 @ 23:13:26 #33
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23505053
The Ramones The Remains
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 22 november 2004 @ 23:41:08 #34
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23505836
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ja maar linkse teksten is wel wat anders dan anarchisme preken, dat is namelijk echt scheit aan iedere vorm van gezag hebben.
Het grote probleem is dat die 15jarige jochies met zo'n omcirkelde A op hun legerjack geen idee hebben wat anarchie werkelijk zou kunnen zijn. In de Johnny Rotten variant is het inderdaad "schijt aan alle regels", maar hebben die jongens met die A op hun jas weleens iets van Bakoenin gelezen? (En, ja, ik geef toe dat het anarchisme van Bakoenin geen echte anarchie is, maar meer anarchie met het pistool op tafel.) Maar kennen die mensen Emma Goldman en Max Stirner (een 19de eeuwse anarchist, maar zijn idee van anarchie past nu misschien beter bij de VVD). Hebben ze weleens een boek gelezen van Anton Constantse, een Nederlandse anarchist, met een rij boeken op zijn naam? Ik weet zeker van niet.

En dat is het probleem met het overgrote deel van Nederland, ze hebben overal een mening over, zonder dat ze er ook maar iets vanaf weten. En ook ik heb me niet overal over ingelezen, maar het probleem is gewoon dat ik geen tijd heb om me overal in te verdiepen en in in te lezen.

Maar om mijn betoog even af te ronden, wordt de term anarchie door bijna iedereen oneigenlijk gebruikt voor het beschrijven van een staat van chaos. Terwijl je er, als je je erin inleest, achter komt dat er wel degelijk een ware ideologie achter zit, waarover is nagedacht en die niet door een stel brallerige junks is verzonnen als vrijbrief voor alles wat ze fout doen. Ik ben zelf geen aanhanger van het pure anarchisme, maar heb in die boeken wel wat dingen gevonden waar ik iets mee kan en die mijn politieke ideeen iets veranderd hebben. En dat is het hele punt. Over politieke ideeen mag je best blijven nadenken, je hoeft niet elke 4 jaar klakkeloos hetzelfde te stammen.

En nu ik het daar toch over heb. Gaat er dit weekend iemand naar het sociaal forum in Amsterdam?

En dan nog de punk/ punk-rock discussie. Ik persoonlijk hou gewoon niet van gelikt en gepolijst. Ik ben ooit de punk/hardcore ingedoken om te vluchten voor Ace of base en trawanten en vind het dan ook vreselijk om hier groepen tegenkomen die maar op weinig punten daarvan verschillen. Maar ik wil dat een ander niet opdringen (maar ik snap dat ik soms zo overkom).

Ik hou zelf gewoon enorm van ongepolijste muziek, harde standpunten, vieze kraakpanden, meisjes die hun haar nooit kammen, platen die klinken alsof ze opgenomen zijn met een ongestemde gitaar op een zelfgemaakte versterker. Ik zal wel een idealist zijn, of misschien wel een ouwe nostalgist, maar ik ben nog steeds op zoek naar een soort punk-utopia. Die echt probeert onze maatschappij en samenleving te veranderen door zelf een alternatief te bieden.
Ja, denk er maar van wat je wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 22-11-2004 23:51:22 ]
  dinsdag 23 november 2004 @ 00:06:01 #35
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23506505
Ik heb geen boeken van die schrijvers, ik zal ze eens halen, als geschiedenis student heeft het mijn interesse wel. Ik heb ooit een uur lang proberen te discussieren met wat zich een "anarchistisch dierenfront" noemde, maar voor hun waren de dieren bij zaak en ging de discussie vooral over anarchisme. De ene belachelijke statement na de andere volgde elkaar op, tot het negeren van stoplichten aan toe. Deze mensen hadden destijds allemaal een uitkering en dat stak me wel het meest, beetje regering krijg de tering roepen en tegelijk op kosten van de staat leven.
Kijk mijn wortels zitten ook links, en ik geloof ook in een sociale wereld, maar komop dit soort mensen zijn gewoon verkeerd bezig. Communisme leek ook mooi op papier, maar dat werkt ook niet in de praktijk. Dat is ook mijn algemene bezwaar tegen zulke verzonnen c.q. opgelegde ismes. Het werkt gewoon niet omdat het geen vormingsverleden heeft zoals bijvoorbeeld democratie dat wel had. Het absolute gelijkwaardigsideaal is een prachtige utopie, maar één minuut animal-planet overtuigt mij van het feit dat er op deze werel niet zoiets kan bestaan.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23506721
Hippe, de punk status Quo, vooral niets veranderen heheh, hoe conservatief. Nah, ik begrijp wel wat je bedoelt. Het is een mooi ideaal, dat geef ik toe. Harde standpunten, vieze panden en platen die opgenomen zijn met een ongestemde gitaar is natuurlijk niks mis mee, maar als ik zou mogen kiezen uiteindelijk tussen een nettere opname of een crappy opname dan doe ik toch de nettere omdat dat in the end veel lekkerder luistert. Het hoeft niet helemaal schoon te zijn, maar ook niet weer TE... begrijp je. Zo is het nou eenmaal. Noem me verwend, maar het zij zo.

Overigens, Ik vind het alleen wel onterecht dat er bands bij Ace of Base oid geplaatst worden alleen omdat ze gelikt en gepolijst over zouden komen. Beetje close-minded dus.
  dinsdag 23 november 2004 @ 00:15:24 #37
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23506770
Er is wel een verschil tussen iets goed op nemen en het kapot produceren, natuurlijk
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 23 november 2004 @ 00:53:53 #38
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23507579
Sjoewe: Ik heb het idee dat communisme en anarchisme wel werken als het op kleine schaal gedaan wordt, met alleen maar mensen die er achter staan (want het is erg makkelijk om misbruik te maken van deze systemen.)

Hellfire: Ik vergelijk geen bands met Ace of Base, maar moet je eerlijk zeggen dat sommige me hierin doen denken. Ik hou ook echt niet van mooi geproduceerde plaatjes. Een beetje ruis en te zacht drumgeluid ofzo voegt gewoon extra kracht en smerigheid toe aan een plaat en daar hou ik van. Vaak vind ik nummers op een demo ook beter dan later op de plaat, door die productie
pi_23509009
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:59 schreef Brad_Prit het volgende:
Valt Landser ook onder punkrock?
Daar is een apart topic voor:

Landser.

Ik zou graag even op Hippe willen reageren, maar ik moet weg.
Was ik maar werkeloos. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_23509014
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 00:53 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Sjoewe: Ik heb het idee dat communisme en anarchisme wel werken als het op kleine schaal gedaan wordt, met alleen maar mensen die er achter staan (want het is erg makkelijk om misbruik te maken van deze systemen.)
Idd, kleinschaligheid, kleine lokale groepen...
quote:
Ik hou ook echt niet van mooi geproduceerde plaatjes. Een beetje ruis en te zacht drumgeluid ofzo voegt gewoon extra kracht en smerigheid toe aan een plaat en daar hou ik van. Vaak vind ik nummers op een demo ook beter dan later op de plaat, door die productie
Heb je wel eens wat goede, rauwe black metal geprobeerd? Darkthrone, Azaghal, etc.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_23509554
tvp ivb met discussie over anarchisme en het nog moeten lezen v/h comment.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_23513502
Dus...... fijn een discussie over anarchie en zooi. Kan ik lekker over mee praten

Maar ja... dan maar TVP als men weer over muziek gaan lullen

ow hippe je hoeft niet te reageren hoor op mijn post
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_23515736
Ik heb me afgelopen nog flink liggen irriteren aan al die crusts die in mijn lokale soos naar bandjes kwamen kijken. Geen entree betalen, eigen bier mee, flikker toch op man. Als je het leuk vind om naar bandjes te kijken, betaal dan ook entree e.d. om dit ook mogelijk te houden.
War. War never changes.
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:26:26 #44
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23515926
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:19 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik heb me afgelopen nog flink liggen irriteren aan al die crusts die in mijn lokale soos naar bandjes kwamen kijken. Geen entree betalen, eigen bier mee, flikker toch op man. Als je het leuk vind om naar bandjes te kijken, betaal dan ook entree e.d. om dit ook mogelijk te houden.
Ja, jezelf punk noemen en dan niet de zaal/band steunen die speelt, maar liever je goedkope binnengesmokkelde export-bier zuipen. Smerige uitvreters.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_23516322
When the kids.... are united... they will never... be divided.
pi_23516339
Yeah right....
War. War never changes.
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:13:33 #47
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23517100
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:41 schreef =HellFire= het volgende:
When the kids.... are united... they will never... be divided.


stinkpunkers
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:16:25 #48
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23517169
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:41 schreef =HellFire= het volgende:
When the kids.... are united... they will never... be divided.
If we can walk together, why can't we rock together?
pi_23517954
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:41 schreef =HellFire= het volgende:
When the kids.... are united... they will never... be divided.
Mijn casualties, wat doen je!?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_23518040
Punk zuigt toch

*gaat maar weer EndofApril luisteren *
jeweetz
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:58:58 #51
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23518112
Cp. Hope Conspiracy
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23519274
Mensen tijd voor je persoonlijke top 5 bands van dit moment?!!!

1) The Haunted > Damn nieuwe plaat rEVOLVEr is super!!!!
2) Unearth
3) Kill Your Idols
4) Carry On
5) NOFX > zit weer al die ouwe platen van ze te luisteren!!! damn wat fijn zijn die zeg en brengen de goede oude tijd weer ff naar boven .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:02:32 #53
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23519802
Als ik mezelf tot punk/harcore beperk:

1.The Dillenger Escape Plan
2. Give Up the Ghost / American Nightmare
3. Terror
4. Death by Stereo
5. Heideroosjes, maar dat is uit sentimentele overweging
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23520897
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:02 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik mezelf tot punk/harcore beperk:

1.The Dillenger Escape Plan
2. Give Up the Ghost / American Nightmare
3. Terror
4. Death by Stereo
5. Heideroosjes, maar dat is uit sentimentele overweging
haha sorry voor deze brutale post

hoe kan je zeggen dat je jezelf beperkt tot PUNK en HARDCORE en dan je lijstje begint met DILLENGER haha (en nog verkeerd schrijven ook )
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:51:07 #55
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23520996
Kut doe ik het weer Dillinger...
Tja ik kan ook mathcore erbij zetten als je daar gelukkiger vanword
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23521076
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:51 schreef Sjoewe het volgende:
Kut doe ik het weer Dillinger...
Tja ik kan ook mathcore erbij zetten als je daar gelukkiger vanword
neej sorry... als je het omschrijft als kut muziek, word ik enigsinds nog gelukkig ....

maar voor de rest duidelijk goeie lijst hoor....

niet te serieus nemen mijn brutale post hoor!! nergens voor nodig
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_23521078
1. Arkangel - hoe vet is de nieuwe cd
2. Raised Fist - blijft vet.
3. Bane
4. Do or Die
5. Killswitch Engage
War. War never changes.
pi_23521140
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:54 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
1. Arkangel - hoe vet is de nieuwe cd
2. Raised Fist - blijft vet.
3. Bane
4. Do or Die
5. Killswitch Engage
ik heb 1 cd van Bane (give blood ofzo volgens mij) maar die vind ik geen ruk aan. Ik dacht dat vet was maar neuh niet echt.

Raised Fist is zo ie zo vet alleen vind ik Stronger than ever de beste .

En idd zeer vette cd die nieuwe arkangel plaat!!! maar niet zo goed als prayers/dead man....

Heb je de nieuwe The Haunted al geluisterd? damn das een aanrader voor je als ik je lijstje zo zie...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_23521288
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:57 schreef Kletz het volgende:

[..]

ik heb 1 cd van Bane (give blood ofzo volgens mij) maar die vind ik geen ruk aan. Ik dacht dat vet was maar neuh niet echt.

Raised Fist is zo ie zo vet alleen vind ik Stronger than ever de beste .

En idd zeer vette cd die nieuwe arkangel plaat!!! maar niet zo goed als prayers/dead man....

Heb je de nieuwe The Haunted al geluisterd? damn das een aanrader voor je als ik je lijstje zo zie...
De nieuwe The Haunted vind ik ook erg stoer, maar niet zo stoer als de nieuwe Arkangel
De nieuwe van Arkangel doe mij veel aan Kickback denken, en zoals jullie natuurlijk allemaal wel weten schopt Kickback kont in het kwadraat Van Bane heb ik Give Blood en It All Comes Down To This, maar Give Blood vind ik juist erg tof, erg melodisch en toch lekker snel.
War. War never changes.
pi_23521366
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:02 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

De nieuwe The Haunted vind ik ook erg stoer, maar niet zo stoer als de nieuwe Arkangel
De nieuwe van Arkangel doe mij veel aan Kickback denken, en zoals jullie natuurlijk allemaal wel weten schopt Kickback kont in het kwadraat Van Bane heb ik Give Blood en It All Comes Down To This, maar Give Blood vind ik juist erg tof, erg melodisch en toch lekker snel.
Idd hoe vet is kickback.... en hoe vet zijn forever war en les 150 passions...!!!

Als je dat vet vind!, heb je die mp3 van rectify al gehoord? http://www.rectify.nl
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_23521497
Ja die heb ik laatst gechecked, en ik vind het erg vet. Ik programmeer soms bandjes bij onze soos, en ga eens kijken of we plaats hebben
War. War never changes.
pi_23521527
ze spelen in drachten met arkangel downset en instil 26 feb.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_23522514
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Mijn casualties, wat doen je!?
Sham 69 dacht ik.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:23:14 #64
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23523200
Mijn top vijfje van dit moment:

1) Point of few
2) Intensity (nieuwe 7")
3) Dead Stop
4) Mihoen
5) Descendents (nee, lach me niet uit alsjeblieft, heb net de live-cd ontdekt)
pi_23523226
Welke live-cd van Descendents? Je bedoelt die van ALL?
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:47:36 #66
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23523822
Ik heb Descendents- Hallraker! live uit 1989

[ Bericht 20% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 23-11-2004 20:01:50 ]
pi_23524448
Gaat er nog iemand naar de Vagrant Tour in De Helling in Utrecht op zondag 28 november?

Emanuelle
Moneen
Senses Fail
From Autumn To Ashes
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:24:37 #68
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23530409
Ik ga niet in ieder geval,

Wil wel naar Seein' Red in ACU 3 december
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:28:58 #69
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23530553
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:24 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik ga niet in ieder geval,

Wil wel naar Seein' Red in ACU 3 december
Op 3 december ga ik dus naar the Felchers en Floffgirl in de Winston in Amsterdam wegens dat we (mede-)organisator zijn.
En omdat ze rocken natuurlijk.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:29:28 #70
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23530569
Oh en zondag ga ik natuurlijk naar Gluecifer in LVC te Leiden!
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:42:31 #71
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23531024
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:23 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Mijn top vijfje van dit moment:

1) Point of few
2) Intensity (nieuwe 7")
3) Dead Stop
4) Mihoen
5) Descendents (nee, lach me niet uit alsjeblieft, heb net de live-cd ontdekt)
Plutonium op het dak van Jaques Chirac!
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 24 november 2004 @ 02:26:12 #72
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_23533351
Top 5 van dit moment:

Los Crudos/MK Ultra split 7"
Circle Takes The Square - As the Roots Undo
With Love - Swallowing With Love
OST van Collateral
Dashboard Confessional - Hands Down

En ik zou wel naar Zann willen in DB's/Utrecht....
I make love in theory and touch myself in practice
pi_23534900
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:55 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Sham 69 dacht ik.
Hm, ken je klassiekers voorbeelden ben ik niet zo enorm goed in denk ik.
Wist niet dat hij orgineel van sham 69 was.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 24 november 2004 @ 09:25:27 #74
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23535207
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:26 schreef Asphyxion het volgende:
Top 5 van dit moment:
Dashboard Confessional - Hands Down
Heb je ook al cd's van Far? Zo nee, halen die handel! Zelfde zanger vorige band, geweldige mooie liedjes
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 24 november 2004 @ 10:10:52 #75
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23535856
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:26 schreef Asphyxion het volgende:
Top 5 van dit moment:

Los Crudos/MK Ultra split 7"
Circle Takes The Square - As the Roots Undo
With Love - Swallowing With Love
OST van Collateral
Dashboard Confessional - Hands Down

En ik zou wel naar Zann willen in DB's/Utrecht....
En Zann tijdens de grote Johan's verjaardag/ facial hair party? Met Propagator, Omission, Thanks to the girl en nog 2 bands waar ik nu niet op kan komen. Die zondag in Utrecht spelen ze toch met alleen maar indie-rock bands?
pi_23539042
mijn top 5

Strike Anywhere
Slapshot
Bad Religion
Killswitch Engage
Social Distortion

Allemaal G-E-N-I-A-A-L in hun soort, let wel dit is wel een moment opname, behalve voor Slapshot die staat altijd in mijn top 5
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  woensdag 24 november 2004 @ 14:16:15 #77
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_23540796
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:10 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

En Zann tijdens de grote Johan's verjaardag/ facial hair party? Met Propagator, Omission, Thanks to the girl en nog 2 bands waar ik nu niet op kan komen. Die zondag in Utrecht spelen ze toch met alleen maar indie-rock bands?
Yup. Met twee bands van de The Empire Watertree verzamelaar. Maar ik kan toch niet geloof ik omdat ik moet werken...

Wanneer is die party?
I make love in theory and touch myself in practice
pi_23541216
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
Cp. Hope Conspiracy
Hope Conspiracy vind ik ook geweldig. Het begin van Violent and Gray is echt geniaal.
War. War never changes.
  woensdag 24 november 2004 @ 14:37:38 #79
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23541276
Hmm Top5 van dit moment

Als je de bands er in zet waar ik de laatste tijd het meest naar geluisterd heb is het:
The Felchers
The Nitwitz
Gluecifer
Guns 'N Roses
the Hellacopters

Mijn playlist bevat op het moment vooral dit soort muziek, maar over een tijdje kan er ook best weer een hoop meer 'moderne' punk & hardcore instaan/
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_23541321
quote:
Op woensdag 24 november 2004 14:37 schreef Jimmy het volgende:
Hmm Top5 van dit moment

Als je de bands er in zet waar ik de laatste tijd het meest naar geluisterd heb is het:
The Felchers
The Nitwitz
Gluecifer
Guns 'N Roses
the Hellacopters

Mijn playlist bevat op het moment vooral dit soort muziek, maar over een tijdje kan er ook best weer een hoop meer 'moderne' punk & hardcore instaan/
Ben je laatst nu naar The Felchers geweest? Ik heb ze zelf nog niet zo lang geleden nog gezien en ze kunnen echt een geweldige show neerzetten. Die gitarist met al dat haar
War. War never changes.
pi_23541433
Top 5..hmm...

1 Arkangel (hehe lijkt idd zeker veel op kickback)
2 Heaven Shall Burn (ja ik noem het hardcore, shoot me)
3 Caliban (ja ik noemDE het hardcore, shoot me)
4 EndofApril
5 Modern Life Is War


Die fuckers van Caliban schijnen op deze MH/GF tour bijna alleen maar nieuwe nummers te spelen, de sletten Hopen dat ze in januari in de Goudvishal maar weer wat oude nummers mogen spelen, of op z'n minst A Summerdream
jeweetz
  woensdag 24 november 2004 @ 14:48:18 #82
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23541509
quote:
Op woensdag 24 november 2004 14:39 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ben je laatst nu naar The Felchers geweest? Ik heb ze zelf nog niet zo lang geleden nog gezien en ze kunnen echt een geweldige show neerzetten. Die gitarist met al dat haar
3 december is dat. En ja daar ga ik dus naar toe.

The Nitwitz heb ik wel laatst gezien, samen met the Sewergrooves, een zweedse band.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 24 november 2004 @ 16:22:30 #83
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23544062
quote:
Op woensdag 24 november 2004 14:16 schreef Asphyxion het volgende:

Yup. Met twee bands van de The Empire Watertree verzamelaar. Maar ik kan toch niet geloof ik omdat ik moet werken...

Wanneer is die party?
Die party is vrijdagavond (26 nov.) in de Q-bus in Leiden. Ik ben op het moment al bijna een week bezig met het laten staan van een sik en bakkebaarden, mijn omgeving maakt me er nogal belachelijk om. De twee bands die ik me net niet kon herinneren zijn: Isle of Man en Gilgamesh.

Als je tijd hebt om te komen (en ook komt), trakteer ik je op een biertje
pi_23548569
Leuk NYC Hardcore bandje, is het wel waard om ff te checken:

http://www.myspace.com/johnnycageisafake
jeweetz
pi_23558711
een top 5 van het moment is het niet echt, maar gewoon 5 bands waar ik de afgelopen tijd veel naar heb geluisterd:
Rise Against
Strung Out
Good RIddance
H2O
None More Black
That's The Way Things Go
pi_23570663
Mja, die nieuwe van Strung Out is best vet.
pi_23580173
quote:
Op woensdag 24 november 2004 09:25 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Heb je ook al cd's van Far? Zo nee, halen die handel! Zelfde zanger vorige band, geweldige mooie liedjes
Daar sla je de plank even volledig mis geloof ik. In Far zat als ik me niet vergis Jonah, nu beter bekend van Onelinedrawing/New End Original. Chris Carrabba (Dashboard Confessional) is ex-Further Seems Forever.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_23581538
Mijn favo bands de laatste tijd:

1: Thy Serpent.
2: Von Thronstahl
3: Mark Lanegan
4: Hank Williams
5: Schnappi
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_23581573
Doe mij John Williams, Hank z'n broer, maar. Die klassiek doet me echt veel. Vooral de Star Wars OST blijft briiljant.

Star Wars is ook heel punk trouwens. Niet voor niks zie je heel vaak boeken van SW (de oude triologie welverstaan) rondliggen op punkbeursen en dat soort zooi.
pi_23581885
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 02:07 schreef =HellFire= het volgende:
Doe mij John Williams, Hank z'n broer, maar. Die klassiek doet me echt veel. Vooral de Star Wars OST blijft briiljant.

Star Wars is ook heel punk trouwens. Niet voor niks zie je heel vaak boeken van SW (de oude triologie welverstaan) rondliggen op punkbeursen en dat soort zooi.
Hank Williams d'n 3e speelt nu bij Superjoint Ritual, samen met Phil Anselmo (ex-Pantera), een aanrader.

Kletz, wat vind je trouwens van Shattered Realm? Ik ben er zelf erg over te spreken
War. War never changes.
pi_23589980
Hmmz.... Heeft Damage Plan toevallig ook een link met Pantera?


Enneuh, wat vinden we van Johnny Cage Is A Fake dan? Al iemand mijn link geklikt?
jeweetz
pi_23590197
Ik heb het geluisterd, wel tof, maar ik krijg er nu niet direct een harde plasser van
War. War never changes.
pi_23600893
Vind ik jammer, dan hadden we kunnen stereo-rukken.

Machinemade God was bruut vanavond zeg, tering. Vond ze op CD al briljant, maar dit was toch nog veel meer dan dat ik al verwachtte. Fuck die lui roelen. Dag Caliban, ik heb een nieuwe liefde gevonden, stelletje sellouts
jeweetz
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:41:09 #94
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23605003
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 00:20 schreef OMG het volgende:

[..]

Daar sla je de plank even volledig mis geloof ik. In Far zat als ik me niet vergis Jonah, nu beter bekend van Onelinedrawing/New End Original. Chris Carrabba (Dashboard Confessional) is ex-Further Seems Forever.
Ja verrek je hebt gelijk, ik haal die dingen altijd door elkaar. Maar goed, als je dashboard confessional okee vindt dan denk ik dat Far, One Line Drawing/ New End original ook wel je straatje is
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23605237
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 01:12 schreef Rhinestone het volgende:
Vind ik jammer, dan hadden we kunnen stereo-rukken.

Machinemade God was bruut vanavond zeg, tering. Vond ze op CD al briljant, maar dit was toch nog veel meer dan dat ik al verwachtte. Fuck die lui roelen. Dag Caliban, ik heb een nieuwe liefde gevonden, stelletje sellouts
Waarom vind je Caliban sellouts?
War. War never changes.
pi_23605795
Dude, ga eens naar Alive Or Just Breathing luisteren en daarna naar Opposite From Within. En luister dan ook voor het gemak hun oude werk eens en daarna Opposite From Within. Van hardcore naar metalmeuk omdat de HxC-scene ze allang uitgekots heeft. Hoe duidelijk wil je het hebben?
jeweetz
pi_23606660
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 13:30 schreef Rhinestone het volgende:
Dude, ga eens naar Alive Or Just Breathing luisteren en daarna naar Opposite From Within. En luister dan ook voor het gemak hun oude werk eens en daarna Opposite From Within. Van hardcore naar metalmeuk omdat de HxC-scene ze allang uitgekots heeft. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Dus ze zijn sellouts omdat ze hun stijl aanpassen? Als bands 'ouder' worden, veranderen ze nu eenmaal van stijl. Dat kun je niet tof vinden, maar ze sellouts noemen vind ik wel erg ver gaan. Luister maar eens Lagwagon met Know It All, dat gaat daar precies over
War. War never changes.
pi_23606946
Hmm ik vind The Ataris en Lagwagon nog steeds erg ruig of hoort dat hier niet thuis ?
all your base are belong to us!
pi_23608051
Nahja, ik baal er gewoon gigantisch van... Ik vind het wel een goed album, zeer zeker wel, alleen de naam van die band die erop staat staat mij totaal niet aan. Stijl aanpassen is goed, maar doe het dan ala In Flames (lees: goed), maar ga niet een band kopieren die het toevallig ontzettend goed doet, dat vind ik een beetje sellouten (we maken er maar ff een werkwoord van).
Ik zie het dus niet als hun stijl aanpassen, maar gewoon vluchten uit de HxC-scene, en dat vind ik jammer omdat er ook nog veel kids zijn die het nog wel kunnen waarderen, waaronder ik. Wat had Arkangel dan moeten doen? Ook metalmeuk moeten gaan maken? Die zitten nl in hetzelfde schuitje als dat Caliban een jaar geleden zaten.
jeweetz
  zondag 28 november 2004 @ 21:12:32 #100
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23634154
Vrijdagavond ben ik op de "facial hair party" in Leiden geweest. Ten eerste is me toen duidelijk geworden hoe stoer snorren en baarden eigenlijk zijn.

Daarnaast is vooral Propagator me erg opgevallen. Een vrij jonge (16 t/m 19) band uit Hoogeveen. Ze spelen razendsnelle hardcore met politieke teksten (die je toch niet verstaat) en houden toespraken en redes tussen de nummers door, in de Seein' Red traditie (niets voor Kletz dus :-) ). Ik vind het geweldig, bovendien merk je aan alles dat die jongens niets liever doen dan op het podium staan en spelen.

Vrijdag is me dan ook duidelijk geworden dat enthousiasme het allerbelangrijkste is in de hardcore. Als een band maar enthousiast is en laat blijken dat ze niets liever doen dan spelen, dan komt het vanzelf goed, zeker als het publiek ook enthousiast is.
pi_23641499
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:35 schreef Rhinestone het volgende:
Nahja, ik baal er gewoon gigantisch van... Ik vind het wel een goed album, zeer zeker wel, alleen de naam van die band die erop staat staat mij totaal niet aan. Stijl aanpassen is goed, maar doe het dan ala In Flames (lees: goed), maar ga niet een band kopieren die het toevallig ontzettend goed doet, dat vind ik een beetje sellouten (we maken er maar ff een werkwoord van).
Ik zie het dus niet als hun stijl aanpassen, maar gewoon vluchten uit de HxC-scene, en dat vind ik jammer omdat er ook nog veel kids zijn die het nog wel kunnen waarderen, waaronder ik. Wat had Arkangel dan moeten doen? Ook metalmeuk moeten gaan maken? Die zitten nl in hetzelfde schuitje als dat Caliban een jaar geleden zaten.
Ik snap dat je er van baalt natuurlijk dat het niet zo klinkt als de oudste platen van Caliban
(small boy & vent) maar die plaat voor "the opposite from within" was al in deze stijl, met veel zanglijnen ala Killswitch. Ik trek het ook minder hoor, terwijl ik KSE geniaal vind.
Maar of ze nou de HC scene ontvluchten ?!? Volgens mij maakten ze gewoon metal.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_23643008
Ze maakte metalcore met erg veel hardcore invloeden. Shadow Hearts was idd een stuk meer in de richting van metal, maar het had nogsteeds de hardcore invloeden. Opposite is pure metal, beetje jammer, want ze kunnen beter.
jeweetz
pi_23643795
ben je nog steeds een Caliban hooligan, of stiekum toch een KSe-hooligan
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_23646114
Ik ben A Small Boy And A Grey Heaven, Vent, Split Program, MCD en Shadow Hearts-Caliban hooligan
jeweetz
pi_23646133
Wel leuk trouwens dat er in de topictitel geen punk staat, voelt wel goed aan vind ik
jeweetz
pi_23646774
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:03 schreef Rhinestone het volgende:
Ik ben A Small Boy And A Grey Heaven, Vent, Split Program, MCD en Shadow Hearts-Caliban hooligan
Tering hey, die split samen met Heaven Shall Burn is zo tyfus hard !
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  maandag 29 november 2004 @ 16:34:21 #107
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23646852
Ik heb gister een CD van Shelter (Mantra) van iemand gehad. Beetje NY hardcore in de stijl van Life of Agony bestwel een toffe cd eigenlijk
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23647293
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:34 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb gister een CD van Shelter (Mantra) van iemand gehad. Beetje NY hardcore in de stijl van Life of Agony bestwel een toffe cd eigenlijk
Die gast is gek
beste CD van Shelter.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_23647871
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:52 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Die gast is gek
beste CD van Shelter.
neej man... the purpose.... is de beste
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 29 november 2004 @ 18:00:32 #110
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23648963
Ik kende het echt niet, maar het is bestwel cool eigenlijk.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23649057
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:34 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb gister een CD van Shelter (Mantra) van iemand gehad. Beetje NY hardcore in de stijl van Life of Agony bestwel een toffe cd eigenlijk
Met Ray Cappo (sp?) van Youth of Today, erg toffe band. Hij heeft wel altijd erg de mond vol over dat hij zo normaal is, contact met zijn fans e.d., maar of hij dat werkelijk ook doet, betwijfel ik een beetje.

[ Bericht 10% gewijzigd door GrootmeesterFlits op 01-12-2004 15:46:26 ]
War. War never changes.
pi_23669216
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:30 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Tering hey, die split samen met Heaven Shall Burn is zo tyfus hard !
En zó tyfus bruut! Ik wil Caliban A Summerdream live zien spelen in januari hoor, anders spring ik het podium op en speel ik em zelf wel, maar ik MOET EM ZIEN!
Ik word altijd een beetje zwijmelig van dat nummer
jeweetz
pi_23694620
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:51 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

En zó tyfus bruut! Ik wil Caliban A Summerdream live zien spelen in januari hoor, anders spring ik het podium op en speel ik em zelf wel, maar ik MOET EM ZIEN!
Ik word altijd een beetje zwijmelig van dat nummer
Caliban viel live ontzettend tegen. Ik had echt het gevoel dat er een stel losse muzikanten op het podium stond ipv een band
Why do I just find pieces of the world in wich I want to live
pi_23695316
Dat heb ik elke keer wanneer ik ze zie... Maarja, om de een of andere vage reden blijf ik ze toch altijd maar weer live zien
jeweetz
pi_23710299
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:04 schreef Rhinestone het volgende:
Wel leuk trouwens dat er in de topictitel geen punk staat, voelt wel goed aan vind ik


Nee nog erger:

punkrock

Brr.

kom maar op, hellfire...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  donderdag 2 december 2004 @ 12:05:11 #116
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23710784
Kijk uit hoor, of ik zet 'r de volgende keer poppunk in.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_23711786
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:43 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Nee nog erger:

punkrock

Brr.

kom maar op, hellfire...



.

Verloochen je geschiedenis niet, jongen....
  donderdag 2 december 2004 @ 13:36:48 #118
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23712775
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:05 schreef Jimmy het volgende:
Kijk uit hoor, of ik zet 'r de volgende keer poppunk in.


Hèhè, kunnen we eindelijk eens over Di-rect gaan praten
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23716923
Jaaaa Di-Rict! En Good Charlotte, Avril Lavigne! Fuck Bad Religion en Pennywise


jeweetz
pi_23717169
En we moeten Busted natuurlijk niet vergeten:

War. War never changes.
pi_23717225
Pfft, Bad religion is voor mietjes, Avril kicks A$$!!
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_23717875
Look what you've done DR!!!!
pi_23717885
Ashlee Simpson is zo punk
War. War never changes.
pi_23720619
T'ís wel niet echt punk, maar wat vinden jullie van The Donnas? Hun nieuwe cd "Gold Medal" is even wennen, het is weer een stukje rustiger en volwassener.

Maar het zijn wel lekkere meiden!
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_23720828
Ze zijn bijna even punk als Bad Candy, ook lekkere wijven die gruwelijk brute punkrock maken


Ik hou wel van de richting dat dit topic opging
jeweetz
pi_23721095
The Donna's zijn more true-er. en de oudere cd's zijn beter. Maarja, Gold Metal luistert wel prettig weg. En ach, die muziek moet er ook zijn.
pi_23723715
True
War. War never changes.
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:07:43 #128
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23728136
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:17 schreef mikezwet het volgende:
T'ís wel niet echt punk, maar wat vinden jullie van The Donnas? Hun nieuwe cd "Gold Medal" is even wennen, het is weer een stukje rustiger en volwassener.

Maar het zijn wel lekkere meiden!


Heb de nieuwe cd alleen gehoord op hun website (dus een paar fragmenten), maar het is wel erg soft zeg.
De vorige plaat was totaal geen punkrock meer, maar tenminste nog wel rock. De nieuwe moet ik nog maar eens luisteren, maar tot nu toe ben ik niet bijster onder de indruk.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:21:46 #129
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_23734996
Die drumster van The Donna's is echt te lekker
pi_23740349
Geef mij de gitariste of vocaliste maar
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:27:01 #131
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23740535
Zo, ik ben klaar voor een weekendje rock.

Vanavond the Felchers & Fløffgirl in Winston in Amsterdam, morgen Nervous Breakdown in de Kade. (Gisteren ook nog eens the Hetero's from Hell gezien, goed fout).
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_23741025
ik ga vanavond naar "Dit was het nieuws" in Amsterdam haha goed potje rocken daar
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:50:19 #133
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23741066
Niet een pit bouwen in de studio, he.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_23741574
Ik ga morgen naar De Heideroosjes (en dat is GEEN hardcore )
War. War never changes.
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:17:30 #135
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23741766
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:09 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik ga morgen naar De Heideroosjes (en dat is GEEN hardcore )


Heideroosjes
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23743052
Ik ga morgen naar euhm...ja, mijn vriendinnetje Maar mijn vriendinnetje is wel hardcore, dus dat telt wel toch?
jeweetz
pi_23746051
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:21 schreef Rhinestone het volgende:
Ik ga morgen naar euhm...ja, mijn vriendinnetje Maar mijn vriendinnetje is wel hardcore, dus dat telt wel toch?


ligt aan de sex die jullie hebben
That's The Way Things Go
pi_23746154
Nouja zeg! Zo bedoelde ik het ook weer niet hoor, puber!
jeweetz
pi_23747763
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:48 schreef =HellFire= het volgende:

.

Verloochen je geschiedenis niet, jongen....


.
De Blink182 cd's liggen al jaren verstopt onder mijn bed. Als mijn vrienden erachter komen dat ik zulke cd's in huis heb lachen ze me vast uit.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_23747850
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:40 schreef Rhinestone het volgende:
Nouja zeg! Zo bedoelde ik het ook weer niet hoor, puber!



hehe, we hadden het toch ook over Busted en nog veel meer van die stoere punk bands
That's The Way Things Go
pi_23748060
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:51 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

.
De Blink182 cd's liggen al jaren verstopt onder mijn bed. Als mijn vrienden erachter komen dat ik zulke cd's in huis heb lachen ze me vast uit.


Herkenbaar... Ik durf mijn Slipknot en Linkin Park shirts ook niet meer aan te doen

Nitro_YE: Jawel, maar wat dat dan weer met seks te maken heeft
jeweetz
pi_23748168
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:03 schreef Rhinestone het volgende:

Nitro_YE: Jawel, maar wat dat dan weer met seks te maken heeft


ook een laag en puberaal niveau
That's The Way Things Go
pi_23749604
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:51 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

.
De Blink182 cd's liggen al jaren verstopt onder mijn bed. Als mijn vrienden erachter komen dat ik zulke cd's in huis heb lachen ze me vast uit.


Ik bedoelde eerder muziek als Pennywise enzo, ik bedoel, je roots enzo!... Dat je Blink182 onder de punkrock schaart zegt wel weer genoeg over jouw opvattingen heh!

.
pi_23749699
Kga overigens volgende week ook naar de Heideroosjes in Sneek. Altijd leuk. Zoveelste keer alleen dit jaar, maarja. Zusje moet er heen voor CKV oid.
  zaterdag 4 december 2004 @ 11:20:03 #145
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23754381
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:12 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ik bedoelde eerder muziek als Pennywise enzo, ik bedoel, je roots enzo!... Dat je Blink182 onder de punkrock schaart zegt wel weer genoeg over jouw opvattingen heh!

.


Waarom wordt er bij iedereen geroepen dat Pennywise en NOFX hun roots zijn. Er zijn toch ook zat mensen via de metal de hardcore ingerold, of in de punk terechtgekomen toen ze de Crass-LP's van hun grote broer of zus pikten? Of vrouwen die verliefd zijn op Rick de Leeuw en punk worden als ze er achter komen dat de Trockener Kecks ooit als punkband begonnen zijn.

En dan nog, de bands waar je je muzikale carriere mee begonnen band hoeven toch niet goed te zijn? Je kunt er ook op een bepaald moment achter komen dat de band waarmee je begonnen bent kut was, zoals ik dat heb met Rykers en de eerste Discipline cd's?
pi_23754955
Mijn muziek (intresse) geschiedenis is ook wel ...... van bassie en adriaan, kinderhouse, en smurvenhouse naar top40 shit (was er iets anders dan?) naar creed, bush, rem naar offspring, blink 182, green day, naar nofx, bad religion, millencolin naar 1208, ten foot pole, afi, boy sets fire en.....................
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_23755591
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:20 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Waarom wordt er bij iedereen geroepen dat Pennywise en NOFX hun roots zijn. Er zijn toch ook zat mensen via de metal de hardcore ingerold, of in de punk terechtgekomen toen ze de Crass-LP's van hun grote broer of zus pikten? Of vrouwen die verliefd zijn op Rick de Leeuw en punk worden als ze er achter komen dat de Trockener Kecks ooit als punkband begonnen zijn.

En dan nog, de bands waar je je muzikale carriere mee begonnen band hoeven toch niet goed te zijn? Je kunt er ook op een bepaald moment achter komen dat de band waarmee je begonnen bent kut was, zoals ik dat heb met Rykers en de eerste Discipline cd's?


Vent First Blood van Rykers en Guilty as charged van Discipline blijven vette platen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snap niet dat je ze nu kut vind! maar ja meningen he kan je blijkbaar niets meer over zeggen
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_23755652
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:20 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

Er zijn toch ook zat mensen via de metal de hardcore ingerold,




En eerlijk gezegd durf ik ook geen shirts van mijn roots (Linkin Park, Slipknot) meer te dragen

Edit: niet dat ik die ook nog pas, maar dat terzijde XD
jeweetz
pi_23755926
Mijn roots liggen eerder bij Dog Eat Dog, De Heideroosjes en N3uk
War. War never changes.
pi_23756159
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:20 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Waarom wordt er bij iedereen geroepen dat Pennywise en NOFX hun roots zijn. Er zijn toch ook zat mensen via de metal de hardcore ingerold, of in de punk terechtgekomen toen ze de Crass-LP's van hun grote broer of zus pikten? Of vrouwen die verliefd zijn op Rick de Leeuw en punk worden als ze er achter komen dat de Trockener Kecks ooit als punkband begonnen zijn.

En dan nog, de bands waar je je muzikale carriere mee begonnen band hoeven toch niet goed te zijn? Je kunt er ook op een bepaald moment achter komen dat de band waarmee je begonnen bent kut was, zoals ik dat heb met Rykers en de eerste Discipline cd's?


Toevallig heb ik onthouden dat dat DR het ooit eens over PW had gehad. En tuurlijk kunnen mensen via metal erin gerold zijn. Ik beweer ook niet dat het niet anders kan.

Wat ik wel soms apart vind is dat men nu compleet een genre afkraken.
pi_23759780
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:04 schreef mikezwet het volgende:
Mijn muziek (intresse) geschiedenis is ook wel ...... van bassie en adriaan, kinderhouse, en smurvenhouse naar top40 shit (was er iets anders dan?) naar creed, bush, rem naar offspring, blink 182, green day, naar nofx, bad religion, millencolin naar 1208, ten foot pole, afi, boy sets fire en.....................
wil ik dit allemaal in 1 zin zien?
Ben hier ook begonnen met The Offspring en iets later Blink 182. Beide bands luister ik nog erg veel naar aangezien ze nog steeds tot mijn favorieten behoren
That's The Way Things Go
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:58:35 #152
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23759976
Ik ben ook via de metal(core) in hardcore gekomen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23761265
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:22 schreef =HellFire= het volgende:
Toevallig heb ik onthouden dat dat DR het ooit eens over PW had gehad. En tuurlijk kunnen mensen via metal erin gerold zijn. Ik beweer ook niet dat het niet anders kan.

Wat ik wel soms apart vind is dat men nu compleet een genre afkraken.
Juist . En PW kan ik nog steeds waarderen.
Ik ben eigenlijk via Napalm Death, Offspring, en PW in de HC terecht gekomen.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_23764418
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben ook via de metal(core) in hardcore gekomen
ik ben via de happy hardcore in de punk hardcore gekomen..

Ik had alle ravers revolution platen
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  zondag 5 december 2004 @ 01:32:21 #155
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_23770958
Serieus? Want dat zou best wel fout zijn...
jeweetz
pi_23771441
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 20:21 schreef Kletz het volgende:

[..]

ik ben via de happy hardcore in de punk hardcore gekomen..

Ik had alle ravers revolution platen
hoe komt het? Toevallig een keer een hardcore cd gekocht of gedownload en het bleek ineens fijne punk hardcore te zijn
That's The Way Things Go
  zondag 5 december 2004 @ 03:31:12 #157
42555 Tomek
Take on the world!
pi_23772628
Eens even die laatste cd van Strung Out aan het luisteren. Ben die stem wel een beetje zat, maar het klinkt wel bruut op zich.
pi_23778311
Exile in Oblivion rockt. Goeie plaat.
  zondag 5 december 2004 @ 15:45:25 #159
57236 Riothippie
hoezo, geen pinguin?
pi_23779309
hehe, ik ben via normaal naar guns en roses naar nirvana gegroeid, en toen kwam green day, en offspring, een kleine metal dip tussendoor, maar via dat weer terug naar punk, en nu crust punk hardcore grind fanaat.
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_23779470
Hehe, GnR daar heb ik vroegah ook veel naar geluisterd Wel leuk om dan op Lowlands mijn helden toch nog live te zien, alhoewel die pisnicht van de Stone Temple Pilots natuurlijk nog geen Axel is.
War. War never changes.
pi_23781930
hehe ik heb ook tussendoor nog ff een metal-dip gehad, zoals Riothippie mooi zegt. Nu is het bijna alleen maar punk wat ik luister
That's The Way Things Go
  zondag 5 december 2004 @ 19:07:35 #162
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_23783085
Nou ik luister nogsteeds evengraag metal als eerst... Hoewel, even graag... Metalgigs doe ik (bijna) niet meer hoor, stelletje arrogante kwallen daar.
jeweetz
pi_23784012
En dat is in de hardcore niet zo wil je zeggen?
  zondag 5 december 2004 @ 20:22:06 #164
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_23784335
Niet zo erg als in de metalscene
jeweetz
pi_23791739
Hellfire heeft gelijk.
Ik heb geen last van de arrogantie binnen de metalscene. Iig., niet meer dan je ook bij de punkscene tegenkomt. Ik vrees zelfs nog minder.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_23794919
Hmm, zoek ik zelf op de een of andere manier dan altijd ruzie?
jeweetz
pi_23794982
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:04 schreef Rhinestone het volgende:
Hmm, zoek ik zelf op de een of andere manier dan altijd ruzie?
Misschien ligt het aan die arrogante houding van je. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_23795753
Hij kickbokst in de pit, wat wil je met al die metallui?
  maandag 6 december 2004 @ 12:00:46 #169
57236 Riothippie
hoezo, geen pinguin?
pi_23795916
lol
Maar Diverse_Reality is dan ook zo arrogant dat het niet te overtreffen valt, en het hem niet eens opvalt
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  maandag 6 december 2004 @ 12:16:06 #170
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23796294
In Utrecht is juist de hardcore scene maf, beetje gasten die voor het podium gaan staan en verder niet bewegen. Pitten is dan echt not done. Met metalscene valt het wel mee, behalve dat er van die irrirtante death/blackmetal apen met miljoenen spikes lopen, ik ben al blij dat ik allebei mn ogen nog heb
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23796428
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:52 schreef Seborik het volgende:
Hij kickbokst in de pit, wat wil je met al die metallui?
metal is voor de mensen die het een beetje te hard vinden gaan in de Hardcore dus gaan ze een stapje terug... stelletje mietjes


Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 6 december 2004 @ 12:24:47 #172
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23796483
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:21 schreef Kletz het volgende:

[..]

metal is voor de mensen die het een beetje te hard vinden gaan in de Hardcore dus gaan ze een stapje terug... stelletje mietjes


Ja behalve dus in Utrecht Beetje met je armen over elkaar knikkend naar het podium kijken.
Bij Dillinger Escape plan was het wel weer echt hardcore pitten en door de mic mee bleren
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23796603
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:24 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ja behalve dus in Utrecht Beetje met je armen over elkaar knikkend naar het podium kijken.
Bij Dillinger Escape plan was het wel weer echt hardcore pitten en door de mic mee bleren
Ik trek Dillinger dus echt niet......te chaotisch!!!!

Live op Lowlands gezien... na 2 nummers weggelopen.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_23797269
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:29 schreef Kletz het volgende:

[..]
Live op Lowlands gezien... na 2 nummers weggelopen.
Idioot !

Maar ik ben ook via GNR, Metallica, Nirvana, Greenday, Nofx, Pennywise en toen uiteindelijk Eurocore (wat ik nu nog amper luister) daarna metal, en daarna een stapje chaotischer (TDEP, Converge)

Kletz hoe was "dit was het nieuws"
En donderdag Mac - Attack ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_23797380
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:00 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Idioot !

Maar ik ben ook via GNR, Metallica, Nirvana, Greenday, Nofx, Pennywise en toen uiteindelijk Eurocore (wat ik nu nog amper luister) daarna metal, en daarna een stapje chaotischer (TDEP, Converge)

Kletz hoe was "dit was het nieuws"
En donderdag Mac - Attack ?
Niet geweest haha... Ik was in Hilversum bij marcel maar die had problemem met systeem bij zijn werk dus konden we er niet meer naar toe haha.. niets voor niets met de trein geweest en kou zitten lijden!!!! maar ja shit happens

Jup Donderdag mac open (dan is de officiele opening voor genodigden) en vanaf deze vrijdag 7 dagen in de week vanaf 3 uur 's middags... Dus spread the word zou ik zeggen!!!=
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_23797565
http://www.rhino.com/store/ProductDetail.lasso?Number=73926

Vorige week deze box gekocht. Dat is pas punk. Zelfs Sick of It All kan er niet tege op.
pi_23797656
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:14 schreef Seborik het volgende:
http://www.rhino.com/store/ProductDetail.lasso?Number=73926

Vorige week deze box gekocht. Dat is pas punk. Zelfs Sick of It All kan er niet tege op.
Van Blondie tot aan Sham 69 haha....

Neej dit is niet de punk die ik vet vind... Geef mij maar gewoon de lekkere skate punk.

Maar als je van deze punk houdt, is het zeker een vette box. Dat dan weer wel.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 6 december 2004 @ 14:21:04 #178
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23798909
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:14 schreef Seborik het volgende:
http://www.rhino.com/store/ProductDetail.lasso?Number=73926

Vorige week deze box gekocht. Dat is pas punk. Zelfs Sick of It All kan er niet tege op.
Ik zie Joy Division, Joe Jackson, Ultravox, niet echt namen die vandaag de dag nog als punk gezien worden. Ik ben zelf wel liefhebber van het eind jaren 70 werk, maar dan vooral de namen die minder bekend waren bij het grote publiek. Die zijn over het algemeen net een tikkeltje rauwer en rebelser, en dat hoor ik graag.

Als we het over Nederlandse punk uit die tijd hebben vind ik vooral de Helmettes erg goed en van iets later The Rousers. En begin jaren 80 de eerste 2 singels en de eerste LP van de Trockener Kecks, geweldig!
pi_23799395
Trockener Kecks, ik hoor je er al een hele tijd over. Toch maar iets van luisteren. Ken maar 1 nummer van ze, een vrij nieuw nummer, totaal geen punk oid, maar klonk beter dan mening ander Nederlandse band.

Overigens, Hippe, ga je, of iemand anders natuurlijk, ook naar Groezrock 2005 in België? 7 Seconds komt.
pi_23799830
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:06 schreef Kletz het volgende:

[..]

Niet geweest haha... Ik was in Hilversum bij marcel maar die had problemem met systeem bij zijn werk dus konden we er niet meer naar toe haha.. niets voor niets met de trein geweest en kou zitten lijden!!!! maar ja shit happens

Jup Donderdag mac open (dan is de officiele opening voor genodigden) en vanaf deze vrijdag 7 dagen in de week vanaf 3 uur 's middags... Dus spread the word zou ik zeggen!!!=
hehe, wel kut want DWHN is een tof programma.
Donderdag ben ik er ook, kreeg een uitnodiging, moet jij draaien trouwens ?

Gratis drank ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_23800460
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:21 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Ik zie Joy Division, Joe Jackson, Ultravox, niet echt namen die vandaag de dag nog als punk gezien worden. Ik ben zelf wel liefhebber van het eind jaren 70 werk, maar dan vooral de namen die minder bekend waren bij het grote publiek. Die zijn over het algemeen net een tikkeltje rauwer en rebelser, en dat hoor ik graag.

Als we het over Nederlandse punk uit die tijd hebben vind ik vooral de Helmettes erg goed en van iets later The Rousers. En begin jaren 80 de eerste 2 singels en de eerste LP van de Trockener Kecks, geweldig!
Het is natuurlijk niet de ultieme, ultieme, ultieme box, want sommige dingen wilden ook niet meewerken ivm dat eeuwige rechtengezeur. Ik heb nog wel een andere box met allemaal 'underground'-zooi en dat hoor je er dan ook wel aan af.
pi_23801658
kletz, volgende kans op Strike Anywhere.

Dec. 14- Hannover, Germany @Faust
Dec. 15- Essen, Germany @Zeche Carl
Dec. 16- Wiesbaden, Germany @Schlachthof
Dec. 17- Chemnitz, Germany @Talschock
Dec. 18- Wurzburg, Germany @Soundpark Ost
Dec. 19- Karlsruhe, Germany @Cafe Gotec
Dec. 20- Munster, Germany @Gleis 22
Dec. 21- Bremen, Germany @Schlachthof-Bremen
Dec. 22- Gutersloh, Germany @Weberei
Dec. 23- Dusseldorf, Germany @Zakk

More dates to come

www.exitenglish.com
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  maandag 6 december 2004 @ 17:24:57 #183
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23802226
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:38 schreef Seborik het volgende:
Het is natuurlijk niet de ultieme, ultieme, ultieme box, want sommige dingen wilden ook niet meewerken ivm dat eeuwige rechtengezeur. Ik heb nog wel een andere box met allemaal 'underground'-zooi en dat hoor je er dan ook wel aan af.
Heb je die Nederpunk cd van Epitaph? Die schijnt wel aardig ultiem te zijn wat nederpunk betreft, ik zoek hem nog.
pi_23802251
Nee, zeldzame plaat?
  maandag 6 december 2004 @ 17:57:35 #185
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23802781
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:26 schreef Seborik het volgende:
Nee, zeldzame plaat?
Nee hoor, gewoon een verzamelcd-tje uit 1996 op Epitaph, maar ik kan hem gewoon nergens vinden. Er is ook nog een bootleg LP van, Killed By Epitaph, van iemand die vond dat deze bands op vinyl thuishoren.

De originelen zijn wel erg zeldzaam, waar de nummers op de cd vandaan komen
pi_23803922
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:52 schreef Seborik het volgende:
Hij kickbokst in de pit, wat wil je met al die metallui?
lol, dat heb ik 1 keer gedaan, lachen hoe iedereen opeens weg was uit de pit als je daar met z'n 2'en staat te kickboxen XD
jeweetz
  maandag 6 december 2004 @ 19:18:22 #187
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23804449
Seborik: Die cd op Epitaph heet I'm sure we're gonna make it. Dit is de tracklist van de bootleg op dubbel-LP, alleen het aantal kanten verschilt van de Epitaph cd, de tracks niet:

Side One
Ivy Green-I'm Sure We're Gonna Make It
Helmettes-I Don't Care What People Say
Panic-Requiem for Martin Heidegger
Flyin Spiderz-City Boy
Speedtwins-I Hate Football
Paul Tornado-Van Agt Casanova

Side Two
Suzannes-Teenage Abortion
Tits-Daddy is My Pusher
Mollesters-Plastic
Filth-Don't Hide Your Hate
God's Heart Attack-Treat Me Like a Doll
Helmettes-Half Twee
Mecano Ltd-Fools
Subway-Jesus Loves Me (But I Don't Care)

Side Three
Mort Subite-ich Liebe Ulrike
Brommers-Miracles
B V D -Look Out for the Cops
Shith-Tonight She's By My Side
Coitus Int-I Shouldn't Go

Side Four
Vopo's-Menten
Ex-Human Car
Nixe-Searching
Rondos-A Black and White Statement
Nitwitz-I'm So Lazy
Trockener Kecks-Lang Zo Aardig Niet
Frites Modern-Bionic Adventure

  maandag 6 december 2004 @ 22:34:52 #188
73132 Cappadaan
Drink bier, denk bier.
pi_23808766
Iemand bekend met Transmission0 (ex-Reveal) ?
pi_23809109
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:34 schreef Cappadaan het volgende:
Iemand bekend met Transmission0 (ex-Reveal) ?
Saaie nederlandse (oude) Cave In rip-off.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 6 december 2004 @ 22:58:55 #190
73132 Cappadaan
Drink bier, denk bier.
pi_23809279
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:49 schreef OMG het volgende:

[..]

Saaie nederlandse (oude) Cave In rip-off.
Daar zijn de meningen dan behoorlijk over verdeeld. Daarnaast kun je ze eigenlijk niet vergelijken met Cave In, als je natuurlijk de CD geluisterd hebt.
pi_23809329
Heb ze twee keer gezien en de CD in de winkel beluisterd. Zelfs de prints op de t-shirts zijn behoorlijk Cave In achtig.

Maar goed, smaken verschillen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 6 december 2004 @ 23:12:21 #192
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23809543
Oude Cave In (Dillinger stijl) of nieuwe Cave In (emo stijl)?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23809691
Cave In ten tijde van Beyond hypothermia en Until your heart stops. Al is het nieuwe Cave In materiaal weer een mix van het oude en nieuwe (dus cleane vocals met gebrul). Ik zou oude Cave In eerder plaatsen tussen Coalesce en Botch dan ze naast TDEP te zetten, al komt het allemaal uit dezelfde hoek.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 6 december 2004 @ 23:25:24 #194
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23809902
Heb het al een tijdje niet meer gehoord, heb hier Untill your hart stops (van de oude garde) maar ik weet nog wel dat het me een beetje aan het (weliswaar afgezwakte) chaotische van Dillinger deed denken. Nieuwe plaat (Antenna) vind ik erg mooi, maar ik kan me voorstellen dat er wel fans op afhanken.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:26:11 #195
73132 Cappadaan
Drink bier, denk bier.
pi_23817390
Het nieuwe geluid van Cave In(na Antenna) is weer eens veel veranderd.
Kheb laatst wat mp3 gehoord maar dat is gewoon stonerrock geworden......jammer
  dinsdag 7 december 2004 @ 13:42:12 #196
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23819399
Die plaat is hardstikke mooi! (mijn mening dan) Maar je moet 'm niet met Cave In in je achterhoofd gaan luisteren.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 7 december 2004 @ 19:07:52 #197
73132 Cappadaan
Drink bier, denk bier.
pi_23822116
ik bedoel niet Antenna maar het materiaal waarmee ze nu optreden.
pi_23832542
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:44 schreef =HellFire= het volgende:
ga je, of iemand anders natuurlijk, ook naar Groezrock 2005 in België? 7 Seconds komt.
Wellicht ga ik in 2005 weer. Afgelopen keren was het er goed toeven (lekkere broodjes!).
Als een van de geruchten (of meerdere) waarheid blijkt te worden, dan ga ik zeker. (geruchten zijn; Warped tour (met o.a. Rise Against) / Turbonegro / Social Distortion).

(oh ja, als iemand het eerste album van Bad Religion nog op LP wil, zie dan m'n ebaysales. Ik heb hem dubbel....)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_23833264
Ik ga denk ik ook. De bands die komen spreken mij zeer aan. En Social D is natuurlijk geweldig.

En damn dude, daar kun je nog flink mee kassen, met zo'n LP... mint?
pi_23839192
Nee niet mint, maar wel redelijke staat. En flink kassen valt wel mee hoor. Als iemand er 14 voor over heeft kan hij hem krijgen (heb ik er ook voor betaald). Hij doet wel eens 40 dollar in Amerika, maar ja, de dollar is nog minder waard dan de italiaanse lire op haar dieptepunt.... Maar ja, de meeste amerikanen kopen liever niet buiten de VS, dus ik verwacht hem niet voor meer dan 14 kwijt te raken. Ik heb how could hell trouwens ook dubbel op cd, maar ik twijfel of ik er een van wegdoe... ik heb zowel de 80-85 versie als de remaster - ze zijn echter qua muziek identiek (qua artwork niet).
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_23839226
Kent nog iemand wat leuke punk en hardcore kerstliederen trouwens? (ik weet er al wel een paar, maar er is vast wel meer te vinden.....)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_23839628
ik heb alleen 80-85, wil de nieuwe opzich nog wel hebben.
Trouwens koop je wel eens vaker dingen meerdere keren
That's The Way Things Go
pi_23839835
Jah, als je *echt* fan ergens van bent wel.

En Kiff, ik had vorig jaar eens een Punkrock X-mas cd'tje gedownd. Wel geinig op z'n tijd.
pi_23839963
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:53 schreef Kiff het volgende:
Kent nog iemand wat leuke punk en hardcore kerstliederen trouwens? (ik weet er al wel een paar, maar er is vast wel meer te vinden.....)
Punkrock in kerstsfeer
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_23848687
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:53 schreef Kiff het volgende:
Kent nog iemand wat leuke punk en hardcore kerstliederen trouwens? (ik weet er al wel een paar, maar er is vast wel meer te vinden.....)
Ik was begin dit jaar op zo'n klein metalfest in de achterhoek (waar overigens meer hxc dan metal stond, maargoed). Stond ook zo'n punk bandje dat Take On Me coverde XD
jeweetz
  donderdag 9 december 2004 @ 12:52:41 #206
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23852662
quote:
Op donderdag 9 december 2004 08:39 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Ik was begin dit jaar op zo'n klein metalfest in de achterhoek (waar overigens meer hxc dan metal stond, maargoed). Stond ook zo'n punk bandje dat Take On Me coverde XD
Kut dat wilde ik net met wat vrieden gaan doen
A-Ha roxxor
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23855248
Wat de fok heeft A-Ha met kerst te maken? En zo'n beetje elke flutband heeft dat nummer (vet nummer, dat wel... ) al gecoverd...
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  donderdag 9 december 2004 @ 15:26:39 #208
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23855776
The Ravers hadden in 1977 een LP die "it's gonna be a punk-rock christmas/ Silent night" heet
pi_23858142
Omdat Take On Me misschien een beetje erg een kerstsfeernummer is?
jeweetz
pi_23858705
Take on Me gaat over liefde, en het heeft helemaal niets met kerst te maken.
War. War never changes.
  donderdag 9 december 2004 @ 19:19:12 #211
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_23860950
Kiff, stuur me even een mailtje. Ik ben wel geinteresseerd in die LP van Bad Religion. Stuur maar naar againstthegrain2003@yahoo.com
pi_23869388
againstthegrain..... die staat op ebay. zie m'n sig. Je zult dus moeten bieden via ebay. Zo werkt dat nu eenmaal.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_23869743
Is 'How Could Hell Could It Be Any Worse?' dan een NES spel?
That's The Way Things Go
pi_23872236
It's more a question than a curse....
  vrijdag 10 december 2004 @ 09:09:36 #215
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23872240
uhm Kiff, mag ik je erop wijzen dat je hem er nu nog makkelijk af kan halen?
pi_23874592
uhm HIPPE, waarom zou ik dat willen. Ik heb hem dubbel..... en nog niemand heeft tot-nu-toe geboden, eerst maar eens zien of hij uberhaupt wel verkocht wordt. (ik zal alvast verklappen dat ik hem gelijk opnieuw aanbied voor dezelfde prijs, mocht er niet geboden worden voor het einde van de veiling....) (m'n tweede exemplaar, kocht ik zelf ook voor 14 euro op de verzamelaarsjaarbeurs, dus als hij voor 14 gaat, ben ik al tevreden).

Zijn er nog fijne concerten komende tijd trouwens?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:44:35 #217
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_23890200
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:01 schreef Rhinestone het volgende:
Dusssss. Net nog iemand naar Face Tomorrow geweest?
wat vndt ik dat een rukband zeg jesus niet normaal, elk nummer van ze vindt ik gewoon kut..
pi_23890626
Haha, je bent niet de enige... hoewel, ik vind een nummer van ze wel aardig en die kun je ook ergens downloaden op hun site. Hoe dat nummer heet, geen idee... maar goed.
  zaterdag 11 december 2004 @ 09:35:23 #219
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23894492
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:49 schreef Kiff het volgende:
uhm HIPPE, waarom zou ik dat willen. Ik heb hem dubbel..... en nog niemand heeft tot-nu-toe geboden, eerst maar eens zien of hij uberhaupt wel verkocht wordt.........................

Zijn er nog fijne concerten komende tijd trouwens?
Het was maar een grapje hoor. Als ik spullen aanbied op E-bay zijn er altijd Belgen die mailen dat ik alles van E-bay af kan halen omdat ze alles voor de startprijs van me overnemen. Doe ik ook nooit.

En wat die fijne concertem betreft: ik ga vrijdag naar Downslide, Restless Youth, No Denial en I-Reject in de SCSI-cell in Den Haag. En volgende week zondag naar Restless Youth, Dominator, Every Snake Is Sleeping, Malkovich, Omission, Uppercut en Strike First in Wassenaar. Fijn genoeg voor mij in ieder geval
pi_23898745
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:37 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Take on Me gaat over liefde, en het heeft helemaal niets met kerst te maken.
Oohnee, kerst heeft natuurlijk helemaal niks met liefde te maken, my bad


Eej, geen slecht woord over Face Tomorrow mkey!?
jeweetz
pi_23901921
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:04 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Oohnee, kerst heeft natuurlijk helemaal niks met liefde te maken, my bad


Eej, geen slecht woord over Face Tomorrow mkey!?
Dude, dat slaat nergens op. Zo kun je wel zeggen dat alle liedjes die over liefde gaan ook over kerst gaan, omdat kerst wat met liefde te maken heeft
War. War never changes.
pi_23902784
Ik heb dan ook nooit gezegd dat het een kerstnummer is, maargoed. Misschien nog eens die post lezen? Ik bedoelde nl niet veel meer te zeggen dan wat in mij opkwam toen ik dat las. Kerst --> liefde --> Take on me. Zie je hoe ik erop kwam? Grappig heh Now get over it
jeweetz
pi_23903510
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:25 schreef Rhinestone het volgende:
Ik heb dan ook nooit gezegd dat het een kerstnummer is, maargoed. Misschien nog eens die post lezen? Ik bedoelde nl niet veel meer te zeggen dan wat in mij opkwam toen ik dat las. Kerst --> liefde --> Take on me. Zie je hoe ik erop kwam? Grappig heh Now get over it
I'm like so over it
War. War never changes.
  zondag 12 december 2004 @ 15:54:58 #224
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23920949
Fuck, ik heb een nieuwe repeat nummer: Hope Conspiracy - Treason

Yeah!
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23940007
quote:
Op zondag 12 december 2004 15:54 schreef Sjoewe het volgende:
Fuck, ik heb een nieuwe repeat nummer: Hope Conspiracy - Treason

Yeah!
Leuke cover ja .

Coldblue blijft mijn favoriete album van The Hope Conspiracy. Endnote heeft ook wel een paar goede nummers (Violent and gray, Three year suicide en For love.. dat stuk aan het einde is echt super!).
Divinity sickness is toch wel één van mijn favoriete nummers... staat op zowel Coldblue als de File03 EP.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 13 december 2004 @ 13:21:26 #226
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23940060
Ik heb alleen de File03 EP.
Cover van wie trouwens, wil het origineel ook wel even horen nu
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23940306
Origineel is van Naked Raygun... staat overigens in het boekje .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 13 december 2004 @ 13:36:31 #228
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23940366
Boekje?!
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 13 december 2004 @ 13:45:38 #229
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_23940548
is er hier iemand bekend met Heaven Shall Burn?
  maandag 13 december 2004 @ 14:08:32 #230
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23941080
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:33 schreef OMG het volgende:
Origineel is van Naked Raygun... staat overigens in het boekje .
Whaha, dan vind ik de versie van Hope Conspiracy wel ff wat vetter. Vooral dat harde stuk,
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23942697
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:45 schreef fs180 het volgende:
is er hier iemand bekend met Heaven Shall Burn?
Ja hoor
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_23943289
Goede Duitse metalcore band, die na 4 nummers erg saai worden.
Why do I just find pieces of the world in wich I want to live
pi_23944036
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:45 schreef blindfolt het volgende:
Goede Duitse metalcore band, die na 4 nummers erg saai worden.
Vindt het oude spul zeker goed, nieuwe CD heb ik ook nog op mp3 maar check het bijna nooit meer.. split met Caliban is cool.
Maar wat jij hier boven zegt is dat wel wat fs180 wil horen , en metalcore die naar 4 nummers alweer slecht wordt is dat dan "goede duitse metalcore"
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  maandag 13 december 2004 @ 16:19:50 #234
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23944118
Volgensmij is enkele uitzondering daargelaten de meeste metalcore na 4 nummers heel saai, hatebreed bijvoorbeeld, dat is 10 keer hetzelfde nummer op CD
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23946599
Denk dat metalcore je ook maar net moet liggen. HSB kan ik wel uren naar luisteren zonder verveeld te raken en Antigone vind ik dan ook echt een geweldig album (natuurlijk gaat er niks boven In Battle en de split met Caliban, maargoed). Arkangel idem.
Unearth, Hatebreed en Zao kan ik dan (op CD that is) weer totaal niet uitstaan.
jeweetz
pi_23948095
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:07 schreef Rhinestone het volgende:
Denk dat metalcore je ook maar net moet liggen. HSB kan ik wel uren naar luisteren zonder verveeld te raken en Antigone vind ik dan ook echt een geweldig album (natuurlijk gaat er niks boven In Battle en de split met Caliban, maargoed). Arkangel idem.
Unearth, Hatebreed en Zao kan ik dan (op CD that is) weer totaal niet uitstaan.
1e Hatebreed (satisfaction) is een super vet album wat dan ook niet verveeld..
perseverance & the rise of brutality heb ik ook in de kast staan, maar luister helemaal niet meer.

Rhinestone, nieuw nummer van rectify te downloaden op www.rectify.nl "forces in life" laat maar iets horen wat je er van vindt !
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  maandag 13 december 2004 @ 21:23:41 #237
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23953087
Preseverance is gewoon een lomp album. In de meest klassieke context. Leuk om een avondje op tegen elkaar op te springen, maar meer ook niet. In een drol zit nog meer gevoel.
Tja ik vind de grens tussen de hardcore en de metalcore soms wel vaag, als ik mn playlist zo doorneem zit het meeste er eigenlijk tussen in
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 13 december 2004 @ 21:51:22 #238
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_23953666
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:16 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Vindt het oude spul zeker goed, nieuwe CD heb ik ook nog op mp3 maar check het bijna nooit meer.. split met Caliban is cool.
Maar wat jij hier boven zegt is dat wel wat fs180 wil horen , en metalcore die naar 4 nummers alweer slecht wordt is dat dan "goede duitse metalcore"
tjah ik ben nu met 4e nummer bezig goed te beoordelen..
vindt ze wat meevallen..
  maandag 13 december 2004 @ 22:11:44 #239
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_23954158
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:51 schreef fs180 het volgende:

[..]

tjah ik ben nu met 4e nummer bezig goed te beoordelen..
vindt ze wat meevallen..
de 4e dan..
ohja.. moest gewoon ff kijken wat 'de rest' ervan vondt..
pi_23969747
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:12 schreef StrikeAnywhere het volgende:

Rhinestone, nieuw nummer van rectify te downloaden op www.rectify.nl "forces in life" laat maar iets horen wat je er van vindt !
Geil! Zal ik doen, maar eerst de nieuwe Soilwork. *hoopt dat deze beter is dan F#5
quote:
Influences: Michel Kirby
Ik mag toch hopen dat dit niet voor de onstage perfomance geldt.... Mijn god....

[ Bericht 17% gewijzigd door Rhinestone op 14-12-2004 16:49:43 ]
jeweetz
  woensdag 15 december 2004 @ 11:40:37 #241
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23985838
Ook ik ben gister weer de eigenaar geworden van wat nieuwe spulletjes. Waaronder de Acao Direta/ Shikari split 7", onder het motto beter laat dan nooit. Lekker singeltje. Ook de verzamel 7" ter gelegenheid van de 25ste release van Commitment zat erbij, aanradertje voor de liefhebber van sXe-youth crew.

Daarnaast weer een paar nieuwe fanzines, en Crimethinc. poster en stickers. Tip voor degene die een fanzine willen beginnen: Stel niet 5 issues lang echt alle bands precies dezelfde vragen, zoals het Poolse Violence fanzine

[ Bericht 0% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 15-12-2004 11:48:06 ]
pi_23986029
Is dat Cookbook al uit van Crimethinc.? Ze hebben er het nieuws in Amerika ook al een paar keer mee gehaald. De CIA en inlichtingendienst zal zo langzamerhand ook wel achter hun broek aanzitten. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 15 december 2004 @ 14:03:59 #243
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23989130
Niet meer van gehoord, nee. Heb een poster over jongen/meisje rolpatronen en dergelijken. En een paar stickers met "fortified with 100% pure Iraqi blood" om op de pompen bij het benzine-station te plakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 15-12-2004 14:37:00 ]
pi_23989782
Ik ken die band (of wat het dan ook mag zijn) niet, maar ik mag ze nu al
jeweetz
  woensdag 15 december 2004 @ 14:39:26 #245
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_23989907
Kijk eens op www.crimethinc.com, daar is veel info te vinden en zijn spullen te bestellen. De poster die nu nieuw op onze deur hangt is: http://www.crimethinc.com/a/gender/
pi_23997692
Interessante link... goede teksten en posters daar trouwens.

Iemand nog goede (melodic!) hardcore toevallig? Ben eigenlijk wat meer m'n horizon aan het verbreden (moet ook es gebeuren he). Op het moment veel Champion en Comeback Kid aan het luisteren, oja en de nieuwe 7 Seconds. Allemaal leuke shit. Tevens kwam ik er achter dat er hier in de buurt binnenkort weer wat vette shows (ROARfest '05 bijv.) komen, bij een tent (Docx in Assen) waar ik nooit kom. Toch maar es heen gaan dan. Een 'kennis' en oudoudoudoudklasgenoot van me zit in een nieuwe band Gascoigne en die spelen 5 feb. samen met O'Hara, ook zo'n Noordelijk bandje wat ook wel veelbelovend klonk.

Maar goed... iemand nog meer tips in dat genre? Ben er toch wel uit dat de lyrics wel verstaanbaar moeten blijven. Om nou 30 sec GRraraefaufueawfiuef te horen om daarna het lyricsheet erbij te pakken om daarna te begrijpen hoe goed ze eigenlijk zijn, nee, dat is (nog steeds) niet aan mij besteed.
  woensdag 15 december 2004 @ 23:57:38 #247
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24002580
Death by Stereo - Into the valley of death
Hope Conspiracy - File03 EP

Zij zoiezo wel om aan te raden, met name de eerste is ubermelodisch
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 16 december 2004 @ 00:39:28 #248
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24003545
Niet echt voor Hellfire denk ik, maar in het kader van rauwe jaren 80 hardcore/punk, luister eens naar het Franse Gayhound. Mp3's linken lukt niet meer, maar ga naar www.grayhound.fr.st, klik op disco en dan op MP3. Rauwe zanger die klinkt als de zanger van Beans en niet zulke goede opnames. Maar veel potentie

Ik luister nu trouwens op 3voor12 naar Malle Pietje en de Bimbo's, iemand daarmee bekend?
pi_24003859
Beans vind ik ook een erg vette band. Over oude school gesproken, wie luisterde er vroeger nog meer naar Mr Lee's Mysterious Washing Machine? Dat vond ik ZO stoer toen, ik nam de opnames altijd op op een bandje. De auto die wij nu thuis hebben speelt alleen cassettes, en ik ben te lui om nieuwe op te nemen. Dus constant dat Mr Lee bandje luisteren Ik ken ondertussen zelfs de nieuwsberichten en reclames die tussendoor komen bijna uit mijn hoofd.
War. War never changes.
  donderdag 16 december 2004 @ 07:26:15 #250
11502 nipeng
The last ride is free
pi_24005498
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:39 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik luister nu trouwens op 3voor12 naar Malle Pietje en de Bimbo's, iemand daarmee bekend?
Geweldige naam

Ik zag hier ergens de naam Caliban voorbij komen. Deze mannen komen 23 Januari in de Willem II langs.
pi_24006027
En een paar dagen eerder in de Goudvishal
jeweetz
  donderdag 16 december 2004 @ 09:16:23 #252
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24006172
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:56 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Beans vind ik ook een erg vette band. Over oude school gesproken, wie luisterde er vroeger nog meer naar Mr Lee's Mysterious Washing Machine? Dat vond ik ZO stoer toen, ik nam de opnames altijd op op een bandje. De auto die wij nu thuis hebben speelt alleen cassettes, en ik ben te lui om nieuwe op te nemen. Dus constant dat Mr Lee bandje luisteren Ik ken ondertussen zelfs de nieuwsberichten en reclames die tussendoor komen bijna uit mijn hoofd.
Mijn Mister Lee bandjes zijn echt helemaal verrot gespeeld. De enige die nog te beluisteren is is een aflevering waarbij de Crivits op bezoek zijn. Geweldig programma was dat. Het laatste radio-programma waar ik echt voor thuisbleef, al was Witlof soms ook wel leuk. Ik weet niet of dat nog bestaat, maar we hebben geen kabel meer, dus ik kan geen Kink FM ontvangen.

Vorige week kwam er na mijn rijles een andere leerling in de lesauto, een Chinees. Die heette mister Li, en toen moest ik direct weer aan die programma's denken en heb ik mijn bandjes er weer bijgepakt
pi_24010177
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:39 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Niet echt voor Hellfire denk ik, maar in het kader van rauwe jaren 80 hardcore/punk, luister eens naar het Franse Gayhound. Mp3's linken lukt niet meer, maar ga naar www.grayhound.fr.st, klik op disco en dan op MP3. Rauwe zanger die klinkt als de zanger van Beans en niet zulke goede opnames. Maar veel potentie

Ik luister nu trouwens op 3voor12 naar Malle Pietje en de Bimbo's, iemand daarmee bekend?
Nou muzikaal gezien vind ik wel behoorlijk melodieus en aanstekelijk dus dat is altijd mooi. Tja, qua zang mag et van mij nog iets duideljker zijn, al doet die dat wel op z'n tijd gelukkig. Maar euh ik vind het wel okay hoor. Hoe kom je daarbij dat ik 't gelijk niks zou vinden?

Beans is ook wel lekker op z'n tijd.
pi_24010437
Beans ooit een keer in mijn stamkroeg gezien in Harderwijk, voor misschien 15 mensen.
maar ik was positief verrast, vond sommige stukken verdraaid veel op Rancid lijken.
Super vette strot iig
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24010686
Beans is zeg maar de Nederlandse Rancid alleen een stuk rauwer en volgens mij ook een stuk integerder.
pi_24012110
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:18 schreef =HellFire= het volgende:
Beans is zeg maar de Nederlandse Rancid alleen een stuk rauwer en volgens mij ook een stuk integerder.
Idd. De laatste keer dat ik ze zag coverden ze nog een nummer van Operation Ivy
War. War never changes.
pi_24012557
Hehe, Op Ivy, de oude Rancid... Ook wel okay. Ken er alleen vrij weinig van.
  donderdag 16 december 2004 @ 15:48:06 #258
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24014171
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:54 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe kom je daarbij dat ik 't gelijk niks zou vinden?
Jij vroeg om onbekende bands, en hoewel dit niet helemaal was waar jij om vroeg wilde ik het toch noemen.

Verder was het gewoom een wilde gok en een dom vooroordeel
pi_24014225
Haha, tis al goed hoor .

Kan gewoon lang niet alles verteren hehe. Zoiets als The Locust is vrij zwaar voor de maag hier.
pi_24017441
The locust... man man wat een zooi
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24018071
Was onlangs weer bij de Heideroosjes, m'n zusje moest er heen voor een CKV opdracht en aangezien ik de Roosjes toch altijd leuk blijf vinden ben ik er ook maar heen gegaan en wat fototjes geschoten. Degene die het venue herkent krijgt een biertje!

Omdat Fok bij ImageShack.us niet meer mag linken (?) dan maar zo.

- http://img98.exs.cx/img98/8692/HR_1.jpg
- http://img98.exs.cx/img98/2760/Fred1.jpg
- http://img98.exs.cx/img98/2792/Marco_kleur.jpg
- http://img98.exs.cx/img98/8531/HR_5.jpg
- http://img98.exs.cx/img98/5679/Marco2.jpg
- http://img98.exs.cx/img98/4871/Dsc02116.jpg
- http://img98.exs.cx/img98/5449/Pauze.jpg

COPY-PASTE in je browser! (of je sleept de link naar de surfbalk toe, werkt 9 van de 10 keer ook!)

[ Bericht 7% gewijzigd door =HellFire= op 16-12-2004 18:59:33 ]
pi_24018185
je plaatjes werken niet
That's The Way Things Go
pi_24018405
quote:
Op donderdag 16 december 2004 18:54 schreef Nitro_YE het volgende:
je plaatjes werken niet
Copy pasten.
pi_24018530
In Lottum? Daar was ik nl ook
Ik heb gisteren nog met Fred aan de tap gezeten. Hij is vrijwilliger bij een soos waar ik zelf ook vrijwilliger ben. Gisteren moest hij tappen
War. War never changes.
pi_24018620
en kan die het een beetje? Fred lijkt me echt een vet coole kerel om mee te praten. Wazig, maar cool.

En nee, tis niet in Lottum, waar dat ook moge liggen.
pi_24018677
Ja, hij is wel oke. Hij draait helemaal geen punkrock, maar meer Zappa en van die kul. Dan heeft hij trouwens wel normale kleren aan, en geen bloemetjesbehangpak
War. War never changes.
pi_24018787
melkweg max

wel vet minor threat shirt trouwens.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24018789
Kan ik me nou niet voorstellen he, Fred in normale kleding. Hij heeft toch 1500 van dat soort pakken? 4 jaar lang elke dag een ander pak. Dahamn.

Sem > Melkweg max is veel groter!
pi_24018961
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:04 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Copy pasten.
a ja dat werkt
leuke foto's
geen idee waar ze zijn genomen
That's The Way Things Go
pi_24019058
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:22 schreef =HellFire= het volgende:
Sem > Melkweg max is veel groter!
ik heb alleen die laatste foto bekeken
maar hint dan ? heb wel zin in bier !!!!
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24019321
Tivoli?
War. War never changes.
pi_24019354
Alle zalen lijken ook op elkaar he.

Nope nope en nope.
pi_24024485
Ik denk een zaal in Nederland.
jeweetz
pi_24028018
quote:
Op donderdag 16 december 2004 19:48 schreef =HellFire= het volgende:
Alle zalen lijken ook op elkaar he.

Nope nope en nope.
Zeker als je op de foto's alleen maar de belichting ziet
War. War never changes.
pi_24031000
en in 1 keer zie ik het Bolwerk, Sneek
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24031577
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:18 schreef StrikeAnywhere het volgende:
en in 1 keer zie ik het Bolwerk, Sneek
Hahhahahahaha. Zeker topic doorgelezen.
pi_24031685
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 11:00 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Hahhahahahaha. Zeker topic doorgelezen.
Ja lach maar, dit gaat je wel mooi virtueel bier kosten
War. War never changes.
pi_24031729
Ik luister de laatste tijd veel naar de nieuwe CD van Bury Your Dead, Cover Your Tracks. Een heerlijk lompe recht-voor-je-raap plaat, waarvan bovendien alle nummers naar Tom Cruise films vernoemd zijn. Wat wil je nog meer?
War. War never changes.
pi_24031820
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 11:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Ja lach maar, dit gaat je wel mooi virtueel bier kosten
Mochten we ooit nog eens naar een gig gaan waar een groot deel van dit zooitje ook heen gaan (like that's gonna happen!...), dan krijgen jullie wel een echte, k?
pi_24033074
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:39 schreef H.I.P.P.E. het volgende:


Ik luister nu trouwens op 3voor12 naar Malle Pietje en de Bimbo's, iemand daarmee bekend?
Ik ken alleen Keihard Beuken en Tienerhoer. Geniale nummers.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_24034283
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 11:14 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Mochten we ooit nog eens naar een gig gaan waar een groot deel van dit zooitje ook heen gaan (like that's gonna happen!...), dan krijgen jullie wel een echte, k?


was natuurlijk niet zo moeilijk hellfire keek even onder jouw reply's, en jahoor daar stond een heideroosjes topic en jahoor daar stond "was leuk in sneek" of zoiets.

schenk maar zou ik zeggen
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24034384
Weet ik ook wel Sem

Waar en wanneer?
pi_24034457
eerst volgende keer bad religion, of rise against ofzo
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24034511
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 11:09 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik luister de laatste tijd veel naar de nieuwe CD van Bury Your Dead, Cover Your Tracks. Een heerlijk lompe recht-voor-je-raap plaat, waarvan bovendien alle nummers naar Tom Cruise films vernoemd zijn. Wat wil je nog meer?
heb hem vorige week geluisterd, maar de muziek kon me wel boeien.. alleen die stem was echt zo'n 13 in een dozijn amerikaanse stem (kut dus)
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24035133
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 13:15 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

heb hem vorige week geluisterd, maar de muziek kon me wel boeien.. alleen die stem was echt zo'n 13 in een dozijn amerikaanse stem (kut dus)
Ik ben met je eens dat het een beetje standaard is, maar toch rockt het
War. War never changes.
pi_24037143
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 13:15 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

heb hem vorige week geluisterd, maar de muziek kon me wel boeien.. alleen die stem was echt zo'n 13 in een dozijn amerikaanse stem (kut dus)
verdomme sem... je begint op die gasten van asice te lijken eikel!!!!


MET JE 13 IN EEN DOZIJN GELUL
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24038250
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:04 schreef Kletz het volgende:

[..]

verdomme sem... je begint op die gasten van asice te lijken eikel!!!!


MET JE 13 IN EEN DOZIJN GELUL
houd je bek bolle kabouter
gewoon een mening, en een doodnormale opmerking.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:12:18 #288
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24038561
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:04 schreef Kletz het volgende:
verdomme sem... je begint op die gasten van asice te lijken eikel!!!!

MET JE 13 IN EEN DOZIJN GELUL
Val ik daar ook onder? Of moet ik dan eerst nog roepen dat ik Siked ben van de laatste nieuwe band en jou ervan verdenk homofiel te zijn?
pi_24042871
Twee nieuwe nummers van Sworn Enemy:
http://www.hardcorewebsite.net/whoresrule/

Ze zijn super .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24043474
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:12 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Val ik daar ook onder? Of moet ik dan eerst nog roepen dat ik Siked ben van de laatste nieuwe band en jou ervan verdenk homofiel te zijn?
Hahhah, ja, ze zijn allemaal zo daar op AsIce.net.

Still, nice site tho.
pi_24043691
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 13:12 schreef StrikeAnywhere het volgende:
eerst volgende keer bad religion, of rise against ofzo
dat kan volgens mij nog wel lang duren, maar als jij het voor dit jaar (ik reken 2005 ook goed) kan regelen krijg jij van mij een biertje
Bad Religion was vorige keer echt super vet, Rise Against is een van mijn favoriete bands tegenwoordig en ik wil ze ook echt graag zien. Hopelijk gaan ze ook nog in Europa touren en dan moeten ze uiteraard ook naar Nederland komen.
That's The Way Things Go
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 december 2004 @ 21:49:19 #292
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24046307
* Uzumaki_Naruto zegt hoi

http://www.revolvermag.com/bootleg/index.jsp

antwoord vraag: Jay Z
Bootleg code:slither
kun je een nieuw nummer van Zao downen
Romance Of The Southern Spirit

andere aanraders: The Chariot-Everything is Alive, Everything is Breathing, Nothing is Dead, and Nothing is Bleeding

http://www.purevolume.com/thechariot
www.thechariot.com
lekkere Metalcore

binnenkort komt er ook een nieuwe Norma Jean cd
pi_24048057
Behemoth Ooh the memories
Iedereen op AsIce is toch homo? Toch..?

Anyway, die nummers van Sworn Enemy zijn zoals ze horen, zoals Sworn Enemy hoort te klinken.

En Rectify... Schiet op met die cd!
jeweetz
pi_24056094
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:05 schreef Rhinestone het volgende:
En Rectify... Schiet op met die cd!
zo mag ik het horen sprak gister de bassist en begin februari moet hij klaar zijn.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24056841
Aah, das prettig Dan kom ik de cd wel een keertje oppikken bij een show
jeweetz
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 december 2004 @ 19:48:16 #296
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:52:34 #297
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24064476
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wie weet nog een paar leuke metalcore bandjes!?
Ik ken geen leuke metalcore-bandjes, sorry. Ik vind alle metalcorebandjes kut. Alleen Morning Again en Liar kon ik vroeger wel waarderen
pi_24067331
Leuke metlcore bandjes zat, goede is een tweede. Arkangel, Heaven Shall Burn, Born From Pain, Rectify (!!!!!), K-Again, Browbeat, 37 Stabwoundz, moet ik nog ff doorgaan?
jeweetz
  zondag 19 december 2004 @ 18:31:45 #299
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24086279
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:39 schreef Rhinestone het volgende:
Leuke metlcore bandjes zat, goede is een tweede. Arkangel, Heaven Shall Burn, Born From Pain, Rectify (!!!!!), K-Again, Browbeat, 37 Stabwoundz, moet ik nog ff doorgaan?
Textures om die beerput maar weer eens open te trekken
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24086871
wat moet ik me precies bij metalcore voorstellen?
That's The Way Things Go
pi_24087442
De bruutheid van metal gecombineerd met de snelheid van hardcore.
War. War never changes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')