abonnement Unibet Coolblue
pi_22943180
Sinds een tijdje geleden begin ik te merken dat ik op 2 plaatsten aardig kaal begin te worden. dus d8 ik doe wat research en wat blijkt: verdomd het is erfelijk van je moeders vaders kant ( ja dat is je opa ja ).

Dus net als elke man ben ik hier niet gelukkig mee en ging op zoek naar middelen om dit tegen te gaan, ik kwam wat middelen tegen die haaruitval zouden verminderen en zelf de haargroei weer zouden stimuleren maar zelf geloof ik hier niet zo in + ik wil gewoon weer een goede bos haar terug.

Waar ik uiteindelijk op uit ben gekomen is haartransplantatie zoals de vele advertenties in bladen en op tv.

haartransplantatie 1
haartransplantatie 2

Ik heb zelf dus aankomende donderdag een free consultant ( zie 1e linkg) en vroeg me af of er toevallig enige fokkers aanwezig waren die dit al hebben ondergaan en wat ze er van vonden.

Plus ik zou graag eens van de rest hun mening willen weten hoe ze er over denken!
If you always do what you always did you always get what you always got!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:12:21 #2
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_22943947
nou geen ervaring maar hier komt mijn mening;

Als jij je lekkerder voelt met een flinke bos haar en je beschikt over de mogelijkheid om die te handhaven; gewoon lekker doen! Het zal wel een paar centen kosten maar ja, als ze op de bank staan heb je er ook niks aan en als je de pijp uitgaat kun je ze niet meenemen.
Mijn opa was een echte biljartbal dus mijn vooruitzichten zijn, als ik jouw stukkie lees, blijkbaar niet al te best. Ik heb echter een met de tondeuze gemillimeterde kop, en mocht ik ooit kaal worden, dan gaat alles eraf (op mijn hoofd dan).
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_22950973
Hoeveel kost t dan?
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
pi_22952745
een vriend van me heeft het gedaan. hij had flinke inhammen (maar niet zo erg als ik) .. nadat ie zo'n transplantatie had gedaan liep ie een tijdje rond met korsten op zijn hoofd. ook had ie pijn op de plek waar ze zijn haar hadden weggehaald (achterhoofd).. na een paar maandjes begon het te groeien en nu heeft ie weer een rechte haarlijn en van die inhammen is niets meer te zien.

kortom, hij is er erg blij mee
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 13:38:17 #5
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_22952954
hm. tvp.
pi_22953031
Finasteride moet redelijk goed werken. Maar er zijn ook bijwerkingen natuurlijk. Finasterol zorgt er namelijk voor dat een bepaald enzym testeron niet omzet in de stof die er voor zorgt dat je haarzakjes geen haren meer produceren.

[ Bericht 33% gewijzigd door Keraunos op 30-10-2004 14:48:38 ]
pi_22964673
precies jah om de bijwerkingen zou ik het niet gaan gebruiken, het schijnt namelijk ook de kwaliteti van je zaad aan te tasten......word ik niet zo vrolijk van.

sjah de kosten zijn ook niet echt om vrolijk van te worden. het hangt geheel van het stadium af waarin je je bevind.
c.a. 4000 - 11000 euro.

Maar wat ik dan weer in me achterhoofd houd is :

Je kan voor dat geld een nieuwe auto aanschaffen die je waarschijnlijk na 3 tot 5 jaar weer inruilt en weer een nieuwe voor neemt, maar voor dat geld het je ook een volle bos haar en die is voor de rest van je leven.
If you always do what you always did you always get what you always got!
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:46:03 #8
100284 noabertje
ijskoud de beste
pi_22979049
een ieder moet 't voor zichzelf uit maken of 'ie zo'n bedrag daar voor over heeft. persoonlijk zou ik dit niet doen (nee, ik heb zelf ook geen bos met haar meer). Heb hier wel over nagedacht in 't verleden om eerlijk te zijn. Wat me met name tegenhield is 't onvoorspelbare gedrag van je haar: ok, je hebt een paar inhammetjes, en je vult dit op.... dit is alleen geen garantie dat "de lijn" verder weg trekt, of dat je elders dezelfde verschijnselen zien. .m.a.w. leuk na de transplantatie, maar om nu een paar jaar later weer opnieuw zo'n bedrag uit te moeten geven omdat 't er anders helemaal niet meer uit ziet..... nee... dan maar gewoon de natuur z'n gang laten gaan.
pi_22987192
Sark, ten eerste klopt het niet dat je kaalheid erft van je moeders vader. Dat kan, maar het kan net zo goed van de vader van je moeders moeder, of van je eigen vader, of van de vader van je vader enzovoort. Dat is uitvoerig onderzocht en de conclusie is duidelijk: als er iemand is die jouw genen deelt met kaalheid, dan heb jij die kans ook. Of dat nu via je vaders kant of je moeders kant is, dat maakt niet uit.

Verder, je wilt weer een goede haarbos terug, maar er is geen enkele transplantatietechniek die dat kan bieden. Het zal dan altijd dun blijven, maar goed, beter dun dan kaal . Verder is het zo dat wanneer je je kale plekken opvult, je na een paar jaar weer opnieuw een behandeling moet, zoals noabertje al zegt. Je kaalheid gaat immers gewoon verder. De kosten kunnen zo ontzettend hoog oplopen. Je kunt dan beter wachten, totdat je helemaal kaal bent.

Het accepteren is uiteindelijk de beste remedie. Het is maar hoor. Bovendien laat je met een haartransplantatie zien dat je nogal onzeker bent over jezelf. Vind ik dan.
pi_22987236
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 13:26 schreef deepthroat het volgende:
een vriend van me heeft het gedaan. hij had flinke inhammen (maar niet zo erg als ik) .. nadat ie zo'n transplantatie had gedaan liep ie een tijdje rond met korsten op zijn hoofd. ook had ie pijn op de plek waar ze zijn haar hadden weggehaald (achterhoofd).. na een paar maandjes begon het te groeien en nu heeft ie weer een rechte haarlijn en van die inhammen is niets meer te zien.

kortom, hij is er erg blij mee
Heel mooi, maar wacht maar eens af over een jaartje of 2. Die haarlijn gaat intussen natuurlijk gewoon verder en dan zal hij weer bij moeten vullen.
pi_22987298
Oh ja, ik ben ook al kalend (inhammen) maar het boeit me weinig. Inhammen zelf vind ik zelfs mooi. Zo'n 12-jarig haarlijntje vind ik niets. Bovendien ben ik vrij gemakkelijk daarin, aangezien ik altijd zaken met elkaar afweeg. In dit geval kom ik tot de conclusie dat kaalheid toch niet iets is, waar je je druk over zou moeten maken. Kom nou, wat stelt het nu eigenlijk voor?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')