abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 29 december 2004 @ 10:36:50 #26
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_24272208
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:27 schreef DNi het volgende:

[..]

Het is traditie om met oud & nieuw oliebollen te eten. En het is juist lekker omdat je het maar een keer in het jaar eet (december periode dan, oliebollen worden steeds eerder verkocht). Als je het de hele jaar door zou eten, dan is de 'magie' er van af.
Ja, de 1-keer- per- jaar- magie gaat wel op voor oliebollen, maar als oliebollen cht lekker zouden zijn zou je ze wel vaker eten denk ik.

Mijn stelling is dan ook: als oliebollen werkelijk zo lekker zouden zijn, zouden we ze wel vaket eten!

Het lukt mensen volgens mij niet om cht lekkere dingen maar 1 keer per jaar te eten.

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_24277746
Thuis
  woensdag 29 december 2004 @ 16:02:00 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24278012
Op het Javaplein in Amsterdam staat een kraam met hele lekkere! Zacht, klein beetje knapperig aan de buitenkant, luchtig en licht.
Een verademing vergeleken met de vaak keiharde massieve kogels die je overal aantreft.
pi_24300923
Vandaag oliebollen bij de nummer 2 uit de AD test in mijn eigen gehuchtje (Nieuwerkerk ad IJssel) gehaald, waren op zich wel lekker maar als ik 2 of 3 van die dingen in een jaar op heb vind ik het wel weer best.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_24301740
Bergse Dorpsstraat in Rotterdam Noord.

Nr. 6
Jawohl Herr Kaloin!
pi_24310036
Nou ik ben net terug van een ritje richting nieuwerkerk en ik moet zeggen....ze zijn supergoed, ondanks dat ze koud waren, zijn ze errug lekker: krokant van buiten (heel klein beetje vettig), sappig, doch niet vettig en melig van binnen, al helemaal niet rauwe deeg van binnen, en lekker veel krenten erin...ik heb geen poedersuiker nodig.

En het leukste was: ik was helemaal alleen. Hij was aan het schoonmaken voor de nachtploeg en heel het plein was leeg, ik kon m'n auto zo'n 3 meter voor de kraam parkeren en kon meteen geholpen worden.

al met al perfect, da's beter dan die drie uur bij visser in r'dam wachten tot 2:30 's nachts, exact 1 jaar geleden.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_24310094
Nummer 2 zit hier op het dorp.

Onwijs lekkere oliebol en sinds de test in het ad is het er erg druk. Mooie gratis publiciteit zo'n test in de krant
pi_24377412
waar zijn ze nu nog te vinden die oliebollen.... hier in de stad zijn ze foetsie....
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')