Mee eens.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:37 schreef ArmaniXL het volgende:
Zowel "The Shawshank Redemption" als "The Green Mile" steken met kop en schouders boven de rest uit.
The Green Mile vond ik heel goed. Wat er zo goed is aan The Shawshank Redemptiom heb ik nooit begrepen, afgezien van die onverwachte plotwending.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:37 schreef ArmaniXL het volgende:
Zowel "The Shawshank Redemption" als "The Green Mile" steken met kop en schouders boven de rest uit.
Carrie vond ik echt huiveringwekkend, vooral die scène met die emmer varkensbloed.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:44 schreef Weakling het volgende:
Wow, moelijke keuze
- Carrie
- The Shining
- The Dead Zone
- Stand By Me
- Misery
- The Shawshank Redemption
- Dolores Claiborne
- Apt Pupil
- The Green Mile
Allemaal goede films in mijn ogen. Poeh. Ehmmm. Carrie dan maar, omdat het de eerste goede verfilming was ... denk ik .... mjah
JOEHOEquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Waarom noemt niemand Storm of the Century? Kennen jullie die niet of vinden jullie die slecht?
Ik vind hem super
Dat zijn er best wel een heleboel (goeie, bedoel ik) Ben het bijna met alles eens, behalve met The dead zone en Apt pupil, die vond ik maar zozo.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:44 schreef Weakling het volgende:
Wow, moelijke keuze
- Carrie
- The Shining
- The Dead Zone
- Stand By Me
- Misery
- The Shawshank Redemption
- Dolores Claiborne
- Apt Pupil
- The Green Mile
Allemaal goede films in mijn ogen. Poeh. Ehmmm. Carrie dan maar, omdat het de eerste goede verfilming was ... denk ik .... mjah
Die dus.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:02 schreef placebeau het volgende:
The Shining was een miskleun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |