abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_1629939
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:34 berijdt Doordevil nog maar eens zijn stokpaardjes:
Voorzitter van de grootste BB fanclub van Nederland, FOK.
Kom eens met feiten waar wij fanclub-gedrag tonen in plaats van je obligate geblaat.
quote:
Ik haat gezelligheid en groepsgevoel.
Je liegt. Je wilt dolgraag ook ergens bij horen. Desnoods bij Fok!
quote:
Wat mij altijd aansprak bij FOK was de groep mensen hier. Allemaal liefhebbers van dat kutprogramma en allemaal op dezelfde gronden. Waanzin, maar je moet er naar kijken, of je wilt of niet.
Je tréft hier toch liefhebbers van dat kutprogramma?
quote:
Amusement maken over de hoofden van die Amerikanen heen.
En wat heb jíj vandaag gedaan om die mensen concreet te helpen? En daarmee bedoel ik dus niet lam op de bank liggen zappen.
quote:
Jij bent veranderd, niet ik.
Daarin heb je gelijk. Je naaldje blijft al 2 jaar hangen.
quote:
Maar mag ik even zeggen dat FOK een gezelligheidvereniging is geworden die in blinde adoratie kritiekloos een loser toejuicht die het huis in gaat?
Ja hoor. Even goeie vrienden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1630038
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:34 schreef doordevil het volgende:
Maar mag ik even zeggen dat FOK een gezelligheidvereniging is geworden die in blinde adoratie kritiekloos een loser toejuicht die het huis in gaat?
Hier moet ik dan ook weer ff opreageren. Zelf zie ik me niet als Fokker (en zal dat probably ook niet worden). Misschien wel een echte mother fokker?!

Goed back to the point.
Een kritische noot is altijd goed Devil.
MAar wat jij nu doet door P een Loser te noemen op basis van haar posts. IS eigenlijk precies hetzelfde wat 99% hier doet (alleen dan op een fanclub manier). Ook voornamelijk op basis van posts en een verschijning op een meeting.

Ik dacht dat wij nederlanders bekend stonden om onze nuchterheid en vermogen tot denken?
(' doe maar normaal dan doe je al gek genoeg')

Pris is geen loser om haar posts. Pris is geen held om haar posts.

pi_1630309
Nico schreef : Niet meteen weer gaan schreeuwen. Kritiek pakken was nooit je sterkste kant. Lees nou even rustig wat ik in eerder posts zeg. Ga lekker jullie gang. Maar mag ik even zeggen dat FOK een gezelligheidvereniging is geworden die in blinde adoratie kritiekloos een loser toejuicht die het huis in gaat?

en daar sluit ik mij volledig bij aan..wie dat huis uit vrije wil ingaat is een LOSER.

Admin donderdag 13 september 2001 @ 20:58:37 #54
1 crew  Danny
Don't blink!
pi_1630393
Nico jongen, ik heb respect voor je, dat weet je, maar als jij denkt dat ik door het grote geld dat FOK! me oplevert ben veranderd dan heb je het wel heel erg mis.
Ik heb echt niet gewoon weer een full-time baan aangenomen omdat FOK! me nou zoveel oplevert.

Misschien is FOK! wel veranderd in een breiclubje, maar so what ? Als iedereen zich daar prettig bij voelt dan zie ik er het probleem niet van.
Ik kan hier wel uit alle macht tegen BB aan gaan schoppen, maar als ik er zelf (nog) geen negatieve dingen over te zeggen heb zou ik niet weten waarom ik alsnog negatieve dingen zou gaan roepen. Dat heeft totaal geen enkel nut, en bovendien zou ik met mijn gefingeerde onvrede over Yorin en Hummie binnen een half uur door de mand vallen.

Wat niet is kan nog komen, maar ik vind dat je erg vroeg bent met dit soort uitspraken. Mag BB misschien eerst op gang komen en mag ik er eerst een mening over vormen ? Of moet dat, zoals je zelf doet, al gewoon standaard op voorhand ? Schoppen om het schoppen zeg maar ?
Als er iets te schoppen valt schop ik heus wel, wees daar maar niet bang voor, maar momenteel vind ik 't nog vermakelijk om te zien hoe een onwetende nitwit de huig van een blondine likt zonder de adamsappel op te merken.

Sue me...

Oh hi Mark!
Zie wat ik kijk -> trakt.tv
Doneren? Litecoin: LREtjcCZBX5Tpqwixoey6tMnbsfyKSuBSs - BitCoin: 1JVyjUWQKToT8JGjXEpLYEXw84gCBNZttR
  donderdag 13 september 2001 @ 21:12:55 #55
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1630531
Tjeempie. Wat is die Doordevil dom zeg! Echt verbazend Zoveel tijd besteden aan iets dat je helemaal niet leuk vindt
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 13 september 2001 @ 21:17:24 #56
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1630592
Doordevil wil gewoon zelf de onverdeelde aandacht.
Nu moet ie die delen met Priscella die straks als ze er niet meer in zit meer aandacht zal krijgen dan Doordevil ooit zijn hele leven.

Doordevil deed ook mee aan de pre-selectie?

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_1630651
Wat verdringen jullie je nu als een stel kleuters om de credits van belangrijkheid? Vrouwen kunnen misschien zeuren maar dit is dus typisch haantjesgedrag. Trek die ego's effe in en gun Pris (het is tenslotte haar topic) het dat zij er iets moois van maaktin dat huis. Zou het zelf niet zo snel meer doen. Ik vind het gewelig dat Pris dat huis in gaat, maar dat is enkel Pris d'r credit.

Wij hebben Fok met z'n allen gemaakt tot wat het was en wat het nu is. En BB heeft naasat kijkers uit vele landen ook nog wel wel andere nieuwsgroepen en forums beinvloed. Zo gaat dat met revolutionaire programma's (die dan later wat minder revolutionair worden)

Wat een kleingeestig gezeik eigenlijk.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_1630673
PS degene die om belangrijkheid moet strijden is er dus het verst vandaan. Manono wenst overigens bij niemand z'n fanclub te worden ingelijfd.
  donderdag 13 september 2001 @ 21:26:45 #59
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1630694
* KingShakur weet gewoon dat je een hele andere Pris te zien krijgt dan iedereen denkt...
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  donderdag 13 september 2001 @ 21:30:19 #60
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1630735
Whatever, ik ga nu BB kijken! De eerste echte aflevering (Doordevil is zo te zien ook al naar z'n tv gehold om geen minuut te missen, de sukkelaar)
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1630765
Jongens, plaag Nico nu niet zo. Hij heeft net zo goed recht op een mening als wij. We hoeven het er natuurlijk niet mee eens te zijn, dat is wat anders.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  donderdag 13 september 2001 @ 21:39:25 #62
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_1630863
Lees dan jezus christus!! Ik wil juist niet beroemd etc. zijn. Had godverdomme al veertien keer dominant met mijn kop in beeld gekund. Afgelopen zaterdag nog iemand door de telefoon heel hard uitgelachen die mij graag bij de persconferentie wilde hebben. Je bent gestoord als je aan dat gekkenhuis meedoet. Ik schrijf al twee jaar lang onafgebroken over would-be figuren die niets te ver gaat om de stap naar oneindige domheid te zetten. Meer is het niet. ik probeer niet te scoren en schrijf geen woord in opdracht van wie dan ook. Daar zat Danny erg fout. Niemand vertelt mij welke toon mijn stukjes moeten hebben. Ik vind het oprecht een volkomen kutprogramma met valse loeders er in. En daar kijk ik dan naar en maak me kwaad. Als ik lees hoe Priscella zich hier heeft geprofileerd, als een wijze Grrrl, dan moet ik lachen als je aan die amusementstroep meedoet. Kan je voortaan voorgoed je mond houden lijkt me. Geloofwaardigheid nul.

Respect voor Danny's antwoord. Zo ken ik hem weer.

Cynix neem ik op geen enkele manier meer serieus. Kwam zo'n beetje tijdens het instorten van de tweede toren en met doodvallende mensen in beeld aankakken met allerlei leuke weetjes over het uitzendschema van BB of vergelijkbare onzin. Dan ben je ver heen, geloof me. Heeft carrière gemaakt. Is nu BB onderknuppel hier op FOK en laat zich dat door niemand afnemen, geen uurtje. 25.000 mensen onder het puin en hij meldt bijna tegelijkertijd dat Kelly nog niets gezegd heeft. Treuriger kan niet. Zo iemand neem ik niet serieus. Wel precies de man die BB FOK op dit moment verdient. Daar moet ik eerlijk in zijn.

Bloedserieus als Vadertje Forum waken over je plekje, het moet je ding maar zijn. Twee mensen gaan 2 zinnen off-topic, hopla, meteen onze herdershond er weer tussen met zijn natte neus. "On topic graag". We hebben het hier over een volwassen man.

Heb mijn punt wel gemaakt. Iedereen die denkt dat ik gedreven wordt door eerzucht etc. zit er naast. Woede en walging zijn nog steeds de drijfveren. Altijd geweest. Ik heb nog geen woord geschreven in opdracht. Men betaalt mij voor wat ik toevallig leuk vind om te doen. Twee jaar geleden, vorig jaar zelfs, kwam ik hier mensen opzoeken die dat gevoel deelden. Nu tref ik alleen maar een veredelde tupperware party aan met Cynix als stralende gastheer. Veel plezier. Ben nu echt weg. FOK is niets meer voor mij.

donderdag 13 september 2001 @ 21:45:22 #63
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_1630938
quote:
Op donderdag 13 september 2001 21:32 schreef Cynix ® het volgende:
Jongens, plaag Nico nu niet zo.
Nog 1 reactie. Te mooi om te laten liggen

Dat bedoel ik. Papa spreekt zijn jongens vermanend toe, met een glimlach om zijn mond. Je had je lullige toontje, speciaal geschikt voor de Fokker die niet zo heeft doorgeleerd, niet beter neer kunnen zetten dan als in deze quote.

Ik ben niet te plagen door een stelletje wilsonbekwame volgers van de grote P, snap dat dan. Het idee is juist dat ik helemaal niets meer voel bij de huidige Fokker, dat is mijn punt, maar je leest niet.

pi_1631030
quote:
Op donderdag 13 september 2001 21:45 schreef doordevil het volgende:

Het idee is juist dat ik helemaal niets meer voel bij de huidige Fokker, dat is mijn punt.

De club van BB1 zal je moeten zoeken op meerdere fora als je ze kwijt bent.

Zomaar een paar belangrijke users tijdens bb1 :

oliebol / juul / Voyeur-phileine / Mirrorman / Doordevil , allemaal hun eigen forumkes begonnen.

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1631060
HOPPAAAAAAAA , we gaan weer ontopic met dit :
quote:
Op donderdag 13 september 2001 21:26 schreef KingShakur het volgende:

* KingShakur weet gewoon dat je een hele andere Pris te zien krijgt dan iedereen denkt...

Precies. Elke sukkel die door de shifting heenkomt (en niet gecast is maar zichzelf vrijwillig opgegeven) heeft een afwijking.

Wat mankeert Priscella ? Ziekelijke dwang tot bedplassen ? Bij volle maan maanzaadbrood bakken ?

Ulx , vertel het ons !

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1631168
quote:
Op donderdag 13 september 2001 21:39 schreef doordevil het volgende:
Lees dan jezus christus!!
Ah, eindelijk iemand die mijn grootheid erkent. Dank, mijn zoon.
quote:
k vind het oprecht een volkomen kutprogramma met valse loeders er in. En daar kijk ik dan naar en maak me kwaad. Als ik lees hoe Priscella zich hier heeft geprofileerd, als een wijze Grrrl, dan moet ik lachen als je aan die amusementstroep meedoet. Kan je voortaan voorgoed je mond houden lijkt me. Geloofwaardigheid nul.
Het zit je best wel hoog he. Zeg, JIJ bombardeerd haar tot een wijze Grrr (hihi) JIJ verheft haar boven "die amusementstroep", maar misschien lag Prisje zelf 's nachts te dromen van een carriere als Yorin promotiemeisje. En dat is haar goed recht, toch? Misschien moet je het allemaal niet zo in hokjes plaatsen.
quote:
Wel precies de man die BB FOK op dit moment verdient. Daar moet ik eerlijk in zijn. Bloedserieus als Vadertje Forum waken over je plekje, het moet je ding maar zijn. Twee mensen gaan 2 zinnen off-topic, hopla, meteen onze herdershond er weer tussen met zijn natte neus. "On topic graag". We hebben het hier over een volwassen man.
Maar wind je daar toch niet zo over op. Laat hem, if that makes him happy.
quote:
Heb mijn punt wel gemaakt. Iedereen die denkt dat ik gedreven wordt door eerzucht etc. zit er naast. Woede en walging zijn nog steeds de drijfveren. Altijd geweest. Ik heb nog geen woord geschreven in opdracht. Men betaalt mij voor wat ik toevallig leuk vind om te doen. Twee jaar geleden, vorig jaar zelfs, kwam ik hier mensen opzoeken die dat gevoel deelden. Nu tref ik alleen maar een veredelde tupperware party aan met Cynix als stralende gastheer. Veel plezier. Ben nu echt weg. FOK is niets meer voor mij.
Woede en walging over wat?

