abonnement Unibet Coolblue
pi_22796552

leader picje van Iwan

wegens bevuilen van een ander topic hier verder met het ophalen van herinneringen aan de vergane soap Goudkust:)
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 15:19:27 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22796639
De leader! . (opslaan als)

Leader 1
Leader 2
Leader 3
Leader 4
Leader 5&6
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_22796682
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 15:16 schreef BVO het volgende:
* Wup luistert Goudkust-leader .
Neem me mee, naar de zee, er is plaats genoeg voor twee.... .
ik vind al de leadermuziekjes van de nederlandse soaps onleuk, behalve de nieuwe van ONM
pi_22796823
hier die nep ontvoering van Desiree van Cloppenburg
[persfoto van sbs toendertijd]

  vrijdag 22 oktober 2004 @ 15:34:32 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22797021
quote:
Sylvia neemt wraak op Henri en Anton.



1. Sylvia Verweijden heeft van Oscar van Cloppenburg de helft van de aandelen van het Van Cloppenburg Concern in handen kunnen krijgen. Eerst vond Oscar's broer Henri Sylvia maar een lastpost, totdat hij verliefd werd op Sylvia. De twee zakenpartners kregen een verhouding. Maar nadat Henri's vrouw Desirée ontvoerd is geweest (een fake-ontvoering door Erik van Overeem) heeft Herni besloten weer voor zijn vrouw te kiezen. Nu neemt Sylvia wraak op Henri waar ze kan, door bij vergaderingen Henri's plannen te dwarsbomen.



2. Sylvia's ex-man Anton kan al het gestook van Sylvia niet langer aanzien. Hij wil ook wraak omdat Sylvia het gezin volgens hem kapot heeft gemaakt. Anton licht Oscar van Cloppenburg in over de wraakacties van Sylvia. Oscar begrijpt dat hij zijn aandelen aan de verkeerde persoon heeft gegeven en samen met Anton beraamt hij een plan om Sylvia eens goed te pakken te nemen.



3. Anton is stom verbaast als Michiel van den Brink op de stoep staat. Michiel was lange tijd de minnaar van Anton. Anton vraagt Michiel of hij bij hem en zijn dochter Irene in huis wil komen wonen. Anton kan Michiel tevens goed gebruiken bij zijn plannen.



4. Het plan van Anton en Oscar heeft alles te maken met het 'kustproject'. Een prestigieus project van Sylvia en Henri om de kust om te toveren tot recreatiepark. Oscar die bevriend is met de familie Hardebol (wiens strandpaviljoen gesloopt zal moeten worden als de plannen doorgaan) wil tevens door zijn overeenkomst met Anton voorkomen dat dit project doorgaat. De dag van de presentatie van deze plannen breekt aan. Een belangrijke dag voor Sylvia en Henri want alle pers is aanwezig.



5. Sylvia en Henri kondigen vol trots hun plannen met de kust aan. Maar Sylvia zal deze dag nog lang herinneren want dit is de dag dat Anton en Oscar hun plannen ook bekend zullen maken.



6. De presentatie is net afgelopen als Oscar de zaal binnenkomt. Sylvia denkt eerst nog dat Oscar haar komt aanmoedigen, want hij neemt de microfoon ter hand en spreekt alleen maar lovende woorden over haar beheer van zijn aandelen.



7. Maar dan neemt Oscar's toespraak een andere wending. Oscar vertelt dat Sylvia haar aandelen weer kwijt is, volgens hem omdat het bedrijf een nieuwe koers moet gaan varen en dat daar een nieuwe directeur bij hoort. Sylvia kan haar oren niet geloven.



8. Sylvia klapt helemaal dicht als ze hoort wie haar functie als directeur gaat overnemen; haar ex-man Anton. Henri, niet echt een goede vriend van Anton, zit ook niet te springen. Hij is blij dat hij Sylvia kwijt is, maar weet dat Anton het hem ook niet makkelijk zal gaan maken.



9. Sylvia probeert Oscar over te halen zijn beslissing te herzien, maar Oscar houdt voet bij stuk. Sylvia kan vertrekken. Ze beseft dat ze niets meer heeft. Haar carrière maakt haar huwelijk stuk en haar ex-man maakte haar carrière stuk. Nu heeft ze geen man meer en geen werk.



10. Maar Sylvia zou Sylvia niet zijn als ze geen wraak zou nemen. Ze herinnert zich dat Henri tijdens één van hun vrijpartijen erg vaag was over het verleden van zijn familie. Sylvia vermoedt dat ze in het verleden van de Van Cloppenburgs moet gaan wroeten en dat er dan nog een goede kans is dat ze met de smerige zaakjes die dan naar boven komen haar carrière kan redden...



11. Terwijl Sylvia in haar hotelkamer haar wraakplannetjes aan het beramen is, mengen Anton en zijn 'secretaris' Michiel zich in het zakenleven van Van Cloppenburg. Anton denkt dat Sylvia helemaal is uitgeschakeld en dat ze naar het buitenland is geëmigreerd. Hij weet niet dat hij als lijdend voorwerp zal fungeren bij Sylvia's wraak op Henri...



12. Sylvia weet dat Desirée een tijdje in therapie is geweest bij Anton, in de tijd dat hij nog psychiater was. Sylvia vermoedt dat Desirée tijdens de sessies erg openhartig is geweest en ze breekt in in Anton's praktijk om naar de verslagen van die sessies te zoeken.



13. Sylvia weet nog wat Anton's wachtwoord is en ze weet zo de vertrouwelijke informatie in Anton's computer te stelen.



14. Anton ziet de volgende dag dat er iemand aan zijn spullen heeft gezeten. Hij verdenkt Sylvia, maar Michiel stelt Anton gerust. Iedereen denkt nog steeds dat Sylvia in het buitenland zit.



15. Maar niets is minder waar: Sylvia zit een paar straten verderop in haar hotelkamer de dossiers van Anton's sessies met Desirée uit te pluizen. Ze komt tot de ontdekking dat Desirée werd geterroriseerd door Henri's vader, Dolf van Cloppenburg. Sylvia maakt uit de documenten op dat Desirée Henri's vader heeft vermoord. Het staat er alleen niet letterlijk. Sylvia zal voor bewijzen moeten gaan zorgen.



16. Sylvia besluit Henri en Desirée te chanteren. Ze stuurt de documenten anoniem naar Huize van Cloppenburg. Henri confronteert Desirée met haar bekentenissen aan Anton waar hij niets van wist. Desirée vertrouwt Anton echter volkomen en weet dat hij de informatie niet tegen haar zal gebruiken. Henri denkt dat Anton hen wil chanteren om nog meer macht te kunnen krijgen in zijn bedrijf.



17. Sylvia gaat in de archieven van de krant op zoek naar artikelen over de raadselachtige dood van Dolf van Cloppenburg. Deze artikelen stuurt ze wederom anoniem naar de Van Cloppenburgs die weer denken dat Anton hen probeert te chanteren.



18. Sylvia besluit met haar zoektocht naar bewijzen door te gaan om nog meer druk op de ketel te zetten. Sylvia denkt dat Desirée nog meer te verbergen heeft en ze huurt een detective in om Desirée vierentwintig uur per dag te volgen.



19. Dat levert meer op dan Sylvia dacht. Sylvia komt er zo achter dat Desirée en Erik een geheim hebben al weet Sylvia niet dat Erik achter de ontvoering van Desirée zat.



20. Sylvia weet nu dat Desirée en Erik een verhouding hebben gehad, deze informatie kan haar nog van pas komen om Desirée uit haar schulp te lokken...



21. De detective komt er tevens achter dat butler Edward een zus heeft, Rita, die ook tot het persoonlijke personeel van de Van Cloppenburgs behoorde in de tijd van de moord. Sylvia besluit langs te gaan voor een kopje koffie in het bejaardentehuis en hoort zo de oude vrouw uit. Sylvia hoort nu van een getuige zelf dat Dolf zo'n bruut was dat Desirée hem wel moest vermoorden.



22. Nu heeft Sylvia eindelijk een pressiemiddel om Henri te chanteren. Ze neemt alles op op tape zonder dat Rita het weet.



23. Verder geeft Sylvia zorgvuldig Rita instructies om alle sporen die naar haar leiden uit te wissen. Als iemand vraagt wie haar heeft bezocht, moet ze zeggen dat ze bezoek heeft gehad van Anton Verweijden. Sylvia zegt dat Rita dit moet zeggen omdat anders haar broer Edward gevaar loopt. Rita vertrouwt Sylvia en zegt dat ze het zal doen.



24. Sylvia stuurt het bandje met de bekentenis van Rita naar de Van Cloppenburgs. Henri krijgt de schrik van zijn leven als hij hoort dat Rita haar mond voorbij heeft gepraat aan iemand.



25. Ook Henri gaat naar het bejaardentehuis en ondervraagt Rita. Rita zegt dat ze bezoek heeft gehad van Anton Verweijden. Henri, die Anton toch al niet vertrouwde, weet het nu zeker: Anton probeert hem te chanteren met de moord op Dolf om zelf meer macht te kunnen krijgen in het Van Cloppenburg Concern.



26. Henri is woedend en gaat direct naar het huis van Anton. Sylvia staat een eindje verder vanuit haar auto de uitwerking van haar plannen te bekijken.



27. Als Henri bij Anton op de stoep staat heeft Anton geen flauw idee waarom Henri zo kwaad is op hem. Hij snapt er niks van, maar Henri denkt dat Anton zich slechts van de domme houdt.



28. Sylvia ziet Henri bij Anton naar binnengaan en wacht nu het effect van deze confrontatie af. Binnen gaat het er heftig aan toe en het komt tot een gevecht tussen beide heren.



29. Wat echter niemand heeft kunnen vermoeden is dat Henri zo kwaad is dat hij zelf zijn revolver heeft meegenomen. Hij is tot alles in staat om te voorkomen dat de moord op zijn vader niet openbaar wordt. Zal het wapen afgaan in het gevecht?



30. Waar Sylvia in haar plan echter geen rekening mee heeft gehouden is Michiel van den Brink, die nu ook bij Anton in huis woont. Hij was even boodschappen doen en kan zijn ogen niet geloven als hij terugkomt...



31. Vlakbij Anton's huis ziet hij Sylvia in een auto zitten! En dat terwijl zij in het buitenland zou zitten. Michiel snapt nu dat Sylvia overal achter zit en gaat zo vlug hij kan naar binnen om Anton te waarschuwen.



32. Daar komt hij voor een nare verrassing te staan: hij treft Henri aan die zijn vriend Anton onder schot houdt. Michiel snapt er niets van.



33. Als Anton Henri wil bedaren slaat Henri door en wil Michiel neerschieten. Anton wil Henri overmeesteren maar Henri trekt Anton net op tijd weg en Anton valt op de grond.



34. Op zijn weg trekt Anton een glazen tafeltje mee met drankflessen erop. Het lawaai van rinkelend glas maakt Henri nog wilder en wil nu Anton neerschieten. Michiel wil zijn vriend redden en hij gooit zichzelf op Anton.



35. Hij komt daar alleen zeer ongelukkig terecht: hij valt precies in een gebroken glazen fles die zijn maag doorboort. Michiel verliest liters bloed en het bewustzijn. Anton roept Henri om hulp, maar deze is plots nergens meer te bekennen.



36. Anton belt de ambulance en als deze arriveert denkt Sylvia, die nog steeds op de uitkijk staat, dat Anton het slachtoffer is geworden. Voldaan vertrekt Sylvia terug naar haar hotel. Michiel wordt in kritieke toestand het ziekenhuis binnengebracht. Anton en ook Irene zijn erg bezorgd om hem want het ziet er niet goed voor hem uit. En net nu hij de enige is die weet dat de ware dader van alle ellende Sylvia is.



37. Sylvia schrikt als ze van Irene hoort dat Michiel in het ziekenhuis ligt. Ze snapt nu dat niet Anton of Henri, maar Michiel het slachtoffer is geworden van de confrontatie. Sylvia's plan is niet helemaal vlekkeloos verlopen, maar Sylvia geeft niet op. Nu Henri zich koest houdt in verband met Michiel besluit Sylvia zich op Desirée te storten.



38. Ze gebruikt de kennis van het contact van Desirée en Erik van Overeem om Desiree naar een plaats te lokken waar Sylvia Desirée eens rustig uit kan horen. Ze stuurt Sylvia een kaartje van Erik's praktijk met daarop de boodschap of ze die middag naar 'Kasteel Brederode' wil komen.



39. Desirée snapt er niets van. Ze belt Erik om te vragen waarom ze naar het kasteel moet komen. Erik neemt niet op en Desirée spreekt een boodschap in op Erik's antwoordapparaat, waarna ze naar het kasteel gaat. Ze vertelt butler Edward dat ze naar een vriendin gaat. Het kaartje verbrand ze in de open haard.



40. Intussen vertrekt ook Sylvia vanuit het hotel met een taxi naar 'Kasteel Brederode'. Haar plan lijkt te gaan lukken...



41. Desirée arriveert bij 'Kasteel Brederode'. Nietsvermoedend gaat ze naar binnen en verwacht daar Erik aan te treffen. Maar ze vindt hem niet.



42. Ze schrikt als Sylvia opeens achter haar verschijnt. Desirée snapt niks van haar bedoeling, maar snapt dat Sylvia er niet voor de gezelligheid is.



43. Ze wil weggaan maar dan merkt ze dat alle deuren dicht zijn. Er zit niets anders op dan te luisteren naar wat Sylvia te vertellen heeft. Sylvia maakt Desirée duidelijk dat Erik niet komt en dat Desirée alleen maar even met haar hoeft te praten en dat ze dan weer weg mag. Maar Desirée vindt deze confrontatie allesbehalve gemoederlijk.



44. Sylvia maakt nu de ware reden van aanwezigheid bekend. Ze wil weten hoe Dolf van Cloppenburg aan zijn einde is gekomen. Desirée houdt zich bij de verklaring van jaren terug: een natuurlijke dood, maar Sylvia gelooft er niets van.



45. Intussen belt Henri de vriendin van Desirée waar ze zei heen te gaan. Dan blijkt dat Desirée daar helemaal niet is. Henri wordt wantrouwend.



46. Edward is intussen bij zijn zus die nu wel de waarheid vertelt. Ze zegt dat Anton helemaal niet langs is geweest, maar een vrouw. Edward weet dat het om Sylvia gaat en snelt naar huis om het Henri te vertellen.



47. Intussen komt Michiel bij uit zijn coma. Hij vertelt Anton dat hij Sylvia gezien heeft bij zijn huis, dat zij alles in scène heeft gezet. Ook bij Anton vallen de puzzelstukjes nu in elkaar. Anton snelt naar het hotel waar Sylvia verblijft.



48. Inmiddels brengt Edward Henri op de hoogte over Sylvia's bedrog. Hij vermoedt dat het plotselinge vertrek van Desirée er mee te maken heeft. Edward weet nog dat Desirée het kaartje bij de post kreeg, maar niet wat erop stond. Henri en Edward doorzoeken het huis op zoek naar het kaartje.



49. Inmiddels hoort Anton in het hotel dat Sylvia met een taxi is vertrokken. Via de taxicentrale hoort hij dat Sylvia bij 'Kasteel Brederode' is afgezet. Anton snelt naar het kasteel...



50. Inmiddels hebben Edward en Henri het kaartje half verbrand in de openhaard gevonden. Henri weet nu waar hij moet zijn. Hij neemt wederom zijn revolver ter hand en snelt naar het kasteel.



51. Als Erik terugkomt in zijn praktijk en hij zijn antwoordapparaat beluistert, dringt het tot hem door dat hij gebruikt wordt voor een duivels plan. Hij wil weten wat er aan de hand is en neemt voor de zekerheid ook een revolver mee. Zo vlug hij kan gaat ook hij nu onderweg naar het kasteel...



52. In het kasteel doet Desirée intussen haar grote bekentenis. Ze vertelt: ''Dolf was een tiran. Hij moest dood. We wisten dat hij suikerziekte had. We besloten dat we hem op een avond lucht zouden inspuiten, in plaats van insuline.''



53. 4 auto's racen inmiddels naar het kasteel. Henri...



54. Anton...



55. Desirée vertelt verder...''Edward zei dat hij het wel zou doen, de goedzak. Maar op het moment zelf kon hij het niet. Toen heb ik het maar gedaan. Ik, ik heb de lucht in Dolfs zijn aderen gespoten!'' Sylvia is zichtbaar tevreden nu ze eindelijk een bekentenis heeft.



56. Intussen snelt nog een auto naar het kasteel. Een taxi met daarin Michiel van den Brink. Hij heeft ongezien het ziekenhuis verlaten en is nu op weg naar het kasteel om te voorkomen dat Anton nog een keer gevaar loopt...



57. Ook Erik van Overeem is inmiddels al vlakbij het kasteel aangekomen...



58. Na Desirée's bekentenis sluit Sylvia Desirée op in het kasteel en loopt op haar gemak over het bruggetje dat naar het kasteel leidt...



59. Maar dan klinkt in het anders zo rustige bos een schot. Iemand heeft op Sylvia geschoten! Sylvia stort kreunend ter aarde...



60. Is Sylvia dood? En wie heeft het schot op zijn geweten?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_22797132
Goudkust
soap zoals soap moet zijn!!!
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_22797153
quote:
60. Is Sylvia dood? En wie heeft het schot op zijn geweten?
Anton was uiteindelijk de dode toen toch?
Sylvia ging maf liggen doen in een of andere kliniek, ik weet niet meer precies wat ze voordeed te mankeren maar het duurde best lang...
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 15:43:00 #8
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22797227
Ze deed alsof ze in shock was. .
Uiteindelijk kwam Irene er geloof ik achter.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_22797248
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 15:33 schreef Markie-Mark het volgende:
Vooral de tweede Irene was een enorme verbetering, de beste recast ooit in een Nederlandse soap. Esmee de la Bretonniere was super als Irene
hier ben ik het zo mee eens...
Irene werd van een enorme doos ineens een geweldige vrouw
pi_22797264




Why are you wearing that stupid man suit?
pi_22797291
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 15:43 schreef BVO het volgende:
Ze deed alsof ze in shock was. .
Uiteindelijk kwam Irene er geloof ik achter.
mja familietrekje,
Irene deed ook een hele tijd alsof ze bind was:)
en Anton alsof hij hetro was:)
pi_22797311
Tja, toen de tweede irene kwam keek ik al niet meer dus dat zou ik niet weten...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_22797338
Alleen in het laatste seizoen waren er ineens te veel recasts. Harm werd nog een keer gerecast en zelfs Nick dat was wel jammer. Maar toen was het ook al bijna gedaan met Goudkust.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_22797361
Maar de Henri-recast vond ik helemaal neit zo geweldig. niks mis met Filip bolluyt maar als Henry had ik toch liever die eerste
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_22797380
Dat verhaallijntje dat Bibi en Michiel allebei wat met Jeroen hadden en ze een schema hadden wie wanneer met Jeroen mocht was een beetje teveel van het goede. Net als het triootje tussen Mariet, Michiel en Jeroen
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_22797388
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 15:44 schreef Markie-Mark het volgende:
haha, de outcomming van Michiel de Zeeuw opgenomen in goudkust....
pi_22797571
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 15:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Alleen in het laatste seizoen waren er ineens te veel recasts. Harm werd nog een keer gerecast en zelfs Nick dat was wel jammer. Maar toen was het ook al bijna gedaan met Goudkust.
LOL, ze wisten ook niet hoe snel van dat joch moesten afkomen, wat een miskleun recast...
maar daar waren ze toen idd. goed in:(



pi_22797598
Esmee
Oh ja dat was die 2e Nick...bwuh
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_22801345
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 15:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat verhaallijntje dat Bibi en Michiel allebei wat met Jeroen hadden en ze een schema hadden wie wanneer met Jeroen mocht was een beetje teveel van het goede. Net als het triootje tussen Mariet, Michiel en Jeroen
dat triootje was een eenmalige aangelegenheid, dat was niet zo storend
dat Bibi gedoe was niks, temeer daar Jeroen en Michiel net al zo een driehoeksverhouding met Tim achter de rug hadden;
met een volkomen doorgedraaide Michiel:)
wat uiteindelijk wel jammer was want het is daarna nooit meer goed gekomen met zijn personage



leukste driehoeksverhouding was natuurlijk Emma-Erik-Yvette

pi_22803502
Goudkust
Correct en tevens juist...
pi_22806269
Goudkust... de enige echte 100% Nederlandse soap.

... en verantwoordelijk voor de levenslange ban van SBS6 programma's.
pi_22807582
Ik mis het eigenlijk wel....
Goudkust..me allereerste soap waar tevens me mama en papa ook naar keken,(en die moeten nu niks hebben van onm,of gtst oid)
Correct en tevens juist...
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:04:44 #23
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_22809083
sylvia was net zo slecht als Martine
heerlijk ik hou van bitches
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:43:55 #24
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22810422
Ik weet nog precies hoe Nick in de serie kwam, afstappend van zijn moter om Mariet #1 te helpen, en Irene raakte zwanger van Harm door op de grond van zijn huis seks te hebben en die gek die baby Anton wilde opblazen in de duinen was ook geweldig.

.
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:05:05 #25
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22815333
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:43 schreef RedGuy het volgende:
Irene raakte zwanger van Harm door op de grond van zijn huis seks te hebben
Dat weet ik ook nog precies. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 13:36:40 #26
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22816858
Ik vond Mariet #1 trouwens veel sexiër. .
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 13:45:26 #27
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22817017
.

.
The Most Incredible, Baby
pi_22818105
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:36 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond Mariet #1 trouwens veel sexiër. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_22818469
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:45 schreef RedGuy het volgende:
[afbeelding].
ach... Lennartje
leuke knul maar helaas kon ie niet acteren:)
pi_24864568
Goudkust leaders

GK Leader seizoen 3 ~ [1.57 min; 5.4 Mb] ~

GK Leader seizoen 5 [plus toegiftje zomercliffhanger] ~ [2.11 min; 7.8 Mb] ~


en op verzoek van Iwan een Jasmine Sendar special;)
GK 4 september 2000, Bibi ~ [1.13 min; 2.2 Mb] ~
pi_24866134
Goudkust maar ik ben na de metarmorfose ook gestopt met kijken.
pi_24866419
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:47 schreef Wup het volgende:
Goudkust leaders

GK Leader seizoen 3 ~ [1.57 min; 5.4 Mb] ~

GK Leader seizoen 5 [plus toegiftje zomercliffhanger] ~ [2.11 min; 7.8 Mb] ~


en op verzoek van Iwan een Jasmine Sendar special;)
GK 4 september 2000, Bibi ~ [1.13 min; 2.2 Mb] ~


*pinkt traantje weg bij scène met Bibi & Ralph* (maakte toch meer indruk dan pa Isarin in ONM)

De cliffhanger van seizoen 5 blijft toch een van de beste (Nederlandse soap)cliffhangers ooit.
pi_24867249
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:37 schreef Iwan1976 het volgende:

*pinkt traantje weg bij scène met Bibi & Ralph* (maakte toch meer indruk dan pa Isarin in ONM)
meen je dat nou?
ik had een hekel aan beiden dus ik kon hier absoluut niet van onder de indruk zijn....

wel mooi toen vond ik :
GK 4 september 2000, Tim verdrinkt ~ [3.33 min; 6 Mb] ~
quote:
De cliffhanger van seizoen 5 blijft toch een van de beste (Nederlandse soap)cliffhangers ooit.
die hele paniek erna was ook prachtig. Helaas was het tevens het begin van het einde van Goudkust...
pi_24867565
Die begintune
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_24868290
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:24 schreef Wup het volgende:

[..]

meen je dat nou?
ik had een hekel aan beiden dus ik kon hier absoluut niet van onder de indruk zijn....

wel mooi toen vond ik :
GK 4 september 2000, Tim verdrinkt ~ [3.33 min; 6 Mb] ~
[..]

die hele paniek erna was ook prachtig. Helaas was het tevens het begin van het einde van Goudkust...
Dat was toch drie maanden later ofzo?
pi_24868359
Naah ik kan het toch niet zien. Ik zie geen beeld bij die filmpjes. Ik snap niet hoe ik ze in Realplayer kan bekijken. In Quicktime lukt wel, maar met deze filmpjes niet.
pi_24868401
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:21 schreef Orginial het volgende:
Dat was toch drie maanden later ofzo?
nee eerst de doden, vermisten, paniek & verdriet [ afscheidsseremonie in pier eh.. 21 ofzo..]
daarna werd een sprong van 3 maanden gemaakt
pi_24873499
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:24 schreef Wup het volgende:
meen je dat nou?
ik had een hekel aan beiden dus ik kon hier absoluut niet van onder de indruk zijn....
[quote]

Was meer een traantje van nostalgie.Aan Ralf had ik in het begin ook een gruwelijke hekel.
Die acteerde toen bijna net zo belabberd als Nick Sterman #1 in de eerste maanden. Met Nick kwam het later trouwens helemaal goed. Met Bibi heb ik eigenlijk nooit zo'n probleem gehad.

[quote]
wel mooi toen vond ik :
GK 4 september 2000, Tim verdrinkt ~ [3.33 min; 6 Mb] ~
Die scène waarin Tim door Jeroen wordt gevonden... Ik krijg weer kippenvel als ik het terugzie.
Een van de mooiste dramatische scènes die ik me kan herinneren.

*start avi-filmpje van de laatste aflevering*
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:46:36 #39
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24873941
Goudkust was geweldig!
Nostalgie

Ik ga morgen de filmpjes kijken.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:47:45 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_24873967
Ik kwam zaterdag nog de tweede Henri tegen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_24874183
Een frappante scène uit de laatste aflevering van Goudkust:

Joris Putman als Tijmen Visser (AFL. 925, WO. 28-02-2000) (6,2MB)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 44% gewijzigd door Iwan1976 op 02-02-2005 00:03:03 ]
pi_24876142
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Die scène waarin Tim door Jeroen wordt gevonden... Ik krijg weer kippenvel als ik het terugzie.
Een van de mooiste dramatische scènes die ik me kan herinneren.
*start avi-filmpje van de laatste aflevering*
ai da's een koude douche... ik zal wat mooiers zoeken voor je....

ik moet de trouwerij van Yvette & Eric nog ergens hebben [Edmond Classen als trouwambtenaar]. ..
het Fata Morgana verhaal *...
Nick, Mariet & Hannah van Duynhooven in Frankrijk *
de bekentenis van Desiree aan Yvette die op Maxtv werd uitgezonden....
Bert met zijn gekke koeienziekte *
Joost van den Abeelen met zijn Sylvia obsessie


kies maar iets, bij * beetje aangeven welke scene
pi_24876153
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Een frappante scène uit de laatste aflevering van Goudkust:
hij speelde een beetje een godsdienstwaanzinnige.....zat samen met Sophie Bergman in een inrichting
pi_24876319
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:44 schreef Wup het volgende:

ai da's een koude douche... ik zal wat mooiers zoeken voor je....

