abonnement Unibet Coolblue
pi_22959148
Vandaag weer een triest voorbeeld hoe makkelijk bekende Nederlanders een zakcentje bij "verdienen" dankzij onze naieve rechters. Caroline Tensen die 25000 euro krijgt voor de "schade" die ze zogenaamd heeft geleden door een roddelverhaaltje in de Story. :')

De tactiek:

Flink bombarie schoppen over hoeveel schade je zogenaamd hebt geleden doordat een roddelblad over je roddelt.

En dan wat jankverhaaltjes bij de rechter vertellen.
Dat je vrienden ineens raar tegen je aankijken en zelfs weglopen.
En vooral je kinderen erbij betrekken en lekker aandikken. Ja m'n zoontje vroeg huilend of het waar was wat hij van z'n klasgenootjes hoorde.....blabla.

En als het toneelstukje voorbij is.......ca$hen!!!

Mijn punt is: de schade voor dit soort jankerds is veel kleiner dan ze beweren, toch krijgen ze bedragen waar echte slachtoffers alleen maar van kunnen dromen.

Maar als je een bekende Nederlander bent en maar genoeg jankt krijg je tienduizenden euro's aan "schade"vergoeding. Mag ik ff kotsen?
pi_22959226
Ik heb meer moeite met Nederlanders die geld verdienen door leugens en roddels van andere mensen de wereld in te helpen.

Geloof het of niet, maar veel mensen nemen die roddels WEL serieus ook al noem jij het een roddelblad.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:16:42 #3
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_22959353
Het is wél een hoop geld voor iemand die heus wel weet dat haar beroep een hoop "roddels "met zich meebrengt.
Je zou het dus een " beroepsrisico " kunnen noemen, waarom verzekerd ze zich daar niet tegen ??
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_22959453
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:07 schreef DaveM het volgende:

Mijn punt is: de schade voor dit soort jankerds is veel kleiner dan ze beweren, toch krijgen ze bedragen waar echte slachtoffers alleen maar van kunnen dromen.
Overigens, de BN'ers geven die schadevergoedingen over het algemeen aan een goed doel. Dus dat lijkt me niet zo kwalijk.

Maar wat moet de BN'er volgens hou dan wel doen? Gewoon allerlei leugens over hun laten toestaan?
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:23:22 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22959487
vaak is het gewoon afgesproken werk. beetje zoals een kinderkamer krijgen als je zwanger bent.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:31:37 #6
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_22959683
Of een manier om nog méér aandacht te krijgen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_22959729
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:10 schreef calvobbes het volgende:
Ik heb meer moeite met Nederlanders die geld verdienen door leugens en roddels van andere mensen de wereld in te helpen.
Begrijp me niet verkeerd, daar heb ik óók moeite mee.
De Story mag van mij gerust beboet worden als ze leugens verspreiden.

Alleen waarom gaan dit soort enorme bedragen niet gewoon naar Justitie en krijgen die bekende Nederlanders hooguit E300?

Meisje wordt verkracht en heeft daar haar leven lang last van (of vul je eigen ervaring in) --> Rechters kennen zelden een schadevergoeding toe en zeker geen 25000 ¤

Caroline Tensen krijgt een keer een roddeltje over haar heen.
--> Rechter: "OMG die lijdt zo zwaar, die verdient het om zo snel mogelijk 25000¤ euro te krijgen".
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:34:43 #8
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_22959769
Op tv zei Carolien Tensen dat ze nog niet wist wat ze van het geld ging kopen, dus ik denk niet dat het aan een goed doel zal geven.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_22960204
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Overigens, de BN'ers geven die schadevergoedingen over het algemeen aan een goed doel. Dus dat lijkt me niet zo kwalijk.
Hoe kom je daarbij?
Een paar BNers roepen dat misschien, maar zie jij hun bankafschriften?

Het gaat erom:
Die BNNers krijgen voor geen of weinig schade enorme bedragen en vaak nog snel ook.

Moet je eens kijken hoe lang de vuurwerkslachtoffers op hun geld moeten wachten.
En zo zijn er nog duizenden mensen die echte schade lijden en nooit van hun leven een cent schadevergoeding krijgen.

Jij was toch zo tegen het fascisme, je weet wel dat systeem waarbij het ene soort mensen meer waard is dan het andere soort?
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:56:56 #10
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22960382
Te gek voor woorden dat geldbedrag.

Die kinderen zijn dat volgende week weer vergeten, en als volwassene kan je er ook boven staan. Wat interesseert het jou nou als die Story/Privé mongolen zo'n zwetsverhaal schrijven? Gewoon je rectificatie opeisen, en dan lekker weer de eer aan jezelf houden. Tensen weet precies hoe de vork in de steel zit, en dat moet genoeg zijn voor haar. Emotionele schade zal ze volgens mij niet opgelopen hebben, en als dat al zo is, is zoiets niet in geld uit te drukken. Dus waarom doen ze dat dan wel? Stelletje debielen daar bij Justitie.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:57:38 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22960404
ja je kan ook enorm dramatisch gaan lopen doen dave, maar het gaat hier om individuele incidenten. neemt niet weg dat roddelbladen vaak de jakhalzen van de maatschappij zijn en geld verdienen aan priveverhalen van mensen. dat is niet goed. wat de rechters vinden wat billijk is telt. en wat de persoon die schade heeft ondervonden met zijn of haar geld doet heeft helemaal niemand iets over te zeggen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:10:12 #12
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_22960754
Caroline gebruikt die pegels om Bob die op het schoolplein getraumatiseerd is, te helpen.
Ik vermoed dat ze een nieuwe ruggegraat wil aanschaffen voor 't menneke.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:11:22 #13
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22960769
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:11:29 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22960774
lol. of wat coke voor haar eigen neusje
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_22960820
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
vaak is het gewoon afgesproken werk. beetje zoals een kinderkamer krijgen als je zwanger bent.
nee, lijkt me niet.
dan moet de Story wel erg veel extra bladen verkopen.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:13:38 #16
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_22960823
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:10 schreef sooty het volgende:
Caroline gebruikt die pegels om Bob die op het schoolplein getraumatiseerd is, te helpen.
Ik vermoed dat ze een nieuwe ruggegraat wil aanschaffen voor 't menneke.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:14:13 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22960832
nee hoor dave.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_22960874
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:10 schreef sooty het volgende:
Caroline gebruikt die pegels om Bob die op het schoolplein getraumatiseerd is, te helpen.
Ik vermoed dat ze een nieuwe ruggegraat wil aanschaffen voor 't menneke.


haar getraumatiseerde zoontje zeker?
pi_22961331
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:51 schreef DaveM het volgende:

Hoe kom je daarbij?
Een paar BNers roepen dat misschien, maar zie jij hun bankafschriften?

Het gaat erom:
Die BNNers krijgen voor geen of weinig schade enorme bedragen en vaak nog snel ook.
Snel? Zie jij hun bankafschriften ofzo?

En wat zou justitie met dat geld moeten doen?
Kan het beter naar een goed doel gaan zoals ze zeggen. En ik geloof ook wel dat dat gebeurt.
pi_22961407
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
ja je kan ook enorm dramatisch gaan lopen doen dave, maar het gaat hier om individuele incidenten. neemt niet weg dat roddelbladen vaak de jakhalzen van de maatschappij zijn en geld verdienen aan priveverhalen van mensen. dat is niet goed. wat de rechters vinden wat billijk is telt. en wat de persoon die schade heeft ondervonden met zijn of haar geld doet heeft helemaal niemand iets over te zeggen.
Wat ik al zei, roddelbladen mogen best beboet worden.

Maar dat geld dan lekker naar Justiie of naar een goed doel.
En onder dat laatste versta ik geen nieuwe siliconen in de borsten van Caroline Tensen, Linda de Mol of wie dan ook..

disclaimer: het laatste zinnetje was beslist niet bedoeld als roddel. ik heb geen enkel bewijs hiervan en het is ook absoluut niet mijn bedoeling om enige schade te doen ontstaan in het zieleleven van bovengenoemde personen. mocht dit toch gebeuren dan spijt me dat verschrikkelijk en zal ik de mods aandringen om dit topic onmiddelijk te verwijderen. Ook bied ik al bij voorbaat mijn nederige excuses aan.
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:42:38 #21
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22961431
OMG Caroline heeft neppers?????

Ik vind dat er helemaal geen sprake moet zijn van geld. Dit akkefietje heeft Carolientje niks gekost, dus hoeft ze ook geen centjes terug te verwachten.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:44:24 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22961463
ik zie niet in waarom geld, dat je krijgt na bedoezeld te zijn, naar een goed doel, de overheid of waar dan ook naar toe zou moeten gaan? gewoon naar degene die de rechtzaak wint, en dan mag die persoon zelf weten wat hij/zij ermee doet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_22961482
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:42 schreef Shagster het volgende:

Ik vind dat er helemaal geen sprake moet zijn van geld.
Maar dan kunnen de roddelbladen dus ongestraft hun leugens verspreiden
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 20:46:53 #24
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22961510
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar dan kunnen de roddelbladen dus ongestraft hun leugens verspreiden
Niet onbestraft. Een enorme lelijke rectificatie op de voorpagina en pagina 3 vind ik een goed idee. Lekker duidelijk, en lekker nederig. Meer dan dat hoeft niet van mij. Dat is voor een beetje journalist heel erg om te moeten doen. Hoewel het natuurlijk niet echt journalisten zijn bij de Story.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_22961513
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar dan kunnen de roddelbladen dus ongestraft hun leugens verspreiden
kun je beter dat geld geven aan een psycholoog om de mensen te behandelen die serieus geloven wat er in die bladen staat
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')