Een nummer kennen we natuurlijk al: Girl, de single. En die vind ik al heel erg goed. Als de rest van het album net zo is wordt het vast weer een prima album.quote:De nieuwe nummers op Hotel New York zijn minder rock-georienteerd dan je van Anouk gewend bent, en deze meer gevoelige gitaarsongs zullen live dan ook voor een intieme sfeer zorgen.
Binnenkort speelt Anouk een showcase om Hotel New York te presenteren. Dat zal op 8 december plaatsvinden in de Melkweg in Amsterdam. 3FM neemt het concert op voor uitzending in 3FM Live. Voor deze avond kan je nergens kaarten kopen, maar je kunt wel kun je de hele week kaarten winnen op 3FM.
ja idd, maar i.p.v die gouden tanden heeft ze onwijs der hele bovenarm letterlijk ingekleurdquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:51 schreef mark_03 het volgende:
Ze ziet er eindelijk weer s goed uit... weg met die gouden tanden enzo...
Jeetje als ie bij bol.com maar 15 euro is wat gaat ie dan wel niet bij de MM kosten? een tientje??? ik ben trouwens ook errug benieuwd, gril is goehoedquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Binnenkort (volgens bol.com op 4 december) komt Anouk's nieuwe CD uit. Deze gaat Hotel New York heten. De titel slaat op Hotel New York in Rotterdam, waar de nummers van het album geschreven zijn.
De tracklist:
1. Girl
2. Heaven Knows
3. More Than You Deserve
4. Fallen Sun
5. Lost
6. Alright
7. Help
8. Our Own Love
9. Jerusalem
10. One World
11. I Spy
12. Fading
3FM gaat vanaf morgen (20-11) nummers van het album draaien op de radio. Een week lang.
[..]
Een nummer kennen we natuurlijk al: Girl, de single. En die vind ik al heel erg goed. Als de rest van het album net zo is wordt het vast weer een prima album.
Op bol.com kun je 'm voor 15 euro bestellen. Ik denk maar dat ik dat ga doen..
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:03 schreef Markster het volgende:
anouk heeft lekkere tieten gekregen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:03 schreef Markster het volgende:
anouk heeft lekkere tieten gekregen [afbeelding]
Haha, deze reactie wilde ik niet geven...quote:Op zondag 28 november 2004 00:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen..
Lekker nummer..
Heeft niemand screencaps van Girl?quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:36 schreef Foxxy het volgende:
Girl is een leuk nr!
Anouk.
Jaaa omdat ze geen bh aanheeftquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:54 schreef kevaro het volgende:
Heeft niemand screencaps van Girl?
Vind de clip wel stoerrrrrrr...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |