abonnement Unibet Coolblue
pi_22995541


Nationaliteit België
Posities Doel
Interlands 0 (0 doelpunten)
Naam Brian Vandenbussche
Geboortedatum 24/9/1981
Geboorteplaats Blankenberge
quote:
Niet alleen Stefan Selakovic wil met de technische staf praten over zijn toekomst. Ook Brian Vandenbussche heeft wel een paar vragen voor de trainer.

Sella gaf vrijdag na de training nog maar eens aan dat hij zijn plaats op de reservebank wel bijna zat is. De Zweed bevestigde de belangstelling van een paar clubs uit zijn geboorteland: ,,Maar ik blijf het liefst bij Heerenveen. Ik ben nog redelijk jong en kan mezelf nog steeds verder ontwikkelen, maar dan moet ik wel spelen. Bovendien is het wel frustrerend om op de bank te zitten als je je zo goed voelt als ik nu.''

Doelman Brian Vandenbussche is op zijn beurt van plan om tekst en uitleg te vragen als hij na de terugkeer van Boy Waterman weer op de reserve-bank wordt gezet. ,,Volgens mij heb ik nog geen echte fouten gemaakt'', zegt Vandenbussche. Hij weet ook dat Gertjan Verbeek nog steeds Boy Waterman als eerste keeper beschouwt, maar is nu niet meer van plan zich daar zomaar bij neer te leggen: ,,Ik ga zeker op het deurtje van de trainer kloppen en vragen waarom. Er moet toch iets van een verklaring zijn. Ik laat me niet zomaar wegzetten. Ik ben dan wel een Belg en stil, maar ik doe echt mijn mond wel open en dan zal Verbeek het weten.''
Pakte gisteren in Den Bosch weer de punten voor sc Heerenveen met goede reddingen. Heeft nog geen fout gemaakt dit seizoen, heeft katachtige reflexen, en Sparta liet hem gratis naar Friesland gaan...... Is minstens zo goed als Boy Waterman en verdient dus een eigen topic!
pi_22995577
Moet er voor elke reservekeeper een topic worden geopend?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22995580
Straks heeft elke Heerenveenspeler een topic...
That's all folks!
pi_22995610
Ik denk dat het tijd wordt voor een Erwin van Iersel-topic. Die blunder die Uneken maakte zou hij zeker niet hebben gemaakt gisteren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22995611
Elke wisselspeler van Ajax heeft ook een topic...

En Brian is gewoon een basisspeler op het moment...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2004 @ 12:40:19 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22995648
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:38 schreef MaxPower het volgende:
Elke wisselspeler van Ajax heeft ook een topic...
... en daar wordt ook over gezeken ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 1 november 2004 @ 12:44:20 #7
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22995746
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een Erwin van Iersel-topic. Die blunder die Uneken maakte zou hij zeker niet hebben gemaakt gisteren.
Thijs vd Meulen is beter dan van Iersel dus verdiend hij ook een topic
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22995997
Brian verdient een topic mensen, wacht maar af

Prachtig interviewtje had hij met Simek in het programma (jawel..) Simek op zondag. Hij vertelde dat hij heel verlegen was en soms nog wel moeite had om als keeper de verdediging op zn plaats te schreeuwen. Gelukkig is daar op het veld niks van te merken en vind ik het ook begrijpelijk dat hij naar Verbeek toe gaat als Boy 'zomaar' weer eerste keeper is.
  maandag 1 november 2004 @ 13:04:22 #9
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_22996159
Van reservekeeper van eerste divisieclub Sparta door een blessure voorlopig basisspeler van subtopper van de eredivisie en Europees voetbal spelen. Hij heeft een handige zaakwaarnemer zullen we maar zeggen.

Keeperstrainer Bas van Noortwijk zag het als enige niet zitten in de Belg. De dure, oude, versleten en bij de supporters niet-populaire Kooiman werd verkozen boven populairdere, jongere en goedkopere Vanderbussche.

Om maar even op zijn keeperskwaliteiten in te gaan. Het is een aardige keeper, maar niet meer dan dat. Ik let sinds zijn transfer als Kooiman en Van Noortwijk-hater extra op zijn verrichtingen bij Heerenveen. Maar ik moet eerlijk zeggen, echt wereldreddingen maakt hij daar niet. Hij blundert niet, pakt wat hij moet pakken, (hoewel, tegen PSV.....) maar heb hem nog nooit iets extra's zijn brengen. Geen punten zien pakken die anders buiten Heerenveen waren gebleven.
Zo was de grootste kans van FCDB in de slotfase een rolletje waar VDB toevallig nog lag, maar geen bijzondere redding van de lange Belg.
pi_22996382
Hij heeft wel degelijk punten gepakt. Dat is alleen een beetje moeilijk te bepalen denk ik. Ik heb (uiteraard) al veel wedstrijden van hem gezien hij maakt echt een meer dan uitstekende indruk.

Maar misschien zijn we niet verwend geweest met keepers in Heerenveen. Vonk was ook al een jaar of 2 op zijn retour.
  maandag 1 november 2004 @ 13:27:43 #11
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_22996705
quote:


Sella gaf vrijdag na de training nog maar eens aan dat hij zijn plaats op de reservebank wel bijna zat is. De Zweed bevestigde de belangstelling van een paar clubs uit zijn geboorteland: ,,Maar ik blijf het liefst bij Heerenveen. Ik ben nog redelijk jong en kan mezelf nog steeds verder ontwikkelen, maar dan moet ik wel spelen. Bovendien is het wel frustrerend om op de bank te zitten als je je zo goed voelt als ik nu.''
Selakovic mag wat mij betreft wel weg, Hersi heeft tegen ajax laten zien een prima stand-in, zoniet vervanger, te zijn voor Sikora. En ik ben wel beniewd naar die 18-jarige Calincov die overkwam van Anderlecht. Die liet in de voorbereiding toch leuke dingen zien.

Als ze Selakovic dan toch verkopen kunnen ze met het vrijgekomen geld Kruiswijk van FC Groningen wel alvast vastleggen voor volgend seizoen (in een zelfde soort constructie als robben-psv de graaf-feijenoord) voor als Hansson weggaat. Die Kruiswijk is nu nog maar 18 (of toch al 19?) en is nu al de leider van de defensie in groningen. Een uitstekende verwachting voor de toekomst. Foppe werkt overigens al met Kruiswijk bij dat oranje 11tal van em.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_22997871
Van mij mag Brian voorlopig wel de voorkeur krijgen boven Boy, die op mij tot nu toe weinig indruk heeft gemaakt.

En zou Kruiswijk wel naar Heerenveen willen komen?
pi_23000916
Kruiswijk gaat naar een topclub, dus niet naar Heerenveen. Boy Waterman vind ik maar een grabbelaar, tenminste wat ik er van heb gezien.

Calincov is toch die Moldavier?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 1 november 2004 @ 17:22:45 #14
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23001303
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kruiswijk gaat naar een topclub, dus niet naar Heerenveen. Boy Waterman vind ik maar een grabbelaar, tenminste wat ik er van heb gezien.

Calincov is toch die Moldavier?
H'veen is topclub! kijk ook es naar de ranglijst . Denk dat kruiswijk die tussenstap wel wil maken H'veen heeft een zeer goede naam en hij kan er info over winnen bij enkele ploeggenoten van hem

Calincov komt inderdaad uit Moldavië, is volgens mij zelfs al A-international
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23001734
Calincov heeft volgens mij vooralsnog alleen voor Jong Moldavië gespeeld of misschien 1 x in het A-team.

Maar zal Vandenbussche Waterman verdringen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23001809
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:22 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

H'veen is topclub! kijk ook es naar de ranglijst . Denk dat kruiswijk die tussenstap wel wil maken H'veen heeft een zeer goede naam en hij kan er info over winnen bij enkele ploeggenoten van hem

Calincov komt inderdaad uit Moldavië, is volgens mij zelfs al A-international
Heerenveen is een Nederlandse subtopper. Kruiswijk kan de nieuwe Jaap Stam worden. Als ik hem was zou ik lekker naar Feyenoord gaan. Daar kan hij best een basisplaats afdwingen. Dan wordt je ook meteen voorbereid op het echte leven en een wat hardere mentaliteit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 1 november 2004 @ 22:35:45 #17
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23009939
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
Calincov heeft volgens mij vooralsnog alleen voor Jong Moldavië gespeeld of misschien 1 x in het A-team.

Maar zal Vandenbussche Waterman verdringen?
Maar zal Waterman Vandenbussche verdringen?

Ik denk dat Verbeek nuchter en eerlijk alstie is niet bij de eerste keer dat waterman fit is hem weer in de basis zet. Vandenbussche heeft nog helemaal niets fout gedaan en tot dit het geval is zal VDB denk ik wel blijven staan.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23010792
Ik verwacht juist dat Waterman wel weer in de basis komt. Verbeek is heel rechtlijnig, en hij heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat Waterman de eerste keeper is. Daar stapt hij zeker niet zomaar vanaf.

Hier was ik het in eerste instantie mee eens, maar zoals Brian staat te keepen... daar kan je niet zomaar omheen. Er komt in ieder geval wat meer druk op Waterman.
pi_23131480
Brian redde vanavond weer een punt voor Heerenveen, in Waalwijk.
  zondag 7 november 2004 @ 13:35:56 #20
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23139720
jah beste man van het veld, Jammer dat Huntelaar die grote kans miste
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23581110
Do I need to say more???

Wat een pot keepte hij vanavond weer tegen Stuttgart. Ik denk niet dat Boy Waterman nog terug in de basis komt.

Brian
  vrijdag 26 november 2004 @ 02:20:25 #22
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_23581675
Mag ik overigens eens vragen als Belg en West-Vlaming hoe zo'n jonge Westfluut eigenlijk in Friesland terecht gekomen is ???
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 26 november 2004 @ 02:25:12 #23
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_23581706
Hij is trouwens ook de Belgische pers opgevallen :

Belgische goalie Vandenbussche doet Heerenveen stunten

Wat Beveren niet kan, deed Heerenveen donderdagavond wel: het de Duitse topper VfB Stuttgart moeilijk maken in groep G van de Uefa Cup. Meer zelfs: Heerenveen verraste door met 1-0 te winnen. Met dank aan Brian Vandenbussche. De Belgische doelman overleefde in de tweede helft knap enkele Duitse aanvalsgolven en keepte zich helemaal in de kijker. De in Blankenberge geboren keeper (23) versaste na drie jaar Sparta Rotterdam, waarvan de laatste twee in tweede klasse, afgelopen zomer naar Friesland en is er dé ontdekking. "Vandenbussche is een goede keeper", zei Heerenveen-coach Gertjan Verbeek na afloop. "Hij verrast iedereen, incluis zichzelf. Vandaag had hij wat geluk, maar dat dwong hij zelf af door onder andere zijn opstelling." Hallo Aimé?

In de eerste helft was er zowel letterlijk als figuurlijk niets te beleven in het Abe Lenstra-stadion. De dichte mist maakte goed voetbal moeilijk. Maar na de pauze bracht de verrassende goal van Yildirim leven in de partij. Stuttgart, dat zich mits winst na een 6 op 6 al had kunnen plaatsen voor de volgende ronde, schoot wakker. Babbel had al op Vandenbussche gekopt en de goalie stond ook pal op pogingen van dichtbij van Szabics en Tiffert. Aan de overkant liet Rose een huizenhoge mogelijkheid op de 2-0 liggen. De middenvelder schoot te zwak in, waardoor het tot de laatste seconde spannend bleef. Maar Vandenbussche liet zich niet op een foutje betrappen en zorgde met Heerenveen voor een heuse stunt. (ODBS)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 26 november 2004 @ 02:25:50 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23581709
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 02:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mag ik overigens eens vragen als Belg en West-Vlaming hoe zo'n jonge Westfluut eigenlijk in Friesland terecht gekomen is ???
Hij was in de mist de weg kwijt geraakt en is toen maar daar blijven plakken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_23581840
Wat stond die gozer daar te keepen zeg Hopelijk keept ie komend weekend net zo goed
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')