abonnement Unibet Coolblue
pi_2454100
Dank je, maar ik ben ook zo weer weg hoor.

Ik blijf er toch bij dat ik het gevoel heb dat mijn aanwezigheid op dit eiland niet echt gewenst is, en daarom ben ik toch wel blij dat er maar weinig mensen door hebben dat ik hier ben

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
  dinsdag 11 december 2001 @ 18:12:21 #52
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2454257
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 17:58 schreef Broekie het volgende:
Dank je, maar ik ben ook zo weer weg hoor.

Ik blijf er toch bij dat ik het gevoel heb dat mijn aanwezigheid op dit eiland niet echt gewenst is, en daarom ben ik toch wel blij dat er maar weinig mensen door hebben dat ik hier ben


Je zou eens kunnen proberen om daar niet elke keer op terug te komen, als je echt zoveel op en rond het eiland bent weet je dat er vrijwel niemand meer is die jou toendertijd heeft meegemaakt.
Uiteraard zijn er wel weer een heleboel nieuwe mensen bijgekomen, die nu al een hekel aan je hebben zonder te weten wat er toen is gebeurt, puur en alleen omdat je elke keer met van die zielige posts komt.
Echt, je bent niet goed bij je hoofd, zomaar out of the blue komen opdagen en meteen weer die slachtofferrol. Vandaar dat ik er dit keer maar eens echt op reageer. Blijkbaar vind je het lekker, en aardig als ik ben zal ik je dan een goede sneer niet onthouden.
Elfensex is superspannend...
pi_2457072
who the f. is Brookie?
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  woensdag 12 december 2001 @ 12:35:52 #54
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2462762
Iemand die af en toe jankend voorbij komt maar als ie dan de broodnodige aandacht krijgt durft ie meteen niets meer te zeggen, dat is duidelijk. Beetje jammer dat ie geen gesprek durft aan te gaan.
Elfensex is superspannend...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 december 2001 @ 02:46:14 #55
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2515074
In ieder geval neem ik aan dat Broekie weer is vertrokken.
Bezoek heeft me veels te lang opgehouden, ik moet nodig naar het hotel. Ik ga jullie aan iemand introduceren. Ik ben tijdens mijn afwezigheid een oude bekende tegengekomen en heb deze persoon meegenomen.

* TARAraboemdijee stapt in zijn Rolls Royce cabrio en rijdt naar beneden, naar het dorp

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 20 december 2001 @ 18:26:57 #56
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_2559656
* Vanaf Palais des Merles komt Anthraxx haastig aangelopen. Voor de deur stop hij en klopt op de deur, waarop hij roept: "TARAraboemdijee, er is post voor je", wederom wacht Anthraxx.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 december 2001 @ 18:33:21 #57
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2559720
* TARAraboemdijee hoort geklop op de deur en loopt richting de grote hal
* TARAraboemdijee opent de deur en ziet Anthraxx staan

Hallo, u had aan de deur geklopt?

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 20 december 2001 @ 18:36:05 #58
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_2559743
Ehhhmm... ja. Ik heb een kaart voor je van Dagobert en Rebelgirl.


* Anthraxx graait ondertussen in zijn tas.

Ehhmm.. Alsjeblieft:

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 december 2001 @ 18:38:51 #59
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2559768
oh danku wel
een perfecte plek om mijn gezelschap aan de eilanders te intruoduceren
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 20 december 2001 @ 18:42:18 #60
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_2559791
Graag gedaan! *buigt*

Maar ik ga weer verder, misschien dat ik nog eens langskom als ik tijd heb in de toekomst...

* Anthraxx zwaait naar TARAraboemdijee en loop de straat weer uit richting Equilan's Toren.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 december 2001 @ 18:55:02 #61
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2559927
Je bent altijd welkom
en doe de groeten aan Equilan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 21 december 2001 @ 10:03:19 #62
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_2565721
* Ali Salami klopt aan bij de oude man. Hij heeft gehoord dat Tara weer terug is. Goede herinneringen vullen zijn gedachten. Van hem kreeg hij op het dorpsplein toen die sleutel, nu al meer dan een jaar geleden. Wat gaat de tijd toch snel. en wat is die man snel ouder geworden...
Hatsjoe!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 december 2001 @ 15:59:09 #63
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2569204
* TARAraboemdijee opent de deur en zie een oude vriend staan
Ali! Maar nee, dat is lang geleden, kom binnen!
Iets te drinken?
Hoe gaat het mijn jongen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 30 juni 2002 @ 22:32:29 #64
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_4825392
* Met drie ferme slagen op de deur laat Dagobert weten dat hij gearriveerd is. Met Rebel en Mythu naast zich is hij op zoek naar de oude prins. Een bediende doet open en laat het drietal binnen in het prachtige gebouw, de marmeren vloeren stralen plots niet meer als de drie gepasseerd zijn, een wolk stof volgt hen en bedekt de vloer. Dat is het ruige leven van het bos. Nu, eenmaal in de beschaving zullen zij zich misschien wat netter gedragen en dus hangen zijn hun capes op de kapstok en vegen keurig hun laarzen af. Ze lopen verder tot ze plots oog in oog staan met TARA, in levende lijve.

Goeiemiddag, mijn waarde, we zijn speciaal voor U hier gekomen. Schikt het U?

Bedtijd

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 juli 2002 @ 22:33:37 #65
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_4922770
Een goedenmiddag vrinden. Natuurlijk schikt het mij. Volgt u mij maar naar mijn werkkamer, dan kunnen we daar bespreken wat u wenst te bespreken. Kan ik u verder wat aanbieden?

* TARAraboemdijee loopt het drietal vooruit over de enorme trap in de hal richting de werkkamer. De bediende volgt hen

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 7 juli 2002 @ 22:53:19 #66
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_4923084
* Het drietal volgt de oude man en nemen plaats. De bediende schenkt hen drie koppen warme thee in en Dagobert begint zijn verhaal

Wij zijn Mythu, Rebel_Girl en Dagobert. We hoorden dat Pluisje U wreed van de troon had gestoten en we dachten: misschien wilt U terug. Terug de macht in handen op dit idyllische eiland. Met het leger dat achter ons staat en uw hulp lijkt het ons heel goed mogelijk om dat te realiseren. Vandaar dit verzoek.

Wilt U ons meehelpen in de strijd naar de macht?

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 juli 2002 @ 23:29:18 #67
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_4923672
* TARAraboemdijee gaat verzitten als hij dit aanhoord. Hij denkt terug aan het feit dat hij eigenlijk niet is afgezet, maar met de staart tussen de benen is gevlucht toen het wat heet onder zijn voeten werd. Hij denkt ook even aan zijn voormalige familieband met prinses Pluisje. Ze is immers directe familie van zijn ex-vrouw Merel.

Mijn vrinden.... Ik ben er stil van.... Maar eerlijkheid gebied mij zeggen dat ik niets liever wil dan terugkeren in het paleis wat ik toen heb laten bouwen. Terugkeren op mijn troon en weer te regeren over het eiland. Echter ben ik wel benieuwd naar uw motieven voor de revolutie die u aan het plannen bent.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 8 juli 2002 @ 21:04:15 #68
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_4933829
* rebel girl voelt zich slecht op haar gemak zonder de zwarte cape die haar altijd zo goed verhult in schaduwen.

terwijl tara en dagobert in gesprek zijn houdt zij alles in de gaten.
elke verdachte beweging van de bediende wordt zorgvuldig door haar opgenomen en ze staat klaar om het gezelschap te verdedigen.

echter de bediende ziet er niet gevaarlijk uit en na een tijdje laat rebel haar hand van haar dolk af glijden.

dan neemt ze plotseling het woord

ziet u, de verhoudingen op dit eiland zijn ernstig verstoort.
machtige tovenaars en druides zoals dagobert en mij zelf zijn verdreven naar het diepste stukje bos, terwijl in de dorpskern de criminaliteit hoogtij viert.

om nog maar te zwijgen van het hoge aantal toeristen wat de stranden vervuilt.

begrijp mij goed, fok eiland is een plek voor iedereen maar als het zo door gaat zal er niets meer overblijven dan een goedkoop vervuilt stukje land.

als enigste oplossing zien wij het omver werpen van de gevestigde orde en zelf het heft in eigen handen te nemen.

* rebel zet weer een stap achter uit en wacht geduldig op antwoord.

alerta, alerta, alerta antifascista
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 juli 2002 @ 23:45:17 #69
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_4936610
* TARAraboemdijee wrijft nadenkend met zijn hand over zijn kin en gaat even verzitten. Hoewel hij een teruggetrokken leven heeft geleid de laatste tijd en niet zoveel heeft meegekregen van wat er allemaal op het eiland afspeelde, is dit echter wel doorgedrongen tot La Maison.

Jongedame, u heeft daar een goed punt. Ik heb, hoewel weinig, toch zeker deze verandering en tendens op het eiland gevoeld. U en uw compagnons hebben mijn volledige steun. Ik zal mij graag weer willen inzetten voor het welwezen op dit eiland en de sfeer willen doen terugkeren.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 9 juli 2002 @ 20:30:41 #70
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_4946726
Mijn heer, fantsitisch. Wat ben ik blij dit te horen, tijd voor een toost!

* De bediende verdwijnt en keer even later weer met de drankkar.

Wat hadden jullie gewenst?

Een whiskeytje lijkt me wel wat

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 juli 2002 @ 22:13:09 #71
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_4948257
En voor mij 'the usual' graag

* TARAraboemdijee toost mee

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 10 juli 2002 @ 19:28:07 #72
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_4958912
* rebel_girl neemt een sierlijk glas witte wijn aan van de bediende en toost mee.

welnu, mijn heren, wat is de volgende stap?

alerta, alerta, alerta antifascista
  woensdag 10 juli 2002 @ 21:40:56 #73
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_4960470
Er zijn twee mogelijkheden, we doen het nu. Als onze overmacht groot genoeg is moet dat geen probleem zijn.
Of we zoeken meer bondgenoten, dan hebben we ook meer zekerheid.

Ik ga voor het laatste, je kan niet zeker genoeg zijn. Wat denken jullie ervan?

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  woensdag 10 juli 2002 @ 21:55:37 #74
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_4960693
mee eens.
alerta, alerta, alerta antifascista
  maandag 15 juli 2002 @ 18:49:08 #75
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_5023040
* in gedachte loopt rebel de bewoners van het eiland na, opzoek naar een mogelijke bondgenoot.

hmm misschien is LD een mogelijkheid....
of atrimar, een goeie krijger maar zonder leger....

hardop somt ze de verschillende personen op en vraagt aan de rest van de aanwezigen hun mening.
terwijl de rest in discussie is kijkt ze afwezig naar de weerspiegeling in het raam.
speels draait ze een haarlok om haar vinger terwijl ze zich afvraagt of de mensen om haar heen enig idee hebben wat ze te wachten staat...

alerta, alerta, alerta antifascista
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')