abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_24283316
LFC heeft maandag avond een bod van circa 13 Miljoen euro uitgebracht op Aimar. Het bestuur van Valencia zou een deze dagen besluiten wat ze met Aimar gaan doen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 29 december 2004 @ 21:29:31 #127
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24284114
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:52 schreef stevengerrard het volgende:
LFC heeft maandag avond een bod van circa 13 Miljoen euro uitgebracht op Aimar. Het bestuur van Valencia zou een deze dagen besluiten wat ze met Aimar gaan doen
Werd die gast de vorige 2 seizoen niet steeds na 60 minuten gewisseld omdat ie dood op was en heeft hij niet overdreven veel spierblessures gehad. ik zalles zoeken
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 januari 2005 @ 12:11:40 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24352554
Alonso voor (minstens) 6 weken eruit.

De blessures helpen dit seizoen ook echt niet ...

Ik ben benieuwd wat er deze maand aan transfers gebeurd. En daarmee in het verlengde: of er wel geld is / een deal met dat Amerikaans consortium L4 gesloten wordt ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24354460
Er zal in ieder geval een spits bij komen. Morientes, God of Anelka.
  maandag 3 januari 2005 @ 13:47:48 #130
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24371397
Nu LIVE op het VBLKanaal;Norwich v Liverpool
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 januari 2005 @ 15:53:57 #131
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24373495
Zo, 3 punten. Nu twee cup-wedstrijden en daarna SCUM op Anfield op de 15e. Dat wordt zeker de pub.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 januari 2005 @ 15:59:17 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24373586
Ik denk trouwens dat ik voor de wedstrijd aanstaande vrijdag (uit voor de FA cup tegen Burnley, om 20:45) ook naar de pub ga ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24387341
Van de BBC:
quote:
Valencia have told defender Mauricio Pellegrino he can to talk to Liverpool and that they would allow the Argentine to move on a free transfer.

Valencia director Manuel Llorente confirmed: "Pellegrino's agent told us Liverpool are interested in the player but the move has yet to materialise.

"The player has a contract until June but we have agreed he can field offers from other clubs.

"And we will allow him to leave on a free transfer," added Llorente.

Pellegrino joined Valencia in 1999 after playing for Barcelona and helped them reach back-to-back finals in the Champions League under Hector Cuper in 2000 and 2001.

Pellegrino was also a member of the Spanish title-winning sides of 2002 and 2004, a year which included a UEFA Cup final triumph over Marseille.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24388402
En weer iemand van Valencia erbij. Opzicht kan het een goede zijn maar Ze moeten eerst een spits kopen en Kirkland behouden. Want in mijn optie is Kirkland een van de toekomst betere keepers in Engeland. Ik snap ook niet waarom ze hem willen verkopen. Daarnaast moeten er meer engelse spelers gekocht worden. En niet een heel vreemdelingenlegioen of heel Valencia overgekocht.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2005 @ 11:50:54 #135
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24388978
Vooralsnog is er nog geen enkele speler van Valencia bij LFC. Wel veel spandjaarden... Pelligrino heeft geen transfer kosten - wel salaris kosten, en is ook niet de snelste. Of hij dus de oplossing is voor defensieve problemen vraag ik me af ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24389491
Doc met Valencia bedoelde ik o.a ook de spelersstaf die over is gekomen. En Benitez heeft aangegeven vandaag of morgen een speler te presenteren. Ik gok op Anelka.

Daarbij wil Benitez Sorensen overnemen nu de transfer van Carson is afgeketst
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2005 @ 12:19:46 #137
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24389547
Anelka is het meest waarschijnlijk. Of Pellegrino natuurlijk

Ik zou ook liever Kirkland zien dan Sorensen. Chris heeft simpelweg enorm veel pech met blessures gehad ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24390927
Hoe zit het met Aimar? Die zou ook misschien nog komen, maar daar heb ik al even niets van gehoord.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2005 @ 13:52:22 #139
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24391149
Misschien. Maar vooralsnog niet meer dan een gerucht ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24393515
Pellegrino is wel zo'n spijkerharde Argentijn, maar gaat hij Sami of Carragher dan vervangen? Carragher weer naar een vleugel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24393527
Het nadeel met Aimar is dat hij erg blessuregevoelig is. Ik hoop dat ze nog een rechtshalf of linkshalf erbij krijgen. Mijn voorkeur gaat uit naar Wright-philips maar die zou wel te duur zijn
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2005 @ 16:18:31 #142
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24393707
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Pellegrino is wel zo'n spijkerharde Argentijn, maar gaat hij Sami of Carragher dan vervangen? Carragher weer naar een vleugel?
Carra is een van de betere dit seizoen. Op zijkantzou wat dat betreft zonde zijn, maar alles beter dan Diao. Andere mogelijke plek voor Carra is de positie van Hamann. Maar eerlijk gezegd verwacht ik Pelligrino eerder als back-up ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2005 @ 16:21:33 #143
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24393766
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:09 schreef stevengerrard het volgende:
Het nadeel met Aimar is dat hij erg blessuregevoelig is. Ik hoop dat ze nog een rechtshalf of linkshalf erbij krijgen. Mijn voorkeur gaat uit naar Wright-philips maar die zou wel te duur zijn
En Aimar is ook relatief duur...

Wright-philips... Ik hoor er vaak lovende verhalen over, net als over Malbranque, maar ik weet het niet met die gasten. Kewell is in weze beter dan die twee, alleen laat-ie dat de laatste 2 jaar zo weinig zien
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24394133
Aimar is ook zeker duur en daarbij zou ik geen positie voor hem weten in het elftal. Want de enige plek die voor hem is is de plek van Steven. Want ik denk nie dat Steven weer Rechtshalf wil gaan spelen.
Hamann vind ik een ondergewaarder speler. Hij voert altijd zijn taken prima uit, verovert veel ballen op het middenveld en helpt de verdediging waar nodig
Carra moet gewoon lekker met Sami achterin blijven daar doet hij het prima.
Kewell vind ik zelf een zeer goede speler, hij heeft natuurlijk ook veel blessures gehad waardoor hij zijn echte vorm nog niet heeft kunnen tonen. Hetzelfde geldt voor Smicer!
Maar betreft Kewell heeft jij erg pech dat Riise het de laatste weken erg goed doet op zijn positie. en dat Warnock er aan komt
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2005 @ 18:13:37 #145
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24395928
Hamann is inderdaad een zeer prima speler, maar als ik iets moet verzinnen met Pellegrinio, Hyypia en Carra is het een optie. Ik had 'm trouwens niet zelf verzonnen (ik had die optie van ThisIsAnfield ).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24396124
Ik denk ook dat Pellegrino als stand-in wordt aangetrokken. Het verdedigingsduo dat er nu staat doet het niet verkeerd.
That's all folks!
pi_24407212
Nou kirkland weer een aantal weken uitgeschakeld. Hij moet nu geopereerd worden aan zijn rug. Dus er komt waarschijnlijk ook een nieuwe keeper bij....Hopelijk gaat scott Carson door
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:36:24 #148
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24407307
hebben die lui niet ook maar een beetje een goede jeugdopleiding, waarvan er een 19 jarige goalie op de bank kan?! of heb ik iets gemist en is Dudek ook out?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24407818
Idd Paul harrison is de jeugdkeeper die nu reserve keeper is bij LFC
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 januari 2005 @ 15:55:38 #150
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24532969
Morientes dus naar LFC. Voor 3,5 jaar zegt VI, en 4,5 jaar zegt de BBC. Alleen persoonlijke voorwaarden en de medische keuring.

Ik ben nieuwsgierig!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')