abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23297057
Een paar maanden geleden is mijn Z560 (http://forum.fok.nl/topic/593546) speakerset stuk gegaan en via de garantie heb ik een nieuwe Z5300 gekregen. Ik mocht van Logitech de Z560 houden dus heb ik dat ding open gemaakt en gekeken wat ik eraan kon doen zelf.. Met wat geluk en sloopwerk van een aantal onderdelen (koptelefoon aansluiting) kreeg ik het voor mekaar om hem weer werkend te krijgen! Vandaar dat ik besloot hem weer te gebruiken, tot de Z5500 komt. De Z5300 kon dus de deur uit en is verkocht ( [TK] Logitech Z-5300 (5.1 set)

Maar nu koop ik binnenkort de Z5500 en dan blijft de Z560 set over . Omdat hij stuk is geweest magtie weg voor de hoogste bieder en omdat je een bod moet geven hier mag je beginnen bij 25 euro . Hij is op tweakers deskundig getaxeerd op 50 euro.

Hij staat ook op marktplaats enzo trouwens!

Als de set na een paar weken weer stuk gaat mag je m altijd terug brengen uiteraard. (en krijg je je geld terug.)

Nou succes met bieden!

Wat info:

.

Specificaties:
THX®-gecertificeerd
Totale stroomuitvoer: 400-watt RMS; Subwoofer: 188-watt RMS, Satellieten: 212-watt RMS (4 x 53 W)
Frequentiereactie: 35 Hz -20 kHz
Signaal-ruisverhouding: > 100 dB (A)
Ingangsimpedantie: 10.000 ohm
Maximum SPL: 114 dB
Compatibel met stereo- en meerkanaalsgeluidskaarten
Satellieten: driver (aluminiumfaseplug) met grote uitslag en ultrabrede bandbreedte
Subwoofer: grote verplaatsingsdriver (20 cm) in massief houten behuizing
Versterker: ware lineaire eindversterker met massieve torusvormige stroomtoevoer
Connectors: pro-audio connectors met meerdere aansluitingen voor luidsprekerkabels, 3,5-mm koptelefoonaansluiting, voor- en achterkanaalingangen

Link naar tweakers topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/749812

[ Bericht 0% gewijzigd door Sport_Life op 13-11-2004 22:59:31 ]
  zaterdag 13 november 2004 @ 22:53:57 #2
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_23297106
ik heb je verhaaltje nu 5x gelezen

dus hij is stuk maar werkt nog wel?

heb je ook foto's van wat je nu gemaakt heb?

¤20
pi_23297193
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 22:53 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb je verhaaltje nu 5x gelezen

dus hij is stuk maar werkt nog wel?

heb je ook foto's van wat je nu gemaakt heb?

¤20
Sorry voor de onduidelijkheid . Hij werkt wel, maar hij is stuk geweest. Ik heb het controllerkastje open gemaakt en op de printplaat zitten bepaalde dingen die ingedrukt moesten worden om de boxen aan te krijgen. (gebeurd normaal als je de koptelefoon eruit haald, maar daar was dus wat mis mee). Ik heb een stukje plastic tussen de printplaat gestopt zodat een bepaald knopje ingedrukt blijft zitten. Maar als je hard gaat rommelen met dat kastje dan gaat dat plastic ding misschien weer weg en moet je hem weer ff er tussen doen. Snap je? Maar hoe dat allemaal zit kan ik allemaal laten zien als je hem komt halen, is eigenlijk doodsimpel.

Foto's komen morgen.
pi_23299193
kbied 25 euries
pi_23300591
waar woon je ergens?
en die speakers/woofer en versterker zijn niet stuk geweest? kun je die ook los aansluiten mocht die controller weer stuk gaan?
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_23300865
Ik woon in omg. Utrecht. En die speakers kun je evt. ook voor andere apparaten gebruiken, de bedrading is gewoon van dat stereodraad zegmaar . De speakers, subwoofer en versterker zijn niet stuk geweest maar je hebt de controller nodig om het geheel te laten draaien . Tenzij je handig bent met elektronica en er iets anders van kan maken .
pi_23301033
Kom je wel eens in Amsterdam? Dan is het de moeite wel, anders ben ik dubbel zoveel kwijt aan benzine

Zo ja, dan bied ik 30
pi_23301186
hoeveel komt bij als je hem opstuurt of doe je dat zoiezo niet?
pi_23301191
Sorry kom nooit in Amsterdam .
pi_23301205
quote:
Op zondag 14 november 2004 03:12 schreef ooge het volgende:
hoeveel komt bij als je hem opstuurt of doe je dat zoiezo niet?
Ik wil hem best opsturen (mits vooruitbetalen) maar dat ding weegt wel een kilo of 20 . Extra kosten zijn dan EUR 12,79 en zullen geschieden voor de koper .
pi_23301270
dan wil ik het wel proberen voor 30¤, maar hij doet het nu dus gewoon goed? en hoe kwam het dat die controller kapot ging, en als je eerlijk bent hoeveel overlevingskans schat je hem in?
pi_23301301
quote:
Op zondag 14 november 2004 03:27 schreef ooge het volgende:
dan wil ik het wel proberen voor 30¤, maar hij doet het nu dus gewoon goed? en hoe kwam het dat die controller kapot ging, en als je eerlijk bent hoeveel overlevingskans schat je hem in?
Die controller ging kapot omdat ik iets te enthousiast mn koptelefoon erin stak.. Toen hij wat stroef erin ging heb ik hem keihard aangedrukt en toen ik hem eruit haalde bleef dat ding staan op "koptelefoonmodus" (= speakers uit).
En ik denk dat ie het nog wel een tijdje vol houdt. Ligt met name aan hoe je ermee om gaat. Als je met dat controller ding gaat schudden kun je erop rekenen dat dat stukkie plastic weer los schiet .
Maar nogmaals om hem te maken is het gewoon een kwestie van dat dingetje ertussen doen.
pi_23302410
DUs het is geen 5.1 systeem?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_23305036
ik doe het voor 40¤ incl, dan maak ik het vandaag nog over, als jij heb dan van de week op de post doet.
hij heeft toch verder geen beschadigingen?

[ Bericht 11% gewijzigd door ooge op 14-11-2004 13:49:38 ]
pi_23305769
quote:
Op zondag 14 november 2004 13:36 schreef ooge het volgende:
ik doe het voor 40¤ incl, dan maak ik het vandaag nog over, als jij heb dan van de week op de post doet.
hij heeft toch verder geen beschadigingen?
Ik wacht zoiezo nog totdat ik mn Z5500 binnnen heb natuurlijk anders zit ik tijdelijk zonder . Dus tot die nieuwe binnen is mag er geboden worden .

Verder heeft de set geen beschadigingen, alleen gebruikerskrassen (oa op de sub die ik vaak gebruikte als voetsteun mah dat valt niet erg op)

En de set is 4.1 dus geen 5.1.
pi_23309394
hoelang gaat dat nog duren?
pi_23313047
Hij is besteld bij de groothandel, denk een week of 2 maximaal. (t duurt ff maar dan heb ik hem wel voor de inkoopsprijs excl. btw ).
pi_23320307
Schop! . Hoogste bod ¤ 28 (Ooge), wie bied meer? .
pi_23323513
Bied ik 35 euro
pi_23325143
Krijg je een nieuwe van garantie logitech, die verkoop je...
Nu verkoop je de kapotte ook nog?
pi_23334127
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:36 schreef Koenijntje het volgende:
Krijg je een nieuwe van garantie logitech, die verkoop je...
Nu verkoop je de kapotte ook nog?
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!
pi_23341198
Kreeg via tweakers net ook bod van ¤ 35 binnen... Dus als Rlinker hem veilig wilt stellen, moet je er ff overheen gaan (heb die tweaker ook op dit topic gewezen).
pi_23341618
ik wil hem ook nog steeds wel alleen als je hem toch pas over 2 weken wegdoet wacht ik liever tot die tijd en kijk dan of ik over dat bod heen ga dan dat ik elke dag in de gaten moet houden.
dus zeg ff waaneer je hem echt wegdoet misschien bied ik dan meer
pi_23342155
quote:
Op maandag 15 november 2004 22:56 schreef ooge het volgende:
ik wil hem ook nog steeds wel alleen als je hem toch pas over 2 weken wegdoet wacht ik liever tot die tijd en kijk dan of ik over dat bod heen ga dan dat ik elke dag in de gaten moet houden.
dus zeg ff waaneer je hem echt wegdoet misschien bied ik dan meer
Als je je mail geeft dan mail ik je tzt... .

K heb vandaag weer diegene gesproken van wie ik de Z5500 inkoop en het is nog steeds erg onduidelijk hoelang het gaat duren..
pi_23342992
mail staat in me profiel: daviddejong18 [op]hotmail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')