abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:31:17 #1
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_23362409
1. Toen Jackson in November 2003 werd aangehouden had hij zeven aanklachten van sexueel misbruik tegen zich en twee aanklachten voor het toedienen van alcohol. Dit is in april van 2004 teruggebracht tot 4 aanklachten en daarbij 4 aanklachten voor het toedienen van alcohol. Daarnaast is er nog een aanklacht bijgekomen voor kidnapping. Wat is er gebeurt met die drie sexuele aanklachten? Waarom trok de tiener die verklaringen in?

2. Dan de tijdslijn. In eerste instantie was er sprake van een tijdslijn van 7 februari tot 10 maart. Dit werd verandert in april van 20 februari tot 12 maart 2003. Ook al frappant, maar vooruit. Het seksuele misbruik zou dus plaats hebben gevonden vlak nadat de documentaire 'Living with Michael Jackson' wereldwijd voor opschudding zorgde. Jackson lag onder vuur en zou juist dat moment aangrijpen om zich te vergrijpen aan de tiener waarmee hij in beeld te zien was?


3. De familie werd gekidnapt? Hoe kan het dan dat de kinderbescherming ze THUIS opzoekt voor een onderzoek naar Jacksons gedrag? Een onderzoek dat duurt van 14 tot 27 februari. De uitkomst van het onderzoek is trouwens dat Jackson nergens van verdacht wordt. Eenzelfde soort onderzoek gedaan door de Santa Barbara politie van 18 feb tot 16 april levert dezelfde conclusie op. Jackson zou dus tijdens deze onderzoeken druk bezig zijn met misbruiken en kidnappen? In dit laatste is hij blijkbaar erg slecht als de 'slachtoffers' gewoon thuis zitten.

4. Waarom ging de familie niet naar de politie? Zou het komen omdat ze werden gekidnapt en geïntimideerd door Jackson? Vreemd genoeg zien ze wel kans om een advocaat in de hand te nemen. Belt deze advocaat de politie? Nee, hij brengt ze in contact met 'toevallig' dezelfde advocaat als in 1993, Larry Feldman. Belt hij de politie? Nee, bij hem verandert het verhaal miraculeus van kidnapping naar misbruik en hij sleept de tiener naar een psychiater, toevallig dezelfde (Stan Katz) als in 1993, die vervolgens het verhaal van misbruik de wereld in brengt. Als dan ook nog dezelfde aanklager als in 1993, Tom Sneddon, in het plaatje komt kan de 'zaak' beginnen.

5. Wat te denken van de vele getuigen (gasten, fans, medewerkers) die de familie en dus ook de kinderen nog halverwege maart vrolijk zien rondhuppelen op Neverland? Waarom teruggaan naar de plaats waar je gekidnapt werd? Of de uitspraken van de scheidings-advocaat van de moeder, Michael Manning. Hij zegt dat de moeder nog in april en mei niets dan lovend was over Jackson. "'He was really good to us' that's what she said at the time," Manning said.


6. Daarnaast zijn er nog de brieven van de toenmalige advocaat van de moeder aan de toenmalige advocaat van Jackson (Geragos) die alleen maar gaan over de betaling van opslagkosten van inboedel van de moeder. Deze brieven worden geschreven precies ín de periode dat de familie nu claimt dat ze tegen hun wil werden vastgehouden in Neverland. Waarom heeft de moeder haar advocaat hier niet van op de hoogte gesteld?

7. 'We don't want money, we want justice' is een bekende uitspraak van deze familie. Waarom zocht de moeder dan al in januari 2000 contact met een advocaat om de mogelijkheden te bekijken om geld uit Jackson te krijgen? Dit was dus voordat ze hem überhaupt had ontmoet!
quote:
TOM MESEREAU: When did you meet Michael?

ACCUSER’S MOTHER: August 2000.

MESEREAU: According to this official statement/sworn declaration that you gave to the Santa Barbara Sheriff's department and district attorney, you retained an attorney and investigator in January 2000 for the sole purpose of finding out information about Michael Jackson and settling with him. You discussed a settlement concerning Michael Jackson before you even knew him?

ACCUSER'S MOTHER: I.. I.. well

PROSECUTORS: Objection! Irrelevant.

JUDGE MELVILLE: Sustained.
8. De moeder zelf heeft een geschiedenis in het indienen van aanklachten van seksueel misbruik. In 1999, nadat haar kinderen gepakt waren voor diefstal uit een kledingzaak en het winkelcentrum uit zijn geëscorteerd, heeft zij later JC Penny/Tower Records aangeklaagd voor mishandeling door de lijfwachten. In het oorspronkelijk proces vermeldde de familie nooit enige seksuele aanvallen. Maar TWEE JAAR na het incident hebben alle vier leden van de familie in verklaringen beweerd dat een Tower bewaker de moeder gedurende het incident seksueel had betast. De familie kreeg uiteindelijk een bedrag van $152.500

9. De moeder is in 1998 opgenomen geweest in een psychiatrische instelling. Haar ex-man zegt dat ze haar kinderen manipuleert. Hijzelf is ook door hun aangeklaagd voor seksueel misbruik. In eerste instantie (zonder aanwezigheid van de moeder) ontkenden de kinderen dit misbruik maar nadat de moeder ze later weer meenam naar het bureau voor een nieuwe verklaring kwam de beschuldiging naar voren.


