abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 april 2005 @ 02:17:44 #126
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_25923938
ik heb iets nodig tegen een droge kop na het douchen .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_25925345
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 02:17 schreef Steve-O het volgende:
ik heb iets nodig tegen een droge kop na het douchen .
Zelfde probleem. En dan heel snel droog en trekkerig na het douchen.

Alhoewel een beetje zwitsal babyolie wel helpt, maar je gezicht ziet er wel een beetje vettig uit voor een tijdje.
pi_25960273
Die Biotherm anti-shine zooi helpt voor geen meter bij mij. Mn huid gaat er alleen maar veel meer van glanzen. Ook die matte-creme van shiseido werkt totaal niet, ik ben bijna ten einde raad, wat is goed spul tegen een glimmende huid?
  zondag 3 april 2005 @ 19:46:47 #129
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_25960525
@ Agrafes: misschien kan een reinigend masker je helpen om de glimmende huid onder controle te krijgen? Mijn voorkeur gaat uit naar romige creme maskers, omdat deze niet hard worden [zoals vele kleimaskers]. Voor de rest als verzorging Clinique [Anti Blemish Solution] of Estee Lauder[Idealist].
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
  zondag 3 april 2005 @ 20:07:23 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25960978
Heb ik net een heerlijke after shave balsam van Wella ontdekt, word het product weer opgeheven.
Heb gelukkig nog een grote fles.
Voor de rest gebruik ik Wella Back to Basic salt scrub, en body lotion, maar das geen echt mannen product. Ik was me met Wella for men SP hair & body shampoo, de milde soort.
Ik gebruik een anti aging spul met Ginko extract van Goldwell, en dag creme van Goldwell.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 4 april 2005 @ 19:50:25 #131
16715 Mylene
*schatje*
pi_25984127
Men Expert van L'Oréal heeft een eigen site. Het is alleen nog niet verkrijgbaar in Nederland.

klik hier voor een voorproefje
  maandag 4 april 2005 @ 23:33:50 #132
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25989708
Als er veel mannen geintresseerd zijn in cosmetica, dan kan ik er voor zorgen dat ik een NL talige webshop open met de gewenste spullen.
Geef dan allemaal ff aan wat de favo producten zijn en wat je ervoor betaald, dan kan ik kijjken wat ik aan de prijs kan doen. Maar dan geen spullen die iedere schlecker en kruidvat verkoopt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:17:39 #133
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_25993480
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Als er veel mannen geintresseerd zijn in cosmetica, dan kan ik er voor zorgen dat ik een NL talige webshop open met de gewenste spullen.
Geef dan allemaal ff aan wat de favo producten zijn en wat je ervoor betaald, dan kan ik kijjken wat ik aan de prijs kan doen. Maar dan geen spullen die iedere schlecker en kruidvat verkoopt.
/spam

maar wel interesse! als je Biotherm Homme gaat verkopen tegen nette prijs heb je aan mij al een klant iig
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:36:13 #134
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25993705
had 2 jaar trug met kerst zo'n hugo boss set gehad. shower gel, after shave etc. vroegah, was ik helemaal niet geintereseerd in persoonlijke hygiene. gewoon douchen en klaar.

nu heb ik van alles en nog wat.

ik scheer tijdens het douchen. mijn huid is dan nat en heb geen scheercreme nodig. met het mes er overheen en klaar. geen geirriteerde huid en niks. zelfde geld voor mijn oksels en tussen mijn benen. na het scheren en afdrogen kun je dan makkelijk een lotion of aftershave erover mikken.

aangezien ik ook altijd een erg droge huid heb heb ik zo'n nivea hydraterende creme aangeschaft. is wel beter want de meeste andere produkten die zijn te duur en je kan een tijdje geen kleren aantrekken omdat het nog in moet trekken.

ik werd ook doodziek van die goedkope gel. zo'n grote pot groene gel die meteen je haar opdroogt en hard maakt. probleem was dat mijn haar gewoon uitgedroogd en dood uitzag. heb er nu een Wetgel wax voor. styled je haar ook en zorgt dat het er zacht aanblijft zien/voelen. en je kunt nog gedureden dag re-stylen

omdat mijn persoonlijke hygiene niet van hoge kwaliteit was voorheen heb ik beetje gele tanden gekregen. paar maanden terug Colgate total whitening tandpasta gekocht en nu zijn mijn tanden weer zo goed als wit. op een enkele plek achter in na, maar dat is een kwestie van tijd tot dat ook weer goed wit is.

en natuurlijk een tongschraper om de bacterien uit je bek te schrapen zodat je niet stinkt als je praat.

showergel is van hugo boss en shampoo van fructis met een appel geurtje. schijnt ook goed te zijn voor erg vet haar, wat ik dus heb.

maar ik mis 1 ding. ik ben ontzettend dik geweest en heb daardoor striemen gekregen. mijn huid is te ver uitgerekt om sommige plekken. nu ben ik weer slank en blijf ze houden, is jammer. enig idee hoe je ze kunt camoufleren of in de loop der tijd weg kunt krijgen?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_26000438
ik had nieuwe face wash en creme nodig, en wilde deze zomer iets anders dan Zirh, omdat zirh een hele hoge spf factor heeft (15) en dan kun je dus zonnen wat je wil, maar bruin word je haast niet.

Ik heb nu de lijn van Clarins Men gekocht, de Face Wash en de Moisture gel... iemand ervaring met deze twee? En ik hoor veel over de fatigue fighter? waar gebruik je deze precies voor?

heb alle delen van dit topic doorzocht en kan haast niets over clarins vinden, dus hoop op antwoord

[ Bericht 12% gewijzigd door MusicGenious op 05-04-2005 16:01:54 ]
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:50:33 #136
16715 Mylene
*schatje*
pi_26004586
Uit gesloten topic:
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:25 schreef Sloper het volgende:
Ik kon hier zo 1,2,3 geen topics over vinden aangezien de search uitstaat.

"t Zit zo, ik ben 21 (man), en begin zo m'n eerste rimpeltje te krijgen (eerste krasje doet 't meeste pijn). Deze zitten voornamelijk onder m'n ogen en m'n voorhoofd. Onder m'n ogen zijn 't er 2 per oog (JA 2 JA, en dat zijn geen grappen)

Ik gebruik al dagelijk Q10 creme for men van Nivea, omdat ik anders last krijg van droge huid.
Nu vraag ik me af of ik ook een anti-rimpel crème moet gaan gebruiken? Zo ja, welke.
Nu zegt mijn vriendin dat anti-rimpel crème iets waar je mee moet wachten, omdat het anders niet meer werkt wanneer je "echte" rimpels krijgt?
Of moet je meteen beginnen met smeren bij het eerste de beste rimpeltje?

P.s. Beter ff geen grappen van 50+'ers die onder de rimpels zitten, en mij willen gaan vertellen hoeveel erger het nog wel niet gaat worden.

P.p.s. stoere mannen met commetaar op crème e.d. hoeven zich ook niet in dit topic te vervoegen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:51:36 #137
16715 Mylene
*schatje*
pi_26004607
Als je rimpels onder je ogen hebt of als je dat wilt voorkomen kun je het beste een goede oogcrème nemen.

Bijvoorbeeld:
quote:


AGE FITNESS
Visibly Rejuvenating Eye Care

With the anti-oxidant power of the olive tree in a targeted anti-aging product, this eye treatment was especially formulated to fight the first signs of aging. The double action formula of Pure Olive Leaf Concentrate repairs and protects* skin around eyes, while micro-dispersed olive smoothes fine lines. Instantly tones and smoothes. Bags and dark circles are less visible. With continued use, wrinkles are diminished and the eye area looks visibly younger.
bron

Je huid niet teveel blootstellen aan de zon helpt ook.
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:19:13 #138
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26005249
Ik had eens zo'n proefflesje van Biotherm Homme Age Fitness. Ik heb geen last van rimpels of iets, maar het spulletje voelde wel verdomde fris aan.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:12:10 #139
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_26006627
Clarins is een erg fijn merk. Persoonlijke favoriet met Lancome. De cleanser is echt geweldig. Hij ruikt ook lekker fris, maakt grondig schoon, en is handig in gebruik. Goede koop!
De Fatigue Fighter is een hydraterend creme als ik me niet vergis? Groot voordeel vind ik dat ie in een pompje zit! Ideaal. Hij kalmeert, voedt & geeft je huid een nieuwe boost!

ZIRH Protectheeft SPF, maar de Correct niet, en die kan je gewoon ook als verzorging smeren. Je zou jezelf moeten afvragen of je sneller een kleurtje wilt overwegen op rimpels op latere leeftijd en andere onhelstaarbare schade die de zon heeft op de huid. Ik verbaas me er namelijk over waarom veel mensen een SPF verwarren met niet bruin worden. Het duurt wat langer, maar je resultaat is mooier & langer en nog es minder schadelijk voor de huid. Dat terzijde.

Clarins dus goede koop en geniet!
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_26007580
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:12 schreef DusDat het volgende:
Clarins is een erg fijn merk. Persoonlijke favoriet met Lancome. De cleanser is echt geweldig. Hij ruikt ook lekker fris, maakt grondig schoon, en is handig in gebruik. Goede koop!
De Fatigue Fighter is een hydraterend creme als ik me niet vergis? Groot voordeel vind ik dat ie in een pompje zit! Ideaal. Hij kalmeert, voedt & geeft je huid een nieuwe boost!

ZIRH Protectheeft SPF, maar de Correct niet, en die kan je gewoon ook als verzorging smeren. Je zou jezelf moeten afvragen of je sneller een kleurtje wilt overwegen op rimpels op latere leeftijd en andere onhelstaarbare schade die de zon heeft op de huid. Ik verbaas me er namelijk over waarom veel mensen een SPF verwarren met niet bruin worden. Het duurt wat langer, maar je resultaat is mooier & langer en nog es minder schadelijk voor de huid. Dat terzijde.

Clarins dus goede koop en geniet!
bedankt! ben benieuwd.... maar Zirh correct alleen is niet afdoende, tis een aanvulling op de dagcreme, althans zo zie ik het... maar het vreselijk irritante van zirh is overigens ook die flessen clean, waar GEEN pompje op zit, en die protect dingen die je nooit optimaal leeg krijgt. En dat is bij clarins dus wel eventjes beter geregeld. Heb nu die moisterizer gel en cleanser, vanavond proberen... misschien morgen die fatigue fighter erbij kopen

wie kan me nog meer vertellen over die fatigue fighter?

over dat bruin worden, ja is waar, maar ik word al zowat niet bruin, en dan ook nog een SPF 15 dan heeft dat lentezonnetje echt geen zin
pi_26025349
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:51 schreef schatje het volgende:
Als je rimpels onder je ogen hebt of als je dat wilt voorkomen kun je het beste een goede oogcrème nemen.

Bijvoorbeeld:
[..]

bron

Je huid niet teveel blootstellen aan de zon helpt ook.
niet dat ik een zeikerd ben over geld ofzo, maar 45e voor een flesje wordt me toch iets te gortig...

Maargoed ik vraag me dus nog steeds af, of je al op jonge(20-21) leeftijd moet beginnen met anti-rimpel crème, of hier mee moet wachten totdat je "echte" rimpels hebt, omdat het anders niet meer werkt?
Iemand uitsluitsel?
pi_26054440
Ff een subtiel schopje incl m'n OP uit een gesloten topic

Ik kon hier zo 1,2,3 geen topics over vinden aangezien de search uitstaat.

"t Zit zo, ik ben 21 (man), en begin zo m'n eerste rimpeltje te krijgen (eerste krasje doet 't meeste pijn). Deze zitten voornamelijk onder m'n ogen en m'n voorhoofd. Onder m'n ogen zijn 't er 2 per oog (JA 2 JA, en dat zijn geen grappen)

Ik gebruik al dagelijk Q10 creme for men van Nivea, omdat ik anders last krijg van droge huid.
Nu vraag ik me af of ik ook een anti-rimpel crème moet gaan gebruiken? Zo ja, welke.
Nu zegt mijn vriendin dat anti-rimpel crème iets waar je mee moet wachten, omdat het anders niet meer werkt wanneer je "echte" rimpels krijgt?
Of moet je meteen beginnen met smeren bij het eerste de beste rimpeltje?
  donderdag 7 april 2005 @ 19:44:48 #143
118241 Henkio
Tenniskoning!
pi_26054978
Hallo mensen,

Ik heb nu de T-Pure lijn van Biotherm. Ik heb nu wel dat het lijkt dat in het begin alle troep uit je gezicht wordt getrokken. Opeens last van kleine puistjes etc. Klopt dit wel?
Verstand op 0 en knallen maar
  donderdag 7 april 2005 @ 19:58:06 #144
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_26055259
-edit: doe normaal

[ Bericht 83% gewijzigd door Mylene op 07-04-2005 20:12:44 ]
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 7 april 2005 @ 20:09:52 #145
118241 Henkio
Tenniskoning!
pi_26055502
quote:
Op zondag 3 april 2005 19:36 schreef Agrafes het volgende:
Die Biotherm anti-shine zooi helpt voor geen meter bij mij. Mn huid gaat er alleen maar veel meer van glanzen. Ook die matte-creme van shiseido werkt totaal niet, ik ben bijna ten einde raad, wat is goed spul tegen een glimmende huid?
Ja dat heb ik dus nu ook, maar moet je dan juist niet doorgaan zodat het aanslaat?
Verstand op 0 en knallen maar
  donderdag 7 april 2005 @ 20:12:24 #146
36822 Mexoryl
TDSA + DTS
pi_26055549
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Sloper het volgende:

[..]

niet dat ik een zeikerd ben over geld ofzo, maar 45e voor een flesje wordt me toch iets te gortig...

Maargoed ik vraag me dus nog steeds af, of je al op jonge(20-21) leeftijd moet beginnen met anti-rimpel crème, of hier mee moet wachten totdat je "echte" rimpels hebt, omdat het anders niet meer werkt?
Iemand uitsluitsel?
Het enige wat echt rimpels helpt voorkomen is zonbescherming. Daar kan je nooit te vroeg mee beginnen. Met name UVA bescherming is belangrijk, omdat die stralen dieper de huid doordringen en het gehele jaar aanwezig zijn en zelfs door glas heen gaan.

De UVA bescherming wordt meestal aan gegeven met een PPD (Persistent Pigment Darkening) getal. Hoe hoger, des te beter. Alleen de zogeheten dermocosmetische merken bieden gegarandeerd hoge PPD's. Deze merken vindt je alleen in de apotheek. Voorbeelden van zulke merken zijn Vichy, General Topics, La Roche-Posay en Bioderma. Het is raadzaam eerst wat reviews te lezen, want niet elke formule is cosmetisch acceptabel voor iedereen.
pi_26059754
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Als er veel mannen geintresseerd zijn in cosmetica, dan kan ik er voor zorgen dat ik een NL talige webshop open met de gewenste spullen.
Geef dan allemaal ff aan wat de favo producten zijn en wat je ervoor betaald, dan kan ik kijjken wat ik aan de prijs kan doen. Maar dan geen spullen die iedere schlecker en kruidvat verkoopt.
Ik heb interesse. Maar alleen in Biotherm Homme spul.
  zaterdag 9 april 2005 @ 08:28:46 #148
118241 Henkio
Tenniskoning!
pi_26090801
quote:
Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef Henkio het volgende:
Hallo mensen,

Ik heb nu de T-Pure lijn van Biotherm. Ik heb nu wel dat het lijkt dat in het begin alle troep uit je gezicht wordt getrokken. Opeens last van kleine puistjes etc. Klopt dit wel?
Iemand van de gebruikers?
Verstand op 0 en knallen maar
  zaterdag 9 april 2005 @ 09:12:21 #149
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_26090964
@ HENKIO
Het zou goed kunnen zijn dat je spulletjes wel werken, maar dieper liggend vuil nu naar boven haalt wat dus die kleine puistjes zijn. Maar als je vind dat je huid er veel slechter [minder egaal, rooder, pijnlijker] uitziet dan kan het zijn dat het te aggresief voor je huid is.
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
  maandag 11 april 2005 @ 08:41:33 #150
118241 Henkio
Tenniskoning!
pi_26140102
UP
Verstand op 0 en knallen maar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')