Nog één week en dan is ie er EINDELIJK op de XBOXquote:Al een lange tijd wachten de voetbalfans op nieuws over de aangekondigde Pro Evolution Soccer titel op de Xbox. Vandaag is het zo ver, de eerste beelden en details zijn prijs gegeven. En zoals inmiddels iedereen weet. It's going LIVE baby!! De Pro Evolution Soccer serie staat bekend als de beste voetbaltitel op de markt. Hoewel de FIFA serie veel bekender is dankzij de marketingkracht van Electronic Arts, weet Konami EA's voetbalserie altijd een stapje voor te zijn in gameplay en kwaliteit, althans zo is het algemene sentiment. Dat de titel naar de Xbox komt was dan ook groot nieuws, al die maanden geleden. Zeker voor ons voetbal gekken in Europa. Volgens Konami is Pro Evolution Soccer 4 een echte 'quantum-sprong' voorwaarts in het voetbal genre. Zo hebben ze nog vloeiendere bewegingen in het spel zitten en is het spel nog makkelijk en intuïtiever te besturen. Ook nieuwe vrije trap en penalty systemen moeten het leuker en interessanter maken om te spelen. Ook hebben alle spelers meer persoonlijke eigenschappen. Zo zullen bekende spelers lopen zoals ze dat in het echte leven doen, of zelfs op hun eigen karakteristieke manier een bal aannemen of wegtrappen. Dit loopt vervolgens vloeiend over in het nieuwe dribbelsysteem, waarbij de speler meer controle heeft over hoe de spelers in een op een gevechten voorbij zijn man komt. Een on-screen scheidsrechter is nu aanwezig, die daadwerkelijk over het veld rent en de Master League speelmodi is weer terug te vinden. Ook kan de speler zijn beste spelers in zijn eigen team stoppen en bewaren om mee te spelen, en zullen spelers tijdens een Master League gedwongen het veld moeten verlaten als ze een ernstige blessure oplopen. We zijn benieuwd.
Vorige delen:
[PC,XBOX,PS2] Pro Evolution Soccer 4
[PC,XBOX,PS2] Pro Evolution Soccer 4 #2
Ja, mij alleen nietquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:09 schreef Rahl het volgende:
nog 7 dagen
ik kan iedereen aan, vooral HomerJ![]()
Blijf dat maar denkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, mij alleen niet.
mag ik wel eerst oefenen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:28 schreef Paulsergio het volgende:
Zodra hij binnen is zal ik jullie stuk voor stuk uitdagen .. en jullie zullen berouwen dat jullie die uitnodiging hadden aangenomen ..![]()
Gamertag is Pauche en heb trouwens gister ook halo 2 gehaald dus als jullie willen spelen voeg me toe!
Ja tuurlijk.. ik wil jullie verslaan op jullie sterkstquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
mag ik wel eerst oefenen?
Zodra hij uit is .. daag ik je uit.. mits je xbox live hebtquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:45 schreef jpg97 het volgende:
Ik neem iedere uitdaging aan ( PES kampioen in Limburg en brabant in 2002 en 2003 )
zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:48 schreef Paulsergio het volgende:
Is het trouwens al bekend of xbox updates mogelijk stelt als er een transfer periode is geweest om je teams aan te passen? Of moet je telkens zelf alles bijhouden?
Lekker recente OP Daggla ('geen xbox live bla bla')...quote:Op vrijdag 12 november 2004 02:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[..]
Nog één week en dan is ie er EINDELIJK op de XBOX.
Mijn gebeden zijn verhoord, PES goes LIVE.
ik ben solidair en wacht ook op gcshop.nlquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:40 schreef HomerJ het volgende:
Er staan nog wat domme foutjes in de OP, vooral die 1e en laaste punt.
Nou ja, nog 7 dagen. Heerlijk om volgend weekend Daggla en Rahl te verslaan
![]()
Hij is trouwens al maandag beschikbaar bij Gameshops, Woensdag bij games als FRS, Dixons etc. En ik moet wachten tot vrijdag op GCshop.nl
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:40 schreef HomerJ het volgende:
Er staan nog wat domme foutjes in de OP, vooral die 1e en laaste punt.
Nou ja, nog 7 dagen. Heerlijk om volgend weekend Daggla en Rahl te verslaan
![]()
Hij is trouwens al maandag beschikbaar bij Gameshops, Woensdag bij games als FRS, Dixons etc. En ik moet wachten tot vrijdag op GCshop.nl
Ik heb E-plaza en Dimension plus gebelt en die zeiden allebij 15 November. Dixons, FRS etc. krijgen hun games voor vrijdag altijd op woensdag binnen, het is slechts een kwestie van aan de kassa vragen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
Anders cancel ik m'n pre-order meteen.
Mja, scheelt wel 17 euro.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb E-plaza en Dimension plus gebelt en die zeiden allebij 15 November. Dixons, FRS etc. krijgen hun games voor vrijdag altijd op woensdag binnen, het is slechts een kwestie van aan de kassa vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |