abonnement Unibet Coolblue
pi_23689164
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:03 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Alsof Real een tweede poging zou ondernemen om een speler te halen die in eerste instantie wel oren had naar een transfer, maar het ineens liet afweten...die bovendien klauwen vol met geld kost en lekker veel kaarten pakt. Er zou eerst eventueel een aanbod moeten komen, wat me op zich al sterk lijkt (of had ik dat al gezegd), daarna mag meneer Vieira pas zeggen wat ie wel of niet zou doen...
Met alle respect maar volgens mij is Real tot alles in staat om een speler binnen te slepen. Al moeten zo over lijken al moeten ze met de billen bloot.
Viper 4 life
pi_23689370
Ik geloof ook wel dat ze volhardend zijn ja (zo kan je het ook zeggen ), maar ik denk niet dat ze dom zijn en zich nog een keer laten verleiden tot getouwtrek dat uiteindelijk op niets uitloopt.
  woensdag 1 december 2004 @ 11:04:59 #178
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_23689497
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:59 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Ik geloof ook wel dat ze volhardend zijn ja (zo kan je het ook zeggen ), maar ik denk niet dat ze dom zijn en zich nog een keer laten verleiden tot getouwtrek dat uiteindelijk op niets uitloopt.
Ik denk dat als ze het proberen het niet op niets zal uitlopen Vieira wil de CL winnen en dat gaat waarschijnlijk met Arsenal niet lukken. (Jammer genoeg)
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_23689540
quote:
Op woensdag 1 december 2004 11:04 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik denk dat als ze het proberen het niet op niets zal uitlopen Vieira wil de CL winnen en dat gaat waarschijnlijk met Arsenal niet lukken. (Jammer genoeg)
Precies, als, that's the magic word...
  woensdag 1 december 2004 @ 11:14:22 #180
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_23689678
quote:
Op woensdag 1 december 2004 11:07 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Precies, als, that's the magic word...
Ik denk dat ze het gaan proberen. Iemand heeft toch het recht om een transfer te weigeren en daarna alsnog te komen omdat hij inziet dat het afwijzen van die transfer zijn sportieve carriere schaadt?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_23689739
Tuurlijk, denk alleen niet dat Vieira daar zo over denkt...anders was ie afgelopen zomer toch gelijk al gegaan?
  woensdag 1 december 2004 @ 11:25:46 #182
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_23689891
quote:
Op woensdag 1 december 2004 11:18 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Tuurlijk, denk alleen niet dat Vieira daar zo over denkt...anders was ie afgelopen zomer toch gelijk al gegaan?
Dat weet ik niet. Er ging veel mis tijdens die poging om hem te halen. Real wou niet te veel betalen, Arsenal schroefde de prijs op. Dan zou ik ook gaan twijfelen. Want als een club zegt dat ze je perse willen maar niet te veel willen betalen dan wekt dat de indruk dat ze je niet zo erg graag willen. En als je huidige club je koste wat kost wil behouden en je vind dat je er goed zit dan wordt het nog moeilijker.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_23690474
Denk dat Real meer dan duidelijk heeft gemaakt dat ze em heel graag wouden hebben, dat Arsenal zelf niet mee wou werken is wat anders. Bovendien is het zo dat als Real aanklopt, de prijs altijd een paar miljoentjes omhoog gaat (zie Carvalho). Misschien dat de situatie bij Real op dat moment; Camacho die misschien wat andere wensen had, er voor gezorgd heeft dat ze uiteindelijk afgehaakt zijn. Het fijne zullen we er in ieder geval nooit van weten.
Persoonlijk denk ik ook dat Real voldoende heeft aan een jongere en goedkopere speler, bovendien vind ik alles wat bij Arsenal speelt (op wat uitzonderingen na) behoorlijk irritant. Guti raakt ook steeds meer gewend aan z'n nieuwe positie, dus voorlopig kunnen we hoop ik wel vooruit.
  woensdag 1 december 2004 @ 12:19:47 #184
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_23691051
Ik denk dat Vieira de beste man op die positie is iemand die verdedigend als aanvallend denkt en als het moet spijkerhard is.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_23691331
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat Vieira de beste man op die positie is iemand die verdedigend als aanvallend denkt en als het moet spijkerhard is.
Maar dat kan Guti ook...
  woensdag 1 december 2004 @ 12:33:53 #186
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_23691349
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:32 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Maar dat kan Guti ook...
Hij kan het wel maar heeft niet die extra meerwaarde die een Vieira heeft.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 1 december 2004 @ 12:38:16 #187
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23691426
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:20 schreef WasQ het volgende:
Aan de andere kant, nu Arsenal even matig presteert, heeft hij misschien ook wel weer een extra zetje in zijn rug om wél naar Madrid te gaan... Tja, we zullen zien
OK,Madrid is een veel grotere ckub dan Arsenal maar Real is wel in goede doen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23691638
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]
OK,Madrid is een veel grotere ckub dan Arsenal maar Real is wel in goede doen?
Ouch...
pi_23692131
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
Het blijft toch een merkwaardig fenomeen als je hoort dat de spelers dus gewoon bepalen wat men op de training doet en er dus nooit conditietraining schijnt te zijn.
En dat heb je gehoord van...een journalist bij de Fabeltjeskrant!?
  woensdag 1 december 2004 @ 13:14:11 #190
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_23692220
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:10 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

