abonnement Unibet Coolblue
pi_22998841
In overleg met de Moderators van WGR hebben wij toestemming gekregen om dit topic te openen.

De regels zijn als volgt:

- Geen gespam met je eigen refferal link in je post, degene in je signature mogen blijven staan. Dus ook geen promotie teksten over het één of het andere GPT bedrijf.
- Pas beweren dat een GPT programma uitbetaalt als je hiervan een screenshot/stellig bewijs hebt.
- Dit is een centraal topic, dus gaarne geen topic openen over dat je je opgelicht voelt omdat je niet uitbetaald wordt, dit kan allemaal hier behandeld worden.

- Wat is GPT?

GPT staat voor Get Paid To, dus denk aan e-mails lezen , banners klikken.
Je wordt meestal uitbetaald als je aan het minimum uitbetaal bedrag zit, dit kan ¤12,50 zijn of ¤2
Voor elke e-mail die je leest krijg je geld, de hoeveelheid verschilt soms per programma en soms ook per mailtje. Vaak moet je als je op een link en/of banner klikt het scherm een aantal seconden open laten tot je verdiensten zijn bijgeschreven.
Het aantal e-mailtjes dat je op een dag krijgt verschilt per programma en zo ook voor de klikbanners.

Er zijn velen GPT programma’s de vraag is alleen of deze ook daadwerkelijk uitbetalen, in dit topic zal dit moeten blijken uit ervaringen.
Dus hier kan je discussiëren over de GPT programma’s waar je aan mee doet of waar je ervaringen van zoekt.

-Betrouwbare Nederlandse GPT bedrijven:
MoneyMiljonair


-Andere Nederlandse GPT bedrijven:
EuroClix
Surfrace
Geldrace
Zakgeldonline

-Betrouwbare Buitenlandse GPT bedrijven:


-Andere Buitenlandse GPT bedrijven:
Twister-mails
Paidstation


-Niet betrouwbare GPT bedrijven:


Mocht iemand ervaring hebben met uitbetalen van een GPT er nog niet bij staat, vragen wij diegene beleefd of hij of zij dit wil melden in dit topic en liefst met een screenshot.
Dit screenshot kan men mailen naar het e-mailadres dat wij hiervoor hebben aangemaakt.
fok.gpt@gmail.com
Wij zullen dan dit screenshot online gooien op een stabiele host, je mag natuurlijk ook zelf het screenshot hosten maar dan het liefst op een stabiele host zoals bijvoorbeeld bij je provider.

-Paypal:
Paypal is een online betalingssysteem, je kan hiermee bepaalde bedrijven die dit ondersteunen betalen voor cd's of dvd's en mensen en bedrijven kunnen jou betalen op je paypal.
Als je een Paypal account aanmaakt, moet je de opgegeven e-mail gebruiken als Paypal id bij de GPT programma's.
Je kan vanaf je giro ook geld overmaken naar Paypal en vanaf Paypal geld overmaken naar je girorekening.
Het gebruik van Paypal is gratis.

En als afsluiter, tips van yogidrink!:

1) Probeer overal dezelfde username te gebruiken en hetzelfde password.
2) Geef de referal link aan vrienden,familie etc...
3) Ga je referal link niet spammen hierdoor kan je verwijderd worden
(en op dit forum gebanned worden,ik kan erover mee praten :') )
4) Bezoek dit topic om op de hoogte te blijven va de beste & slechtste bedrijven
5) Bij veel site's heb je paypal nodig, dus meld aan op www.paypal.com (gratis)
6) Het is handig om een speciaal emailadres voor dit aan te maken.

Dit topic bij elkaar geraapt door exec, Kiwitjuhh en yogidrink
Met dank aan ElisaB

Site's waar we uitbetaling hebben aangevraagd
Twister-mails - $159,-- (nieuwe webmaster stuurde email dat hij binnenkort het geld gaat sturen naar de leden)
Moneymiljonair - ¤37,50

[ Bericht 2% gewijzigd door ElisaB op 03-11-2004 19:32:00 ]
pi_22998949
Jep hij staat er, ik ben bezig om nog een aantal bedrijven te testen. Binnenkort meer screenshots. Ook kunnen jullie mij toevoegen op msn(zie profiel) maar liever emailen naar bovenstaand email adres.