Afgezien van het feit dat je me rijp lijkt voor een nieuwe stap naar een omgeving met mensen die meer aan je gewaagd zijn, moet je ook in staat zijn met mensen te dealen die niet up your alley zijn. Dingen blijven nueenmaal niet hetzelfde, de oude koning wordt altijd uitgedaagd door een jonge prins maar als dit niet zo was zou de oude koning ook maar versloffen.

Nou, je leek me wel een aardige peer. Have a nice life.

donderdag 13 september 2001 @ 22:23:36 #67
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_1631328
quote:
doordevil schreef....:
Uiteraard jullie goed recht, maar mijn FOK is het niet meer. Jullie zijn je scherpte kwijt.
Zowieso is heel Fok! aan het veranderen, dus niet alleen het BBforum. Het is jammer ja. Maar dat krijg je zowieso met nieuwe mensen op Fok!
quote:
Wat ons toen dreef, denk ik, was een diepgewortelde achterdocht naar die egotrippers in dat huis . Dat heb ik nog steeds. Als je er zo over denkt doe je niet mee aan die onzin. Daar ben ik in het geheel niet trots op. Is iets vanzelfsprekend. Hier wordt met alle winden meegewaaid. Vage kennis in het huis en de vlag gaat uit. Mag, maar heeft niets meer met oorsprong van FOK te maken en dat vind ik als die-hard Fokker van het eerste uur jammer. Dat is alles.
ik heb toen der tijd eigelijk niets gepost, maar wel gelezen, en vond het altijd wel sterk. Wat ik wel hoop is dat je je hierdoor niet minder gaat posten. Want ik vond jou post's toch wel sterk, stond er soms niet helemaal achter, maar dat moet niet uitmaken d8 ik zo.

Verder kan ik het me heel goed vinden met Danny en Sunchaser hun meningen. Ik heb dan nog helemaal niet gekeken, zelfs de voorronde's niet, maar ik ben zeer zeker van plan om eens een keer te kijken, puur om te kijken hoe ze het nu weer inelkaar hebben gezet, ik vond BB1 en BB2 te veel op elkaar lijken, daardoor heb ik ook afgehaakt, maar nu het weer heel anders word, ja.. ik zal voor de buis zitten, niet op Pris, maar puur om het feit dat ik nieuwsgierig ben.
Ik wens zowel Pris als de andere huisgenoten veel succes.. en moge de beste winnen.

quote:
Op donderdag 13 september 2001 21:45 schreef doordevil het volgende:

[..]

Nog 1 reactie. Te mooi om te laten liggen

Dat bedoel ik. Papa spreekt zijn jongens vermanend toe, met een glimlach om zijn mond. Je had je lullige toontje, speciaal geschikt voor de Fokker die niet zo heeft doorgeleerd, niet beter neer kunnen zetten dan als in deze quote.

Ik ben niet te plagen door een stelletje wilsonbekwame volgers van de grote P, snap dat dan. Het idee is juist dat ik helemaal niets meer voel bij de huidige Fokker, dat is mijn punt, maar je leest niet.

erg laag vind je ook niet? dus als iemand niet doorgeleerd heeft, heeft ie ook geen verstand? tsss.. laat je nakijken, omdat jij dus een belangrijke baan hebt (denk je iig) is de rest niets, omdat we op Fok zitten.. Wow WAT EEN MOP!

Lieve doordevil,
er zijn ook nog mensen die gewoon een geintje maken, en als je er niet tegen kan, lees je ze toch niet!
En als jij je niet ziet als huidige fokker, ik vind het jammer zoals ik al zei, maar eerlijk gezegd, ik zou er niet minder om slapen. Fok is groot gemaakt met users, en niet alleen met jou!

Zo ff een reactie van mij dus...

Ik hoop iig, dat we kunnen genieten van BB3, met de nodige comotie, en de nodige geintjes!!
iig.. wens ik iedereen succes in het BBhuis!

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_1631457
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:58 schreef Manono het volgende:
En dan wil ik wel even in jouw geboortedorp logeren.
Weet dan wel dat het hele "dorp" bestaat uit één straat van ongeveer 500 meter lang met een stuk of zestig huizen, en een keukenwinkel. Ik was er van de zomer en het meest opzienbarende wat er dit jaar gebeurde was dat er op 8 januari een boerderij afbrandde/
  Admin donderdag 13 september 2001 @ 23:01:22 #69
1 crew  Danny
Don't blink!
pi_1631634
Nico, dat je niets hebt met de huidige FOK!kers is nogal logisch natuurlijk. Twee jaar lang horen we eigenlijk totaal niks van je, op zo nu en dan een losse post hier of daar.
Twee jaar lang sta je in weze stil en schrijf je nog steeds dezelfde columns als twee jaar geleden, terwijl FOK! gewoon is gegroeid. Volwassen geworden zo je wilt.

Als je daar als inmiddels relatieve buitenstaander binnenkomt met de verwachting dat alles nog exact hetzelfde is als hoe je het achtergelaten hebt dan kan ik me voorstellen dat het een schok moet zijn dat we niet stil hebben gezeten in jouw afwezigheid. En dan kan ik me ook voorstellen dat je je hier niet meer verbonden voelt met de FOK!kers. Maar of dat aan de FOK!kers ligt of aan jouw verwachting dat alles hier hetzelfde is gebleven vraag ik me af.

We durven hier nog best kritisch te zijn, maar niet zonder aanleiding daartoe. En om nou WEER te moeten gaan zeiken over het feit dat Urine alles voor de kijkcijfers doet sja, sorry, maar daar zou mijn broek een beetje van afzakken. Dat lijkt me namelijk inmiddels algemeen bekend.

Neemt niet weg dat ik het jammer vind dat je je hier niet meer thuis voelt, maar ik zal er verder niet minder om slapen. Je bent helemaal uit jezelf hier weggegaan en als je na twee jaar terug wil komen ben je van harte welkom. Zo niet, dan niet. Even goeie vrienden verder...

Oh hi Mark!
Doneren? Litecoin: LREtjcCZBX5Tpqwixoey6tMnbsfyKSuBSs - BitCoin: 1JVyjUWQKToT8JGjXEpLYEXw84gCBNZttR
pi_1631656
quote:
Op donderdag 13 september 2001 21:26 schreef KingShakur het volgende:
pi_1631665
Ik zag haar niet in BBtB...of heb ik iets gemist??????????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1631706
quote:
Cynix neem ik op geen enkele manier meer serieus. Kwam zo'n beetje tijdens het instorten van de tweede toren en met doodvallende mensen in beeld aankakken met allerlei leuke weetjes over het uitzendschema van BB of vergelijkbare onzin. Dan ben je ver heen, geloof me.
Ik heb de laatste 2 dagen ongeveer 40 uur tv gekeken. Net als jij kan ik geen daadwerkelijke hulp bieden. Mag ik dan ter ontspanning één of twee keer een uurtje aan 'mijn' forum werken? Misschien is dat wel mijn manier om alles te verwerken. Wat weet jij daarvan? En, nogmaals, wat heb jíj dan voor nobels gedaan in die tijd? Een collumpie geschreven?
quote:
Wel precies de man die BB FOK op dit moment verdient. Daar moet ik eerlijk in zijn.
Dank je.
Ik wens echter niet verder met je te discussiëren op deze manier. Je bent niet voor rede vatbaar. En je wordt te persoonlijk. Probeer dat a.u.b. niet te doen. Gebruik je energie maar weer om de BB-ers af te zeiken.
pi_1631795
quote:
Lees dan jezus christus!! Ik wil juist niet beroemd etc. zijn. Had godverdomme al veertien keer dominant met mijn kop in beeld gekund. ...............* nagelschaartje gehanteerd ........ Twee jaar geleden, vorig jaar zelfs, kwam ik hier mensen opzoeken die dat gevoel deelden. Nu tref ik alleen maar een veredelde tupperware party aan met Cynix als stralende gastheer. Veel plezier. Ben nu echt weg. FOK is niets meer voor mij.
Meneer DD, dit soort stukjes hoort u te mailen aan de heer de Mol. Ik hoef geen vileine sputtercolumn over het gemis aan intelligentie der gemiddelde FOK!ker van uw hand te lezen in een topic dat speciaal is geopend voor onze lieve Priscella. Laat ons onze Pris adoreren!! Zij is in ieder geval een stuk vernieuwender dan de zeer voorspelbare schrijfstijl welke reeds jaren door u wordt gebezigd. Haar kunnen we nog be(ver)oordelen, dat hebben we bij u al gedaan.

Tot slot hoop ik dat u zich houdt aan de laatste 2 zinnen in uw schrijfseltje. Dag meneer DD, moge het u goed gaan.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1631805
quote:
Op donderdag 13 september 2001 23:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik heb de laatste 2 dagen ongeveer 40 uur tv gekeken. Net als jij kan ik geen daadwerkelijke hulp bieden. Mag ik dan ter ontspanning één of twee keer een uurtje aan 'mijn' forum werken? Misschien is dat wel mijn manier om alles te verwerken. Wat weet jij daarvan? En, nogmaals, wat heb jíj dan voor nobels gedaan in die tijd? Een collumpie geschreven?
[..]

Dank je.
Ik wens echter niet verder met je te discussiëren op deze manier. Je bent niet voor rede vatbaar. En je wordt te persoonlijk. Probeer dat a.u.b. niet te doen. Gebruik je energie maar weer om de BB-ers af te zeiken.

Ok voordat het hard tegen hard hiero gaat worden.

In eerste instantie geef ik Cynix wel gelijk Doordevil en is het gewoon ffies afwachten wat er gaat gebeuren.

Ik moet het ook weer met Doordevil eens zijn dat we wel een beetje lamlendig zooitje aan het worden zijn en JA nogmaals hamer ik op het feit dat iedereen ineens Pris geil is geworden.

Beetje aan het indutten zijn we ook eerlijk gezegd. Het is een begin, dat realiseer ik me ook wel.

Verder vind ik de reactie van Danny weer typisch zoals hij 9 van de 10 keer reageerd (bevalt het niet dan donder je maar op)

Dus Cynix die naald die blijft hangen kan net zo goed verweten worden naar Danny.

Feit blijft dat IK wel vind dat Cynix hier de goede gast voor is. En dat hij als een van de weinige in staat is om dit forum in goede banen te leiden. Dus wat mij betreft DoorDevil, ga gewoon door met je commentaar en laat je zeker niet afschrikken door een aantal gasten die nu hier op Pris komen geilen (terwijl ze eerst altijd kotsten op BB)

Intermission's over Bub. It's time for the Main Event !
  Admin donderdag 13 september 2001 @ 23:34:40 #75
1 crew  Danny
Don't blink!
pi_1631889
quote:
Op donderdag 13 september 2001 23:24 schreef Havoc het volgende:
Verder vind ik de reactie van Danny weer typisch zoals hij 9 van de 10 keer reageerd (bevalt het niet dan donder je maar op)
In een negatieve bui vandaag, Niells ?
Beetje glas is half leeg mentaliteit.
Ik zeg toch duidelijk dat 'ie meer dan welkom is als 'ie hier wil komen. Ach, selectief lezen is ook een kunst natuurlijk...

Maarruh, neem een paaseitje en laten we back on topic gaan please ? Met dit geleuter schiet helemaal niemand iets op. Sterker nog; door dit soort gemierenneuk beginnen we pas ECHT op een theekransje te lijken. We vallen nagenoeg allemaal in herhaling inmiddels.

Oh hi Mark!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')