abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 23:28:28 #101
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_22830442
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 20:26 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Remake vind ik het beste RE spel tot nu toe !
Kijk jij hebt smaak!

Wat een game was dat
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 23:28:37 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22830447
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:25 schreef Max-Westerman het volgende:
nee hoor
die wat ik heb is met bonus disc en zo
Ah ok
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_22831171
Sinds het vorige Konga topic al helemaal vol zit...heb em ook vandaag maar gehaald! Zag em staan en kon em niet laten liggen. Wat een geniaal spel is het!!! En rete moeilijk!!! En zelfs nu ik even gestopt ben, blijft alles nog steeds schuiven
  zondag 24 oktober 2004 @ 00:00:07 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22831240
Bijna alle Cube'rs aan de Donkey Konga Ben benieuwd hoe hoog het staat in de charts strax
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 24 oktober 2004 @ 01:03:13 #105
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_22832720
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna alle Cube'rs aan de Donkey Konga Ben benieuwd hoe hoog het staat in de charts strax
Ik ben benieuwd hoe Pikmin 2 staat in de charts, een onderschat spel
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_22834325
Cube is een tijd dood geweest, maar begint weer een beetje te lopen nu. Paper Mario, Donkey Konga, Pikmin 2, Metroid, RE4... allemaal mooie/leuke games. Alleen jammer van die lange periode dat er geen enkel leuk spel uitkwam... Final Fantasy stelde me mooi teleur...
  zondag 24 oktober 2004 @ 10:14:05 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_22836345
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 02:43 schreef Retarded het volgende:
Cube is een tijd dood geweest, maar begint weer een beetje te lopen nu. Paper Mario, Donkey Konga, Pikmin 2, Metroid, RE4... allemaal mooie/leuke games. Alleen jammer van die lange periode dat er geen enkel leuk spel uitkwam... Final Fantasy stelde me mooi teleur...
Denk dat mijn Cube ook weer straks goed aan gaat. Wil Paper Mario 2, Metroid Prime 2 en RE4 gamen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 24 oktober 2004 @ 11:08:32 #108
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_22836962
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 02:43 schreef Retarded het volgende:
Cube is een tijd dood geweest, maar begint weer een beetje te lopen nu. Paper Mario, Donkey Konga, Pikmin 2, Metroid, RE4... allemaal mooie/leuke games. Alleen jammer van die lange periode dat er geen enkel leuk spel uitkwam... Final Fantasy stelde me mooi teleur...
Precies, ik had in de zomervakantie een Xbox gekocht en ongeveer sindsdien heeft de cube niet meer aangestaan tot nu(Pikmin). D'r kwam gewoon geen flikker uit!
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_22837329
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 23:56 schreef IndoGuyver het volgende:
Sinds het vorige Konga topic al helemaal vol zit...heb em ook vandaag maar gehaald! Zag em staan en kon em niet laten liggen. Wat een geniaal spel is het!!! En rete moeilijk!!! En zelfs nu ik even gestopt ben, blijft alles nog steeds schuiven
Ja dat heb ik ook, als ik lang ddat spel gespeeld heb, en ik stop even, dan zie ik de TV schuiven van links naar rechts , komt door die balken!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_22842433
ik heb net zitten multiplayeren met pikmin 2!!!
super leukK!!!!!!!


woeiiii die geluidjes die de pikmin maken zijn heeel lief! ik deed al helemaal mee
Tri State. Tri State. !
pi_22843411
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 20:26 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Remake vind ik het beste RE spel tot nu toe !
Hoe kut moet de rest dan wel niet geweest zijn
Maar hebben alle andere RE spellen ook zo'n houterige besturing?
Comfortably numb
  zondag 24 oktober 2004 @ 16:24:51 #112
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_22843490
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 16:21 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Hoe kut moet de rest dan wel niet geweest zijn
Maar hebben alle andere RE spellen ook zo'n houterige besturing?
De besturing is houterig, maar vooral logisch. Het is de enige manier waarop je een game, die van camerastandpunten veranderd, kunt spelen.

RE4 heeft de zelfde besturing als de vorige delen. Alleen speelt het hier anders omdat je nu een semi-first person view hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 24 oktober 2004 @ 17:40:51 #113
58560 Oksel
Gezellig.
pi_22845288
.. zit nu op 20 uur in ToS.. Dat is pas een vette game..
  zondag 24 oktober 2004 @ 21:56:15 #114
8369 speknek
Another day another slay
pi_22851410
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 17:40 schreef Oksel het volgende:
.. zit nu op 20 uur in ToS.. Dat is pas een vette game..
Hij's goed huh?

Paper Mario valt totnutoe nog een beetje tegen. Ziet er allemaal heel blij uit, maar het verhaal wil maar niet beklijven. En het is, totnutoe althans, nog compleet lineair.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_22855049
Ik heb vannacht gewoon drie uur wakker gelegen omdat ik de hele tijd een balk met gele, rode, blauwe en paarse tonnetjes langs zag komen, begeleid met een heel fout jaren 70 deuntje. Ik moet toch wat gaan minderen met Donkey Konga geloof ik
pi_22856291
FF strategy guide gekocht vanmiddag bij de MM

Waar gaat iedereen Metroid Prime Echoes bestellen ?
  Redactie Games maandag 25 oktober 2004 @ 01:06:59 #117
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_22856425
*ordinaire tvp neerzet
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 25 oktober 2004 @ 08:05:19 #118
8369 speknek
Another day another slay
pi_22858785
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 00:59 schreef ShadoW17 het volgende:
FF strategy guide gekocht vanmiddag bij de MM

Waar gaat iedereen Metroid Prime Echoes bestellen ?
Ik heb hem bij Play.com besteld, 43.2 euro.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 25 oktober 2004 @ 08:34:43 #119
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_22858926
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 08:05 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik heb hem bij Play.com besteld, 43.2 euro.
Ik nu dus ook
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_22858962
Effe een vraagje tussendoor, heb gezocht maar kon info niet vinden. (speld in hooiberg en zo)

M'n vriendin heeft Gamecube en jongste kid heeft schijfjes al paar keer in handen gekregen. Een cdtje doet het al niet meer, paar andere pittig beschadigd

Iemand een idee hoe nu verder? Kan je originele beschadigde schijfjes omruilen? (al dan niet met bijbetaling) Zo ja, waar? Hoe?

Thanx alvast!
-Herman-
*** I have this condition ***
  maandag 25 oktober 2004 @ 08:53:30 #121
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_22859035
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 08:42 schreef Herman het volgende:
Effe een vraagje tussendoor, heb gezocht maar kon info niet vinden. (speld in hooiberg en zo)

M'n vriendin heeft Gamecube en jongste kid heeft schijfjes al paar keer in handen gekregen. Een cdtje doet het al niet meer, paar andere pittig beschadigd

Iemand een idee hoe nu verder? Kan je originele beschadigde schijfjes omruilen? (al dan niet met bijbetaling) Zo ja, waar? Hoe?

Thanx alvast!
-Herman-


De Data doctor (of CD doctor) haalt dunne laagjes van je schijfjes af. Hierdoor verdwijnen de krassen, maar blijft de data behouden.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_22859069
Oke, cool!!!! Toevallig een adres waar ie te koop is, of is goed verkrijgbaar?
(geef toe dat ik nog niet gegoogled heb ;-) )

-H-
*** I have this condition ***
  maandag 25 oktober 2004 @ 09:05:02 #123
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_22859132
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 08:57 schreef Herman het volgende:
Oke, cool!!!! Toevallig een adres waar ie te koop is, of is goed verkrijgbaar?
(geef toe dat ik nog niet gegoogled heb ;-) )

-H-
Hier is wat info om je op gang te helpen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_22859208
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 09:05 schreef BMH het volgende:

[..]

Hier is wat info om je op gang te helpen
Thanx!!!!!

-H-
*** I have this condition ***
pi_22859434
Succes daarmee....:
quote:
Een test uitgevoerd door De Standaard wijst uit dat de werking van het apparaat twijfelachtig is. Nummers die niet meer af te spelen waren zijn door gebruik van Skipdoctor weer te beluisteren, maar andere nummers op een Cd blijken ineens niet meer te beluisteren te zijn.
Probeer het gewoon eerst even met tandpasta proberen, werkt goed en is goedkoop.
Indien de zilverlaag beschadigd is, dan is een cd toch niet meer te herstellen.
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:09:21 #126
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_22861845
van het weekend op itrendz ff konga gespeeld
was erg vermakelijk, maar blijft wat mij betreft twijfelachtig of er een echte replay value in zit..
pi_22863762
Denk dat je dat getrommel na een tijdje wel gezien hebt inderdaad
Comfortably numb
pi_22864650
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 13:58 schreef Denni5 het volgende:
Denk dat je dat getrommel na een tijdje wel gezien hebt inderdaad
Dat verschild per persoon, de ene heeft het zo gezien en de andere blijfty het door spelen, ik zelf heb het spel en ik speel het nog hardstikke vaak. Maar anderen die ik ken hebben er nu al weer genoeg van!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_22865167
Om de levensduur van donkey konga te verlengen kun je de 2 speler stand eens in je éénje proberen lekker uitdagen en super geinig!
pi_22866447
Ik ben verslaafd aan Donkey Konga!

Als ik ergens anders een muziekje hoor, dan probeer ik een trommelbeat te verzinnen...staat stom als je op straat in je handen staat te klappen

Echter, iets zorgwekkender. Wie van jullie heeft een extra bongoset? Ik kon er nergens eentje vinden en toen ik naar de prijs vroeg...rond de 30 euro. Dat vind ik wel erg duur eigenlijk...
pi_22868288
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 16:33 schreef IndoGuyver het volgende:
Ik ben verslaafd aan Donkey Konga!

Als ik ergens anders een muziekje hoor, dan probeer ik een trommelbeat te verzinnen...staat stom als je op straat in je handen staat te klappen

Echter, iets zorgwekkender. Wie van jullie heeft een extra bongoset? Ik kon er nergens eentje vinden en toen ik naar de prijs vroeg...rond de 30 euro. Dat vind ik wel erg duur eigenlijk...
Ik heb een extra set, die kostte 34,99. Maar het is natuurlijk ook gewoon een controller, en die zijn ook niet zo goedkoop. Dat je er maar twee spellen mee kunt spelen, ja, dat is jouw probleem.
  maandag 25 oktober 2004 @ 17:56:56 #132
38571 BMH
Brute Force 360!!
  maandag 25 oktober 2004 @ 19:35:40 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22868946
Paper Mario 2 review op Planet GameCube:
quote:
Pros:
Intuitive and fun battle system with enemy variety
Polished visual presentation that interacts with gameplay
The ever-excellent badge system
Bowser plays bumbling idiot



Cons:
Very similar to the N64 original
Forced backtracking
A “my first RPG” game = low difficulty
Unmemorable battle music
Die minpunten zijn dus precies de reden voor mij om hem niet te halen Dan maar wachten op Mario en Luigi 2
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 25 oktober 2004 @ 20:05:43 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22869319
Niels 't Hooft:
quote:
Mario Should Do What Midway Does
I really like what Midway's been up to recently. This American publisher appeared to be going the way of Acclaim, then turned around with a new-found focus on high quality, original content aimed squarely at a slightly older audience — stuff like 'Psi-Ops', 'Area 51' and 'The Suffering'.

It got even better when Epic announced that future 'Unreal' games would be handled exclusively by Midway. Talk about a great franchise to further expand the meaning of your brand name! To use Scott Miller's terminology, it's a brilliant 'line extension'.

I also like how the company is far from screwing up its most important IP: 'Mortal Kombat: Deception' is said to be pretty good, with a now finely tuned fighting system and some unexpected extra game modes including a 'Puzzle Fighter'-style abstract action game. Deception is fully playable online as well, supposedly the first time a 3D fighter pulls this off.

Today I read that Midway is planning to capitalize on Mortal Kombat by releasing a new episode every year. To me, this is a great approach, especially since Midway is not simply going to rehash its fighting game. The next Kombat-branded title, scheduled for fall 2005, is an action adventure called 'Shaolin Monks'. It looks to be much better than previous, deeply flawed attempts to expand the Mortal Kombat universe.

After Electronic Arts' incredible success with annual updates it's a mystery to me why so few publishers have followed suit. Yearly releases may be the only way for videogames to achieve the high visibility and recognizability top brands require. And combined with constant improvements, or even different types of gameplay, even us critics get what we want.

Of course, in a way, this is what Nintendo's been doing. We get Super Mario's annual 'Mario Party' birthday event, and a year after 'Luigi's Mansion' we got 'Super Mario Sunshine', then 'Mario Kart: Double Dash!!' and this year there's 'Paper Mario: The Thousand-Year Door' for all to enjoy.

Still, I've argued before that Nintendo should go further. Why not create a huge 3D-platforming team with two subgroups, delivering a focused, just slightly evolutionary but certainly well-playing Mario-episode year after year?

Sunshine's approach would have blended perfectly with lots of similarly themed follow-ups. Of course, Miyamoto's experimental EAD-team could still work in the background — coming up with a revolutionary breakthrough at least once every console cycle.

Whether Mario should still be Nintendo's focus is another matter entirely, but at the very least I think the company should feel no shame for capitalizing even more on what it does best.
*Eensch. Kijk bijv eens naar Rachet & Clank en Jak & Daxter. Twee goede platform series die elk jaar zowat met een nieuw deel kwamen. Dat kan bij Nintendo ook, als ze maar willen. Elke nieuwe console komt er een nieuwe Mario die echt vernieuwend is (Mario 64 impact) en dan gedurende de levensduur van die console gewoon 2 vervolgen erop maken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 25 oktober 2004 @ 20:22:45 #135
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_22869754
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niels 't Hooft:
[..]

*Eensch. Kijk bijv eens naar Rachet & Clank en Jak & Daxter. Twee goede platform series die elk jaar zowat met een nieuw deel kwamen. Dat kan bij Nintendo ook, als ze maar willen. Elke nieuwe console komt er een nieuwe Mario die echt vernieuwend is (Mario 64 impact) en dan gedurende de levensduur van die console gewoon 2 vervolgen erop maken.
Als Nintendo ieder jaar een nieuwe Mario 64 zou uitbrengen zal dit de dood van Mario, maar ook van het ooit zo ingenieuze plan van Nintendo zijn: nieuw zijn.

Natuurlijk heeft Nintendo games als Mario party die ieder jaar in de winkels verschijnen, maar deze titels zijn er gewoon als reclamespotje voor de grote AAA titels van Nintendo. Een geheugensteuntje voor wat er allemaal gaat komen. Als Nintendo deze games niet zou hebben zouden ze simpel weg de AAA games niet kunnen maken. Nintendo is bezig met het onderhouden van heuze spelcomputer. Als Nintendo ieder jaar een Mario 64 uitbrengt zal er voor de consument geen echte impuls meer zijn een volgende spelcomputer van Nintendo te kopen.

Wachten en verbluft raken zijn de woorden die een Nintendo fan moet verdragen. Soms gaat het bij het 2e een beetje fout, maar dan heb je nog altijd de zekerheid dat het de volgende keer wel weer helemaal goed zal komen.

[ Bericht 23% gewijzigd door BMH op 25-10-2004 20:28:12 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 25 oktober 2004 @ 20:28:54 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_22869954
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:22 schreef BMH het volgende:

[..]

Als Nintendo ieder jaar een nieuwe Mario 64 zou uitbrengen zal dit de dood van Mario, maar ook van het ooit zo ingenieuze plan van Nintendo zijn: nieuw zijn.

Natuurlijk heeft Nintendo games als Mario party die ieder jaar in de winkels verschijnen, maar deze titels zijn er gewoon als reclamespotje voor de grote AAA titels van Nintendo. Een geheugensteuntje voor wat er allemaal gaat komen. Als Nintendo deze games niet zou hebben zouden ze simpel weg de AAA games niet kunnen maken. Nintendo is bezig met het onderhouden van heuze spelcomputer. Als Nintendo ieder jaar een Mario 64 uitbrengt zal er voor de consument geen echte impuls meer zijn een volgende spelcomputer van Nintendo te kopen.

Wachten en verbluft raken zijn de woorden die een Nintendo fan moet verdragen. Soms gaat het bij het 2e een beetje fout, maar dan heb je nog altijd de zekerheid dat het de volgende keer wel weer helemaal goed zal komen.
Elk jaar een nieuwe Mario platformer is misschien wat veel, das waar, maar één per console generatie is te weinig
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_22870241
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:22 schreef BMH het volgende:

[..]

Als Nintendo ieder jaar een nieuwe Mario 64 zou uitbrengen zal dit de dood van Mario, maar ook van het ooit zo ingenieuze plan van Nintendo zijn: nieuw zijn.

Natuurlijk heeft Nintendo games als Mario party die ieder jaar in de winkels verschijnen, maar deze titels zijn er gewoon als reclamespotje voor de grote AAA titels van Nintendo. Een geheugensteuntje voor wat er allemaal gaat komen. Als Nintendo deze games niet zou hebben zouden ze simpel weg de AAA games niet kunnen maken. Nintendo is bezig met het onderhouden van heuze spelcomputer. Als Nintendo ieder jaar een Mario 64 uitbrengt zal er voor de consument geen echte impuls meer zijn een volgende spelcomputer van Nintendo te kopen.

Wachten en verbluft raken zijn de woorden die een Nintendo fan moet verdragen. Soms gaat het bij het 2e een beetje fout, maar dan heb je nog altijd de zekerheid dat het de volgende keer wel weer helemaal goed zal komen.
Nintendo moet het niveau van de Mario-plaformers weer omhoog werken... de laatste ECHTE leuke (en dan bedoel ik ook ECHT leuk) was Super Mario World voor de SNES. Waarom proberen ze geen leuke 2D-platformer te maken waar veel variatie inzit??? Super Mario Land voor de gameboy had leuke vlieglevels en een gaaf onderzeeërtje Mag natuurlijk wel in een 3D wereld zijn, maar de gameplay in 2D zou leuk zijn!
Viewtiful Joe is ook een topper, dus waarom niet

Wel vind ik het erg gaaf dat ze maar 1 Mario Kart per console uitbrengen.... weet eigenlijk nie waarom
  maandag 25 oktober 2004 @ 20:39:07 #138
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_22870299
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Elk jaar een nieuwe Mario platformer is misschien wat veel, das waar, maar één per console generatie is te weinig
PRECIES! Het is te weinig.. Zelfs voor dat de nieuwe Nintendo console in ons land zal zijn willen mensen hem al kopen omdat ze al zooo lang wachten op een nieuwe mario game.

Deze generatie heeft Nintendo de consument besmeurd met nieuwe en oude merken. Nintendo laat iedereen een beetje proeven van wat ze in petto hebben voor de volgende generatie. We hebben Mario, Zelda, Pikmin maar ook dode series zijn nooit populairder geweest (Metroid, Donkey Kong).

[ Bericht 7% gewijzigd door BMH op 25-10-2004 20:45:41 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_22870449
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:39 schreef BMH het volgende:

[..]
omdat ze al zooo lang wachten op een nieuwe mario game.
nou, zo hard sta ik niet te popelen hoor.. na Mario Sunsine
pi_22870841
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:43 schreef Retarded het volgende:

[..]

nou, zo hard sta ik niet te popelen hoor.. na Mario Sunsine
kom op, ik heb em laatst weer zitten spelen.
erg leuk spel!!
Tri State. Tri State. !
pi_22874533
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 13:28 schreef Denni5 het volgende:
Ik ben hier zeker de enige die Pikmin gewoon een kutspel vindt?
Ja
pi_22875788
ik wacht nog steeds op een nieuwe donkey kong platform game
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 09:34:32 #143
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_22880630
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Elk jaar een nieuwe Mario platformer is misschien wat veel, das waar, maar één per console generatie is te weinig
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_22882404
Kwam hem toevallig tegen op IGN en vond hem wel mooi

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_22884349
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:37 schreef Retarded het volgende:

[..]

Nintendo moet het niveau van de Mario-plaformers weer omhoog werken... de laatste ECHTE leuke (en dan bedoel ik ook ECHT leuk) was Super Mario World voor de SNES. Waarom proberen ze geen leuke 2D-platformer te maken waar veel variatie inzit??? Super Mario Land voor de gameboy had leuke vlieglevels en een gaaf onderzeeërtje Mag natuurlijk wel in een 3D wereld zijn, maar de gameplay in 2D zou leuk zijn!
Viewtiful Joe is ook een topper, dus waarom niet

Wel vind ik het erg gaaf dat ze maar 1 Mario Kart per console uitbrengen.... weet eigenlijk nie waarom
Niet mee eens, Mario 64 beschouw ik nog altijd als 1 van de beste 3d platformers allertijden. Mario Sunshine kan ik nog geen oordeel over geven, die heb ik pas net een week in mijn bezit.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_22886110
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:42 schreef snesfan het volgende:

[..]

Ja
nee hoor, er zijn meerdere "afvalligen"
Comfortably numb
pi_22886167
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 14:03 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Niet mee eens, Mario 64 beschouw ik nog altijd als 1 van de beste 3d platformers allertijden. Mario Sunshine kan ik nog geen oordeel over geven, die heb ik pas net een week in mijn bezit.
Sunshine is wel aardig, maar hij mist de echte Mariosfeer die bijvoorbeeld SMW en Mario 64 wel hadden.
Comfortably numb
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:42:09 #148
58560 Oksel
Gezellig.
pi_22886389
Ik vind Super Mario Bros 1 & 3, van de NES nog steeds het beste..

Super Mario Bros 2 vond ik niet Mario-achtig aanvoelen.. de SNES Mario's heb ik nooit gespeeld.. en Mario64 vond ik kut. Sunshine ook niet echt onderhoudend.
pi_22886405
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 12:16 schreef febster het volgende:
Kwam hem toevallig tegen op IGN en vond hem wel mooi

[afbeelding]
en nu in het groot
pi_22886540
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 15:42 schreef Oksel het volgende:
Ik vind Super Mario Bros 1 & 3, van de NES nog steeds het beste..

Super Mario Bros 2 vond ik niet Mario-achtig aanvoelen.. de SNES Mario's heb ik nooit gespeeld.. en Mario64 vond ik kut. Sunshine ook niet echt onderhoudend.
SMB3 en SMW zijn samen met Mario 64 de 3 beste Mariospellen in mijn ogen.
Ik heb met Super Mario World het langst gedaan, ik heb pas geleden m'n super nintendo weer uit het stof gehaald, en toch nog veel plezier gehad aan SMW (Zelda en Lufia zijn trouwens ook nog steeds toppers)
Comfortably numb
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')