abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23197206
Klopt het dat ik mijn (oud)huisgenoten mijn post gratis kan laten doorsturen?

Dus door het oude adres door te strepen en het nieuwe adres erop te schrijven???

iemand ervaring?
Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. (heb nu ook fotoboek)
pi_23197240
Ja, dat kan, maar niet doen, gewoon wegflikkeren.
  Donald Duck held dinsdag 9 november 2004 @ 18:19:52 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_23197245
je kunt bij het postkantoor een verhuissetje halen. dan wordt je post gratis door de TPG een aantal weken lang doorgestuurd
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_23197288
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:19 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, dat kan, maar niet doen, gewoon wegflikkeren.
nou aangezien het om mijn post gaat. en er wat belangrijke dingen tussen zitten.....
liever niet weggooien
Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. (heb nu ook fotoboek)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 november 2004 @ 18:23:22 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23197319
Tip: print een paar vellen met stickers met je nieuwe adres. Dan hoeven ze die er alleen maar op te plakken en kan je post zo weer in de rode bus worden gegooid
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 9 november 2004 @ 18:24:45 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_23197351
doe niet moeilijk doe wat saviour zegt, scoor een verhuissetje op het postkantoor en het word je een hele tijd nagestuurd, zonder extra kosten, en ja het werkt ook als je in een studentenhuis woont.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_23197498
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:22 schreef Drs.Tikkertje het volgende:

[..]

nou aangezien het om mijn post gaat. en er wat belangrijke dingen tussen zitten.....
liever niet weggooien
Ow sorry, ik heb verkeerd gelezen.
Maar die oude huisgenoten kunnen gewoon een nieuw adres er op zetten en hem dan weer in de brievenbus gooien, wij kregen zo ook vaak onze post binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')