abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 september 2001 @ 16:00:02 #26
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_1594008
quote:
Op zondag 09 september 2001 15:51 schreef Laurens het volgende:
Rustig Nico, misschien noemt Gert-Jan jou ook nog wel
Ja, daar zit ik echt op te wachten. Dan weet je zeker dat je beter dood kan zijn.

Ik denk dat dat net het verschil is. Ik bid met alles wat ik in me heb dat die rare gnomen mij NIET noemen.

pi_1594172
quote:
Op zondag 09 september 2001 16:00 schreef doordevil het volgende:

[..]

Ja, daar zit ik echt op te wachten. Dan weet je zeker dat je beter dood kan zijn.

Ik denk dat dat net het verschil is. Ik bid met alles wat ik in me heb dat die rare gnomen mij NIET noemen.


whahahaha, precies mijn gedachte Doordevil. Je moet wel heel erg laag gezonken zijn wil je je opgeven voor iets achterlijks als BB. Maar die kale zal haar verstand wel bij de kapper samen met haar haar weggepleurd hebben.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 september 2001 @ 16:21:08 #28
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1594199
quote:
Op zondag 09 september 2001 16:00 schreef doordevil het volgende:

[..]

Ja, daar zit ik echt op te wachten. Dan weet je zeker dat je beter dood kan zijn.

Ik denk dat dat net het verschil is. Ik bid met alles wat ik in me heb dat die rare gnomen mij NIET noemen.


Tuurlijk door "zij benne slecht en wij benne goed".

Naast het feit dat ik wel geinig vind dat een ex van een maat van me er aan mee doet houdt niet in dat ik niet meer kritisch kan kijken. Het is een meid die ik als vriendinnetje van die vriend van me twee keer "in ut eggie" heb meegemaakt als iemand met pit. En da's leuk en een reden om te kijken, en vooralsnog om je er op te verheugen.

In je geheugen is Fok! ultiem kritisch en is het nu als was in de handen van Endemol is. Ben je het gejubel vergeten over Bart, Ruud en weet ik wie? Bart was volgens sommigen "hoogbegaafd" en weet ik veel. Gekankerd werd er op Hummie+co, en dat zal dit jaar wel net zo wezen. Echter de kritiek op Fok! bestond was voor 99% uit al dan niet geestige scheldkannonades op de bewoners (varierend van Mona = of Willem is een NSB-er tot en met jou columns als grappigste scheldpartij) of "lollige lijstjes".

Meer dan lollige scheldpartijen zijn die stukjes ook weer niet. Ik heb me prima mee vermaakt en hoop dat dit jaar weer te doen. Maar loop niet zo leip te doen alsof die stukjes en het feit dat je nooit op televisie bent geweest een onovertroffen verzetdaad is tegen het groot kapitaal van Endmol.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 9 september 2001 @ 16:34:51 #29
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_1594342
Als je verstand in je hoofd hebt doe je niet aan zo'n programma mee en vind je het vreselijk als een kennis of Fokker er in gaat zitten, Doc. Dat is het idee. Dat gelul over het grootkapitaal etc. is wat misplaatst. Ik zeg alleen dat jullie je nogal aanstellen. Dan kan je net zo goed blij zijn als een fokker aan 'ter land , ter zee en in de lucht' meedoet of aan waku waku. Ik zie het verschil niet. Onvergelijkbaar met wat er rond BB 1 hier gebeurde. Veel inspirerende figuren als Voyeur, Hunter, Phileine, Juul en nog een heel stel. (Danny zelf niet te vergeten). Er werd op een veel leukere manier naar gekeken (en over geschreven). Nu gedragen jullie je net als de deelnemers. Eeuwige roem voor FOK via BB.

Wat ons toen dreef, denk ik, was een diepgewortelde achterdocht naar die egotrippers in dat huis . Dat heb ik nog steeds. Als je er zo over denkt doe je niet mee aan die onzin. Daar ben ik in het geheel niet trots op. Is iets vanzelfsprekend. Hier wordt met alle winden meegewaaid. Vage kennis in het huis en de vlag gaat uit. Mag, maar heeft niets meer met oorsprong van FOK te maken en dat vind ik als die-hard Fokker van het eerste uur jammer. Dat is alles.

pi_1594378
quote:
Op zondag 09 september 2001 16:34 schreef doordevil het volgende:
Als je verstand in je hoofd hebt doe je niet aan zo'n programma mee en vind je het vreselijk als een kennis of Fokker er in gaat zitten, Doc. Dat is het idee. Dat gelul over het grootkapitaal etc. is wat misplaatst. Ik zeg alleen dat jullie je nogal aanstellen. Dan kan je net zo goed blij zijn als een fokker aan 'ter land , ter zee en in de lucht' meedoet of aan waku waku. Ik zie het verschil niet. Onvergelijkbaar met wat er rond BB 1 hier gebeurde. Veel inspirerende figuren als Voyeur, Hunter, Phileine, Juul en nog een heel stel. (Danny zelf niet te vergeten). Er werd op een veel leukere manier naar gekeken (en over geschreven). Nu gedragen jullie je net als de deelnemers. Eeuwige roem voor FOK via BB.

Wat ons toen dreef, denk ik, was een diepgewortelde achterdocht naar die egotrippers in dat huis . Dat heb ik nog steeds. Als je er zo over denkt doe je niet mee aan die onzin. Daar ben ik in het geheel niet trots op. Is iets vanzelfsprekend. Hier wordt met alle winden meegewaaid. Vage kennis in het huis en de vlag gaat uit. Mag, maar heeft niets meer met oorsprong van FOK te maken en dat vind ik als die-hard Fokker van het eerste uur jammer. Dat is alles.


Buikpijn van het lachen!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 september 2001 @ 20:03:52 #31
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1595814
quote:
Op zondag 09 september 2001 16:34 schreef doordevil het volgende:
Als je verstand in je hoofd hebt doe je niet aan zo'n programma mee en vind je het vreselijk als een kennis of Fokker er in gaat zitten, Doc..
Of je nou aan het programma mee doet door in zo'n huis te zitten of door voor Veronica grappige stukje en interviews te gaan schrijven maakt mij bar weinig uit. Het enige waar jij prat op kan gaan als verschil, is dat je kop niet op TV gekomen is. Hoezee voor zoveel standvastigheid. Hulde.

Met je stukjes doe je even hard mee aan het programma. Die dikdoenerij van kijk-mij-nou-eens-geweldig-zijn-want-ik-kom-niet-op-TV is exact wat jij in je stukjes met de grond gelijk zou moeten maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 10-09-2001 15:05]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 september 2001 @ 20:17:45 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1595931
quote:
Op zondag 09 september 2001 16:34 schreef doordevil het volgende:
Dan kan je net zo goed blij zijn als een fokker aan 'ter land , ter zee en in de lucht' meedoet of aan waku waku. Ik zie het verschil niet.
Of aan zo Vader Zo Zoon...

Nee zoveel verschil is er niet, want dan wordt er ook gejuigd en gejubeld....

quote:
Op zondag 09 september 2001 16:34 schreef doordevil het volgende:
Onvergelijkbaar met wat er rond BB 1 hier gebeurde. Veel inspirerende figuren als Voyeur, Hunter, Phileine, Juul en nog een heel stel. (Danny zelf niet te vergeten). Er werd op een veel leukere manier naar gekeken (en over geschreven). Nu gedragen jullie je net als de deelnemers. Eeuwige roem voor FOK via BB.
Ik geloof dat je een zeer vertekend beeld in je geheugen hebt van "de kritische massa van Fok!" toendertijd. Het merendeel was van een zelfde simpelheid als nu. Herinner je nog de vissenkom die in huis werd gebracht door Fok en dat dat men maar al te graag hoopte dat Fok genoemd zou worden ("ja tof de 20e vis moet Fokzine heten")? Identiek gejubel en gejuich dat Fok doorgedrongen was tot "het huis". Niks kritisch! Bart is leuk en Willem is stom, dat was het niveau voor het overgrote deel. Voer voor psychologen was een van de weinige onderdelen die dat niveau een beetje oversteeg. De door jouw genoemde namen postte daar wel eens is, maar voor een groot deel deden ze ook het "waanzing kritische" streamverslagen werk. Je romantiseert die periode te veel. Je goed recht hoor, maar loop dan niet als een oude zuurpruim te zeiken dat vroeger alles beter was.
quote:
Op zondag 09 september 2001 16:34 schreef doordevil het volgende:
Wat ons toen dreef, denk ik, was een diepgewortelde achterdocht naar die egotrippers in dat huis . Dat heb ik nog steeds. Als je er zo over denkt doe je niet mee aan die onzin. Daar ben ik in het geheel niet trots op. Is iets vanzelfsprekend. Hier wordt met alle winden meegewaaid. Vage kennis in het huis en de vlag gaat uit. Mag, maar heeft niets meer met oorsprong van FOK te maken en dat vind ik als die-hard Fokker van het eerste uur jammer. Dat is alles.
Yuk Doordevil! Ons! Wij de kritische massa! Yuk! Wat jij maakt zijn leuke scheld stukjes waarmee je de bewoners mee onder de grond schoffeld. Buitengewoon vermakelijk. Maar ga niet lopen doen als of dat echt zo hoogwaardig kritisch is, en het de essentie van Fok! is. Als die-hard Fokker van slecht zes dagen later (wat betreft aanmelding want ik las al langer mee) vind ik dat jammer.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 september 2001 @ 21:56:24 #33
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1596672
Godzijdank belde Prissie de laatste dag voordat ze naar BB moest (en voor wij op vakantie moesten) anders had ik nooit mijn muil kunnen houden, en E.T. ZEKER niet.

Maar het publiek zal haar iig niet wegstemmen.
Ze is nogal aangenaam om tegenaan te kijken

  maandag 10 september 2001 @ 00:38:48 #34
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_1598229
DD: BB1 is dé doorbraak voor FOK geweest. Verder is FOK in BB1 een redelijk goed online verzamelpunt geworden voor BB-watchers.
Het feit dat er uit die 'grote' community van 16.000 users 2 mensen zijn gekozen om mee te doen aan BB3 en er tig topics geopend worden is gewoon het bekende 'wij'-gevoel.
Net als Nederland die wint van Duitsland met 2-1, dan scoorden 'wij' de beslissende goal. En kritiek over een slechte aanvalstechniek? Die zal er dan niet zijn, ja, door een VI-journalist misschien, maar de NRC bericht dan ook alleen het postieve nieuws.
Zodra Kluivert de penalty mist in de 93e minuut dan is hij de schuldige en is het geen 'wij' meer. En wordt dus ook de aanvalstechniek flink bekritiseerd.

Je snapt waarschijnlijk wel waar ik heen wil: zodra Pris wint hebben wij het samen gedaan (wegstemmen van anderen, etc.), maar zodra ze verliest wordt er direct gezeken op mevr. T-Kreek en haar crew. Want dan zal het niet aan ons en Pris gelegen hebben, maar aan hun.


Het is dus ook een goed gevoel voor Danny en Ted (met rest.. ) dat hun 'kindje' gezorgd heeft voor 2 deelnemers van een (misschien nu wel, itt BB2) goed bekeken programma.

Verder weet iedereen ook wel dat ze Pris niet alleen op haar karakter, maar vooral op haar 'FOK-geschiedenis' hebben gekozen. Yorin is niet gek natuurlijk

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  maandag 10 september 2001 @ 00:40:38 #35
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_1598243
Ik wens Pris natuurlijk ook erg veel succes
Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_1598256
quote:
Op maandag 10 september 2001 00:38 schreef JungleMan het volgende:
DD: BB1 is dé doorbraak voor FOK geweest. Verder is FOK in BB1 een redelijk goed online verzamelpunt geworden voor BB-watchers.
Het feit dat er uit die 'grote' community van 16.000 users 2 mensen zijn gekozen om mee te doen aan BB3 en er tig topics geopend worden is gewoon het bekende 'wij'-gevoel.
Net als Nederland die wint van Duitsland met 2-1, dan scoorden 'wij' de beslissende goal. En kritiek over een slechte aanvalstechniek? Die zal er dan niet zijn, ja, door een VI-journalist misschien, maar de NRC bericht dan ook alleen het postieve nieuws.
Zodra Kluivert de penalty mist in de 93e minuut dan is hij de schuldige en is het geen 'wij' meer. En wordt dus ook de aanvalstechniek flink bekritiseerd.

Je snapt waarschijnlijk wel waar ik heen wil: zodra Pris wint hebben wij het samen gedaan (wegstemmen van anderen, etc.), maar zodra ze verliest wordt er direct gezeken op mevr. T-Kreek en haar crew. Want dan zal het niet aan ons en Pris gelegen hebben, maar aan hun.


Het is dus ook een goed gevoel voor Danny en Ted (met rest.. ) dat hun 'kindje' gezorgd heeft voor 2 deelnemers van een (misschien nu wel, itt BB2) goed bekeken programma.

Verder weet iedereen ook wel dat ze Pris niet alleen op haar karakter, maar vooral op haar 'FOK-geschiedenis' hebben gekozen. Yorin is niet gek natuurlijk



Yorin is niet gek...maar ook zeker niet goed!
  Redactie Frontpage maandag 10 september 2001 @ 03:36:59 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1598916
quote:
Op zondag 09 september 2001 16:34 schreef doordevil het volgende:
Als je verstand in je hoofd hebt doe je niet aan zo'n programma mee en vind je het vreselijk als een kennis of Fokker er in gaat zitten
Wat een bullshit Nico. Zowel jij als Fok! dankt je bestaansrecht aan BB. Dat jouw stukjes opgepikt werden door Opa Van der Reijden C.S. heeft jou al 2 jaar aan een leuk zakcentje geholpen. Of wou je soms zeggen dat je het voor liefdewerk oud papier doet?

Dat bijna heel Fok! het fantastisch vindt dat er een Fok!ker meedoet zegt gewoon veel over de betrokkenheid van de users bij een fenomeen als Big Brother. Ik die daar niks hypocriets aan. Tenslotte kijken we er allemaal graag naar, net als jij, al was het alleen maar om iets over te praten te hebben. En dan hebben we nu des te meer. Er zit immers iemand in die we kennen. Dat heeft verder niks te maken met dat we kotsen op de manupilaties van Hummie en John, de presentatie van Brard of de tenenkrommende verrichtingen van de bewoners.

Dus zolang jij nog je tendensieuze stukjes van Veronica Yorin mag schrijven, je doet alsof Patrick Kicken jouw beste vriend is en je elke maand jouw salaris gestort krijgt zou ik willen zeggen: bespaar me je gelul over dat Priscella zich voor Hummies karretje laat spannen. Als iemand dat doet ben jij het wel. Jouw stukjes zorgen immers voor de nodige reacties in de media (lees: free publicity).

En als er iemand is die zijn scherpte kwijt is ben jij het wel. Ik krijg in ieder geval elke keer als Doordevil met Fok! wordt geassocieerd last van plaatsvervangende schaamte.

  maandag 10 september 2001 @ 04:39:50 #38
272 R@b
No-nonsens
pi_1598968
Gelukkig, Nico roeleert nog steeds.

Als de deelnemers aan Big-Brother net zulke zuigers zijn als dat zooitje van afgelopen jaar voorspelt dat niet veel goeds voor deze Fok!ster. Maar een nieuw concept dus nieuwe regels, misschien komen ze nu wel beter uit de verf.

Op éen punt heeft Nico ongelijk, op Fok! hebben ook altijd fans van dees of gene deelnemer gezeten. Dit jaar zal één deelneemster heel veel fans op Fok! hebben, daar ontkom je niet aan.

Verder ken ik Pris niet uit het echt en ook niet goed van Fok!, slechts zelden passeerden onze wegen elkaar. De reacties die ik dan van haar las waren meestal kort en sarcastisch/scherp/lollig bedoeld; een beeld heb ik dus niet echt van haar. Zal ook wel komen omdat in nooit Onzin lees en me nooit bezig houdt met de kliekjesvorming.

Mocht ze tijdens de Big-Battle sarcastisch/scherp/lollig zijn zal ze het wel een tijdje uithouden en kan Nico veel columns aan haar wijden.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1601903
Wat een gezeur, ik heb Pris 1 keer irl mee mogen maken, het is gewoon een heel grappige meid(als je haar soort humor kunt waarderen) en niet onaantrekkelijk om te zien. En ik weet in ieder geval wie mijn favo BB-bewoner is
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  maandag 10 september 2001 @ 17:21:10 #40
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1602975
Hopelijk gaat ze zich net zo gedragen als op het forum:

Volkomen off-topic non-antwoorden op willekeurige vragen of opmerkingen. Dat zou het programma nog een beetje te pruimen maken. Maar ik vrees dat ze dat toch niet zal doen, omdat hier op dit forum d'r al genoeg mensen zijn die dat haten. Geef haar dan eens ongelijk. Bovendien is ze IRL wel iets anders dan op het forum.

Maar goed, ik keek twee jaar terug nooit, vorig jaar vrijwel niet en waarschijnlijk ook dit jaar zal het geheel aan me voorbij gaan. Ex-vriendinnetje of niet, het hele concept realitysoap doet me geen donder.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1603435
Kapot is leuker
pi_1608442
quote:
Op zondag 09 september 2001 16:21 schreef Doc het volgende:

Ben je het gejubel vergeten over Bart, Ruud en weet ik wie?


Sjoerd??
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  donderdag 13 september 2001 @ 12:12:52 #43
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_1626175
you go girl!
:: my weblog ::
  donderdag 13 september 2001 @ 13:37:24 #44
1169 BigDick
size DOES matter
pi_1626735
quote:
Op maandag 10 september 2001 17:21 schreef links234 het volgende:
Ex-vriendinnetje of niet, het hele concept realitysoap doet me geen donder.
Al een uitnodiging gehad van Yorin of de Story?
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  donderdag 13 september 2001 @ 17:18:49 #45
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1628692
Ik blijf neutraal en doe beslist niet mee aan voortrekkerij! Misschien vind ik het wel een leuke meid maar misschien ook wel een eigenwijze trut!
De tijd zal het leren!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Admin donderdag 13 september 2001 @ 18:06:42 #46
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_1629064
Nico, ik moet toch zeggen dat ik de mening van Sunchaser wel deel.
We zijn hier enthousiast omdat iemand die we kennen meedoet aan BB3, maar dat staat verder los van de manipulaties en irritaties.

Wat ook ik een beetje hypocriet vind aan je verhaal is dat je zelf dik betaald wordt om een negatieve mening te hebben over BB. Daar ben je voor ingehuurd, en dus moet je dat schrijven. In hoeverre je BB zelf echt LEUK vindt weet alleen jijzelf. Een negatief stukje schrijven kan immers iedereen.

Daarbij moet ik zeggen dat ik tot nu toe weinig negatiefs te melden heb over BB3. De regels zijn anders en VRAGEN min of meer om manipulaties. Hoe meer hoe liever. Sterker nog, ik zou diep teleurgesteld zijn als Hummie en consorten de boel NIET zouden manipuleren.

Ik was niet van plan om te gaan kijken tot ik hoorde dat Priscella erin zat. Wat is er nou leuker om te zien dan een vaste bezoeker in BB ? En dan ook nog eens een die beslist niet op haar bekkie gevallen is ?

Laat ons nou lekker genieten jongen. Ieder zijn mening en oordeel niet te vroeg zou ik zo zeggen. Momenteel ben ik positief over BB3, maar dat kan altijd nog veranderen.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 13 september 2001 @ 19:34:46 #47
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_1629671
Jezus, Danny, man, wat is er met je gebeurd? Is dit de boy wonder die tijdens BB1 overal bovenop zat? Nagelaan hummies doodskist? Nu als was in de handen van Endemol. Voorzitter van de grootste BB fanclub van Nederland, FOK.

Heb je me toch altijd verkeerd begrepen. Jammer. "Ingehuurd om negatieve stukjes te schrijven" dan begrijp je er echt geen hol van. Ik dacht dat jij mij wel en beetje kende. Teleurstellend. Zeg gewoon: ja Nico, Fok is veranderd en biedt nu onderdak aan mensen die huilen van geluk als er een kennisje dat gekkenhuis ingaat.

Nogmaals, dit was tijdens BB1 ondenkbaar geweest. Als jij tijdens BB1 of 2 had aangekondigd dat je deelnemer was dan had je geen leven gehad. Nu is de harde kern van FOK een gezelligheidsvereniging geworden, inclusief meetings etc. Jij bent daar blijkbaar, voornamelijk om economische redenen, in meegegroeid.

Ik haat gezelligheid en groepsgevoel.

Wat mij altijd aansprak bij FOK was de groep mensen hier. Allemaal liefhebbers van dat kutprogramma en allemaal op dezelfde gronden. Waanzin, maar je moet er naar kijken, of je wilt of niet.

Kijk naar wat Endemol nu doet met mensen. Een transseksueel als amusementsinjectie het huis in. Andries, geen leven meer als hij hier uitkomt. Een dreigend conflict op wereldformaat en dan die mensen blijven filmen als ze de krant
lezen. Amusement maken over de hoofden van die Amerikanen heen. Niemand die de knop even een dag uitzet daar. Een volledig immoreel programma. Dat soort ellende schrijf ik ook onbetaald graag naar de kloten. Is illustratief voor wat er in Nederland momenteel onder amusement wordt verstaan. NIET negatief schrijven over deze wanstaltige troep zou pas erg zijn.

Maar op FOK juicht men alweer door. Boerenneger er uit en nu maar hopen op onze heldin. Vreselijk. Wat een ellende hier. Een uitnodiging voor de donderdagavonduitzending en jullie zitten al in de bus richting Almere. Onherkenbaar ben je Danny.

Ik ben bang datje met deze reactie laat zien wie er onder invloed van macht en geld is veranderd. Ik doe nog steeds wat ik al jaren doe. Me kwaad maken om waardeloze programma’s en daar, betaald of onbetaald, over schrijven. Jij bent blijkbaar geheel om en juicht mee met de horde fans als er een Fokker ingaat. Je doelgroep begrijp[en heet dat. Jij bent veranderd, niet ik.

Niet meteen weer gaan schreeuwen. Kritiek pakken was nooit je sterkste kant. Lees nou even rustig wat ik in eerder posts zeg. Ga lekker jullie gang. Maar mag ik even zeggen dat FOK een gezelligheidvereniging is geworden die in blinde adoratie kritiekloos een loser toejuicht die het huis in gaat?

Bij deze nog een keer gedaan.

pi_1629699
quote:
Op maandag 10 september 2001 15:15 schreef Party-pooper het volgende:

En ik weet in ieder geval wie mijn favo BB-bewoner is


Maar ik hoop dat Priscella toch je 2e keus is na Kelly ?
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1629730
nevermind

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 13-09-2001 20:08]

Jusqu'ici tout va bien...
pi_1629885
Nounou jongens en meisjes,

het is wel duidelijk dat iedereen erg onder de indruk is van alles dat bekend is en op de TV komt. Pris wordt meteen omgeven met een magisch aura. Maar van harte gegund natuurlijk!

Pris, toitoitoi, laat ze een poepie ruiken. Maar dat kunnen we wel aan je overlaten! YEEEEHAAAWWW!!

Manono lacht zich een ongeluk om die uitspraak van dat geboortedorp, haha. Nou als je wint Pris mag je wel een tijdje in het Amsterdamse komen logeren hoor. En dan wil ik wel even in jouw geboortedorp logeren.

Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')