abonnement Unibet Coolblue
pi_22826707


De betaald voetbalclub uit de Brabantse hoofdstad is, hoe je het ook wendt of keert, in ieder geval een club waar altijd wat gebeurt. Het nieuwe stadion is zo goed als af, de jeugdopleiding bloeit als nooit tevoren en met een zeer talentvol 1e elftal gaan we komend seizoen strijden voor lijfsbehoud in Neerlands hoogste divisie!

Kortom...... welkom in het centrale FC Den Bosch-topic van het Fok!forum!


De glansrijke geschiedenis van deze reeks:

[Centraal] FC Den Bosch topic
[Centraal] FC Den Bosch topic deel 2!
Het 3e Blue White Army Topic (FCDB)
FC Den Bosch, deel 4
De Koninklijke FC uit 's-Hertogenbosch,Deel 5
[Centraal] Het grote FC Den Bosch-topic, deel 6
Het grote FC Den Bosch-topic deel 7
Het grote FC Den Bosch-topic deel 8
Het grote FC Den Bosch-topic deel 9 (KAMPIOENEN!)
Het grote FC Den Bosch-topic deel 10
Het grote FC Den Bosch topic,Deel 11
Het grote FC Den Bosch-topic deel 12
Het Grote Blue White Army uit Den Bosch Topic,Deeltje 13
Het grote FC Den Bosch-topic deel 14
(alle irritante titels zijn te danken aan DG )

Op het FOK!Forum zijn heel wat trouwe FC-fans te vinden, waardoor we alweer bij deel 15 van deze reeks zijn aanbeland. De bekende fans zullen hier ongetwijfeld weer vaak te vinden zijn, maar uiteraard is iedere FC-symphatisant (en als je je normaal kunt gedragen uiteraard ook elke tegenstander) hier van harte welkom!

Belangrijke FC-links:

www.fcdenbosch.nl
www.m-side.com
www.fcdb.nl
www.fcdbfans.nl
www.bosschenaren.com (speciaal voor Robbie )

"There's only one FC Den Bosch, helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!!"
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 20:56:19 #2
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_22826736
En we gaan weer verder slap ouwehoeren!
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_22826776
Ik kan bij het FCDB topic nooit de 1e pagina zien op 50 views
pi_22831288
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22831299
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tot morgen .
pi_22831317
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:02 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Tot morgen .
Verstandige keuze!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22831406
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Verstandige keuze!
Ik baal nog altijd dat ik de tweede helft van dé topper van morgen mis .

en mijn pa de coach heeft inmiddels wat biertjes op en is ook allerminst te spreken over mijn vertrek in de rust
pi_22832015
Ik vind Mourad echt een geweldige speler voor FCDB, veruit de beste en hij heeft altijd veel inzet

Is iemand het daar mee eens?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22832120
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind Mourad echt een geweldige speler voor FCDB, veruit de beste en hij heeft altijd veel inzet

Is iemand het daar mee eens?
Neen.

En nu oprotten met je gestook .
pi_22832291
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind Mourad echt een geweldige speler voor FCDB, veruit de beste en hij heeft altijd veel inzet

Is iemand het daar mee eens?
Ik vind hem lammer en luier als tien medewerkers van de plantsoenendienst bij elkaar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22832325
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind hem lammer en luier als tien medewerkers van de plantsoenendienst bij elkaar.
Ga er nou niet op in .
pi_22832731
Dat was net de bedoeling
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 oktober 2004 @ 09:52:31 #13
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_22836217
Ik weet niet of ze het vandaag in het stadion van Roda gaan draaien, maar ze hebben een nieuw clublied. Heb het al gehoord en is verschrikkelijk. Een vriend van mn collega heeft dat opgenomen en het is gruwelijk hardrock nummer.

Laten wij het maar houden bij Met heel mun hart hou ik van jouw. FC Den Bosch ik blijf oe altijd trouw.......
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  Trouwste user 2022 zondag 24 oktober 2004 @ 16:23:45 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_22843459
Weer een grote nederlaag.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22844917
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 16:23 schreef tong80 het volgende:
Weer een grote nederlaag.


Het was ook brandhout hoor, dat hele fcdb, inclusief fans. Trieste gasten die na de 3-0 een beetje gingen uitdagen vanuit hun vissekommetje
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_22846487
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 17:24 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Het was ook brandhout hoor, dat hele fcdb, inclusief fans. Trieste gasten die na de 3-0 een beetje gingen uitdagen vanuit hun vissekommetje
Jij was zeker een van die hele stoere kneuzen die daar raar stond te doen om dat snolletje Nancy te imponeren?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22846711
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 17:24 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Het was ook brandhout hoor, dat hele fcdb, inclusief fans. Trieste gasten die na de 3-0 een beetje gingen uitdagen vanuit hun vissekommetje :')
D'r zitten idd een paar op dit forum ja!

* MaxPower bedenkt zich net dat ie volgende week die kant op moet.....
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:02:42 #18
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22847024
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 17:24 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Het was ook brandhout hoor, dat hele fcdb, inclusief fans. Trieste gasten die na de 3-0 een beetje gingen uitdagen vanuit hun vissekommetje
Nederlaag was terecht maar wel geflatteerd IMO.

Jij was zeker 1 van die nichten na die 3-0 naast ons?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:02:59 #19
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22847030
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 18:49 schreef MaxPower het volgende:

[..]

D'r zitten idd een paar op dit forum ja!

* DutchGooner bedenkt zich net dat ie volgende week die kant op moet.....
Verstandig
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:11:04 #20
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_22847208
Sorry per ongeluk 2x gepost. Zal de vermoeidheid wel zijn. Na 300 km gereden te hebben
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:12:18 #21
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_22847249
Triest publiek? Als er iets triest was waren het die gasten naast ons wel. Vooral die nicht met hannekam wat een mongool was dat zeg, driekwart duitsers dat het zijn
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_22847282
Wat een stelletje teletoeters inderdaad

Ik vond die halfkale mongool en dat vriendje van het Duitse sletje Nancy nog wel de meest trieste figuren van die kneuzenkermis langs ons.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:14:42 #23
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_22847304
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een stelletje teletoeters inderdaad

Ik vond die halfkale mongool en dat vriendje van het Duitse sletje Nancy nog wel de meest trieste figuren van die kneuzenkermis langs ons.
Die slet had nog geluk dat mn vriendin zich in kon houden.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_22847340
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 19:14 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Die slet had nog geluk dat mn vriendin zich in kon houden.
Wel opvallend dat na de wedstrijd die drie kneusjes en sletje Nancy in geen velden oder wegen meer te bekennen waren. Ze vonden zichzelf toch behoorlijk stoer achter dat glas.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:22:26 #25
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_22847475
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wel opvallend dat na de wedstrijd die drie kneusjes en sletje Nancy in geen velden oder wegen meer te bekennen waren. Ze vonden zichzelf toch behoorlijk stoer achter dat glas.
Had je dat voorval niet mee gekregen dan tijdens de wedstrijd?
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')