Mij is 'altijd' geleerd dat een duidelijke en juiste vertaling voor vwo in het Engels 'Pre-University education' of iets in die richting is.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:57 schreef Miss-S het volgende:
Kan iemand me helpen hieraan? Ik ben momenteel bezig met het zoeken naar een stage en ben een engelse cv aan het schrijven...
Waarmee moet ik het VWO vergelijken....Met voorkeur op Iers nivo vergelijken? Ik weet dat je bij het Nuffic je diploma kan laten waarderen in een andere taal, maar dat kost iets van 120 euro....Kan dit ook gratis ergens?
Tnx!
Hier staat idd wel uitgelegd hoe het Ierse systeem in elkaar zit alleen het probleem is dat middelbare school daar gewoon als secondary school vertaald wordt...Ze maken geen onderscheid in Mavo, Havo, Vwo....Als je daar examen doet moet je punten halen en dan ligt het aan het aantal punten (honours) naar welke vervolgopleiding je kan...En of je dus bijv. naar de universiteit kan...Tis echt heel anders als hier....Vandaar dat ik niet echt weet wat ik met de vertaling VWO moetquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:09 schreef Undergod het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Education_in_Ireland
Daar staat het ongelwijfeld tussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |