Ik heb een bank van LB, een 2-zits waarvan ik de naam niet meer weet en een bijpassende fauteuil met de naam 'René; geloof ik. Geen stof maar (onecht) leer. Ik heb ze nu ± 14 maanden staan en al vanaf het begin spijt dat ik niet voor ± hetzelfde geld bijvoorbeeld een Ektorp van IKEA gekocht heb.
Nu ben ik lichtelijk bevooroordeeld wegens mijn werk natuurlijk maar evengoed: Ik vind de kwaliteit van het zitgedeelte niet om over naar huis te schrijven en vind ik de service zwaar tegenvallen ("Ik heb een probleem met een bank van hier" - "Had u maar geen bank moeten kopen" (werd niet letterlijk gezegd maar daar kwam het in grote lijnen wel op neer.)
(Daarnaast vind ik het erg vervelend dat wanneer je een spijtaankoop bij LB hebt gedaan, dat je géén contant geld terugkrijgt wanneer je het terugbrengt, maar een ander artikel of een tegoedbon. Ik weet dat het wettelijk gezien geen recht is dat ik mijn geld in zo'n geval terugkrijg, maar ik vind het in combinatie met het voornoemde een reden er NOOIT meer iets te kopen en iedereen die naar mijn ervaringen met LB vraagt het af te raden.)