[ Bericht 57% gewijzigd door ElisaB op 02-11-2004 19:29:55 (En hier niet om refs vragen.) ]
  maandag 1 november 2004 @ 15:29:45 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_22999104
Ik zal dit topic af en toe stevig opruimen. Niet om vervelend te zijn, maar het lijkt mij leuk als we er uiteindelijk een beetje lang mee doen (niet zoals bij het gok-topic dat er dagelijks een nieuwe is).

Kunnen jullie je daar in vinden?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_22999351
bride.ru (russische site) is ONBETROUWBAAR!
Ik had een banner van ze op mijn site en na een half jaar had ik 100 dollar verdiend en hebben ze nooit betaald en ze reageerden niet op emails!!!
pi_22999675
Weet iemand toevallig nog een programma waar je ook kan gokken?
pi_23001831
quote:
Op maandag 1 november 2004 16:50 schreef exec het volgende:

[..]

Ja moet je mee oppassen ik zat gister op de 40, toen 70 en nu weer 1.60
Hoe werkt dat twistermails dan?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_23001887
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Hoe werkt dat twistermails dan?
emails lezen, klikken op banners, etc
En spelletjes zoals head or tails waarmee je kan verliezen en winnen.
pi_23002100
Oke ik kreeg net dit mailtje op twistermail.
Wat moet je daar nou van denken, hmmzz.

Hello Twister's members


I have an important announcement for you.
As you know I'm the new WM of twister-mails.
The old WM has made a huge mess in here.
Please, give me a chance to cought up.
Your payments can't be made now, but they will be made!
Please wait with payment requesting.

if you redeem for advertising your ad will be send asap.
I'm planning to start sending random payouts soon.
Soon you'll be informed about it.

Twister's WM
pi_23002525
het is misschien ook handig om te vertellen welke een btje snel verdienen en welke je maanden bezig bent voor een paar euro....
  maandag 1 november 2004 @ 20:32:36 #10
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_23005779
Bij twister-mails.com staat er nu:
quote:
You qualify for the following redemption offers.

Super Payout )
Spend Cash $ 20
Betekent dat nou dat ik 20$ op kan vragen?
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_23006237
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:32 schreef R-Mon het volgende:
Bij twister-mails.com staat er nu:
[..]

Betekent dat nou dat ik 20$ op kan vragen?
Dat vragen wij ons ook nog af , het is namelijk niet helemaal duidelijk vaak bij twister mail, maar ik denk het niet aangezien pay out pas bij 159 begint als je free member bent.
Maar ik neem aan dat zodra iemand weet wat wat is dat diegene dat hier neerzet.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_23006876
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:55 schreef pimpin het volgende:

[..]

Jezus dat doe je goed Hoe krijg je zoveel?
Heads Or Tails
  maandag 1 november 2004 @ 21:13:48 #13
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_23007067
Zo, klein beetje opgeschoond. Er mag van alles in dit topic, maar we proberen er zo lang mogelijk mee te doen. Dat betekent dus dat ik regelmatig wat slowchat verwijder; niet omdat het 'verboden is', maar gewoon om lekker lang met het topic te doen

Game on
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_23008793
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:49 schreef MuseMuse het volgende:
Dan doe ik het wel na school morgen, beats the hell out of tellsell programmas kijken
Euh waarschijnlijk wel ja maar bij moneymiljonair valt er weinig te klikken , maar is wel betrouwbaar.
De buitenlandse gpts zijn we aan het testen maar die gaan meestal sneller.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  dinsdag 2 november 2004 @ 01:52:44 #15
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_23013922
Volgens mij krijg je bij die twister mail je geld NIET. Maar we zullen zien...

Total Cash Credits: $ 1325.559
Total Cash Debits: $ 125.6100

Denken jullie nu echt dat die waarschijnlijk jonge man, die deze site runt, dit bedrag gaan uit betalen. Laat me niet lachen. Ik zou het natuurlijk altijd leuk vinden als hij het doet. We zullen zien! Ik ga zo meteen pay pal account maken en dan vraag ik een betaling aan.

[ Bericht 69% gewijzigd door ZedKet op 02-11-2004 02:07:49 ]
I'm Minster Stewy...
pi_23015128
ok, kwil ook wel ff reageren, kheb ook enige ervaring en heb aan veel van dit soort gpt-proggies meegedaan, heb op talloze mails geklikt, talloze banners bezogt, meegedaan met van alles en nog wat en tot de conclusie gekomen dat het 1 grote scam is, rijk zul je nooit worden, veel geld verdienen ook niet, ten zij je het geluk hebt, (wat ik 1 keer had, om een lottery te winnen)

er is 1 forum hierover met alle info
hiero

maar men kan natuurlijk ook zelf nadenken...
er zijn maar zeer weinig sites die overeind blijven en ook nog echt betalen, waarom zij wel kunnne betalen is of
a, omdat de pay-out heel laag is
b, omdat de koopprijzen voor een mail heel hoog zijn

kheb talloze sites gezien met 5c to all (10000) voor $5, dat betekent dus dat ze voor $500 zouden moeten betalen, terwijl ze maar $5 dollar verdienen, dan houd je dus schulden over
na een tijdje krijg je dan admin-mails en vervolgens zijn ze plots weg, terwijl ze daarvoor zeiden van "nou wij zullen overblijven en er alles aan doen om jullie te kunnen betalen, yeh sure..."

Nu ben ik er al een tijdje mee gestopt, want het eventuele geld is toch voor de webmasters, die kunnen gewoon wat mails naar hun eigen "leden" sturen en zo andere sites promoten waar ze vervolgens 500+ refs hebben, kzelf ben ooit tot totaal 700 refs gekomen, had elke week $100 pay-out, nooit niet ene cent gezien, zelfs niet van het geld dat ik zou moeten hebben gewonnen met de ref-contest..

Dus concludeer ik nu dat dit geen business is om wat te verdienen, zolang niemand zijn eigen geld, van zijn bankrekening erin stort, zal er ook nix kunnen worden uitbetaald, want die site-owners stoppen heus niet hun eigen spaarcenten erin, het geld wat erin rouleert is steeds hetzelfde, er komt haast geen nieuw geld meer bij, hoeveel van jullie die actief meedoen hebben ooit geld van hun bankrekening gebruikt om een ad te kopen??? Ik denk niemand en daarom is dit een dying-business

greetZ

superbient

ps ik was zelf zo'n lid van 80-100 proggies met ongeveer 900 mails per dag...
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_23018926
We hebben nu een paar proefjes lopen met:

paidstation
digital-mails
alphamegahosting
en we proberen het nog met twister mails

Iemand die hier al iets over te melden heeft?
pi_23021886
Ook zit ik bij geldrace.nl

Iemand die daar ervaring mee heeft?
Staat ook in openingspost, maar heb nog niemand er over gehoord!
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:33:23 #19
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_23023563
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ook zit ik bij geldrace.nl

Iemand die daar ervaring mee heeft?
Staat ook in openingspost, maar heb nog niemand er over gehoord!
Ik zit daar op de 8 euro 40, dus ik kan binnenkort een uitbetaling aanvragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_23023885
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:27 schreef exec het volgende:

[..]

Ik denk niet dat yogidrink al uitbetaald is met twister
Vanwege dat mailtje van gister.. grrr nog langer wachten.
Nope ik heb nog helemaal niks. Ik heb ook weinig hoop.
pi_23023890
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:15 schreef ElisaB het volgende:

[..]

vanaf hier lezen -> [Centraal] Geld verdienen met GPT programma's
quote:
Het aantal e-mailtjes dat je op een dag krijgt verschilt per programma en zo ook voor de klikbanners.
Nu weet ik nog steeds niet hoe dat bij MM zit.

Status na 1 dag:

Saldo van uw account
In parels: 365000
In Euro's: 4.56

slettebak [@] gmail.com
pi_23024528
Bij moneymiljonair krijg je (tenminste ik) niet elke dag mail of een nieuwe link.
Je verdient ook door te puzzelen en shizzle, hoe jij op die 4.50 komt met mailtjes lijkt me sterk.. heb je geen referrals aangemeld?
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_23024623
Aanmelding, 2 refferals en alle klik en win dingen enzo.
En wat formuliertjes invullen.

Ik heb overigens ook 2 afgekeurde refferals ofzo
slettebak [@] gmail.com
pi_23024663
En dan staat er: Persoon is/was al lid!

.
slettebak [@] gmail.com
pi_23024840
Is het trouwens verboden om hier de antwoorden van dat puzzeltje te melden, je helpt elkaar er immers toch mee ?
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')