Nog even wat info over de zaak uit 1993:

10. De (illegaal opgenomen) tape waarop de vader van de toenmalige aanklager een telefoongesprek heeft met een vriend en het volgende zegt:
quote:
"It's already set," Chandler told Schwartz. "There are other people involved that are waiting for my phone call that are in certain positions. I've paid them to do it. Everything's going according to a certain plan that isn't just mine. Once I make that phone call, this guy [his attorney, Barry K. Rothman, presumably] is going to destroy everybody in sight in any devious, nasty, cruel way that he can
do it. And I've given him full authority to do that."

Chandler then predicted what would, in fact, transpire six weeks later: "And if I go through with this, I win big-time. There's no way I lose. I've checked that inside out. I will get everything I want, and they will be destroyed forever. June will lose [custody of the son]...and Michael's career will be over."

"Does that help [the boy]?" Schwartz asked.

"That's irrelevant to me," Chandler replied. "It's going to be bigger than all of us put together. The whole thing is going to crash down on everybody and destroy everybody in sight. It will be a massacre if I don't get what I want."
11. De foto's die genomen zijn van Jacksons geslachtsdeel komen niet overeen met de beschrijving van de toenmalige aanklager.
quote:
Jackson photos will clear him, source says

NEW YORK - Police photographs of Michael Jackson's genitals may end up being his salvation in avoiding criminal charges of child molestation, according to a source close to the pop star's camp.

The source said yesterday that the photographs don't tally with a description given to police by the 14-year-old boy who accused Jackson in a civil suit of sexually abusing him.

Jackson, who wants to get the six-month-old matter behind him, agreed this week to settle the suit with the boy and his parents. According to the source, the boy was paid $5 million to withdraw his suit and his parents received unspecified cash settlements.


-edit- kan een mod even die rare tekens uit de titel veranderen in een ' ?

[ Bericht 3% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 16-11-2004 22:08:27 ]
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:06:25 #2
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23363392
hmm verkapte tvp ik twijfel aan het hele gebeuren.. denk dat hij wel zijn kind zijn obsessie ( bedoeld als in je bent op een begeven oment te oud om kind te wezen) psychisch beetje in de knup zit.. maar seksueel misbruik neej.. de vrhalen kloppen simpelweg niet naar mijn idee
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:17:47 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_23363775
Vind je het gek dat die timeline niet klopt en dat ze bepaalde dingen moeilijk kunnen herinneren?
Die enge Michael Jackson gooide ze vol met alcohol!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:23:18 #4
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23364002
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:17 schreef APK het volgende:
Vind je het gek dat die timeline niet klopt en dat ze bepaalde dingen moeilijk kunnen herinneren?
Die enge Michael Jackson gooide ze vol met alcohol!
als jij seksueel misbruikt wordt weet je elke datum elk tijdstip elke handeling en elk ander detail precies te omschrijven..
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:27:43 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_23364157
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:23 schreef Neva het volgende:

als jij seksueel misbruikt wordt weet je elke datum elk tijdstip elke handeling en elk ander detail precies te omschrijven..
Daar kan ik niet over oordelen.
Ik heb slechts ervaring met het mijzelf volgieten met alcohol, hetgeen met enige regelmaat leidt tot een lichte vorm van amnesia.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:36:42 #6
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23364518
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:27 schreef APK het volgende:

[..]

Daar kan ik niet over oordelen.
Ik heb slechts ervaring met het mijzelf volgieten met alcohol, hetgeen met enige regelmaat leidt tot een lichte vorm van amnesia.
ik wel dus het is begrijpelijk dat zulk soort opmerkingen voor mij erg triest en niet grappig over komen...
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:44:10 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_23364787
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:36 schreef Neva het volgende:

ik wel dus het is begrijpelijk dat zulk soort opmerkingen voor mij erg triest en niet grappig over komen...
Tja, dat kan ik dus niet ruiken hè.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:50:25 #8
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23364974
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:44 schreef APK het volgende:

[..]

Tja, dat kan ik dus niet ruiken hè.
nee ik weet maar je kan wel enigzins proberen te bedenken voor je zoiets post dat er waarschijnlijk wel ( te) veel mensen zijn die dat wel hebben ervaren en dit kan kwetsen.. no hard feelings though maar wou je allen even wijzen dat dit soort dingen vaak niet echt gewaardeerd worden
  dinsdag 16 november 2004 @ 23:04:02 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_23365447
Met alle respect voor wat jou is overkomen, maar dan kun je nergens meer over praten omdat er altijd wel iemand ergens door geraakt kan worden.

Het gaat al meer dan 7 topics over een raar mens, dan krijg je soms van dit soort reacties.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 16 november 2004 @ 23:09:09 #10
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23365611
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 23:04 schreef APK het volgende:
Met alle respect voor wat jou is overkomen, maar dan kun je nergens meer over praten omdat er altijd wel iemand ergens door geraakt kan worden.

Het gaat al meer dan 7 topics over een raar mens, dan krijg je soms van dit soort reacties.
je kan er wel over praten tuulk wel.. anders zou je idd bezig blijven alleen de bewoording kan wel iets anders maar enough said tijd om maar weer ontopic te gaan
pi_23370393
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 23:04 schreef APK het volgende:
Het gaat al meer dan 7 topics over een raar mens, dan krijg je soms van dit soort reacties.
Raar... raar...???

Ohhhh, je bedoelt Michael Jackson. De artiest die alle records heeft verbroken, die miljoenen heeft verdiend, die de wereld rondreist, die miljoenen fans heeft, die zingt, die danst.

Vertel eens jongen, wat heb jij zoal gedaan?
  woensdag 17 november 2004 @ 10:18:18 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_23371960
quote:
Op woensdag 17 november 2004 08:11 schreef Diorchanel het volgende:

Vertel eens jongen, wat heb jij zoal gedaan?

Ik reis ook flink rond, slaap niet met kinderen, loop niet rond met een masker, heb mijn eigen neus en kaaklijn nog en laat niet babies uit het raam bungelen, om maar eens een paar van zijn rare acties te noemen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 17 november 2004 @ 11:35:41 #13
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_23373516
En je vergeet er een: je bent fulltime bezig Jackson-topicjes op te kloten met bullshit.... Is op zich ook wel iets om trots op te zijn. Geeft ook aan dat je tijd teveel hebt...
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 17 november 2004 @ 11:42:13 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23373634
Hoor nu zijn nieuwe song op de radio... is MJ nou in de Here of hoor ik het verkeerd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 17 november 2004 @ 11:52:55 #15
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_23373862
Welk nummer hoor je dan
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 17 november 2004 @ 11:55:19 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23373910
Weet ik niet, kende het nummer niet.
Dacht dat ie iets zong over 'Jesus', maar bij nader inzien kan het ook 'Cheater' zijn .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23373944
quote:
Op woensdag 17 november 2004 10:18 schreef APK het volgende:

[..]


Ik reis ook flink rond, slaap niet met kinderen, loop niet rond met een masker, heb mijn eigen neus en kaaklijn nog en laat niet babies uit het raam bungelen, om maar eens een paar van zijn rare acties te noemen.
Is op zich geen antwoord jongeman, wat heb je bereikt in je leven? Met een kapje lopen of een kind uit het raam laten bungelen kan iedereen. Maar wat heb je nu ECHT bereikt in je leven, behalve inderdaad kritiek leveren.
pi_23373955
Dat ze die creep maar snel opsluiten.
  woensdag 17 november 2004 @ 11:58:30 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_23373976
quote:
Op woensdag 17 november 2004 11:35 schreef matthijst het volgende:
En je vergeet er een: je bent fulltime bezig Jackson-topicjes op te kloten met bullshit....
Oh ja, sorry, ik was vergeten dat in dit topic slechts huilerige Wacko Jacko fans mogen posten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 17 november 2004 @ 11:59:03 #20
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_23373986
quote:
Op woensdag 17 november 2004 11:55 schreef Copycat het volgende:
maar bij nader inzien kan het ook 'Cheater' zijn


Heb hem nog niet zo vaak gehoord, niet geweldig nummer maar er zit wel een aardig beatje in.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 17 november 2004 @ 11:59:22 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_23373993
quote:
Op woensdag 17 november 2004 11:56 schreef Diorchanel het volgende:
Maar wat heb je nu ECHT bereikt in je leven, behalve inderdaad kritiek leveren.
Open er maar een topic over, dit topic gaat over een vermeende kindermisbruiker.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_23376712
Maar serieus, als het je zo niet boeit, wat doe je hier dan?

Onderbouw je kritiek, kom niet aan met 'hij draagt een kapje'.
Tja, dat zie ik ook wel dat is geen reden om een kind te misbruiken.
  woensdag 17 november 2004 @ 14:18:12 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_23376885
quote:
Op woensdag 17 november 2004 14:11 schreef Diorchanel het volgende:
Maar serieus, als het je zo niet boeit, wat doe je hier dan?
Het boeit mij wel, ik wacht met smart op de rechtzaak.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_23377276
Ja, dat vind je wel opwindend he?
  woensdag 17 november 2004 @ 14:37:35 #25
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_23377334
quote:
Op woensdag 17 november 2004 14:18 schreef APK het volgende:

[..]

Het boeit mij wel, ik wacht met smart op de rechtzaak.
31 januari begint het
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')