En dat heb je gehoord van...een journalist bij de Fabeltjeskrant!?
Meerdere journalisten en columnisten hebben daar melding van gemaakt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_23692604
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]
Meerdere journalisten en columnisten hebben daar melding van gemaakt.
Hmm, vreemd want op de site van de club staat elke dag een verslag van de training(en) (met foto's) en de daarbij uitgevoerde oefeningen. Vandaag stond hebben de heren toevallig "ejercicios de resistencia"(uithoudingsvermogen) afgewerkt gedurende 55 minuten, zal toch wel iets met de conditie te maken hebben lijkt mij.
  woensdag 1 december 2004 @ 14:14:30 #192
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_23693626
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

OK,Madrid is een veel grotere ckub dan Arsenal maar Real is wel in goede doen?
Nee Real is niet in goede doen, maar als het na een evt. komst van Vieira weer beter gaat draaien, is hij helemaal de man. als hij een beetje zelfvertrouwen heeft, rekent hij daar wel op
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 1 december 2004 @ 17:02:05 #193
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23697294
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Meerdere journalisten en columnisten hebben daar melding van gemaakt.
Dat geloof je zelf toch niet man

Je denkt toch niet dat een professionele organisatie zo werkt. Ik zag vorig jaar het programma van Real na de winterstop, ze hadden toen vanaf februari 3 maanden lang 2 wedstrijden in de week. Of voor de CL of de Copa del Rey door de week en competitie in het weekend. Op dit moment is het misschien nog niet zo maar ze zullen wel genoeg wedstrijden spelen, dan is het gewoon onmogelijk om elke dag keihard te trainen. In Nederland ga je de dag na de wedstrijd toch ook uitlopen? En de dag voor de wedstrijd toch ook geen conditie training afleggen waardoor je helemaal vermoeit bent op de wedstrijd dag zelf. Als je dus 2 wedstrijden in de week hebt heb je al 4 trainingsdagen die je niet voluit gaat, inclusief die 2 wedstrijd dagen hou je al weinig over om conditioneel te buffelen op een traininkje

Ik heb liever dat ze het rustig aan doen en aan het einde van het seizoen nog mee kunnen doen om de prijzen, vorig jaar zag je ook aan het einde dat ze leeg waren Van mij mogen ze rustig doen En lekker veel wisselen tijdens wedstrijden van de Copa Del Rey (Dit weekend krijgen overigens al veel spelers rust tegen Villarreal. Zidane, Raul en R. Carlos krijgen rust en Figo en Guti zijn geschorst, de reden dat Helguera niet mee doet weet ik ff niet. Volgende week zullen we toch echt MOETEN winnen, kan me niet voorstellen hoe het zal zijn als we niet meer mee kunnen doen om de (in mijn ogen) mooiste prijs van het seizoen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 1 december 2004 @ 17:07:45 #194
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_23697426
Waarom denk je dan dat Camacho weg is gegaan? Omdat ze zo goed naar hem luisterde en deden wat hij zei?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 1 december 2004 @ 17:42:30 #195
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23698225
quote:
Op woensdag 1 december 2004 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom denk je dan dat Camacho weg is gegaan? Omdat ze zo goed naar hem luisterde en deden wat hij zei?
Omdat Camacho misschien keihard wilde trainen, das in mijn ogen niet de juiste methode. Ik vind het ook b'tje een opgever die Xabi Alonso naar Liverpool heeft gedreven (een van de beste Spaanse middenvelders die ook de bal af kan pakken met maar 23/24 jaar).

Camacho was wel een groot fan van Vieira (volgens mij zei Tommy van niet).

[ Bericht 0% gewijzigd door jojomen4 op 01-12-2004 18:04:42 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_23699767
Nou, keihard trainen. Als jij een trainingskamp regelt en de heren vedetten bellen met de voorzitter dat ze niet op trainingskamp willen, waarop die de boel afblaast... Ik kan me voorstellen dat je dan stopt als coach.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 december 2004 @ 19:24:26 #197
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_23700268
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, keihard trainen. Als jij een trainingskamp regelt en de heren vedetten bellen met de voorzitter dat ze niet op trainingskamp willen, waarop die de boel afblaast... Ik kan me voorstellen dat je dan stopt als coach.
Ik zou ook stoppen als ik hem was. Hij begon zich iedere minuut die hij op de club was meer en meer te ergeren aan de spelers en aan de voorzitter.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 1 december 2004 @ 22:49:30 #198
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_23703572
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, keihard trainen. Als jij een trainingskamp regelt en de heren vedetten bellen met de voorzitter dat ze niet op trainingskamp willen, waarop die de boel afblaast... Ik kan me voorstellen dat je dan stopt als coach.


Waar haal je die fabeltjes vandaan?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 2 december 2004 @ 10:47:17 #199
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_23709248
Geen fabeltjes. Ik heb het van de zomer in zowel ADsportwereld als in andere kranten gelezen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_23712930
Dat ging volgens mij niet om een trainingskamp, maar om het feit dat Camacho de spelersgroep de dag voor elke wedstrijd in een hotel bijeen wou brengen om zo naar de wedstrijd toe te leven. Je bent voetballer en al redelijk vaak van huis, als je dan ook nog eens de dag voor elke wedstrijd je familie thuis achter moet laten lijkt het me niet raar dat deze maatregel in twijvel wordt getrokken. Bovendien hebben ze onder Del Bosque bewezen dat het ook zonder kan...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')