ik moet de trouwerij van Yvette & Eric nog ergens hebben [Edmond Classen als trouwambtenaar]. ..
het Fata Morgana verhaal *...
Nick, Mariet & Hannah van Duynhooven in Frankrijk *
de bekentenis van Desiree aan Yvette die op Maxtv werd uitgezonden....
Bert met zijn gekke koeienziekte *
Joost van den Abeelen met zijn Sylvia obsessie

kies maar iets, bij * beetje aangeven welke scene
De trouwerij van Yvette & Eric wil ik nog wel eens zien, die heb ik geloof ik niet als filmpje, alleen als caps.

Die aflevering met Joost & Sylvia heb ik toevallig net terug zitten kijken... Sylvia weet te ontkomen en dan krijgt ze nog een telefoontje van Joost: "Je hebt me vermoord!" (of zoiets).
En ook die scène waarin Mary de kinderen en Joris vertelt dat Bert net is overleden aan de gekke koeienziekte.
pi_24876434
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:45 schreef Wup het volgende:

hij speelde een beetje een godsdienstwaanzinnige.....zat samen met Sophie Bergman in een inrichting
Dat hij godsdienstwaanzinnig was staat me niet meer bij... Dat hij in een inrichting zat met een van de interessantste karakters van Goudkust natuurlijk wel.

Deze maand is het al weer 5 jaar geleden dat de laatste aflevering werd uitgezonden op NET5.
pi_24876485
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 02:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat hij godsdienstwaanzinnig was staat me niet meer bij... Dat hij in een inrichting zat met een van de interessantste karakters van Goudkust natuurlijk wel.
nou waanzinnige is misschien een beetje overtrokken maar hij probeerde wanhopig Sophie te bekeren [ die net een pastoor om zeep had geholpen;)]

heel misschien heb ik er nog wat van maar ik betwijfel het.....
quote:
Deze maand is het al weer 5 jaar geleden dat de laatste aflevering werd uitgezonden op NET5.
vandaar deze aanval van nostalgie misschien....
pi_24876526
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 02:05 schreef Iwan1976 het volgende:
De trouwerij van Yvette & Eric wil ik nog wel eens zien, die heb ik geloof ik niet als filmpje, alleen als caps.
oke....wordt aan gewerkt
quote:
Die aflevering met Joost & Sylvia heb ik toevallig net terug zitten kijken... Sylvia weet te ontkomen en dan krijgt ze nog een telefoontje van Joost: "Je hebt me vermoord!" (of zoiets).
ik zie haar nog op die troon zitten... wat heb ik daarom gelachen zeg
Joost was verder een volkomen overbodig karakter, erg vaag figuur, hij heeft ook geen lang Goudkustleven gehad.
dit speelde tegelijk met de ontvoering van Yvette, waarin Betje Koolhaas echt de sterren van de hemel speelde......
quote:
En ook die scène waarin Mary de kinderen en Joris vertelt dat Bert net is overleden aan de gekke koeienziekte.
toen hij plotseling Harm aanviel... Bert of all people
en dat vervolgens evil Joris opdook.........
pi_24876610
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 02:20 schreef Wup het volgende:

vandaar deze aanval van nostalgie misschien....
en het stoppen van HGH helpt ook aardig mee...
pi_24876692
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 02:33 schreef Iwan1976 het volgende:
en het stoppen van HGH helpt ook aardig mee...
daar ben ik helaas de weg kwijtgeraakt door programmering [ sinds kerst]
maare... ik hoop stiekem dat een zooitje acteurs wordt doorgesluisd naar ONM
pi_24876697
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 02:25 schreef Wup het volgende:

toen hij plotseling Harm aanviel... Bert of all people
en dat vervolgens evil Joris opdook.........
en vervolgens ook nog met nichtje Lisa het bed in dook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')