abonnement Unibet Coolblue
pi_23182309
Alle keren dat ik poogde om een dame, vrouw, meisje voor mij te winnen liepen op een drama uit. Ja, het was een toneelspel van een verliefdheid bekenning. Na evalueren kom ik tot de conclusie dat ik alle keren eerlijk ben geweest, gezellig mee heb gedaan aan Valentijnsdag en de standaard ik voel niet voor jou wat jij voor mij voelt op mij bord geparkeerd krijg.
Echter ik heb nu iemand ontmoet waar ik het niet bij wil verprutsen met een vlaag van verstandsverbijstering. De voorgaande keren kende ik het betreffende vrouw-mensch redelijk, maar zeg maar niet goed, niet verder komen dan de standaard in-real-life versie van MSN praat.
Zelf ben ik vrij gesloten weinig vrienden en hoef dus niet te rekenen op steun uit die hoek.

Nu ken ik de betreffende jonge dame helemaal niet, een paar avondjes bij haar thuis geweest, echter niet om bij haar te zijn, maar om bij te klussen. Wat betreft uiterlijk ben ik al voor haar gevallen, maar ik wil haar natuurlijk ook leren kennen.
Ik ben in het bezit van haar huis telefoonnummer, de laatste twee keren dat ik belde nam zij op en natuurlijk weet ik waar ze woont. De vraag is natuurlijk hoe pak ik dit aan?
Sinds mij laatste 'aanzoek' vorig jaar (niet aan haar natuurlijk) ben ik ongeveer twintig kilo afgevallen in de hoop iets aantrekkelijker uit de strijd te gaan komen. Ik ken haar niet goed genoeg om met zekerheid te zeggen dat ze:
a) geen vriendje heeft (geen foto's op het burea te vinden dat ze een vriendje zou hebben)
b) op mannen valt

Maar vanavond liet ze me toch in detail, iets van haar zien. Nu zijn foto's van pasgeboren hondjes natuurlijk leuk om te laten zien, maar ik denk zo, ze had het niet hoeven te laten zien. De afgelopen keren dat ik haar tegenover me had op de bank is ze erg speels, even oud als ik en even jong-lijkend en in de zelfde fase van haar studie, zelfs onze medische achtergrond komt overeen. We willen allebei Universiteit gaan doen na de HBO studie en als we, haar ouders zaten er ook gezellig bij, een beetje praten hebben we toch raak vlakken. Haar ouders zijn wat mij betreft erg OK en als ik er nu over nadenk, denk ik dat ze beiden alleen erg zullen lachen als ik op m'n plaat zou gaan bij hun jongste dochter. Wat dat betreft niet geschoten is altijd mis, maar het gaat er natuurlijk om hoe je schiet en niet dat je schiet.

Deze week zit ik nog alleen, met mijn zusje, thuis, ouders op vakantie en dus kook ik zelf en werk gezellig alleen verder aan mijn afstuderen. Ik hoorde dat zij deze week tentamens heeft. Nu zou het misschien wat zijn als ik haar zou opbellen op vrijdag middag om te vragen of ze met me uit eten zou willen, of in die geest.

De hamvraag: hoe leer je elkaar beter kennen...

Samenvatting:
Jongen faalt bij meisjes, jongen vindt leuk nieuw meisje, jongen wil met meisje kennis maken, hoe?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_23182378
Ik zou eerst eens even flirten en kijken hoe ze daar mee omgaat, voordat je een move maakt...
Voor hetzelfde geld heeft ze een vriend, is ze pot, of moet ze je gewoon niet...

Bespaart je beschamende situaties als je haar nog eens tegen komt en je dringt je ook niet zo op..
pi_23182424
Heb je enig signaal gekregen dat het wederzijds is? Of ben jij er zo 1 die het nog niet in de gaten heeft als ze het voor je spelt?
pi_23182429
Vraag of ze na een zware week tentamens wil komen eten. Maak iets uit een pakje. Kijk daarna hoe het loopt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_23182454
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:31 schreef Xennia het volgende:
Heb je enig signaal gekregen dat het wederzijds is? Of ben jij er zo 1 die het nog niet in de gaten heeft als ze het voor je spelt?
Mmm... ik denk het laatste

Maar ach misschien kijkt ze wel naar iedereen zo lief...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  dinsdag 9 november 2004 @ 01:33:48 #6
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_23182461
Foto's laten zien hoeft niets te betekenen. Ze kan gewoon sociaal zijn en doen wel meer meiden. Wat doe je daar voor klusjes en hoe lang blijf je daar nog werken??/
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  dinsdag 9 november 2004 @ 01:33:55 #7
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23182462
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:31 schreef krakkemieke het volgende:
Maak iets uit een pakje.
Waar slaat dit nou weer op?

"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23182475
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:31 schreef krakkemieke het volgende:
Vraag of ze na een zware week tentamens wil komen eten. Maak iets uit een pakje. Kijk daarna hoe het loopt.
Het verhaal van de TS zo lezende zal dat een kloteavond vol met pijnlijke stiltes worden...
Vanwaar toch altijd die drang om jezelf op te dringen aan iemand?
Wat is er in godsnaam mis met eerst even de kat uit de boom kijken, om te zien of er wederzijdse interesse is?
pi_23182480
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:33 schreef Alessandro het volgende:
Foto's laten zien hoeft niets te betekenen. Ze kan gewoon sociaal zijn en doen wel meer meiden. Wat doe je daar voor klusjes en hoe lang blijf je daar nog werken??/
heel incidenteel een computer oplappen...
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_23182508
Ga iets voor haar koken, desnoods uit een pakje..Vrouwen waarderen het als je voor ze kookt, desnoods uit een pakje....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 9 november 2004 @ 01:39:06 #11
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23182523
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ga iets voor haar koken, desnoods uit een pakje..Vrouwen waarderen het als je voor ze kookt, desnoods uit een pakje....
Maar misschien kan hij wel heel goed koken?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23182534
Na een tentamen is het aardig als iemand voorje kookt.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 9 november 2004 @ 01:40:47 #13
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23182551
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:39 schreef krakkemieke het volgende:
Na een tentamen is het aardig als iemand voorje kookt.....
Uit een pakje zeker
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 9 november 2004 @ 01:41:46 #14
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_23182559
Paar dingen die mij opvallen...
- Ten eerste noem je "haar" een vrouw-mensch ? (geen goed begin)
- Je mag haar computer dus fixen ofzo ?
- Als je al redelijk (doch msn achtig) met haar gesproken hebt moet je toch op z'n minst wel hebben uitgevogeld of ze een vriend heeft.
- Of ze wel op mannen valt ?? Dit heb ik me echt nog nooit af moeten vragen wanneer ik een dame leuk vond...
- Tja van die foto's zou ik niet zo zwaar aan tillen, puppies zijn nou eenmaal lief

Zie je haar nu nog, of niet meer ? Want voordat je haar zal bellen om d'r uit te vragen zul je echt wel ff moeten uitvinden of ze nu een vriend heeft (ik denk't niet zo te horen btw )
Uit eten is een goed plan, mits je niet zo nerveus wordt dat je geen hap door je keel krijgt.
Als het gewoon "klikt" in de omgang en met praten gaat het bijna vanzelf (makkelijker gezegd dan gedaan, I know )
pi_23182562
LOL!
Maar waarom moet er iemand dan over beginnen? Ik was getrouwd met een indo, ik ga ervan uit dat je iemand steunt met eten?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 9 november 2004 @ 01:43:29 #16
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23182572
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:42 schreef krakkemieke het volgende:
LOL!
Maar waarom moet er iemand dan over beginnen?
Jij begon erover...
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23182596
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 01:41 schreef Frenzy_ls het volgende:
Paar dingen die mij opvallen...
- Ten eerste noem je "haar" een vrouw-mensch ? (geen goed begin)
vrouwen in het algemeen zijn onbegrijpelijk... zo noem ik mijn zusje ook
quote:
- Je mag haar computer dus fixen ofzo ?
Hun computers
quote:
- Als je al redelijk (doch msn achtig) met haar gesproken hebt moet je toch op z'n minst wel hebben uitgevogeld of ze een vriend heeft.
Heb ik niet met haar, zelfs geen msn adres van haar. Gewoon een paar keer gezellig in de huiskamer babbellen, met haar ouders er bij dus.
quote:
- Of ze wel op mannen valt ?? Dit heb ik me echt nog nooit af moeten vragen wanneer ik een dame leuk vond...
Dat was een uiterste mogelijkheid... ze is te leuk om geen vriendje te hebben
quote:
- Tja van die foto's zou ik niet zo zwaar aan tillen, puppies zijn nou eenmaal lief

Zie je haar nu nog, of niet meer ? Want voordat je haar zal bellen om d'r uit te vragen zul je echt wel ff moeten uitvinden of ze nu een vriend heeft (ik denk't niet zo te horen btw )
Uit eten is een goed plan, mits je niet zo nerveus wordt dat je geen hap door je keel krijgt.
Als het gewoon "klikt" in de omgang en met praten gaat het bijna vanzelf (makkelijker gezegd dan gedaan, I know )
Nou ik zie haar dus niet, dus dat wil ik 'in gang proberen te zetten, als ik ergens eenmaal ben heb ik niet zo'n probleem met praten alleen hebben ik wel een probleem... op een of andere manier heb ik altijd een big als ik een meisje leuk vind.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_23182617
Ik beken schuld... ik ben blij met de aziatische eetcultuur. Dan kan ik gewoon iedreen vragen om te komen eten.
Ik vind het makkelijker om mensen te vragen om te kiomen eten, dan dat ze op de bank zitten en we moeten gezellig zijn
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_23182665
De populairste eerste date om iemand beter te leren kennen is en blijft de bios. Natuurlijk lijkt dat afgezaagd enzo, maar er zijn een aantal goede redenen waarom het wel handig is. Allereerst hoef je het eerste uur niet heel erg veel te praten en kan je dus rustig een beetje aan elkaar wennen, in tegenstelling tot een etentje ofzo. Als je na de film nog ergens wat gaat drinken, heb je in ieder geval een eerste gespreksonderwerp, nml de film die je samen gezien hebt en films in het algemeen. Als je naar de vroege avondfilm gaat, kan je zonder pijnlijke momenten makkelijk de date snel afbreken als het niet leuk is en als het wel leuk is kan je nog de hele avond met elkaar doorbrengen. Verder is er een ruime keus aan films als je in een grote stad woont en kan je dus iets van jezelf laten weerspiegelen in de keuze van de film. Uiteraard kan je in plaats van de film ook naar het theater. Bij een volgende date kan je altijd nog je culturele, culinaire, sportieve of weet-ik-wat-voor kanten laten zien.

Veel plezier in ieder geval.
  dinsdag 9 november 2004 @ 01:58:59 #20
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_23182729
Als je kan koken is voor haar koken natuurlijk erg leuk. ( niet uit een pakje lol)
Moet het wel zo zijn dat je ouders en zusje er niet zijn, anders is het waardeloos.
Je kan ook gewoon op de eerlijke tour gooien, en zeggen dat je gewoon graag een keer met haar wil uiteten om haar dan wat beter te leren kennen etc. Lijkt mij iig een goed begin.
pi_23182771
Nouja koken lukt wel De pannenkoeken vandaag waren redelijk gelukt Morgen ga ik me aan de shoarma wagen... Maarja mocht ik het lef hebben om haar te bellen wat maak je dan

Iig dat is stap 2
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  dinsdag 9 november 2004 @ 02:10:31 #22
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_23182806
Ja gewoon bellen(en niet op vrijdagmiddag als je vrijdag wilt afspreken maar paar dagen,.. voor de dag dat je wilt afspreken) en niet nerveus of zenuwachtig klinken. En vragen wat je wilt(bios,uit eten) Als ze het heel leuk lijkt maar niet kan en je snel tot ziens zegt(dan heeft ze geen intresse) Als ze wel op een andere dag kan en meteen een dag noemt(ja ik wil je wel). Maar weet wel dat als ze niet wilt,... dat je daar ook niet meer normaal zult kunnen bijklussen. Of ze is dan toevallig weg als jij er bent,.. of ze zal je heel anders verwelkomen, of ze vragen je nooit meer om te komen. Maar ja je leeft maar 1 keer he
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_23182832
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 02:04 schreef Skinkie het volgende:
Nouja koken lukt wel De pannenkoeken vandaag waren redelijk gelukt Morgen ga ik me aan de shoarma wagen... Maarja mocht ik het lef hebben om haar te bellen wat maak je dan

Iig dat is stap 2
shoarmapannekoeken met veel knoflooksaus
pi_23182863
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 02:10 schreef Alessandro het volgende:
Maar weet wel dat als ze niet wilt dat je daar ook niet meer normaal zult kunnen bijklusen of ze is dan toevallig weg als jij er bent of ze zal je heel anders verwelkomen of ze vragen je nooit meer om te komen.
Voor het geld hoef ik het allemaal niet te doen... haar pa is de best betalende hulpbehoevende ooit... maar ik heb vandaag ook gewoon gezegd, ik hoef niets te hebben. Voor het geld doe ik het wat dat betreft toch niet.

Dankje voor de tips, wat wel betekend dat ik een beetje op moet schieten met het maken met de eventuele voorbereiding
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_23182874
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 02:13 schreef Xennia het volgende:
shoarmapannekoeken met veel knoflooksaus
dat wordt het morgen onderandere Moest vandaag een 1.1 liter melk + 200ml vla weg zien te werken (voedselversheid enzo). Dat ging dus in de pannenkoeken en het toetje.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')